Zlobnici bi rekli: "Šta 3.14chka uradi od ekipe?"
Helena Trojanska joj nije ravna, a znamo da je ona štetočina zbog koje se ratovalo 10 godina, a na kraju je ostao živ samo lukavi Odisej, koji se cijelo vrijeme ljuljao na malom drvenom konju i pjevušio "Hopa, cupa, mi dva skupa....", o čemu je posvjedočio i sam Broj 1.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Grah0 je napisao/la: 24.09.2024., 20:13
Šta smrt jednog čovjeka uradi onakvoj momčadi.
......
Bez veznika "i".
Naravno, ovo je glavni razlog.
Malo se ja zezam u vezi kokare, a Jos Horny i tako to...., poslije Adrian i ovi što dodatno posljedično odlaze,...., ništa toga ne bi bilo da je Dietrich živ.
Lik bi to sasjekao u korijenu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Svemu dođe kraj pa tako, možda i RB kakvog znamo.
Nebi bila prva momčad koja drži brojne rekorde da krene silazno bez povratka.
Teško je držati sve na tako visokom nivou dugo vremena, a jos teže vratiti to ako poklekne.
Previše promjena se dešava unutar momčadi, i to velikih promjena.
Konstruktorska titula je, po meni otišla u ruke McLarena (nije meni žao jer i oni zasluze) a bome ce trebati maximum svega pa i sreće da Max uzme vozačku.
Grah0 je napisao/la: 24.09.2024., 20:13
Šta smrt jednog čovjeka uradi onakvoj momčadi.
......
Bez veznika "i".
Naravno, ovo je glavni razlog.
Malo se ja zezam u vezi kokare, a Jos Horny i tako to...., poslije Adrian i ovi što dodatno posljedično odlaze,...., ništa toga ne bi bilo da je Dietrich živ.
Lik bi to sasjekao u korijenu.
Naravno.
I pokojni Sergio bi sasjekao Matu u korijenu i njegove fix ideje da postane TP.
Ali šta je tu je...
Ciki-F1 je napisao/la: 24.09.2024., 21:02
Svemu dođe kraj pa tako, možda i RB kakvog znamo.
Nebi bila prva momčad koja drži brojne rekorde da krene silazno bez povratka.
Teško je držati sve na tako visokom nivou dugo vremena, a jos teže vratiti to ako poklekne.
Previše promjena se dešava unutar momčadi, i to velikih promjena.
Konstruktorska titula je, po meni otišla u ruke McLarena (nije meni žao jer i oni zasluze) a bome ce trebati maximum svega pa i sreće da Max uzme vozačku.
Da, baš... računa se kao da su mu dovoljna samo 2. mjesta. Samo što je teže njemu do kraja osigurati sva druga mjesta nego Landu sve pobjede. Realno u normanoj situaciju su iza oba McLarena, i barem jednog Ferrarija i Mercedesa.
Eto, prema ovoj fotki - iako to ne volim reći.... izgleda kao uvlakač,..... pa bi mogao biti u Red Bull?
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Ne vidim logiku da Franco upadne u RB prije Liama.
Jedino možda što dođazi iz Latinske Amerike......
Ali, mnoge stvari su nelogične u F1.
Npr. Bortoleto (Mclarenov junior) u Sauber
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Žalosno je da ekipa poput Red Bulla angažira drugog vozača na temelju tržišnih benefita i izravnih sponzorstava (ova izjava vrijedi bez obzira na to hoće li uzeti Colapinta jer je to već neko vrijeme slučaj). Ništa protiv Colapinta, dečko radi vrlo solidan posao i sigurno bi bio napredak u odnosu na Pereza (što je trenutno jednako teško kao što je bilo biti bolji od Sargeanta), ali baš da je odmah zaslužio mjesto u top ekipi - ne bih rekao. Nije me impresionirao ništa više od Lawsona i mislim da bi bilo nepravedno da ga "preskoči". Dati mu mjesto u RB-u bi bilo logičnije.
Vozači Red Bulla su ukupno ove sezone proveli 504 kruga u vodstvu, od toga Max 503.
BTW, Ocon je proveo 14 krugova u vodstvu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Pojacale se glasine o Colapintu u Red Bull. To bi bilo po drugi puta zaredom da se Red Bull odlucuje za vozaca izvan svoje akademije. Ne znam koja bi uopce bila razlika (osim financijske pozadine) izmedu njega i Lawsona s obzirom da su obojica tek odvozili svoje prve krugove u F1. Nikada ne valja govoriti prerano, ali steta bi bila da ijednog u samom pocetku Max proguta kao sto je to bilo s Gaslyem, Albonom i Perezom. Prilika je primamljiva u ovom trenutku, ali Colapintu je to svjetski rizik. Politika Red Bulla bi vrlo brzo mogla zavrsit decku karijeru ako se ne pokaze. Pored toga Max kao uskoro cetverostruki svjetski prvak, cisto sumnjam da ce vjecno ostati u istom timu (pogotovo ako uslijedi pad performansi). Ocito nisu previse samouvjereni u svoju akademiju ovog trenutka ili znaju nesto sto drugi ne znaju. Bilo kako bilo, Colapinto u Red Bull mi se i dalje ne cini kao realisticna opcija, no svasta je moguce.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run