Tehnikalije

☕ Sve teme o Formuli 1 koje ne možete smjestiti u gornje podforume.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Pa mislim kada pogledamo manje više svi sportski brendovi imaju pod sobom P Zero gume. Jel gumar koji radi loše gume!?!?! Ma zna ih on napraviti, ali nije cilj imati Bridgestone vječne gume. Doduše ja bih ipak volio malo izdržljivije gume, postojanije bez iznenadnih pucanja.
Sve je to mafia, sve se zna, ništa nije slučajno.
Recimo nije slučajno Red Bull na čelu sa Neweyjem slagao nova pravila za 2017 tj. bio predvodnik istih. Ipak im treba zadovoljiti apetite nakon što su prijetili izlaskom iz F1.
Tako da recimo one nekadašnje priče FIA tj. Ferrari International Assistance uopće ne drži vodu i to jako dugo. Zadnji puta tamo negdje kada je mali Napoleon bio na čelu. Druga je stvar što dobivaju najviše love, što uopće ne čudi kada je mafia u pitanju (jel poznati su po reketu :mrgreen: ).
Možda grubo zvučim, ali F1 je jedna velika laž. Pričao sam već nekoliko puta o tome tako da se neću ponavljati.
Ali i ja početkom svake godine isčekujem novu sezonu bez obzira na sve, tako će biti i sljedeće. Jedva čekam završetak ove jer ovo je živi napor.
Jedini upitnik iznad glave mi je jel Rosberg stvarno sposoban shebat prvenstvo?!?!?!

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Slažem se Ice.
Uopće ne razumijem tu priču oko FIA-e i Ferrari International Assistance...pa ta ista FIA je i prerezala Ferrari 2005. sa onakvim pravilima. Kakve su ono gume bile 2005...smijeh. Tvrde ko kamen.
Što nije pravila za 2017. McLaren sastavljao uz pomoć RBR-a? Svakako će RBR biti gore ukoliko Renault obavi svoj posao. Ali mora se kazati da su Horner i kompanija dobri lobisti.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Kush
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 550
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
Lokacija: vtc
Slažem se, i svaki gumar može ako hoće napraviti dobru gumu, naravno treba uložiti i neke pare u to, pogledaj Dunlop, nije ih bilo godinama nigdje praktički, zastarjela priča naoko, pa se vratili u endurance, sad i u moto trke, i vjerojatno će se i dalje širiti, Bridgestone je godinama bio u F Nippon/SF, pa se ove godine Yokohama vratila, treba napraviti gumu kao što je i prije bilo neka zlatna sredina, ni previše ni premalo, jer jedino gore je bilo kad je bilo ono pravilo bez mjenjanja guma - a to je bilo baš ono o čemu pričaš, i što svi koji pratimo duže znamo jako dobro, kako se namještaju sezone, samo tad je trebalo skinut Ferrarijevu dominaciju, nažalost je tako, a opet svi gledamo i pizdimo van sezone, ne možemo dočekati, a nakon 2 trke otriježnjenje!

Za Rosberga je isto pitanje jel on sposoban shebat ili su mu sposobni shebat - baš ćemo vidjet pa komentirati po završetku.
Zato sam i rekao prije Suzuke da bih volio da ga uzme bar trku-dvije prije kraja, da začepi usta otočkom pressu, a i da se ne desi rastezanje do zadnje trke, jer je onda puno faktora protiv njega, uključujući mr. E-a i CW-a, pa mu onda nebi bilo lako to izvući nikako..
_________
Evo kolega je na istom tragu dok sam ovo napisao.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7179
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
Ferrari je napisao/la:Slažem se Ice.
Uopće ne razumijem tu priču oko FIA-e i Ferrari International Assistance...pa ta ista FIA je i prerezala Ferrari 2005. sa onakvim pravilima. Kakve su ono gume bile 2005...smijeh. Tvrde ko kamen.
očito si prespavo nulte.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
@Ferrari - ma to je samo standardna floskula zadrtih s.eratora.
Kako onda nazvati krojenje pravila svakih 5-7 godina između FIA-e i neke top momčadi? Samo još jedan pokazatelj koliko je snažan lobij na otoku i koliko je snažan lobij netalijana. Jer jedan jedini netalijan koji je nedavno nešto napravio u korist Ferrarija je bio Allison koji je našao rupu u pravilniku vezano uz tokene.
Mogu samo reći daj Bože da imamo barem dvije momčadi koje će se sljedeće godine boriti za naslov, jer koga ćemo onda kriviti ako društvo iz Milton Keynesa počne naplaćivati frustracije iz 2014 i 2015?
A i koga ćemo kriviti ako ćemo imati F1 u kojoj nije moguće preticanje sljedeće sezone jer je društvo odlučilo napraviti tehnički master peace u vidu prednjeg krila umjesto hebene rave ploče koja je bi bila btw puno jeftinija? Iskreno ovo je suludo na što ova krila liče.

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 764
S nama već: 9 god 3 mj
PRoblem guma i brojeva boksova se rijesi. Jednostavno treba vrijeme prolaska kroz boks biti kraće, time će timovi moći imai izdržljivije gume, koje će više gaziti i mijenjati jer će to biti ukupno brze vrijeme za n krugova u utrci...i točka. E sad na koji način skratiti vrijeme kroz boks, da li brzinu povećati, da li zahvatima na stazi omogućiti da se prvi i/ili zadnji zavoj presjeku prolaskom kroz boks, stvar izvedbe.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Iceman je napisao/la:@Ferrari - ma to je samo standardna floskula zadrtih s.eratora.
Kako onda nazvati krojenje pravila svakih 5-7 godina između FIA-e i neke top momčadi? Samo još jedan pokazatelj koliko je snažan lobij na otoku i koliko je snažan lobij netalijana. Jer jedan jedini netalijan koji je nedavno nešto napravio u korist Ferrarija je bio Allison koji je našao rupu u pravilniku vezano uz tokene.
Mogu samo reći daj Bože da imamo barem dvije momčadi koje će se sljedeće godine boriti za naslov, jer koga ćemo onda kriviti ako društvo iz Milton Keynesa počne naplaćivati frustracije iz 2014 i 2015?
A i koga ćemo kriviti ako ćemo imati F1 u kojoj nije moguće preticanje sljedeće sezone jer je društvo odlučilo napraviti tehnički master peace u vidu prednjeg krila umjesto hebene rave ploče koja je bi bila btw puno jeftinija? Iskreno ovo je suludo na što ova krila liče.
Ja sam gotovo siguran da će RBR slijedeće godine uskrsnuti kao i McLaren, ako Honda napravi svoj posao. Dok će Ferrari ostati tu gdje je. Daj bože da dobijemo Paddya iz Merca, ako su one glasine istinite.
Uostalom da se Ferrariju ikada "toliko" pomagalo ne bi ga presjekli 2005...mislim smijeh. Tada je gledanost F1 bila među većima u modernom dobu. Ali to je za neku drugu temu.
Da ne kažem da je u FIA-i trenutno Todt koji je bio u Ferrarija pa nikakva pravila i pravilnici ne idu Ferrariju u prilog...tako da smatram to običnom glupošću.
Ako je FIA toliko "poštena" što ne daju ekipi inženjera poput Brawna da sastave pravilnik? Neovisni, bez momčadi. Pa da vidimo...ali eto.

Isto tako zanimljivo je i ovo kada su odlučivali oko predsezonskih testova oko Bahraina...jedini je RBR bio protiv i zbog nevjerojatno glupog sistema glasovanja (ako svi ne pristanu ništa od odluke :facepalm: ) ostalo na Barceloni...jer RBR-u nije odgovarao Bahrain za testove...

Ali to je tako...svejedno uvijek si nekako uzbuđen tamo oko 2. mjeseca i prvih testiranja pa i onog prvog treninga u Melbourneu u rano jutro :D
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

SEAS
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 139
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Rijeka
Kontakt:
zekohonda je napisao/la:@seas
ne slažem se. pirelli je očajan i niko mu nije kriv nego oni sami. veze mrtve nemaju. iz godine u godinu. koliko pucanja, preuskog windowa, koliko novih uputa, pumpanja pritiska, preporuka da meksa guma traje dulje od tvrdje, pokusavanja trazenje cliffa (bez uspjeha) itd...
ako imaju malo testiranja sa f1 bolidima, neka se bune, ako im ne daju više, nega uzmu stari f1 bolid, gp2, fr 3,5 , bilo što, prilagode ga i testiraju do mile volje. pa nemaju ovi f1 bolidi nešto previše downforcea...sve se to da naštimat. ali nemaju pojma.
Pa pireli nije u sportu od jučer. Imali su super rezultate u svim mogučim klasama, od relija preko WEC-a pa do motora. Šta misliš da su samo za F1 postali glupani?!?!
Razlika je samo u tome što ostale klase dozvoljavaju testove i dozvoljavaju gumaru da se pripremi. Napraviti dobru gumu nije samo naliti gumu u kalup i to je to. To je nauka koja zahtjeva testove. šta misliš da bi Mišelin ili GudJir bio dobar da nisu testirali koliko jesu. FIA je od njih tražila neke čudne karakteristike a to nije ono na šta je gumar naučen kada radi racing gume. Nesmije trajati, mora se trošiti, mora imati clif, mora ovo, mora ono. Dobiti sve to - nemožeš samo tako jer za tako što nema iskustva, nema nijedne druge klase koja to traži.
kush je napisao/la:Ja mislim, tj slažem se sa @SEAS, bio je pirelli dobar, pa su tražili iz fom-a da mjenjaju karakteristike, bile su u atmosf. eri ok dok nisu počeli kemijat s tim, prvo s konstrukcijom, jer mislim da su gume sa smjerom rotacije u obje strane ono što f1 treba, da iskoristi max iz guma, pa sa tim smjesama i clifovima, napravili prevelik, pa premali, pa raspadanje, fom ima svake godine druge zahtjeve za performanse guma, i malo bi se kom gumaru to isplatilo uopće, tako da očekivat od njih još da i sami rješe testiranja za svaku spec, tj svaku sezonu je malo previše, imo, zašto je uostalom merc ono radio sa tajnim testovima, prije toga se nisu mogli sastat s gumama, a bili brži od rb-a u kvalama, tj u jednom krugu, samo su jeli gume nenormalno.

Ili ovako, moj stari ih je imo, tj ima ih još uvijek, ali su stare pa ne vozi više velike brzine, ali kaže da su bile dobre, bolje od michelina, radi se o gumi p. zero nero, sad to nije nešto mjerodavno, ali i sam sam se vozio u tom autu i da su držale cestu jesu, nemogu usporedit sa svojim michelinom, kad je razlika u motoru skoro dupla i općenito se nemože to uspoređivati na različitim autima, pa ostaje što je on rekao, a zna voziti i voli se povesti brže van naseljenog mjesta

msm da je problem, korijen svega, u previše promjena na gumama uz puno premalo testiranja!
TAčno tako

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ferrari je napisao/la:
Iceman je napisao/la:@Ferrari - ma to je samo standardna floskula zadrtih s.eratora.
Kako onda nazvati krojenje pravila svakih 5-7 godina između FIA-e i neke top momčadi? Samo još jedan pokazatelj koliko je snažan lobij na otoku i koliko je snažan lobij netalijana. Jer jedan jedini netalijan koji je nedavno nešto napravio u korist Ferrarija je bio Allison koji je našao rupu u pravilniku vezano uz tokene.
Mogu samo reći daj Bože da imamo barem dvije momčadi koje će se sljedeće godine boriti za naslov, jer koga ćemo onda kriviti ako društvo iz Milton Keynesa počne naplaćivati frustracije iz 2014 i 2015?
A i koga ćemo kriviti ako ćemo imati F1 u kojoj nije moguće preticanje sljedeće sezone jer je društvo odlučilo napraviti tehnički master peace u vidu prednjeg krila umjesto hebene rave ploče koja je bi bila btw puno jeftinija? Iskreno ovo je suludo na što ova krila liče.
Ja sam gotovo siguran da će RBR slijedeće godine uskrsnuti kao i McLaren, ako Honda napravi svoj posao. Dok će Ferrari ostati tu gdje je. Daj bože da dobijemo Paddya iz Merca, ako su one glasine istinite.
Uostalom da se Ferrariju ikada "toliko" pomagalo ne bi ga presjekli 2005...mislim smijeh. Tada je gledanost F1 bila među većima u modernom dobu. Ali to je za neku drugu temu.
Da ne kažem da je u FIA-i trenutno Todt koji je bio u Ferrarija pa nikakva pravila i pravilnici ne idu Ferrariju u prilog...tako da smatram to običnom glupošću.
Ako je FIA toliko "poštena" što ne daju ekipi inženjera poput Brawna da sastave pravilnik? Neovisni, bez momčadi. Pa da vidimo...ali eto.

Isto tako zanimljivo je i ovo kada su odlučivali oko predsezonskih testova oko Bahraina...jedini je RBR bio protiv i zbog nevjerojatno glupog sistema glasovanja (ako svi ne pristanu ništa od odluke :facepalm: ) ostalo na Barceloni...jer RBR-u nije odgovarao Bahrain za testove...

Ali to je tako...svejedno uvijek si nekako uzbuđen tamo oko 2. mjeseca i prvih testiranja pa i onog prvog treninga u Melbourneu u rano jutro :D
Točno.... :mrgreen: Čak bih rekao da su mi predsezonska testiranja vrh sezone :P . Svi raspravljamo koji je bolid najuži, tko radi kakva vremena itd. Jedan velika nepoznanica. Kad dođeš u Australiju već možeš znati gdje je tko...

Post

Kush
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 550
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
Lokacija: vtc
mislim da je tako većini ljudi koji stalno prate sport u zadnje vrijeme!

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Za one koje zanima tehnička strana ovogodišnjeg Ferrarijevog agregata, vrlo iscrpan tekst na šest stranica ovog linka:

Technical: Under the skin of the Ferrari SF16-H

..vrlo detaljne slike sa natuknicama oko različitih dijelova.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Još jedan novi koncept za 2017.
[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

Vjerojatno nas čekaju jedni od najljepših bolida u povijesti F1.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Monty
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 73
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ZG-VŽ
http://www.autoportal.hr/clanak/tehnika ... nski_motor
Nije F1 ali nije ni off,zapravo nije loše znati i ovo.
Ps.Za one koji možda nisu upučeni u ovu problematiku. :pivo:

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 764
S nama već: 9 god 3 mj
Samo da popune rupu u pravilniku...da nos može biti cca i 50 mm viši, te u vrhu malo veći onaj presjek koji se gleda, uz uvjet da do prednjih kotača ne smije biti "kontra zakrivljenje" da se izbjeknu ovi mali nosići.

S ovim krilom iza moglo bi opet biti problem pratit bolid ispred sebe kao što je bilo prije nego su podigli krilo

Post

SEAS
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 139
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Rijeka
Kontakt:
renato2107 je napisao/la:
S ovim krilom iza moglo bi opet biti problem pratit bolid ispred sebe kao što je bilo prije nego su podigli krilo
:pivo: :pivo: :pivo: :pivo: :pivo:

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Nije bilo ništa bolje ni zadnjih 8 godina sa ovim groznim uskim krilom tako da to su gluposti.
Nek se vozači snađu. Jesu li najbolji ili nisu?
Ma daj...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Biti će bolje kada prednje krilo postane ravna ploča.... :mrgreen:

Post

SEAS
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 139
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Rijeka
Kontakt:
Ferrari je napisao/la:Nije bilo ništa bolje ni zadnjih 8 godina sa ovim groznim uskim krilom tako da to su gluposti.
Nek se vozači snađu. Jesu li najbolji ili nisu?
Ma daj...
A ne, šta se toga tiče, tu se potpuno slažem sa tobom. Da se mene pita ja bi im još otežao. Sva krila manja, šire gume, veća snaga, manje elektronike. pa neka se snađu. Pa da vidiš veselja!!! Ali sigurnost bi postavio na najveći nivo.

Post

SEAS
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 139
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Rijeka
Kontakt:
SEAS je napisao/la:
Ferrari je napisao/la:Nije bilo ništa bolje ni zadnjih 8 godina sa ovim groznim uskim krilom tako da to su gluposti.
Nek se vozači snađu. Jesu li najbolji ili nisu?
Ma daj...
A ne, šta se toga tiče, tu se potpuno slažem sa tobom. Da se mene pita ja bi im još otežao. Sva krila manja, šire gume, veća snaga, manje elektronike. pa neka se snađu. Pa da vidiš veselja!!! Ali sigurnost bi postavio na najveći nivo.
Ali poanta onog komentara od prije je da zbog toga prednji downforce ne radi pa je teško preticanje i pračenje drugog bolida. A to bi u ovoj situaciji trebalo izbječi, a i jedan od razloga svih tih tehničkih promjena je upravo to.

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 764
S nama već: 9 god 3 mj
Pa...tu nas čeka opet neka brza reakcija za 2018.

Po meni, zadnje krilo su trebali samo malo spustit, difuzor se povećava i prati povećanjeg prednjeg krila, kojeg bi pojednostavnio, dolje ravna ploča i maks 3 elementa. Zadnje krilo su spustili, i još vratili ono na pola visine, koje će praćenje još otežati. To će 99% otežati praćenje. :thumbsd:

Ovaj sadašnji omjer aerodinamike je omogućavao koliko toliko praćenje, trebalo se bazirati ipak samo na gume. Ali kao što rekoh 2018 će biti popravak.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡