Znači, Max je potrošio gume? Zar se to ne bi vidjelo na senzorima? Ja sam mislio da nije bilo nikakvih znakova pred pucanje, kako je Wheatley rekao Masiju na team radio. I naravno, zato se Masi ukenjao i stavio red flag za incident koji je bio manje opasan nego Strollov za kojeg je bio samo SC._bataziv_0809 je napisao/la: 06.06.2021., 17:42 Ostajem i dalje pri izrecenom misljenju da je vozac sa komotnom i neugrozenom prednoscu i sa svjescu sta se desilo Strollu, morao bolje paziti na stanje guma.
VN Azerbajdžana 4.-6. lipnja 2021.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5752
- S nama već: 10 god 7 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: McLaren
Ne znam sta si ti mislio i sta se nije/jeste vidjelo na senzorima, ali gume su ocigledno potrosene do tacke pucanja.avetma je napisao/la: 06.06.2021., 17:50 Znači, Max je potrošio gume? Zar se to ne bi vidjelo na senzorima? Ja sam mislio da nije bilo nikakvih znakova pred pucanje, kako je Wheatley rekao Masiju na team radio. I naravno, zato se Masi ukenjao i stavio red flag za incident koji je bio manje opasan nego Strollov za kojeg je bio samo SC.
Kako, zasto ne znamo ni ti ni ja, stvar je utvrdjivanja. Ono sto obojica znamo je da je neposredno pred pucanje Max nizao ljubicaste krugove.
Je li trebao? Apsolutno ne. Je li ga to cini velikim trkačem? Aposolutno da.

- Vordas
- Formula 4
- Postovi: 380
- S nama već: 10 god 1 mj
Jedino mu je netko bio blizu ali nikad Merc nije bio u deficitu zadnjih 8 godina. Najviše jednak ali i to je pod velikim upitnikom. Iskoristili su maksimalno sve što im je bilo ponuđeno a to treba znati. Jednom sam napisao da je sve ovo veliki biznis na prvom mjestu a tek onda šou i na kraju sport. Veliki igrač kad ulazi u ring hoće imati sve pod kontrolom čak i više. U bilo kojem sportu. Tako nažalost funkcionira, Merdcedes nije došao gubiti.Har Kl je napisao/la: 06.06.2021., 17:42Da, primjetio sam to nažalost. Neki to uporno i dalje rade, bez obzira što ih naknadne informacije demantuju.avetma je napisao/la: 06.06.2021., 17:30Neki bi rekli što god treba da skrenu pozornost s realnosti.Har Kl je napisao/la: 06.06.2021., 17:23
Hehehe, neki bi rekli da je ekipa kriva u sve tri utrke, jer u sve tri utrke greške ekipe su prethodile, greški vozača.
Btw. u Monako nije bilo vozačke greške![]()
Btw. po dobroj staroj praksi - kad Merc nema ogromnu prednost - odmah imamo, ajd recimo, zanimljivosti od strane Ham.![]()
Što se tiče prednosti i deficita, prošli put kad je Merc bio u deficitu, isprašili su nečije dupe.
Još uvijek očekujem isti scenarij![]()
#DankeSeb
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2463
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Potrosio gume do tocke pucanja, nize ljubicaste sektore_bataziv_0809 je napisao/la: 06.06.2021., 17:56Ne znam sta si ti mislio i sta se nije/jeste vidjelo na senzorima, ali gume su ocigledno potrosene do tacke pucanja.avetma je napisao/la: 06.06.2021., 17:50 Znači, Max je potrošio gume? Zar se to ne bi vidjelo na senzorima? Ja sam mislio da nije bilo nikakvih znakova pred pucanje, kako je Wheatley rekao Masiju na team radio. I naravno, zato se Masi ukenjao i stavio red flag za incident koji je bio manje opasan nego Strollov za kojeg je bio samo SC.
Kako, zasto ne znamo ni ti ni ja, stvar je utvrdjivanja. Ono sto obojica znamo je da je neposredno pred pucanje Max nizao ljubicaste krugove.
Je li trebao? Apsolutno ne. Je li ga to cini velikim trkačem? Aposolutno da.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5752
- S nama već: 10 god 7 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Irelevantno je sad pričati o velikim trkačima, to mućenje vode mi nije interesantno, ajmo se držati teme, ako nije problem. Znači, ako ekipa kaže da nije bilo nikakvih pokazatelja da bi guma mogla puknuti, onda očigledno nije problem u potrošnji. Konstrukcija ili neki deseti problem - to će Pirelli naravno utvrditi (kao što je dosad svaki put utvrdio da je riječ o "izoliranom slučaju"). Da je riječ o potrošenoj gumi - ne bi nizao najbrže krugove._bataziv_0809 je napisao/la: 06.06.2021., 17:56 Ne znam sta si ti mislio i sta se nije/jeste vidjelo na senzorima, ali gume su ocigledno potrosene do tacke pucanja.
Kako, zasto ne znamo ni ti ni ja, stvar je utvrdjivanja. Ono sto obojica znamo je da je neposredno pred pucanje Max nizao ljubicaste krugove.
Je li trebao? Apsolutno ne. Je li ga to cini velikim trkačem? Aposolutno da.
Fakt je idući - Pirellijeve gume moraju trajati unutar preporučenog broja krugova, čak i kad ne traju - onda moraju popustiti u performansama, a ne puknuti. Nije utrka kareta na obroncima sela u Zagorju nego F1.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4108
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Mercedes
Ne, to jednostavno nije tačno, bez obzira koliko to puta ti ponavljaoavetma je napisao/la: 06.06.2021., 17:47Oni su s deficitom bili 2013., i tad im je dupe isprašeno. Ovo kasnije je čista fantazija britanskih medija i njihovih navijača, ni d od deficita. To ti najbolje pokazuje ova godina kad s najboljim bolidom em ne vode u prvenstvu, em imaju vozača koji svako drugu utrku pokazuje velike slabosti.Har Kl je napisao/la: 06.06.2021., 17:42Da, primjetio sam to nažalost. Neki to uporno i dalje rade, bez obzira što ih naknadne informacije demantuju.avetma je napisao/la: 06.06.2021., 17:30
Neki bi rekli što god treba da skrenu pozornost s realnosti.
Btw. po dobroj staroj praksi - kad Merc nema ogromnu prednost - odmah imamo, ajd recimo, zanimljivosti od strane Ham.![]()
Što se tiče prednosti i deficita, prošli put kad je Merc bio u deficitu, isprašili su nečije dupe.
Još uvijek očekujem isti scenarij![]()
Neki bi čak rekli da je Lujo faulty champion, ali nešto slabo viđam takve kolumne ove godine, moram malo bolje potražiti po Sky i BBC stranicama...

Britanci Sergio Marchione i Luca di Montezemolo su tvrdili drugačije za 2017. I 2018.
https://f1i.com/news/284792-ferrari-pai ... ionne.html
https://www.gpfans.com/en/f1-news/3628/ ... i-in-2018/
Britanski novinari su mala maca za pojedince. Oni bar imaju neki oslonac za svoje tvrdnje. Ma koliko klimavi nekad bili.
Da imaju velik uticaj i da ga nekad pogrešno koriste, to se svakako slažem.
Ali ne vidim ni kod kritičara drugačiju sliku.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: McLaren
A cekaj ko si ti da odredjujes o cemu cemo pricati? Je li mi se obracas kao moderator ili obican forumas? Ako je drugi slucaj pricat cu apsolutno ono sto smatram da je relevantno. Ne bi trebao da imas problem sa tim.avetma je napisao/la: 06.06.2021., 18:01
Irelevantno je sad pričati o velikim trkačima, to mućenje vode mi nije interesantno, ajmo se držati teme, ako nije problem. Znači, ako ekipa kaže da nije bilo nikakvih pokazatelja da bi guma mogla puknuti, onda očigledno nije problem u potrošnji. Konstrukcija ili neki deseti problem - to će Pirelli naravno utvrditi (kao što je dosad svaki put utvrdio da je riječ o "izoliranom slučaju").
Fakt je idući - Pirellijeve gume moraju trajati unutar preporučenog broja krugova, čak i kad ne traju - onda moraju popustiti u performansama, a ne puknuti. Nije utrka kareta na obroncima sela u Zagorju nego F1.

Sve ostalo je kako rekoh stvar utvrdjivanja. Kada budemo imali zvanicnu informaciju moci cemo o istome raspraviti. Sve ostalo su tvoje i moje interpretacije.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5752
- S nama već: 10 god 7 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Imaš li neki citat od Paddyja Lowea? Može nešto u stilu - koliko su snage imali početkom hibridne ere, pa da povežemo s tokenima, i onda da dođemo do zaključka kako je sve kao magija nestalo 2017. kad je odjednom Ferrari bio najbrži? Malo dijete to ne bi povjerovalo. Hamilton je odradio odlične sezone, ali kako sam tad tvrdio da je relativno lagano biti zreo u milini od bolida, tako se ove godine pokazuje da sam bio u pravu. Ili kako sam kažeš: "Neki to uporno i dalje rade, bez obzira što ih naknadne informacije demantuju." 3 velika kiksa u 6 utrka, što li se to Lewisu dogodilo u usporedbi s '17 i '18 kad je bio tako fenomenalan, po riječima Marchionnea i Montezemola? Nije valjda izgubio mirnoću ili postao manje iskusan i zreo nakon tri godine? Ne pada mi ništa na pamet osim da sad konkurencija zaista ima bolid koji je blizu Mercedesu. Prihvaćam i druga objašnjenja, odakle takva inflacija loših utrka?Har Kl je napisao/la: 06.06.2021., 18:02 Ne, to jednostavno nije tačno, bez obzira koliko to puta ti ponavljao![]()
Britanci Sergio Marchione i Luca di Montezemolo su tvrdili drugačije za 2017. I 2018.
https://f1i.com/news/284792-ferrari-pai ... ionne.html
https://www.gpfans.com/en/f1-news/3628/ ... i-in-2018/
Zato jer ti ne odgovara diskurs kritičara.Har Kl je napisao/la: 06.06.2021., 18:02
Britanski novinari su mala maca za pojedince. Oni bar imaju neki oslonac za svoje tvrdnje. Ma koliko klimavi nekad bili.
Da imaju velik uticaj i da ga nekad pogrešno koriste, to se svakako slažem.
Ali ne vidim ni kod kritičara drugačiju sliku.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5752
- S nama već: 10 god 7 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Da se izrazim točnije, određujem o čemu ja neću pričati, ti možeš slobodno ako hoćeš. Doduše, ako skrećeš u te vode "velikih trkača" onda mi je jasno koliko toga imaš za reći o onome o čemu smo zapravo krenuli raspravljati._bataziv_0809 je napisao/la: 06.06.2021., 18:05
A cekaj ko si ti da odredjujes o cemu cemo pricati? Je li mi se obracas kao moderator ili obican forumas? Ako je drugi slucaj pricat cu apsolutno ono sto smatram da je relevantno. Ne bi trebao da imas problem sa tim.ako je pak prvi, naglasi tako.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: McLaren
avetma je napisao/la: 06.06.2021., 18:11Da se izrazim točnije, određujem o čemu ja neću pričati, ti možeš slobodno ako hoćeš. Doduše, ako skrećeš u te vode "velikih trkača" onda mi je jasno koliko toga imaš za reći o onome o čemu smo zapravo krenuli raspravljati._bataziv_0809 je napisao/la: 06.06.2021., 18:05
A cekaj ko si ti da odredjujes o cemu cemo pricati? Je li mi se obracas kao moderator ili obican forumas? Ako je drugi slucaj pricat cu apsolutno ono sto smatram da je relevantno. Ne bi trebao da imas problem sa tim.ako je pak prvi, naglasi tako.
Na temu pucanja guma "per se" sam rekao sve sto imam u ovom trenutku. Nema svrhe ponavljati osim ako ne zelis da promijenim iskaz. Promijeniti cu ga iskljucivo kad i ako zvanican izvjestaj pokaze razlicito od onog sto ja mislim. Do tada to je to.
Nijedna prica nije jednodimenzionalna, pa ni ova. Maxovo puknuce guma nije samo puknuce gume, nego rezultat vise faktora od kojih svaki zasluzuje paznju i o svakom cu pisati kad smatram da treba.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8155
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da nije tužno, bilo bi smiješno.Iceman je napisao/la: 06.06.2021., 17:58Potrosio gume do tocke pucanja, nize ljubicaste sektore_bataziv_0809 je napisao/la: 06.06.2021., 17:56Ne znam sta si ti mislio i sta se nije/jeste vidjelo na senzorima, ali gume su ocigledno potrosene do tacke pucanja.avetma je napisao/la: 06.06.2021., 17:50 Znači, Max je potrošio gume? Zar se to ne bi vidjelo na senzorima? Ja sam mislio da nije bilo nikakvih znakova pred pucanje, kako je Wheatley rekao Masiju na team radio. I naravno, zato se Masi ukenjao i stavio red flag za incident koji je bio manje opasan nego Strollov za kojeg je bio samo SC.
Kako, zasto ne znamo ni ti ni ja, stvar je utvrdjivanja. Ono sto obojica znamo je da je neposredno pred pucanje Max nizao ljubicaste krugove.
Je li trebao? Apsolutno ne. Je li ga to cini velikim trkačem? Aposolutno da.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4108
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Mercedes
Nisu to pisala mala djeca, već ugledni ljudi koji se razumiju puno bolje u F1 i od mene i od tebe. Ljudi koji su vodili ekipe.avetma je napisao/la: 06.06.2021., 18:10Imaš li neki citat od Paddyja Lowea? Može nešto u stilu - koliko su snage imali početkom hibridne ere, pa da povežemo s tokenima, i onda da dođemo do zaključka kako je sve kao magija nestalo 2017. kad je odjednom Ferrari bio najbrži? Malo dijete to ne bi povjerovalo. Hamilton je odradio odlične sezone, ali kako sam tad tvrdio da je relativno lagano biti zreo u milini od bolida, tako se ove godine pokazuje da sam bio u pravu. Ili kako sam kažeš: "Neki to uporno i dalje rade, bez obzira što ih naknadne informacije demantuju." 3 velika kiksa u 6 utrka, što li se to Lewisu dogodilo u usporedbi s '17 i '18 kad je bio tako fenomenalan, po riječima Marchionnea i Montezemola? Nije valjda izgubio mirnoću ili postao manje iskusan i zreo nakon tri godine? Ne pada mi ništa na pamet osim da sad konkurencija zaista ima bolid koji je blizu Mercedesu. Prihvaćam i druga objašnjenja, odakle takva inflacija loših utrka?Har Kl je napisao/la: 06.06.2021., 18:02 Ne, to jednostavno nije tačno, bez obzira koliko to puta ti ponavljao![]()
Britanci Sergio Marchione i Luca di Montezemolo su tvrdili drugačije za 2017. I 2018.
https://f1i.com/news/284792-ferrari-pai ... ionne.html
https://www.gpfans.com/en/f1-news/3628/ ... i-in-2018/
Zato jer ti ne odgovara diskurs kritičara.Har Kl je napisao/la: 06.06.2021., 18:02
Britanski novinari su mala maca za pojedince. Oni bar imaju neki oslonac za svoje tvrdnje. Ma koliko klimavi nekad bili.
Da imaju velik uticaj i da ga nekad pogrešno koriste, to se svakako slažem.
Ali ne vidim ni kod kritičara drugačiju sliku.Pumpanje britanske mašinerije je postalo toliko uobičajeno i često da je pod normalno. Da netko od "kritičara" piše kolumne o "faulty champions", ili recimo na naslovnicu stavi naslov "Hoće li vozač x ovog vikenda zasjati sa svojim nevjerojatnim talentom i ostaviti svu konkurenciju daleko iza sebe", ili recimo od 13 vijesti na naslovnici portala da svih 13 bude o jednom te istom vozaču; ili recimo da za opravdanje za sudar kao stručni televizijski komentator kažemo da vozač zapravo nije kriv nego mu je sunce išlo u oči. Mogu dalje, ali mi se bljuje. To što nabrajam je mašinerija koja kroji mainstream diskurs, a intrigantno je da u tome vidiš "malu macu", ali ti smeta to što kritičari, pazi, ne da rade iste stvari za drugog vozača ili ekipu; nego samo propituju i rugaju se tome. Bravo.
Paddy je izjavio to šta je izjavio. Wolff je rekao da su to gluposti. Nemam razloga da vjerujem ni jednom ni drugom, dok su ti tačno odredio stranu koju ćeš prihvatiti za mjerodavnu

Btw. Paddy je Britanac, a Wolff Austrijanac.
Mada nije ni bitno, za 2014-2016. sezone se slažem. Prednost je bila prevelika. I naravno da je lagano u takvim sezonama voziti bez pritiska.
2017. - 2018. je bila drugačija situacija.
Ne slažem se ja sa nekim njihovim kolumna, ni sa stavovima ili zaključcima. Kao ni sa nekim tvojim.
Radi se o nekim stavovima, većina je drugačija.
Opet oni ako ništa imaju razlog za to. Radi se o njihovom vozaču. Da je protiv njih vozio Dario Kordić, razumio bih i tvoje razloge.
Ali ih ne bih citirao i prenosio na druge portale, kao što ne prenosim te britanske što si ih nabrojao

Bilo još toga za komentarisati, ali mislim da smo to već nekad i raspravljali.
-
limitmaker1 Verified
- Karting
- Postovi: 50
- S nama već: 7 god 5 mj
...ako se ne varam povećavali su dozvoljeni pritisak tijekom vikenda unatoč tome što je tradicionalno hard malo vožen petkom, nadalje max je upozoren na temperature guma tijekom prvog stinta a tijekom drugog nismo čuli...vodeći vozač u situaciji 1-2 otvara prednost jer bi inače ugrozio drugog vozača a u situaciji kad ste brži (barem za ovu utrku) od protivnika ne vidim zašto bi itko osporavao max-ovu taktiku...vjerojatno bi i bio usporio za zadnja dva kruga...lewis je (po sky komentatorima) pogrešno uključio 'brake magic' nešto što merc koristi za održavanje temp kočnica i još par sustava za vrijeme sc-a...mislim da su svjesni da nemaju 0,5s kao i inače kad god požele nego bi moglo biti gusto uskoro...bojim se da će morati otpisati konstruktorski naslov i mislim da ih to muči (svih osim luje)...
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2463
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
https://www.motorsport.com/f1/news/vers ... s/6541671/
Pa zar itko ocekuje da ce se mozda Pirelli posipati pepelom? Isti k.... kao i kad ti jedna od momcadi prodaje pricu da je koristila Nikon prije nego sto je napravila bolid za 2020
Pa zar itko ocekuje da ce se mozda Pirelli posipati pepelom? Isti k.... kao i kad ti jedna od momcadi prodaje pricu da je koristila Nikon prije nego sto je napravila bolid za 2020
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1999
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Pirelli nastavlja da briljira, iako se poveáo pritisak u gumama i da je koliko sam svatio set guma za jedan stepen mekši u odnosu na 2019. godinu ja ne vidim razloge za bilo kakve izgovore. Očito su opet gadno pogrešili.
Nema tu veze kako su vozili Lance i Max, na Pirelliju je da dostavi sigurne gume. Da je bila neka gužva iza Lancea bilo bi to u rangu Hubertove nesreće, a Max da je otišao na levo umjesto desno, naleteo bi na TechPro ograde na ulazu u box što bi stvorilo situaciju u rangu Interlagosa 2003 sa Webberom/Alonsom jer su Hamilton i Perez bili blizu.
Totalno neočekivan podij i pobednik. Hamiltonu je ovo drugi uzastopni vikend gde nema dobre rezultate. Očajan tempo Bottasa, to ostavlja Mercedes na velike muke apropo borbe za naslov u poretku konstruktora.
Duga je sezona ali svaka utrka vredi, nema mjesta prosipanju bodova.
Nema tu veze kako su vozili Lance i Max, na Pirelliju je da dostavi sigurne gume. Da je bila neka gužva iza Lancea bilo bi to u rangu Hubertove nesreće, a Max da je otišao na levo umjesto desno, naleteo bi na TechPro ograde na ulazu u box što bi stvorilo situaciju u rangu Interlagosa 2003 sa Webberom/Alonsom jer su Hamilton i Perez bili blizu.
Totalno neočekivan podij i pobednik. Hamiltonu je ovo drugi uzastopni vikend gde nema dobre rezultate. Očajan tempo Bottasa, to ostavlja Mercedes na velike muke apropo borbe za naslov u poretku konstruktora.
Duga je sezona ali svaka utrka vredi, nema mjesta prosipanju bodova.
