Stranica: 11/31.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 11:05
Postao Ferrari
Sad ću glumiti Hamiltona, ali ozbiljno mislim da uz određene probleme sa pouzdanošću, imamo probleme i sa šasijom...prespori smo u zavojima, pogotovo sporim.
Baš gledam onboard sa Ferrarija i Mercedes...prednji kraj na početku sektora 3 zavoji 11-12-13 (ona spora sekvenca prije ravnice)...muku mučimo sa understeerom, a ako damo više gasa, onda stražnji kraj popusti, isto tako u zavojima 8-9-10 se također mučimo (srednje spori - spor zavoji) kao i na izlasku tj. ulasku u zavoj broj 6.
Sve spori zavoji, na kojima gubimo dosta. Kao da nemamo pravi prednji kraj, a ako stavimo nešto više prema naprijed, onda stražnji kraj popusti.
Imamo dosta posla...
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 11:07
Postao CrashOverride
gjoko-mkd je napisao/la: 13.04.2019., 09:57
Ono sa tlakom u gumama je tačno...išli su sa celi 1 psi više na stražnjim gumama
Sigurno iz sigurnosnih razloga..

Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 11:54
Postao _bataziv_0809
Kakve su strategije obzirom na izbor guma? Sta mozemo ocekivati od top 3 ekipe?
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 11:55
Postao Ferrari
Sa Medium na Hard.
Jedno zaustavljanje.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 11:58
Postao _bataziv_0809
Ferrari je napisao/la: 13.04.2019., 11:55
Sa Medium na Hard.
Jedno zaustavljanje.
Svi startaju na mediumu?
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 12:08
Postao Ferrari
_bataziv_0809 je napisao/la: 13.04.2019., 11:58
Ferrari je napisao/la: 13.04.2019., 11:55
Sa Medium na Hard.
Jedno zaustavljanje.
Svi startaju na mediumu?
Prvih 5 da.
A i ovi ostali koji startaju na softu će također ići na jedno zaustavljanje.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 12:36
Postao F12000
F12000 je napisao/la: 08.04.2019., 12:23
U Kini očekujem mučenje Leclerca, nije baš upoznat sa stazom i vjerujem da mu ne leži. Ako Ferrari zadrži performanse iz Bahreina mogli bi svjedočiti povratničoj pobijedi Vettela.
Što se tiče odnosa snaga u Ferrariju za Kinu ostajem pri ovome, razlika u Q3 bi bila još veća između njih dvoje da nije bilo onog cirkusa u zadnjih 10 sekunda.
A što se tiče sutrašnje utrke slažem se sa kolegom @Gilles.
Gilles je napisao/la: 13.04.2019., 10:04
Ma opušteno, na pravcima Ferrari je brži i dobija 1 do 2 sekunde sutra.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Imam neku optimističnu teoriju da je Ferrari namjerno postavio bojno bolje na ovaj način, možda čak na tragu odnosa snaga Mercedesa i Ferrarija iz prošle godine na ovoj stazi kad su crveni dominirali u kvalifikacijama, a Mercedes je bio brži u utrci. Motor je definitivno u "baby care" mode-u i ne želi ga se sva 3 dana vozačkog tjedna forsirati, možda su u timu otkrili kako maksimizirati bodove samo na račun jakog ritma u utrci.
Tako da još danas neću do kraja očajavati i očekujem sutra dobru predstavu, poglavito Seba.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 12:45
Postao Ferrari
Evo što Rosberg kaže, koji je navodno razgovarao sa nekim ljudima iz Ferrarija:
"I talked to the Ferrari guys and they said to me that they have positioned the car wrong regarding the aerodynamics. They are driving with less aero and they don't have an adequate package to put on the car to have more downforce."
Rosberg: "They are working on that. Ferrari will bring a new rear wing soon. But the problem is that the whole car is positioned in that area so it's not easy. Just changing the rear wing might make the car completely inefficient."
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 12:46
Postao klikerbgd
@F12000
i ja imam neki osecaj da su se namestali na trku a da u kvali pol nije bio prioritet , sto je u redu ako su zaista to svesno i namerno radili a imam samo neki osecaj da je tako,videcemo sutra
samo se trka i bodovi broje ,mislim da pol nisu yakav prioritet kao u prve 2-3 god hibrid ere,a posebno pol nije sustina bar na ovoj stazi
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 12:48
Postao Ferrari
Od zadnjih 15 pobjednika u Kini, 9 ih je startalo na poleu...nije da se ne može pretjecati, ali mislim da ovo treba izvuči na strategiju, ako ne ide u prvih par krugova.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 12:49
Postao F12000
@Ferrari
Nadam se da je to dimna zavjesa, ionako sumnjam da bi s takvim izjavama istrčavali u javnost (Binotto vadi kaiš!). Po meni je više filozofija bolida orijentirana prema snažnom PU i sirovoj brzini, a napušta se aero pristup iz 2017. We'll see.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 12:58
Postao Ferrari
Ako je motor toliko snažan (ajmo se voditi tom hipotezom)...onda vjerojatno možeš staviti tj. pokušati naći više downforcea?
Jer ovako ispada da je motor jak, bolid nema downforcea koliko ima RBR i pogotovo Mercedes i što sada?
OK brz si na ravnici, ali ni to te neće spasiti, ako prije ravnice (u većini slučajeva) imaš sekvencu sporijih zavoja kao i na kraju te ravnice, gubiš previše vremena, a bolid je također očito jako osjetljiv na najmanju promjenu.
Ne znam...šasija očito nije tamo gdje treba biti. Kao da nismo uopće shvatili bolid kako treba.
Trenutno downforce/šasija:
Mercedes
RBR
Ferrari
Tu uopće nema sumnje sada. U Bahrainu nas je spasila količina ravnica, a onda nas je pouzdanost udarila.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 13:04
Postao F12000
https://twitter.com/F1/status/1117007015807553539
Evo i Vettel opet naglašava te ravnice. Vjerojatno računaju da je u krivinama teško i nemoguće pretjecati pa zato sve bacaju na snagu motora.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 13:23
Postao Sarma
Ma dobro Wolff priča, Ferrari je brži na pravcu i to nije sporno, ali gubi previše u zavojima, na pravcu imaju 3 desetinke, šta to vrijedi ako izgubiš u zavojima pola sekunde i dobiješ deficit od par desetinki.
Bolid mora da bude u svemu dobar, to je upravo Mercedes, odličan na pravcu, u zavojima i najbitnije pouzdan, Ferrari ima jak bolid to je jasno, ali su loši u zavojima i vidjeli smo da ih muči pouzdanost, nešto ima i do staze, itd... Uglavnom, jasno je da Mercedes ima ukupno bolji paket, ima tu Ferrari puno posla... smrdi na sjebanu sezonu...
https://www.crash.net/f1/news/917705/1/ ... -03s-china
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 13:30
Postao Har Kl
Motor nije bio snažan kao Bahrainu.
Ferrari je tamo letio po pravcima, u Kini baš i ne.
Kad pogledam zaostatake između prvog Mercedesa i prvog RB u kvalifikacijama u dosadašnje tri utrke, vidim da je razlika manje više ista. U Australiji za dvije desetinke više, ali to je Australija...
Ferrari je međutim enigma. Nekad je spor, da se i vozači pitaju zašto je to tako. Nekada brz ko metak, toliko brz na pravcima da kompenzuje sve gubitke u krivinima, što je rijetkost u F1.
Neko kaže motor, neko kaže prednje krilo, neko opet tvrdi zadnje krilo, Horner upozorava na miris goriva (ovo je prošlo ispod radara)...
Ja više naginjem da imaju problem sa šasijom, koji su pokušali nadomjestiti sa većom snagom iz agregata tj. bogatijom smjesom goriva (više grejpa) koja utiče na pouzdanost.
Vjerojatno ima tu još nešto što će se otkriti kasnije (malo su neobične izjave SV i CL poslije kvalifikacija).
Još su mi čudnije sinusoide navijača iz utrke u utrku. A nije ni treća utrka nastupila. U Kini startati sa trećeg mjesta nije uopšte loša opcija. Čak bih rekao bolja nego sa drugog mjesta.
Kako god nadam se dobroj utrci sutra.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 14:06
Postao Mr.Spaceguy
Najbrže strategije.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 14:22
Postao Har Kl
Preostali setovi guma.
LH sačuvao set crvenih...

Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 14:28
Postao senna66
Imamo šanse sutra naravno.
Ali kako će se odviti ostatak sezone sa šasijom koja je osjetno lošija od Mercedesa? Tu se može malo popraviti stvar, ali ne vjerujem u neki preveliki pomak u skorije vrijeme.
Jedino u čemu smo bolji ove sezone je brzina na pravcu koja se gubi u sporim zavojima.
S time da još uvijek postoji sumnja da ih i pouzdanost muči. Još jedna stvar koja se ne može samo tako riješiti.
Proslogodisnji bolid je bio tu negdje po pitanju motora, aerodinamike i pouzdanosti.To se naravno preokrenulo kad je Ferrari donio nadogradnje koje su ih unazadile.
Ja ne vidim tu previše pozitivnih stvari...
Jedini način je da iskopaju ovo nekako je da do onog trenutka kad donesu nadogradnje koje će ispraviti većinu mana iskoriste svaki kiks Mercedesa. Ferrari nije u stanju iskoristiti ni kad oni imaju veću prednost nad Mercedesom pa mi to nije baš od neke nade.
Dodajmo tome i Bottasa u formi kao dodatnu prepreku.
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 14:31
Postao AlkY
McLaren danas nije bio tako "mocan" kao proslu utrku sta se tice kvalifikacija. Ali nadam se da ce imati bolji "pace" za utrku tako da nista nije iskljuceno. Bodovi su vise nego dohvatljivi
Re: Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
Postano: 13.04.2019., 14:41
Postao Mr.Spaceguy
AlkY je napisao/la: 13.04.2019., 14:31
McLaren danas nije bio tako "mocan" kao proslu utrku sta se tice kvalifikacija. Ali nadam se da ce imati bolji "pace" za utrku tako da nista nije iskljuceno. Bodovi su vise nego dohvatljivi
Rekao je Sainz da su nakon petka promijenili setup prema utrci.