Stranica: 117/479.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 13.05.2017., 17:19
Postao Iceman
Treba sutra (koliko je to moguće naravno i u bilo kojoj drugoj utrci) nakantat Mečku.... Baš zbog kazne koja je neizbježna ove sezone.
A inače sve pohvale za Ferrari i vozače. Nažalost nisam gledao kvalifikacije, ali Ferrari i Mečka su al pari po performansama.
Nažalost koliko vidim ove sezone (a i prošle) šteka pouzdanost i relativno startovi i pitboxevi. Još to malo izbrusiti i bit će cakum pakum.
Idemo im se sutra napiti krvi. Naguzit im se na mjenjač pa neka se znoje ;)

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 13.05.2017., 20:27
Postao Frantic
Iceman je napisao/la: 13.05.2017., 17:19 Treba sutra (koliko je to moguće naravno i u bilo kojoj drugoj utrci) nakantat Mečku.... Baš zbog kazne koja je neizbježna ove sezone.
A inače sve pohvale za Ferrari i vozače. Nažalost nisam gledao kvalifikacije, ali Ferrari i Mečka su al pari po performansama.
Nažalost koliko vidim ove sezone (a i prošle) šteka pouzdanost i relativno startovi i pitboxevi. Još to malo izbrusiti i bit će cakum pakum.
Idemo im se sutra napiti krvi. Naguzit im se na mjenjač pa neka se znoje ;)
Potpis. :pivo: :klanjam:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 13.05.2017., 21:15
Postao senja
Ma kad im Mercedes sa ovoliko novih džidža nije uspio odljepiti, ne vjerujem ni da će u nastavku sezone. Prije da će Ferrari odmaknuti kad oni donesu neku veću nadogradnju. Jer još nisu ni upgrade motora radili, a ni na aerodinamici nisu do sada puno radili.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 14.05.2017., 01:28
Postao Ferrari
Na Vettelovom bolidu su ugrađeni novi MGU H i Turbo punjač.
Dok su u bolid stavili stari motor koji će odraditi 5. utrku. i koji vozi već od Australije.

Znači motor kao motor je stari tj. nisu otvorili 3. motor za ovu zamjenu. Slično kao i u Bottasa koji se vratio na stari motor dok će ovaj 2. motor koji su stavili prije FP3 srediti i biti će u uporabi već u Monaku.
Što znači da je ovo vrijeme koje je Vettel napravio super impresivno s obzirom na stari motor.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 14.05.2017., 01:34
Postao zjurina
Ferrari je napisao/la: 14.05.2017., 01:28 Na Vettelovom bolidu su ugrađeni novi MGU H i Turbo punjač.
Dok su u bolid stavili stari motor koji će odraditi 5. utrku. i koji vozi već od Australije.

Znači motor kao motor je stari tj. nisu otvorili 3. motor za ovu zamjenu. Slično kao i u Bottasa koji se vratio na stari motor dok će ovaj 2. motor koji su stavili prije FP3 srediti i biti će u uporabi već u Monaku.
Što znači da je ovo vrijeme koje je Vettel napravio super impresivno s obzirom na stari motor.
Super... samo da ne rikne u utrci :prcnjau:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 14.05.2017., 01:36
Postao Ferrari
zjurina je napisao/la: 14.05.2017., 01:34
Ferrari je napisao/la: 14.05.2017., 01:28 Na Vettelovom bolidu su ugrađeni novi MGU H i Turbo punjač.
Dok su u bolid stavili stari motor koji će odraditi 5. utrku. i koji vozi već od Australije.

Znači motor kao motor je stari tj. nisu otvorili 3. motor za ovu zamjenu. Slično kao i u Bottasa koji se vratio na stari motor dok će ovaj 2. motor koji su stavili prije FP3 srediti i biti će u uporabi već u Monaku.
Što znači da je ovo vrijeme koje je Vettel napravio super impresivno s obzirom na stari motor.
Super... samo da ne rikne u utrci :prcnjau:
:prcnjau: :trep:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 14.05.2017., 01:47
Postao f1zd
Sutra podij za Seba i odlično. Da zadrži vodstvo u poretku.
I da što prije odu odavde, nevjerojatno koliko im se sranja nadešavalo u jednom danu.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 14:47
Postao Ferrari
Baš sam malo razmišljao o raznim situacijama iz jučerašnje utrke te strategijama Mercedesa i Ferrarija.
Utrka je bila jako teška te što više razmišljam i gledam razne opcije Ferrari zbilja nije "fulao" u strategiji...moglo je otići na jednu ili na drugu stranu gledajući kako se odvijala utrka.

U prvom stintu nakon što je Vettel preskočio Hamiltona na startu Ferrari je povećavao prednost sve do 9 kruga kada je prednost nad Hamiltonom bila 2.6 sekunde.
Nakon 9. kruga prednost je padala za otprilike 0,050 do 0.120 po krugu.
U 13. krugu prednost Vettela je bila 2.1 sekundu nad Hamiltonom i Mercedes bi za nekoliko krugova ušao po undercut te je Ferrari odlučio reagirati prije Mercedesa da održi prvu poziciju.
Što je logično s obzirom da je teško pretjecati na ovoj stazi.

Isto tako Ferrari nije mogao staviti Medium gumu jer je prespora i preriskantna guma za obranu pozicije(razlika između Softa i Mediuma je bila 1.2/1.5 sek po krugu) pa su morali ići na Soft da se zaštite od Mercedesa.

U tom trenutku Mercedes je zapravo išao na strategiju jednog zaustavljanja jer se Ferrari obvezao na S-S-M u tom trenutku.
Prvi stint na Softu je bio kraći, a drugi stint na Softu je trebao biti puno duži da bi proveli što manje vremena na Mediumu koji je spora guma na ovoj stazi.

Sve se zapravo poremetilo sa izlaskom VSC-a jer je Ferrari u tom trenutku bio u puno slabijoj poziciji na polju strategije jer su znali da ako uđu u boks za vrijeme VSC-a da Hamilton ide do kraja na Mediumu koji traje 50 krugova i koja je opet ponavljam sporija guma, ali ima jako dobru konstantu i stabilna vremena.
Problem je bio taj što bi razmak bio jednostavno prevelik da bi ga nadoknadio sa Medium gumom u tom trenutku jer je i Bottas bio jako blizu (još nije odustao u toj fazi), a nova Medium guma jednostavno nema tu prednost nad starijom jer su vrlo izdržljive.
Hamilton je do trenutka aktiviranja VSC-a štedio gumu jer je zapravo bio na strategiji jednog zaustavljanja tako da je imao dovoljno života u njima.

Što se tiče VSC-a i Mercedesovog zaustavljanja ono nam praktički glasno govori da je Mercedes čekao do zadnjeg trenutka da napravi zaustavljanje jer su očekivali Ferrarija u boksu...da je Ferrari ušao onda bi Mercedes ostao vani i išao do kraja jer su znali da im se lakše braniti kada su na istoj gumi koja je izdržljiva i nema toliku prednost kao što inače imaju nove gume.

I to je zapravo odlučilo utrku...Mercedes je vidio da Ferrari ne ulazi u boks za vrijeme VSC-a iz opravdanih razloga, oni su u tom trenutku bili u prednosti jer su imali bržu gumu na raspolaganju i nije ni odmogao onaj dio utrke gdje je Vettela zadržavao Bottas iza kojega je izgubio 5-6 sekundi...još su dobili 8 sekundi na VSC zaustavljanju što je sveukupno 14 sekundi koje je Vettel izgubio na spletu nesretnih okolnosti.

Bila je praktički borba 2 vs 1 jer Kimi je ispao iz utrke...što isto nije pomoglo.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 15:33
Postao senna66
Odlican komentar. Cini se da Ferrari nije mogao bolje od onoga, napravili su sto su morali, bolje opcije jednostavno nije bilo. Jbg splet okolnosti...

Sve je to oke, ali mene brinu vremena pitstopa. Vrlo seprtljavo odrađena, ako traje 2.5 sek sretan sam jer znam da vrlo cesto zna biti iznad toga. Pitstop se moze pokazati kao kljucna stvar, za dlaku moze Vettel zavrsiti iza npr Bottasa ili cak kolone backmarkera. I vec tu se vec trka moze izgubiti. Pitstopi su losiji od dosta drugih ekipa ako sam dobro vidio na onim usporedbama pred neki dan, zabrinjavajuce postaje.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 16:37
Postao DaveGilmour
Po meni je bilo bolje opcije za Ferrari, a to je obaviti boks za vrijeme VSC-a. Nisam siguran u ovu priču kako bi u tom slučaju Hamilton išao do kraja na mediumu jer je Hamiltonu tokom utrke nekoliko puta rečeno kako će njegova prilika doći na kraju utrke kada će situacija s gumama biti obrnuta. Znači 1 stop u niti jednom trenutku nije bila opcija za Hamiltona. Mislim da su Bottas i Wehrelin jedini bili na takvoj taktici od početka utrke.

Čak i da se Mercedes odlučio za takvu taktiku nakon eventualnog Vettelovog boksa smatram da bi ga Vettel prestigao do kraja utrke. Prije Hamiltonovog 2. ulaska u boks razlika između njih dvojice je bila cca. 9 sekundi. Vettel bi ulaskom u boks izgubio puno manje vremena nego inače, zbog VSC-a, i vratio bi se na 2-3 sekunde iza Hamiltona na friškim gumama. Možda ga nebi mogao odma preć, ali pred kraj utrke bi Hamiltonove gume bile u dovoljno lošem stanju da ga Vettel može jednostavno zaobići.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 17:55
Postao Iceman
Nažalost nisam gledao utrku. Upravo sam je skinuo pa navečer laganini. Ono što me zanima koji je bolid bio najbrži na ovoj stazi? ..... ili su apsolutno izjednačeni :fakjea:

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 18:02
Postao Dani
Dave ali to je bila opcija dok još nije bilo vsc i dok je Vettel bio ispred.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 18:02
Postao avetma
Ferrari je napisao/la: 15.05.2017., 14:47 ...
Ključni dio utrke po meni je bio u prvom stintu kada je Hamilton uspijevao stajati na +-2 sekunde od Vettela. To je ograničilo strategiju Ferrarija i vidjelo se da Mercedes ima race pace koji bi ih mogao ugroziti preko undercuta. Ferrari je zbog toga išao prvi na promjenu guma i od tud je sve krenulo nizbrdo. Da je Vettel mogao pobjeći na 3 ili 4 sekunde, onda bi Mercedes mogao pjevati borbene pjesme i Ferrari ih je samo mogao kopirati s ulascima krug kasnije bez opasnosti da se u jednom krugu pojede ta prednost.

Još se to moglo izvući kasnije da nije bilo Bottasa i njegovog barićelarenja ili da nije bilo VSC, ali tako se za sve utrke može naći "što bi bilo" scenarij.

Moj dojam je da je Mercedes jučer bio za nijansu brži bolid i to im je dalo mogućnost da provedu najbolju strategiju, a sve što se moglo dogoditi na stazi im je išlo na ruku. Ferrari je blizu i to je odlično, ali se moraju malo istrenirati po pitanju pit-stopa jer u ovako bliskim utrkama imati zaustavljanje sekundu-sekundu i pol sporije od konkurencije je katastrofa.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 18:10
Postao Frantic
Iceman je napisao/la: 15.05.2017., 17:55 Nažalost nisam gledao utrku. Upravo sam je skinuo pa navečer laganini. Ono što me zanima koji je bolid bio najbrži na ovoj stazi? ..... ili su apsolutno izjednačeni :fakjea:
Generalno na čitav krug, Benz, za dlaku dlake.
Možda ni toliko. :mrgreen:
Ali je definitivno imao prednost na potezu "šikana-zadnji zavoj-komplet startno ciljna ravnina".
Ni to opet nije za neke veće sikiracije.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 18:16
Postao f1zd
@Dave
Čisto sumnjam da bi ga Vettel prešao, jedva je Bottasa prestigao.
A ionako su imali problema u tom zadnjem sektoru te bi vjerojatno završilo kao prošlogodišnja utrka.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 15.05.2017., 18:30
Postao Ferrari
avetma je napisao/la: 15.05.2017., 18:02
Ferrari je napisao/la: 15.05.2017., 14:47 ...
Ključni dio utrke po meni je bio u prvom stintu kada je Hamilton uspijevao stajati na +-2 sekunde od Vettela. To je ograničilo strategiju Ferrarija i vidjelo se da Mercedes ima race pace koji bi ih mogao ugroziti preko undercuta. Ferrari je zbog toga išao prvi na promjenu guma i od tud je sve krenulo nizbrdo. Da je Vettel mogao pobjeći na 3 ili 4 sekunde, onda bi Mercedes mogao pjevati borbene pjesme i Ferrari ih je samo mogao kopirati s ulascima krug kasnije bez opasnosti da se u jednom krugu pojede ta prednost.

Još se to moglo izvući kasnije da nije bilo Bottasa i njegovog barićelarenja ili da nije bilo VSC, ali tako se za sve utrke može naći "što bi bilo" scenarij.

Moj dojam je da je Mercedes jučer bio za nijansu brži bolid i to im je dalo mogućnost da provedu najbolju strategiju, a sve što se moglo dogoditi na stazi im je išlo na ruku. Ferrari je blizu i to je odlično, ali se moraju malo istrenirati po pitanju pit-stopa jer u ovako bliskim utrkama imati zaustavljanje sekundu-sekundu i pol sporije od konkurencije je katastrofa.
Na kraju ti je razlika 3.5 sekunde...to je bila razlika između dvije strategije.
Tako da zbilja mislim da je moglo ići na obje strane.

Slažem se da je Merc bio mrvicu brži ovaj vikend kao i u drugom dijelu prvog stinta, ali isto tako je Vettel bio brži u prvom dijelu prvog stinta.
Na kraju sveukupno 14 sekundi izgubljenih u borbi sa Bottasom i na VSC-u.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 16.05.2017., 06:04
Postao senja
Ferrari je napisao/la: 15.05.2017., 14:47 Baš sam malo razmišljao o raznim situacijama iz jučerašnje utrke te strategijama Mercedesa i Ferrarija.
Utrka je bila jako teška te što više razmišljam i gledam razne opcije Ferrari zbilja nije "fulao" u strategiji...moglo je otići na jednu ili na drugu stranu gledajući kako se odvijala utrka.

U prvom stintu nakon što je Vettel preskočio Hamiltona na startu Ferrari je povećavao prednost sve do 9 kruga kada je prednost nad Hamiltonom bila 2.6 sekunde.
Nakon 9. kruga prednost je padala za otprilike 0,050 do 0.120 po krugu.
U 13. krugu prednost Vettela je bila 2.1 sekundu nad Hamiltonom i Mercedes bi za nekoliko krugova ušao po undercut te je Ferrari odlučio reagirati prije Mercedesa da održi prvu poziciju.
Što je logično s obzirom da je teško pretjecati na ovoj stazi.

Isto tako Ferrari nije mogao staviti Medium gumu jer je prespora i preriskantna guma za obranu pozicije(razlika između Softa i Mediuma je bila 1.2/1.5 sek po krugu) pa su morali ići na Soft da se zaštite od Mercedesa.

U tom trenutku Mercedes je zapravo išao na strategiju jednog zaustavljanja jer se Ferrari obvezao na S-S-M u tom trenutku.
Prvi stint na Softu je bio kraći, a drugi stint na Softu je trebao biti puno duži da bi proveli što manje vremena na Mediumu koji je spora guma na ovoj stazi.

Sve se zapravo poremetilo sa izlaskom VSC-a jer je Ferrari u tom trenutku bio u puno slabijoj poziciji na polju strategije jer su znali da ako uđu u boks za vrijeme VSC-a da Hamilton ide do kraja na Mediumu koji traje 50 krugova i koja je opet ponavljam sporija guma, ali ima jako dobru konstantu i stabilna vremena.
Problem je bio taj što bi razmak bio jednostavno prevelik da bi ga nadoknadio sa Medium gumom u tom trenutku jer je i Bottas bio jako blizu (još nije odustao u toj fazi), a nova Medium guma jednostavno nema tu prednost nad starijom jer su vrlo izdržljive.
Hamilton je do trenutka aktiviranja VSC-a štedio gumu jer je zapravo bio na strategiji jednog zaustavljanja tako da je imao dovoljno života u njima.

Što se tiče VSC-a i Mercedesovog zaustavljanja ono nam praktički glasno govori da je Mercedes čekao do zadnjeg trenutka da napravi zaustavljanje jer su očekivali Ferrarija u boksu...da je Ferrari ušao onda bi Mercedes ostao vani i išao do kraja jer su znali da im se lakše braniti kada su na istoj gumi koja je izdržljiva i nema toliku prednost kao što inače imaju nove gume.

I to je zapravo odlučilo utrku...Mercedes je vidio da Ferrari ne ulazi u boks za vrijeme VSC-a iz opravdanih razloga, oni su u tom trenutku bili u prednosti jer su imali bržu gumu na raspolaganju i nije ni odmogao onaj dio utrke gdje je Vettela zadržavao Bottas iza kojega je izgubio 5-6 sekundi...još su dobili 8 sekundi na VSC zaustavljanju što je sveukupno 14 sekundi koje je Vettel izgubio na spletu nesretnih okolnosti.

Bila je praktički borba 2 vs 1 jer Kimi je ispao iz utrke...što isto nije pomoglo.
Kad se pojavio VSC jedna od dvije moguće opcije je bila da su odradili boks pod VSC. Tako bi zadržali prednost, i imali bi više šanse da se odbrane. Druga opcija, ako već nisu pod VSC, onda su trebali ostati još na tom softu. Barem bi ostala ona razlika + dodatna razlika nakon Hamiltonovog odlaska u boks. Vozili bi na istoj komponenti guma. S tim da bi Hamilton imao nove. Ali mislim da ih nebi pržio do maksimuma, s obzirom da je ostalo previše vremena do kraja za te gume. Tako da u tom slučaju mislim da Vettel nebi gubio puno vremena. A onda bi na kraju na medium gumama mogao puno više pritiskati. Ali ipak bi bila puno bolja ova prva opcija. U svakom slučaju ova koju je Ferrari odabrao je pogrešna. Nema opravdanja.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 16.05.2017., 09:31
Postao renato2107
Tako je, pogriješili su . Prvo su pogriješili jer su išli prije Hamiltona, dok je Vettel radio još dobra vremena i imao vremena da spriječi undercut, i onda si još uzmu mekane gume za taj stint koji je morao biti dugačak da imaš iakve mogućnosti uzvratiti. VSC je radio za njih, ili odmah u boks, ili uopće ne. Ma da boks tad bi im održao prednost, koja je ovako samo isparila.

Ma da mora se priznati da je Vettel time dobrano uništio gume dok je prestizao Bottasa i Rica, što je još jedan razlog da nisu trebali ići

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 16.05.2017., 10:46
Postao HeatBlast44
@renato sa medium gumom se Vettel ne bi mogao lagano rjesiti Ricciarda, kamoli Bottasa koji ga je po svaku cijenu zadrzavao. Morao je Soft uzeti da se sto prije rjesi prometa. S druge strane Raikkonen je odustao, Daniel je otisao u box i Hamilton je jedino mogao probati sa kontra strategijom. Da je Kimi ostao, bas ga ne bi zadrzavao, a s time bi iso istom taktikom ko Ferrari, a tako ne bi imao nikakve sanse. VSC je Ferrari napravio kardinalnu gresku, da su usli u box i uzeli medium, Merc bi isto isao i prednost od 7,5 sekundi bi ostala, a to bi mu bila fina prednost, mada opet Lewis bi imao sanse da ga prestigne, jer kako rece Vettel De La Rosi, krajem trke je jos vise gume na stazi i gume se manje trose, pa bi po toj logici soft trajao duze nego u prva 2 stinta. Meni se cini da je soft imao malu prednost u odnosu na medium, da se tu uopste nije radilo o sekundama, jer Vettel je u drugom stintu, poslije preticanja Bottasa, napravio 4 sekunde razlike u odnosu na Lewisa na MED, nesto slicno sto je i Lewis napravio poslije preticanja na kraju trke. Da nije Bottasa i VSC, i da je taj razmak bio 12-13s mislim da bi Lewis opet imao sanse u zadnjem kracem stintu da to sve nadoknadi i ima sansu za preticanje, ali bilo bi dosta tesko.

Jbg, tako je to, splet okolnosti nekad ide na ruku, aa nekad te kosta, u Australiji su dobili takticki, ovdje su izgubili, bice ovoga jos na obe strane.

Re: Scuderia Ferrari

Postano: 16.05.2017., 11:02
Postao senja
@Heat, realan post :thumbs:
Hamilton bi se trebao namučiti da stigne tu prednost, a onda bi i sa potrošenim softom trebao prestići Vettela na stazi.