Automobilska industrija

Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18169
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
fap je napisao/la:
Frantic je napisao/la:
fap je napisao/la:Bitna razlika izmedju Nemacke auto industrije i Francuske i Italijanske govorim o putnickom programu ne sportskom je sto je Nemac auto i kad ga kupis i posle petnest godina dok su ovi ostali dobri dok su novi kad izadju a posle deset godina nista
Kolega fap :facepalm:
Godina je 2016.
Hoćemol' se jednom kutarisat' tih glupih balkanskih stereotipa?
A kolega sta je glupo ,ja inace vozim Peugeot ,ali evo jedna prosta stvar .Kada se Pezo 307 pojavio bio je daleko pozeljniji auto og golfa 4 koja je tada jos i bila na zalasku jer se uskoro pojavio Golf 5.Ako pogledamo danas 15 godina posle taj isti golf 4 je daleko pozaljniji auto og 307 ce e o tome ja pricam
Znam da voziš Peugeota, zato i pišem. Meni VW Golf 4 ne može biti poželjniji od Peugeota 307 iz prostog razloga, tj. više njih, jer ja (u BiH, a vjerujem da je tako na čitavom Balkanu) mogu uzeti mlađeg (i sa manjom kilometražom i u boljem stanju, nerijetko i sa boljom opremom) Peugeota 307 nego ekvivalentnog VW Golfa 4 i to za manje novaca (čak i 1500-2000 KM ću jeftinije proći). Provjereno i tačno 100%. Servis mi dođe otprilike isto (nije više 1989. pa da kažeš da su za VW Golfa 2 jeftini dijelovi i servis, a za Francuze SKUP), a i ne moram toliko strahovati da će mi neko ukrasti Peugeota kao VWa. Plus što je 307 ljepše, prostranije i udobnije auto od Golfa 4. :pivo:
Ako budeš htio kontrirat da ću ja tog Golfa prodati skuplje (kada bi ga u nekom paralelnom univerzumu imao i kada bi ga htio prodati pa da dodam novaca i kupim Passata :mrgreen: ) nego 307, da, u pravu si, vjerovatno ga hoću prodati skuplje. Ali ga ja neću moći prodati TOLIKO skuplje, KOLIKO sam ga skuplje platio. Jer su se oba auta dodatno, još par godina (3 do 6 godina, npr.) amortizovala. Znači da sam na GUBITKU! Platio sam ga 2000 KM više, prodao ga (nakon 5-6 godina) 800 KM više. Donji sam za 1200 KM :thumbsd:
Na žalost, vrlo malo ljudi razmišlja na ovaj način. Ja razmišljam tako, možda zato što sam dipl.ecc.

Ovo što se tiče brandova, da, Red Bull je jači brand od Ferrarija, ali RB nije proizvođač automobila. Šta piše ispod? Eenergy drink. ;)
Ali Ferrari je NAJJAČI brand u autoindustriji. Kako napomenuh gore, meni je to opet nekako struka, jer radim u prodaji/maketingu.
A naravno da FINANSIJSKI Mercedes vrijedi više nego Ferrari (logično). I to sam pomenuo.
Zadnja izmjena: Frantic, dana/u 22.01.2016., 23:18, ukupno mijenjano 3 puta.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7155
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
@fap
donosiš krive zaključke svezi trenutnog vlasništva ferrarija.
ne da mi da te citiram, jer ide quote na quote...na quote.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
@Frantic - Odlično detaljno objašnjenje.
Imam jedno pitanje za tebe. Možeš li mi pojasniti zašto je do dana današnjeg kod nas ostalo ono "vw je ipak vw", ukazujući na to da drugi auti i nisu nešto. To seže u neka stara vremena, kad ja nisam bio rođen, pa bi ti mogao to bolje znati. Hvala unaprijed.

Što se tiče Volkswagena, ne bi ih uzimao na duže vrijeme, barem dok se ne poprave. Dakle, iz osobnih i tuđih iskustava mi se nisu pokazali kao kvalitetna roba. Caddyu kojeg smo kupili novog je otišlo pola stvari na motoru, da bi se na kraju zapalio na autocesti. Drugi motor (taj isti 2.0 SDi, jer bilo je nekih komplikacija za ugradnju TDI-a zbog turbine i još par stvari) je isto stvarao probleme, nešto manje, ali isto. Tatinom kolegi potpuno krepao onaj veliki teretni (ko Mercedes Sprinter) nakon garantnog roka, bratiću otišla radilica na Passatu 2.0 TDI iz 2007. i nekidan mu počeo trest motor. Što se tiče malo starijih modela i tog "svetog" 1.9 TDI-a, eno ga kod prijatelja u Golfu 4, svako malo je na popravku. Platio ga je 6000 eura prije četiri godine (dobra oprema i dobro stanje), a u popravke je barem trećinu potrošio, ako ne i više.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

fap
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 209
S nama već: 9 god 6 mj
Navija za: mclaren
@Frantic u potpunostiseslazem sa ovim sto si napisao .I iz tog razloga ja i vozim Peugeot .Jer kao sto si rekao a tako ikod nas za 2000 eor mozes da uzmes solidnu 307 dok za iste pare neku losiju 4.I kao sto si i rekao ni delovi za Francuze nisu skupi cak verujem da su i jeftiniji od Volksvagena.
Sa novcima kojima trenutno raspolazem ja cu uvek pre kupiti nekog francuza .Ali ima ona druga stvar a to se zove zavrsna obrada pogotovo enterijera koja je moras priznati kod nemaca na mnogo vecem nivou od ostalih .Nekako ti je kod Nemaca sve na dohvat ruke i gde treba.
Tako da recimo da mi je cena sasvim nebitna stavka pri kupovini verovatno bi pre uzeo nekog nemca ,ali u trenutnoj situaciji dajem prednost Francuzima :pivo:
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1

Post

alonso5
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1741
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Alonso & Lorenzo
@fap tesko da se za 2000 eura moze pronaci solidna 307-a.Kod nas u BiH su sigurno Golf4 auta koja se najvise koriste (Golf 2) necu da spominjem jer ipak nje ima na pretek nikad je nemoze nestat.Iskreno nisam neki ljubitelj VW auta jer sam uvijek se s ljudima prepirao o temi Mercedes vs VW ali to nije razlog.
Golf4 je najneudobnije auto u kojem sam sjedio dakako 307-a je dosta komotnija.Jbg dolazim iz mjesta gdje se ljudi ipak dosta razumiju u auta pa se vozaju i 307-ce i Golf4 i Audi A3 A4 i da dalje ne nabrajam.
Meni jedina prednost Golfa4 u odnosnu na 307-cu je ipak motor.
Mislim nisam siguran ali mislim da je 1.6 HDI jaci od 2.0 HDI naravno govorim za Peugeot.
Evo bas neki dan susjeda mi je isla u Tuzlu po Peugeota 307-cu 4 vrata plava boja platila ga 6700 KM reg. do 7 mjeseca i mogu reci jako fin i solidan auto.

@Explorer mozda imam odgovor na tvoje pitanje.Moje vidjenje toga da je vw ipak vw je jednostavno iz razloga sto su se da auta u ne tako davnoj proslosti najvise koristila tipa Golf1 i Golf2 onih starih Passata a sve to potice na onom principu Mecke gdje joj je jedina mana bila da je nepoderiva i zato ljudi danas dosta vjeruju VW na osnovu prijasnjih vremena bar ja tako mislim.Jel su Golf 1 i Golf 2 isto tako napravljeni da su nepoderivi.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18169
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Explorer je napisao/la:@Frantic - Odlično detaljno objašnjenje.
Imam jedno pitanje za tebe. Možeš li mi pojasniti zašto je do dana današnjeg kod nas ostalo ono "vw je ipak vw", ukazujući na to da drugi auti i nisu nešto. To seže u neka stara vremena, kad ja nisam bio rođen, pa bi ti mogao to bolje znati. Hvala unaprijed.


Marko, radi se o jednostavnoj kombinaciji slijedećih faktora:
1. U Sarajevu (u TASu) se proizvodio Golf. Možda taj nije bio tog kvaliteta kao onaj iz Wolfsburga, ali je i dalje bio kvalitetan. Dakle, bio je rasprostranjen, dosta "majstora" ga je znalo popravljati, rezervni dijelovi su bili lako dostupni i relativno jeftini.
2. Početkom 90-tih bivša država se raspala, desilo se to što se desilo, jbga. Kad je prestala "pucnjava", nastupili su problemi "finansijske" prirode. Golf 2 (a tada još uvijek i Golf 1) su bili veoma dostupna i prihvatljiva auta (razloge vidi pod 1.).
3. Dosta ljudi sa ovih prostora, prije 90-tih je išlo na bauštelu u Njemačku. Dosta stavova kod ovdašnjih ljudi je pravljeno pod "utiskom" tih bauštelaca. Njemačke je ovo, Njemačka je ono, Njemačka je Tip Top (da se razumijemo i jeste bila, a i još uvijek je, doduše, možda ne kao nekada). Samim tim i Njemačka auta su naj, naj, sasvim najbolja auta na svijetu. Možda su tada i bila (nisu, japanci su i tada radili bolja auta, samo ko je na Balkanu znao za Toyotu Corollu, japanci su se tek stidljivo počeli pojavljivati potkraj 80-tih). Takođe, ti buštelci su se vraćali iz Njemačke sa Benzom W123, raznim Recordima i Asconama, kao i Passatima 2. Oni koji su htjeli kupiti Golfa, većinom su kupovali ovog sarajevskog.
4. Dijelovi i servis za npr. francuska auta su tada stvarno bili PAPRENI (što jest jest), kao i za japance. Italijanska vozila su bila malo prihvatljivija, jer su imala dosta zajedničkih rezervnih dijelova kao i vozila iz Kragujevca (ali su bila "lošija" nego Njemačka vozila).
5. Tih godina su se stvarno pravile NEPODERIVE stvari. Tadašnji TV prijemnici su mogli izurati po 20 godina, vozila (tipa Golf 2, benz W123, Corolla) po 30 godina (ima ih i danas), sjetimo se raznih patika (npr. Adidas Ivan Lendl, Stefan Edberg, Boris Becker, TopTen,....), Lacoste majica, Rašica džempera, .....
Međutim, svo ovo što sam naveo je PROŠLO SVRŠENO VRIJEME. Ali, u većini glava nas balkanaca VW i Benz (npr.) su pojam, a Francuzi su "loši" (da ne upotrebljavam grublje riječi). Danas niko više NEMA RAČUNA da naparavi NEPODERIVO auto, koje će trajati 30 i više godina, a sva ova nova auta su odgovarajuće kvalitete i "tu negdje", naravno odgovarajući suparnici u "klasama", ne možemo porediti Seat Leona sa BMWom 530d (dobro, neka su vozila malo precijenjena, u okviru svojih klasa :mrgreen: ). Mislim da i DACIA može napucati Logana sa opremom i da ima završnu obradu kao neki VW, ali tada Logan ne bi bio 18.000,00 - 22.000,00 KM (otprilike u BiH, zavisno od motora i opreme), već bi bio 35.000,00 KM.
@fap, nema više razlika ni u enterijeru i završnoj obradi. Igrom slučaja, rođak mi vozi 307 HDI (66 kW), a njegov prijatelj Golf 4 1,9 TDI (66 kW). Rođak platio 2014. 307-cu 6300 KM, a ekvivalentne 4-ke su TADA bile (sa manje opreme) po 8-8,5 milja KM. Vozio se i u jednom i u drugom (i vozio i jednog i drugog). NEMA nijedne stvari (osim one u našim glavama) zbog čega taj Golf 4 košta 200 KM više od 307. Ovo je vezano i za kolegu @alonso5. Peugetov 2,0 HDI, ali ovaj sa 66kW (bez FAP filtera) je odličan motor i može pod ruku sa "u narodu opjevanom ragom 1,9 TDI". Takođe i Fiatovi JTD motori (za neupućene Fiat je izmislio common rail) su odlični.
Sve je to danas, što bi rekli, u 20 dkg. :pivo:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Dani Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2322
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Frantic je napisao/la:
fap je napisao/la:Ma gde je zvucnije ime i svi oni koji nesto pricaju da je Ferrari veci od mercedesa smesno.Pa kad je Mercedes pravio automobili Ferrari je gurao kolica.A na kraju pa Ferrari je u Fiatovom vlasnistvu ili pogledajte jednu vrednost novcanu Ferrarija i jednog giganta kao sto je Mercedes
Znamo svi da je Benz proizvodio auta 60 godina prije Ferrarija. I naravno da se Ferrari sa svojih 6000-7000 prodatih auta ne može porediti sa Mercedesom, koji proda 1500000 auta godišnje. Ja (a vjerujem i neki drugi) pričam o BRANDU i jačini istog, a Ferrari je tu ispred Benza, odnosno najjači brand u autoindustriji i među prvih 10 na svijetu (ispred Coca Cole, npr.).
Evo ti link
http://brandfinance.com/images/upload/b ... 0_2015.pdf
Vidjećeš na straniicama 14-15 ovog dokumenta ovo o čemu pričam.
I onda nabasam na ove riječi:
Toyota is the most valuable auto brand but is at
risk of being overtaken by Mercedes, BMW, and
VW. Their brand values grow 13, 14 & 15%
respectively over the last year.
BMW’s brand was
bolstered by the successful launch of the i8.
BMW’s first attempt to bring the supercar into the
21st century has been met with rave reviews for its
looks, driveability and innovative hybrid
technology. Mercedes has also strengthened its
brand by reinforcing a reputation for technological
innovation. The brand’s total dominance of the
2014 F1 season vindicated the decision to stick
with the sport and was a PR and marketing coup.
slika

Post

fap
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 209
S nama već: 9 god 6 mj
Navija za: mclaren
Mislim da ova tama ne zasluzuje da bude u Offtopic u.Bilo bi lepo da je premestite
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18169
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Dani je napisao/la:
Frantic je napisao/la:
fap je napisao/la:Ma gde je zvucnije ime i svi oni koji nesto pricaju da je Ferrari veci od mercedesa smesno.Pa kad je Mercedes pravio automobili Ferrari je gurao kolica.A na kraju pa Ferrari je u Fiatovom vlasnistvu ili pogledajte jednu vrednost novcanu Ferrarija i jednog giganta kao sto je Mercedes
Znamo svi da je Benz proizvodio auta 60 godina prije Ferrarija. I naravno da se Ferrari sa svojih 6000-7000 prodatih auta ne može porediti sa Mercedesom, koji proda 1500000 auta godišnje. Ja (a vjerujem i neki drugi) pričam o BRANDU i jačini istog, a Ferrari je tu ispred Benza, odnosno najjači brand u autoindustriji i među prvih 10 na svijetu (ispred Coca Cole, npr.).
Evo ti link
http://brandfinance.com/images/upload/b ... 0_2015.pdf
Vidjećeš na straniicama 14-15 ovog dokumenta ovo o čemu pričam.
I onda nabasam na ove riječi:
Toyota is the most valuable auto brand but is at
risk of being overtaken by Mercedes, BMW, and
VW. Their brand values grow 13, 14 & 15%
respectively over the last year.
BMW’s brand was
bolstered by the successful launch of the i8.
BMW’s first attempt to bring the supercar into the
21st century has been met with rave reviews for its
looks, driveability and innovative hybrid
technology. Mercedes has also strengthened its
brand by reinforcing a reputation for technological
innovation. The brand’s total dominance of the
2014 F1 season vindicated the decision to stick
with the sport and was a PR and marketing coup.
Ja, i?? :facepalm:
Ja stvarno ljudi ne kontam šta nije jasno.
Stranice 14.-15., ili stranica 8. (dupla) ovog pdf dokumenta kažu fino The World`s Most POWERFULL brands, the only ones to be awarded the top AAA+ brand rating......
1. Lego ......... 9. Ferrari (i najjači u autoindustriji).
Pa onda nabasam na ovo "Lego has replaced Ferrari, last year`s most powerfull brand". Dakle, iako je "opala" jačina Ferrari branda, još uvijek je najjači brand u autoindustriji (a 2014. je bio najjači u totalu). :gandalf:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

alonso5
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1741
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Alonso & Lorenzo
Ova tema je se pravo rastrcala prvo u temi LH a sad i ovdje vise se nezna tko sta pise ja sam poceo o tome pisati u LH temi kako je Mecka najaci brend.Samo cu reci kad sam rekao da je Mecka najaci brend pritom sam mislio na kvalitet proizvoda koji oni daju pocevsi od sasije,motora i udobnosti.
Netko je izbacivao nekakve linkove svezi tog da Toyota proizvodi najvise auta sto je mozda i tocno ali nikome nikako nemoze ubjedit da je Toyota zvucnije ime od Mecke i da pravi kvalitetnije auto a o cijeni tih istih auta da i ne pricam.
I sam Slaven je napisao kad bi vam ponudili Ferraria ili Toyotu sta bi uzeli logicno Ferraria ista stvar je i s Mercedesom.
A neznam tocno gdje ili u ovoj temi ili u temi LH sam postao nagrade koje je Mecka osvojila za proslu godinu dakle pametnom dosta a kome je krivo neka mu je siroka cesta.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart

Post

fap
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 209
S nama već: 9 god 6 mj
Navija za: mclaren
Slazem se sa tobom u vezi Mercedesa i jeste bila glupa usporedba Mercedesa i Ferrarija jer je Ferrari iskljucivo sportska marka i da se ne uvrede ferraristi daleko manje vredi od Mercedesa.
Sad sto se tice ostalih proizvodjaca pa ja bi pored Mercedesa stavio i BMW i Audi kao ekstra automobile mada i Tojota A vensis je auto u rangu ovih.E sad jedna bitna stavka kod pomenute trojke je da su mnogo skuplji u odnosu na konkurenciju ,kako novi tko i polovni.E to je sad ono pravo pitanje da li za recimo za 25000 eur uzeti novog Peugeota 508 ili Renault lagunu ili Opel Insigniu ili neku Alfu ili kupiti malog novog Mercedesa ili polovnog starog pet sest godina koji je u klasi sa pomenutim Francuzima .Ko voli prestiz uzece Mercedesa ,a ko hoce da ne razmislja o automehanicarima par godina uzece novo
Navijam za Mclaren,Ferrari,Mercedes,RB,Willijams.
Hamilton,Alonso,Vettel,Raikonen,Baton,Perez.,pa i ja de se pridruzim trendu navijanja za celu F1

Post

Dani Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2322
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
@frantic
Jačina brenda se mjeri čime? Krumpirima? Ne budi naivan. Od Forbesa do tog tvog linka jasno piše da je u atomobilskoj indutriji toyota trenutno najjača, a da ju sustiže mercedes. Jačina i vrijednost marke se mjeri novcima. Zato je ferrari i izašao na burzu u New Yorku. Sve ostalo je demagogija napaljenih navijača.
slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
@Dani

Kakvih napaljenih navijaca? Prije svega, Mercedes je mnogo veci gigant u proizvodnji automobila od Ferrarija, jer Mercedes puca na sva trzista. Tvornice Mercedesa mozes naci svugdje u svijetu, na svakom kontinentu. Dok Ferrari sve sto proizvede to izlazi iz Maranela! Mercedes vecinom radi po sistemu robotika, jer mu je u cilju da mjesecno proizvede 5000 automobila, pa mozda cak i vise, dok Ferrari toliko 'godisnje' proizvede!. La Ferrari je napravljen u 499 primjeraka, svi su rasprodati u rekordnom broju po cijeni od 1,5 mil €, samo od toga modela Ferrari je zaradio vise od pola milijarde €! Za tako mali broj automobila, to je izuzetno velika svota novca. Po proizvodnji oni su u svjetlosnim godinama iza Toyote i Mercedesa, sad jel to ih cini manje popularnim?

A sta cini Ferrari tako pozeljnim? Mozda najvise ta tradicija, taj neki unikat koji nose sa sobom od kako su nastali. Ime Ferrari najvise se spominje u F1, mozda nam sad ova F1 nije toliko zanimljiva, ali F1 je najveci moguci stepen auto - moto takmicenju, a sad zamisli Ferrari je tu 60 i kusur godina! Ferrari mozda nije najbolje auto na svijetu, smijesno je o tome i pricati, sad da ja kao navijac to garantujem nidje veze, ali jedno je sigurno, da Ferrari radi izuzetno kvalitetna auta, sportska, sa malo bezobraznog luksuza. Ferrari je stvorio takav imidj da ga ne moze svako imat, a takodje i ne treba ga svako imat, danas na zalost svi se docepaju para, pa Ferrari na trotoar parkiraju!!!???? Dakle imidj Ferrarija se sirio upravo zbog F1.

Mercedes treba da poredis sa BMW-om koji je ocigledno bolje poslovao od Mercedesa, bez obzira sto je Mercedes prvak u F1 i u DTM-u!

I za kraj ostaje ona narodna, o ukusima se ne raspravlja, ali trebas biti realan u svom zivotu i postovat tudji rad!
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Dani Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2322
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Pa evo sam si se pokazao, jer da nisi, ne bi. Ja i dalje govorim o činjenici da je vrijednost neke marke izražena u dolarima ili eurima, nije bitno. Tako da vi uzimate jedne tabele, ja druge. istina je vjerojatno negdje između kao i inače. Međutim naš kolega forumaš je tvrdio kako je brand mercedes daleko slabiji od ferrarija što naprosto nije točno i što je vidljivo iz raznih izvora.
I evo jedne prigodne:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C-GFqhCq2HA[/youtube]
slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Ti opet ne kontas poentu! Ferrari jeste kao brand popularniji od Mercedesa upravo zbog svog nekog "sportskog" luksuza, upravo sto je nedostupan svima, pa sama cinjenica da ga imas izaziva neku vrstu moci. Mozda to sa humanog aspekta izgleda glupo, ali tako je. Ja danas sebi mogu priustiti jednog Mercedesa od 5000 € i radi svog ponosa reci, ma ne treba mi bolje, tad bi samo sa svojim egom lagao sebe.

Ok, naravno da imas para ne moras nikad vozat Ferrari, mozda bi radije vozao SLS-a, to postujem, ali neki i da hoce ne mogu imat La Ferrari, kad se popuni narudjba da si Putin ili Obama ne mozes imat to auto! Sad zamisli od 7 milijardi ljudi na planeti 500 ljudi ima samo La Ferrari, a posto svi branite Hamiltona i njegov stil zivota, onda mozes misliti kako se on osjeca da u Hollywoodu voza jednog La Ferrarija!?

Mercedes isto tako ima svoja luksuzna vozila, ali ta vozila su dosupna svima, njima je u interesu da sto vise proizvode, jer oni bukvalno rade na veliko. Ferrari je mozda i losije auto od Mercedesa, ali brand ne cini samo ukupna proizvodnja, vec mnogo vise od toga, nabrojao sam to vec nekoliko puta!

Manchesetr United je trenutacno najpopularniji fudbalski klub na svijetu, hocemo li sad popularnost poredit sa njihovim danasnjim rezultatima? De malo razgranici to! Kada je sport u pitanju, a F1 je sport, na tribinama imas po 100 000 navijaca, od toga 70 % su Ferrari-jevci!

Uopste glupo je poredit jedan Mercedes i Ferrari. I razgranici malo sta je popularnost, a sta profitabilnost!
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
@Frantic - Hvala na odgovoru za balkance i njemačka vozila :)
alonso5 je napisao/la:Ova tema je se pravo rastrcala prvo u temi LH a sad i ovdje vise se nezna tko sta pise ja sam poceo o tome pisati u LH temi kako je Mecka najaci brend.Samo cu reci kad sam rekao da je Mecka najaci brend pritom sam mislio na kvalitet proizvoda koji oni daju pocevsi od sasije,motora i udobnosti.
Netko je izbacivao nekakve linkove svezi tog da Toyota proizvodi najvise auta sto je mozda i tocno ali nikome nikako nemoze ubjedit da je Toyota zvucnije ime od Mecke i da pravi kvalitetnije auto a o cijeni tih istih auta da i ne pricam.
I sam Slaven je napisao kad bi vam ponudili Ferraria ili Toyotu sta bi uzeli logicno Ferraria ista stvar je i s Mercedesom.
A neznam tocno gdje ili u ovoj temi ili u temi LH sam postao nagrade koje je Mecka osvojila za proslu godinu dakle pametnom dosta a kome je krivo neka mu je siroka cesta.
Ne mora značiti da je auto kvalitetniji ako je skuplji. Kvaliteta izrade je neupitna stvar oko Mercedesa, ali motor je glavni dio auta i tu Mercedes nije glavni, tj. ne radi najbolje mašine. BMW je tu snažniji, nekolicina Japanca, te firme koje rade na malo, ali kvalitetno. Kad se motor radi od rafiniranih materijala, ne može to biti kvaliteta kao i prije, jednostavno ne postoji mogućnost za to.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7155
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
priča ide ovak nekako: lik oće kupit mercedes kombi/bus/nebitno proizveden u turskoj, i nije mu drago što je turski, a ne njemački. ovaj drugi ga uvjerava kako ne brine zbog toga jer ' turčin ti ga sastavlja u turskoj, turčin ti ga sastavlja u njemačkoj'. :mrgreen:
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

alonso5
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1741
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Alonso & Lorenzo
@Ex nisam ni rekao da je auto kvalitetniji ako je skuplji.Samo ocu reci da Mercedes pravi kvalitetno auto i da njihova auta imaju paprene cijene sad opravdano ili ne to neznam ali vjerovatno opravdano zbog kvalitete i popularnosti samog brenda.Sto se tice kvalitete cijelog paketa tu je Mercedes najbolji bar za mene neko ce reci Toyota neko Audi,BMW,Stojadin il nesto trece ali pri kupnji Mercedes bi mi uvijek bio prvi izbor a poslije njega Audi.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Sve u redu, samo ti ipak postoje statistike o najkvalitetnijim autima, tako da možeš ti imati "svoj" najkvalitetniji" auto, ali podaci su tu.

Što se tiče nas normalnog puka, mislim da su jeftinije švabe (Ford, Opel), francuzi (svi) i Fiat sasvim dovoljni auti, s obzirom da vrlo malo ljudi prevaljuje po 200-300km dnevno. I da prevaljuje, Insignia, Mondeo, Talisman, 508, C5 su adekvatni auti da se ne umoriš na putu. Da je tako svaki dan, e onda tu Mercedes, Audi i BMW dolaze do izražaja. Ovako ne. Ovdje u priču nikako ne mogu smjestiti VW.

Govori mi bratić kako je njegov Passat karavan teži od mog (Laguna) za 110kg jer je kvalitetniji. Sad ja gledam jel stvarno toliko zaluđen Volkswagenom, ili ne zna. Motor je kod mene 1.5, kod njega 2.0, što je odmah razlika. Hauba, krov i poklopac gepeka su kod mene od aluminija, dok je kod njega lim. Baš se osjeti da je njegova hauba teža kad je otvaraš. I zbog takvih stvari (i sličnih) ljudi misle da je Volkswagen kvalitetniji auto. Eh Bože :zzz:
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18169
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Dani je napisao/la:@frantic
Jačina brenda se mjeri čime? Krumpirima? Ne budi naivan. Od Forbesa do tog tvog linka jasno piše da je u atomobilskoj indutriji toyota trenutno najjača, a da ju sustiže mercedes. Jačina i vrijednost marke se mjeri novcima. Zato je ferrari i izašao na burzu u New Yorku. Sve ostalo je demagogija napaljenih navijača.
Googlaj sam brate mili čime se mjeri "jačina" branda.
Za početak, ti pričaš o vrijednosti branda. Usput, iza Toyote imaš BMW i Hondu, pa tek onda Mercedes.
Dalje, složio se ti ili ne, propeti konjić je "najjači" auto brand na svijetu, trenutno.
To ti je činjenica, kao što je i 2+2=4.
I ovo ne tvrdim ja, već mnogo "pametniji i stručniji" ljudi od mene. Ustvari, ne ljudi kao pojednici, već čitavi timovi ljudi koji vrše sve te analize, sa svim tim bazama podataka, itd,....., između ostalog i Forbes.
Jbga, ja mislio da će neki do sada skontati da se ova "jačina" branda ne mjeri novcima (jer evo pričamo o tome zadnja 3 dana), ali na žalost.
Neko očigledno brka pojmove most valuable brands sa most powerfull brands :facepalm:
A evo ti Forbesov link, pa pročitaj
http://www.forbes.com/sites/kathryndill ... 1291457f5f
Lego prvi, Ferrari deveti (u 2014. Ferrari bio prvi), dakle kao što sam govorio i ranije. Dakle, ispred Mercedesa i svih ostalih auto brandova. PO JAČINI BRANDA! :gandalf:
Od mene dosta. Sretno, prijatno!
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡