zekohonda je napisao/la: 29.08.2018., 10:02
aha. ne mogu razumit što kaže na tr nakon što se izvrtio, ali izvrtio se on bio i na izlazu iz boksa. i nije spominjao probleme sa kočnicama u izjavi nakon kvala. niti race engineer: '' but unfortunately Brendon locked the rears into T1''.
još objašenjeje za oštećenje čekam...
To se Gasly izvrtio na izlasku u FP3?
imaš pravo.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
U pravu je Gasly što se buni. Ovo u prvoj krivini je bilo potpuno izgurivanje sa staze. Pogledaj gdje je Alonsovo krilo, na samoj ivici staze. Nije ostavio ni mrvu prostora.
Zeko, negdje u ovom periodu je Gasly bio u bodovima. Ne znam jeli prešao poslije ovoga Alonsa, ili tek kad je Alonso odustao. Bio je deseti. Tada mislim još nisu bili u bodove ušli Vettel i Ricciardo. A Ricciardo se kasnije zabio u Gaslyja u prvoj krivini sa onim njegovim luđačkim pokušajem na kočenju, koje izgleda ne pali uvijek... Baš me zanima kako će mu ti pokušaji izgledati u Renaultu.
Agresivnost ti ne pali mali
Što bi mu ostavljao više prostora? Vidi se da je Gasly prije zavoja bio sa sva četri točka unutar staze. Alonso je prvi ušao u zavoj. Sve po propisu.
Gasly je zivcenjak i to mi se en svida kod njega.. jednako kao i Max misli da je najpametniji na svijetu, a to ce se vidjet jako iduce godine kad sjedne u jaci bolid i krene u bitke s velikim igracima.. a pogotovo ce biti veselo kada dode do okrsaja izmedu Maxa i njega.. Horner ce imati vraskog posla da to sasjece odmah u korijenu i odrzi mir u kuci..
Sto se ovog dvoboja tice sve je cisto.. prva stvar Gasly dolazi s vanjske strane u oba slucaja, niti u jednom trenu nije dovoljno ispred da bi ga Alonso trebao propustat, a ostavlja mu i dovoljno prostora.. kamo je Alonso mogao u zavoju 1? Bio je ispred i drzao svoju putanju, na izlasku iz sikane se vidi i da se odmice i ostavlja mu prostor da se ovaj vrati.. druga sikana je jos cisca.. mali je htio previse a nije bio u poziciji di ima pravo na to
Matek14 je napisao/la: 03.09.2018., 23:14
Gasly je zivcenjak i to mi se en svida kod njega.. jednako kao i Max misli da je najpametniji na svijetu, a to ce se vidjet jako iduce godine kad sjedne u jaci bolid i krene u bitke s velikim igracima.. a pogotovo ce biti veselo kada dode do okrsaja izmedu Maxa i njega.. Horner ce imati vraskog posla da to sasjece odmah u korijenu i odrzi mir u kuci..
Sto se ovog dvoboja tice sve je cisto.. prva stvar Gasly dolazi s vanjske strane u oba slucaja, niti u jednom trenu nije dovoljno ispred da bi ga Alonso trebao propustat, a ostavlja mu i dovoljno prostora.. kamo je Alonso mogao u zavoju 1? Bio je ispred i drzao svoju putanju, na izlasku iz sikane se vidi i da se odmice i ostavlja mu prostor da se ovaj vrati.. druga sikana je jos cisca.. mali je htio previse a nije bio u poziciji di ima pravo na to
U prvom zavoju nije bio ispred, a čim nisi ispred moraš ostaviti prostora. Ne vidim kako tu Alonso može bit čist? Hamilton je na isti način prošao Kimija za pobjedu, a ovaj mu je fer i korektno dao prostora. Druga šikana je skroz čista.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
Sarma je napisao/la:Sve čisto, bravo Alonso, lijepo se branio. Malo agresivan taman dovoljno koliko treba biti. Zaista ne znam šta je Alonso ovdje krivo napravio?
Ako sam dobro upratio gasliju je rabio podnicu.. a rikardo ga je dokrajcio malo kasnije..
A jbt likova. Ovo im čisto, od Mr. "You must always leave a space"? Ni centa prostora nije ostavio u prvoj krivini, kada je Gasly bio čak i malo ispred. Alonsovo krilo totalno na lijevom rubu staze.
zekohonda je napisao/la: 11.09.2018., 08:42
močvara wapi, močvara!
napomena, tost ne spominje suradnju sa reb bull racingom, nego sa red bull technology...
tako je bilo i kad je adrian newey dizajnirao bolide zaključno sa 2008. da bi izbjegli customer car optužbe.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.