Moram recenzirat mazdu 6 2016 2.0 benzinac 165 konja atmosferac limuzina manual.
Mogao sam to dobit na voznju. Nije bilo karavana niti automatika ali i to je bilo dovoljno.
Ne mogu se oteti dojmu ds je to sve trebalo bolje napraviti. Vozna svojstva sasvim dobra. Solidno poteze iako se osjeti nedostatak turba ali ok, treba ga na okretaje razvacit ali ide dovoljno dobro isko bih ja jos malo dovoljnije.
Izvana, po meni odlican dizajn. Dsjem peticu. Gepek za limizinu sasvim dobar. Interijer tako tako.
Na oko ne izgleda lose i ima prolaz sto se instrument table tice.
Najceci nedostatak su sicevi koji su (pogotovo bocni drzaci ledja) od neke jeftine klimave spuzve i stvarno su losi. Preglednost tako tako ali tu su senzori pa sjde nije bad a i svi veliki auti su malo nepregledni dok se covjek ne navikne.
Ono sto me momentalno odbilo je polozaj vozaca tj nedostatak komfora unatoc prostoru. Rekao bih prevelikom prostoru.
Naime, izmedju vozaca i vrata je toliko mjesta da nema sanse ruku (lakat) imat naslonjenu na vrata na onaj sredisnji dio kod kvake recimo. Znaci lijeva ruka je stalno u zraku jer ni na vrh tapecirunga kod sajbe ne ide jer je onda previsoko. Znaci ili spustit ruku na lijevu nogu ili je u zraku. Prelose. Sa desnom isto nije bas neka situacija jer je mjenjac predsleko i naslon za ruku je morao biti duzi bar 20cm posto se ne moze mjenjac dohvatiti ako je ruka na sredisnjem naslonjacu koji je prakticki samo izmedju siceva. Ok, sa automatikom je to bolje ali svejedno lose za tu klasu i novce.
Vrata klasika, kvaka kad se pusti sve zvoni a kad se kucbe u njih skoro kao u praznu bacvu.. Ok. Nije premium klasa kao njemacki trojac ali ipak nekako za toliki auto nije bas za pohvalu.
Saltanje, kuplung i taj dio je ok ali mislim da je to na svim novim autima sa 5tkm tako. Utegnuto i glatko i da je drugacije ne bi imalo smisla.
Uglavnom, najvise me razocaralo to zanemarivanje vozaca koji nema gdje sa rukama osim na volan i ocajno los sic.
Moram reci da nikakav uzitak nisam dozivio u onom smislu da sam sjeo u limuzinu koja kosta oko 23000 polovna eura i koja kad u nju sjednes je kao da si sjeo u nesto po sebi krojeno.
Stice se dojam da je auto slozen sa nekoliko propusta koji su se za jednak novac u proizvodnji mogli napraviti bolje ili, kad vec kosta npr 30000 nova mazda onda je mogla biti i 31000 pa imati sic kakav dolici toj cijeni i trebalo se vise orjentirati na ugadjanje vozacu tako da moze ruke odmoriti, da mi je mijenjac blize i da nema 20cm rupetine izmedju vozaca i vrata.
Sto se vrata kao takvih tice ok ajde. Nije to mercedes i ne kosta kao mercedes (ili nesto slicno) pa ne moraju bit vrata kao od nekog sefa da kad zatvoris osjetis i cujes hermetiku

vjerujem da su vrata na svim autima klase mazda takva ali je i jedan dobar pokazatelj sta znaci premium klasa. Mercedes, predzadnji model a i svi zapravo, kad ta vrata otvoris ili zatvoris odmah se vidi koja je to masivnost i vjerojatno razlika u tezini je par kilograma ali ok, to kosta.
Uglavnom ohladio sam se vec u prvim minutama voznje. Odvozio pola sata, autocesta 220 uhvati, djeluje stabilno.. Na vecim brzinama zena je komentirala buku ali radio je bio ugasen i mislim da ta buka nije bila nista pretjerana, usudio bih se reci sasvim ok. 200 je 200 i vjetar radi svoje ali mi smo bez radia sasvim normalno pricali. U gradu i gradskim cestama sahtovima i to je ok. Ne mogu recu. Stvarno dobro drzi cestu i moze joj se vjerovat ako se zeli voziti malo zesce. Cak kocenja u sred zavoja na vecim brzinama auto podnosi odlicno i ne bjezi nigdje nego lijepo prati cestu.
Nedostatak komfora za vozaca je najveca mana auta. Apolutno zanemaren vozac i sve sto se moglo napraviti da kad vozac sjedne da je sve tu.
Ne znam kakav je karavan za voziti ali nije ni bitno jer podvozje je isto. Moze bit samo malo nestabilnij pretpostavljam. Za automatik isto ne znam kakav je ali tu ionako ne mogu puno reci jer nisam nikada imao automatika. Pogotovo nekoliko njih oa da imam sta usporedjivat. To sto sam nekoliko puta vozio je premalo za ista reci..
Tako da, 23000 otprilike za 2-3 godine star auto sa istina, vrlo malo km, ipak nije bas jeftino jer realno za te novce se, samo godinu dvije stariji i malo vise km (recimo 30000 vise) dobiju premium klase kao bmw 3 karavan, c klasa karavan, audi karavan i mnogi drugi.
Sta je je vise vjerujem npr audiu 2014 sa 55000 nego jednoj ovakvoj mazi 2016 sa 20000 za slicne novce. S tim da nakon 10 godina ako bi covjek vozio audi ce bit skuplji i to dosta a ono sto ce audi ponuditi vozacu je daleko vise bolje i kvalitetnije.
Karavan ce rjesiti nedostatak prostora tako da bez obzira sto je mazda 6 za klasu veca ok recimo bmw3 to i nema toliko veze jer sa npr bmw 3 karavanom se nece skoro nikako osjetiti razlika i velicini makar i mazda bila karavan. Ok, ima ona vise mjesta ali i bmw ima dovoljno da ne fali.
Nista, idemo ispocetka
