
General tema
Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2223
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Držimo fige. 

......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Jučer sam letio iz Norveške za Zagreb i trebao sam letit sa Ryanair, ali kad sam došao na terminal dočekao me Lauda avion kojim sam i doletio, a čiji vlasnik je bio Niki Lauda
Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk

Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk


- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Sandefjord - ZagrebLH44 je napisao/la: 14.05.2023., 10:48 Jučer sam letio iz Norveške za Zagreb i trebao sam letit sa Ryanair, ali kad sam došao na terminal dočekao me Lauda avion kojim sam i doletio, a čiji vlasnik je bio Niki Lauda
Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk

A i pise ti operated by Lauda Air na karti, na bookingu ali pise

Fino Alla Fine
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Na boarding ticket ne piše zato sam pitao jel to taj let jer fazon Lauda avion parkiran između dva Ryanair na terminalu na kojem se ja trebam ukrcat, pa me to zbunilo, veli jest to je ista kompanija, tj. Ryanair je parent company od Laudamotion.
Svejedno letio sam aviokompanijom koja je bila u vlasništvu Nikija Laude
Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk
Svejedno letio sam aviokompanijom koja je bila u vlasništvu Nikija Laude

Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk


- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Letio sam nedavno s njima iz Napulja za Zagreb i prilično fina gospoda u tom Lauda Airu, sviraju Straussove valcere nakon slijetanja, sve fino gospodski, bečki 

- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Eee u ovom avionu stjuardese su bile neke 3 Hrvatice pa sam mogao čuti priču između dvije od njih kako im ova treća kolegica hvata krivine pa je ova jedna bila vidno bijesna zbog toga. Nekad u sred leta mi je ta što hvata krivine nabila kolica u koljeno dok sam ja spavao ko top hahahah
Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk


- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Meni na tom letu uvijek pise operated by LaudaEurope
Nekad budu bas profesionalni kako kaze Vetma a nekad bas budu low budget.. Nisam nikad cuo od posade da kaze shit i crap osim kod njih
Bas prije 2 tjedna iz Zagreba za Sandefjord sam uzima kavu i ispa joj je POS meni na glavu i fino se cuo shit sa spanjolskim stihom
Crvene odore su
Inace taj LaudaMotion je treca aviokompanija Nikija
Navodno je i bia kapetan u nekim svojim carter letovima
Inace jos ako postoji da netko ne zna, Lauda, covjek koji je svima u Boeingu i svima povezanim sa sigurnosti u industriji rekao fuck you i natjera ih da poprave serijsku gresku u svim avionima.

Nekad budu bas profesionalni kako kaze Vetma a nekad bas budu low budget.. Nisam nikad cuo od posade da kaze shit i crap osim kod njih

Bas prije 2 tjedna iz Zagreba za Sandefjord sam uzima kavu i ispa joj je POS meni na glavu i fino se cuo shit sa spanjolskim stihom

Crvene odore su

Inace taj LaudaMotion je treca aviokompanija Nikija

Navodno je i bia kapetan u nekim svojim carter letovima

Inace jos ako postoji da netko ne zna, Lauda, covjek koji je svima u Boeingu i svima povezanim sa sigurnosti u industriji rekao fuck you i natjera ih da poprave serijsku gresku u svim avionima.
Fino Alla Fine
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ako je itko letio bilo kojom drugom non-low budget kompanijom vidjet ce ogromnu razliku. Croatia Airlines koja nije bog zna kakva kompanija je puno profesionalnija nego Lauda/Ryanair.
Putujem Laudom vrlo cesto na relaciji London Stansted - Zagreb. Stvarno ne bih letio s njima da mi ZG nije pred nosom. Vrlo neudobni sicevi i manji je razmak izmedju siceva nego kod CA ili British Airways tako da mjesta za nego i nama bas puno + sve ovo ostalo sto ste spomenuli. Da putujem rjedje sigurno bih letio sa BA ili CA.
Putujem Laudom vrlo cesto na relaciji London Stansted - Zagreb. Stvarno ne bih letio s njima da mi ZG nije pred nosom. Vrlo neudobni sicevi i manji je razmak izmedju siceva nego kod CA ili British Airways tako da mjesta za nego i nama bas puno + sve ovo ostalo sto ste spomenuli. Da putujem rjedje sigurno bih letio sa BA ili CA.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18176
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Pogledah malo sinoć.
Standardni show car, ima stvari koje su niđe veze sa RB 18, kao što se može vidjeti na slikama.



Međutim....
Ko nije imao prilike vidjeti novu generaciju bolida (od 2014. kad su se "izdužili", a pogotovo od 2017. kad su opet proširili, i naravno, prošle godine, kad su se nosevi opet izdužili) uživo i izbliza, a ja sam jedan od takvih, ovo je KATASTROFA, što se tiče dimenzija.
Znam da su grdosije, ali uživo to izgleda ogromno. Ja sam ostao zaprepašten veličinom (
). Pa ovo čudo mjeri u dužinu skoro 6m!!
Ako gledamo čistu estetiku, bolid je prelijep.
Ali glede "praktičnosti utrkivanja", užas.
Još kad dodamo par stotina kg više.....
Sjetim se kad je Mclaren, prije 20-ak godina, izložio showcar kod Benzovog dealera u Tuzli.
To izgleda kao igračka spram ovog iznad.
Nekih, skoro 1,5m kraće, 20cm su bili uži, takođe tada, još uvijek relativno čistih linija.
Puno lakši, okretniji.....
Slike su "uslikane slike".


Zanimljivo je da su oba bolida Adrianovo djelo.
Standardni show car, ima stvari koje su niđe veze sa RB 18, kao što se može vidjeti na slikama.



Međutim....
Ko nije imao prilike vidjeti novu generaciju bolida (od 2014. kad su se "izdužili", a pogotovo od 2017. kad su opet proširili, i naravno, prošle godine, kad su se nosevi opet izdužili) uživo i izbliza, a ja sam jedan od takvih, ovo je KATASTROFA, što se tiče dimenzija.
Znam da su grdosije, ali uživo to izgleda ogromno. Ja sam ostao zaprepašten veličinom (


Ako gledamo čistu estetiku, bolid je prelijep.
Ali glede "praktičnosti utrkivanja", užas.
Još kad dodamo par stotina kg više.....
Sjetim se kad je Mclaren, prije 20-ak godina, izložio showcar kod Benzovog dealera u Tuzli.
To izgleda kao igračka spram ovog iznad.
Nekih, skoro 1,5m kraće, 20cm su bili uži, takođe tada, još uvijek relativno čistih linija.
Puno lakši, okretniji.....
Slike su "uslikane slike".



Zanimljivo je da su oba bolida Adrianovo djelo.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Koliko su negdje ti stari bolidi bili bolji za voziti. Iako vremena kruga nisu kao danasnja, ipak tako malo cudo, lagano, okretno, vrckavo, usko i kratko, o zvuku da ne pricam... mora da je bio poseban osjecaj i siguran sam puno veci gust za voziti, bez obzira na konacne brzine i vremena kruga. o ljepoti da ne pricam, barem sto se mog ukusa tice. Ovi danasnji su mi kao zene od 1.95cm naspram onih od <1.70cm 

- Osella
- GP3
- Postovi: 749
- S nama već: 3 god 3 mj
- Navija za: Minardi, Andrea Moda
https://www.auto.it/news/attualita/2023 ... safety_car
Mnoge inovacije iz F1 se implementiraju u automobilskoj industriji, ali u Italiji idu korak dalje.
Uglavnom, po novom zakonu, kad se dogodi neka nesreća na autocesti, u promet izlazi Safety Car koji staje na čelo kolone. Ostali automobili ga dakako prate i voze kontroliranom brzinom dok se problem ne riješi.
Mnoge inovacije iz F1 se implementiraju u automobilskoj industriji, ali u Italiji idu korak dalje.
Uglavnom, po novom zakonu, kad se dogodi neka nesreća na autocesti, u promet izlazi Safety Car koji staje na čelo kolone. Ostali automobili ga dakako prate i voze kontroliranom brzinom dok se problem ne riješi.
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 3 mj
Pametno.Osella je napisao/la: 28.06.2023., 12:34 https://www.auto.it/news/attualita/2023 ... safety_car
Mnoge inovacije iz F1 se implementiraju u automobilskoj industriji, ali u Italiji idu korak dalje.
Uglavnom, po novom zakonu, kad se dogodi neka nesreća na autocesti, u promet izlazi Safety Car koji staje na čelo kolone. Ostali automobili ga dakako prate i voze kontroliranom brzinom dok se problem ne riješi.
No!
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
[ link do slike ]vlado je napisao/la:LH44, It’s called traffic!
Sent from my Redmi Note 11 Pro using Tapatalk

