Znam da voziš Peugeota, zato i pišem. Meni VW Golf 4 ne može biti poželjniji od Peugeota 307 iz prostog razloga, tj. više njih, jer ja (u BiH, a vjerujem da je tako na čitavom Balkanu) mogu uzeti mlađeg (i sa manjom kilometražom i u boljem stanju, nerijetko i sa boljom opremom) Peugeota 307 nego ekvivalentnog VW Golfa 4 i to za manje novaca (čak i 1500-2000 KM ću jeftinije proći). Provjereno i tačno 100%. Servis mi dođe otprilike isto (nije više 1989. pa da kažeš da su za VW Golfa 2 jeftini dijelovi i servis, a za Francuze SKUP), a i ne moram toliko strahovati da će mi neko ukrasti Peugeota kao VWa. Plus što je 307 ljepše, prostranije i udobnije auto od Golfa 4.fap je napisao/la:A kolega sta je glupo ,ja inace vozim Peugeot ,ali evo jedna prosta stvar .Kada se Pezo 307 pojavio bio je daleko pozeljniji auto og golfa 4 koja je tada jos i bila na zalasku jer se uskoro pojavio Golf 5.Ako pogledamo danas 15 godina posle taj isti golf 4 je daleko pozaljniji auto og 307 ce e o tome ja pricamFrantic je napisao/la:Kolega fapfap je napisao/la:Bitna razlika izmedju Nemacke auto industrije i Francuske i Italijanske govorim o putnickom programu ne sportskom je sto je Nemac auto i kad ga kupis i posle petnest godina dok su ovi ostali dobri dok su novi kad izadju a posle deset godina nista![]()
Godina je 2016.
Hoćemol' se jednom kutarisat' tih glupih balkanskih stereotipa?

Ako budeš htio kontrirat da ću ja tog Golfa prodati skuplje (kada bi ga u nekom paralelnom univerzumu imao i kada bi ga htio prodati pa da dodam novaca i kupim Passata


Na žalost, vrlo malo ljudi razmišlja na ovaj način. Ja razmišljam tako, možda zato što sam dipl.ecc.
Ovo što se tiče brandova, da, Red Bull je jači brand od Ferrarija, ali RB nije proizvođač automobila. Šta piše ispod? Eenergy drink.

Ali Ferrari je NAJJAČI brand u autoindustriji. Kako napomenuh gore, meni je to opet nekako struka, jer radim u prodaji/maketingu.
A naravno da FINANSIJSKI Mercedes vrijedi više nego Ferrari (logično). I to sam pomenuo.