Povijest F1

🕒 Razgovori o prošlim vremenima, mjesto za iskusne članove.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Wehrlein94 je napisao/la: 05.05.2020., 13:19 .....
Alonsova i 2005. i 2006. su titule koje nisu osvojene u top bolidu. Ove ostale odgovore ću ponuditi kasnije tijekom dana kad budem našao vremena malo da pišem više o tome.
A koji su to bolidi bili top 2005. i 2006.?
dmj je napisao/la: 05.05.2020., 14:14 Titula u očigledno slabijem bolidu? Događalo se, ali rijetko. U sezonama koje sam gledao:
Rosberg 1982., zbog suludosti čitave sezone.
Prost 1986., korištenje borbe momčadskih kolega u Williamsu.
Schumacher 1994., i opet splet okolnosti, Sennina smrt i Hillovo neočekivano, ali ipak nedovoljno brzo odrastanje u ulogu prvog vozača.
Schumacher 2003., najimpresivnije što sam ja vidio, treći bolid po snazi, no ni Kimi ni Montoya nisu bili dovoljno zreli da uzmu ponuđeno.
Kimi 2007., repriza 1986., samo s McLarenom umjesto Williamsa.

Ima još nekoliko rubnih slučajeva, kada bolid nije bio dominantan, ali niti očigledno sporiji od glavnog/ih konkurenata.
Ja bi dodao i 1995. Naravno, nije sad baš toliko slabiji bolid (kao u nekim drugim sezonama koje se navode), ali je ipak bio slabiji. Impresivna je razlika od 43 boda prije zadnje trke u korist MSa (o čemu sam pisao).
Kao i prve dvije Nelsonove titule (pogotovo prva).
1981. nisam "upratio", a 1983. sam tek "prohodao" što se tiče praćenja F1 (koliko se to tada, naravno, moglo).
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Sve spomenuto su rubni slučajevi. Razmišljao sam o 1981. i 1983., ali Brabham je funkcionirao drukčije od ostalih vodećih momčadi i bio u potpunosti fokusiran samo na jednog vozača pa mi ih je pomalo teško uspoređivati. Mada se za 1981. može reći slično kao i za 1986. i 2007., da je najbolja momčad unutarnjim raskolom prepustila vozački naslov nekome tko ga u "normalnim" okolnostima nije trebao uzeti.
Pri čemu me živo zanima jesu li bili sretniji u Williamsu 1981. što Reutemann nije uze nasov ili u McLarenu 2007. što Alonso nije. :mrgreen:

Za ostalo navedeno, ima još sličnih situacija, nisam 100% načistu ni s 2010. i 2012., recimo... Mislim da su ovi primjeri koje sam naveo najčišći.
Pri čemu mi je osobno najfascinantnija 2003.
Bio sam dugo klasični primjer navijača Senne koji ne može smisliti Schumachera i to je trajalo godinama, no potkraj te sezone otvoreno sam počeo navijati za njega. Naprosto sam imao dojam da nitko nikada nije toliko zaslužio titulu i krvavo se naradio za svaki bod tijekom sezone, znajući da bi mogao biti presudan na kraju.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
De nam odgovori za 95 i 08 :klopa:
slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
dmj je napisao/la: 05.05.2020., 15:26 Sve spomenuto su rubni slučajevi. Razmišljao sam o 1981. i 1983., ali Brabham je funkcionirao drukčije od ostalih vodećih momčadi i bio u potpunosti fokusiran samo na jednog vozača pa mi ih je pomalo teško uspoređivati. Mada se za 1981. može reći slično kao i za 1986. i 2007., da je najbolja momčad unutarnjim raskolom prepustila vozački naslov nekome tko ga u "normalnim" okolnostima nije trebao uzeti.
Pri čemu me živo zanima jesu li bili sretniji u Williamsu 1981. što Reutemann nije uze nasov ili u McLarenu 2007. što Alonso nije. :mrgreen:
:rofl: :rofl:
dmj je napisao/la: 05.05.2020., 15:26 Za ostalo navedeno, ima još sličnih situacija, nisam 100% načistu ni s 2010. i 2012., recimo... Mislim da su ovi primjeri koje sam naveo najčišći.
Pri čemu mi je osobno najfascinantnija 2003.
Bio sam dugo klasični primjer navijača Senne koji ne može smisliti Schumachera i to je trajalo godinama, no potkraj te sezone otvoreno sam počeo navijati za njega. Naprosto sam imao dojam da nitko nikada nije toliko zaslužio titulu i krvavo se naradio za svaki bod tijekom sezone, znajući da bi mogao biti presudan na kraju.
Ja jučer napisah da je taj F2003GA izvadio dušu MSu (naravno, zajedno sa Kimijem, Montoyom....).
Bez obzira šta ko mislio o "situaciji s gumama", mora se priznati da je odvozio vrhunsku sezonu (nakon, relativno lagodne 2002.).
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Ferrari Maniac
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3162
S nama već: 10 god
Navija za: Scuderia Ferrari
Lokacija: Zagreb
@dmj možeš mi molim te objasniti zašto su u Williamsu bili 'sretni' zbog Reutemannovog ne osvajanja titule 1981? Pitanje ne postavljam kako bih kontrirao, nego u svrhu svoje edukacije s obzirom da sam nedavno odgledao sezonu 1981. i ne znam razlog. Znam da je Carlos glasio za vozača s temperamentom trudnice - malo gore, malo dolje, dapače dosta ga je ljudi kritiziralo na kraju završne utrke u Las Vegasu 1981. koja je bila odlučna za prvenstvo govoreći da je vozio totalno nemotivirano. Ali, moram priznati novi mi je taj detalj internih odnosa...
EDIT: Svjestan sam i sukoba Jones-Reutemann zbog nepropušatanja na početku sezone - je li i to kumovalo situaciji?
Zadnja izmjena: Ferrari Maniac, dana/u 05.05.2020., 16:01, ukupno mijenjano 1 put.
Sisu (fin.)

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7157
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
ona divlja proslava naslova u toyotinom boksu vam najbolje govori koje veselje i olakšanje je nastupilo osvojenom titulom.
2003. se mafia umiješala, znam- već je spomenuto, ali što ću kad mi smeta.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

fjaka
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 417
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: jordan
dmj je napisao/la: 05.05.2020., 15:26 1983., ali Brabham je funkcionirao drukčije od ostalih vodećih momčadi i bio u potpunosti fokusiran samo na jednog vozača pa mi ih je pomalo teško uspoređivati.
bez obzira na fokus na piquetu veliku razliku je činilo i patreseovo mesarenje brabhama koji je puca od snage ali i po šavovima.
ko i svi turbaci tog doba. i katkad doć 3 ili 4 ali doć. patrese je bia na drukčijoj strategiji i utrke završava u po utrke :mrgreen:

Post

Wehrlein94
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 997
S nama već: 5 god 1 mj
Navija za: Raikkonen
Wehrlein94 je napisao/la: 05.05.2020., 13:19
_bataziv_0809 je napisao/la: 05.05.2020., 10:18
Wehrlein94 je napisao/la: 04.05.2020., 22:06 Hakkinen je bio sličan vozač Raikkonenu,izvrstan na svoje dane,ali kada mu nije dan, ispodprosječan .
Kad je to Mika bio ispodprosjecan?
Wehrlein94 je napisao/la: 04.05.2020., 22:06Koliko puta je Hakkinen sam sebe izbacio iz utrke.
Koliko?
Wehrlein94 je napisao/la: 04.05.2020., 22:06Samo činjenica da je McLaren bio uvjerljivo top bolid tih sezona je zaslužna što su pokupili te titule koje su pokupili .
Navedi titule koje nisu ostvarene u top bolidima?

Monza 1999 mi je bila na pameti kad sam govorio o tome "koliko puta je sam sebe izbacio iz utrke " Mika,ali i ova najsvježija memorija sa utrke sa VN Europe 1999. kada je Hakkinen totalno nezainteresirano kružio nakon što je McLaren zeznuo s gumama. Tek pred kraj utrke je Mika počeo voziti kako spada kad se otvorila šansa za bodom.
McLaren je bio toliko dobar da bi Michael Schumacher toga dana napravio comeback čak na postolje,ali Mika nije bio takav tip, i tu je odgovor tog mog "ispodprosječan " .
Što je bilo s Australijom onom jedne sezone kada je krivo shvatio Mika da je pozvan u box. To se ne bi dogodilo vozačima koji su upućeni i koji prate strategiju te točno razumiju na koliko su goriva u kojem trenutku utrke.Nezainteresiranost Hakkinena je dovela do toga da je Mika bespotrebno ušao u box.
U Australiji 99' nakon SC-a Hakkinen zaspao totalno na restartu ( opet nezainteresiranost i ispodprosječnost ) .
Imola 99',kakva je ono smiješna pogreška u uvjerljivom vodstvu ? Strašno.. to sve proizlazi iz nezainteresiranosti .
1999 je bila sezona kada je McLaren bio toliko nadmoćan da nije bilo moguće ništa drugo nego da njihov vozač osvoji naslov.
Ferrari je baš bio loš loš na nekim utrkama,čak bih rekao da su se činili lošiji i od Jordana,Bennetona i Williamsa ponekad .
Zato kažem da je sama činjenica da je McLaren bio uvjerljivo top bolid tih sezona zaslužna za te vozačke titule .
Titule koje nisu ostvarene u top bolidu su Alonsove dvije jer Renault je 2005. bio druga momčad po brzini,ali imali su sreće što je McLaren bio nepouzdan i poklonio im otprilike 4 pobjede.
2006. je Ferrari bio jači paket od Renaulta .

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Wehrlein94 je napisao/la: 05.05.2020., 20:31 ......
Titule koje nisu ostvarene u top bolidu su Alonsove dvije jer Renault je 2005. bio druga momčad po brzini,ali imali su sreće što je McLaren bio nepouzdan i poklonio im otprilike 4 pobjede.
2006. je Ferrari bio jači paket od Renaulta .
Očigledno imamo različite definicije šta je to "top" bolid. :mrgreen:
Obje sezone, bolid Renaulta je bio, u najgorem slučaju al pari Mclarenu (2005.), odnosno Ferrariju (2006.).
Nikako lošiji.
Za 2005. si sam sebi odgovorio.
Po čistoj brzini Mclarenov rogonja je bio nijansu brži od Renaulta, to definitivno stoji. Ako u računicu uključiš pouzdanost, Renault R25 postaje top paket.
2006., do zabrane mass dampera, Renault je bio po čistoj brzini nijansu ispred, nakon zabrane, Ferrari je bio nijansu ispred. Pouzdanost i kod F248 i R26 je bila "bara-bara". Uprosječeno, preko čitave sezone, dao bih malu (baš malu) prednost Renaultu. Nije na odmet reći i da su bili na različitim gumama. Bridgestone je podredio sve Ferrariju, a Michelin Renaultu.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Wehrlein94
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 997
S nama već: 5 god 1 mj
Navija za: Raikkonen
Frantic je napisao/la: 05.05.2020., 21:19
Wehrlein94 je napisao/la: 05.05.2020., 20:31 ......
Titule koje nisu ostvarene u top bolidu su Alonsove dvije jer Renault je 2005. bio druga momčad po brzini,ali imali su sreće što je McLaren bio nepouzdan i poklonio im otprilike 4 pobjede.
2006. je Ferrari bio jači paket od Renaulta .
Očigledno imamo različite definicije šta je to "top" bolid. :mrgreen:
Obje sezone, bolid Renaulta je bio, u najgorem slučaju al pari Mclarenu (2005.), odnosno Ferrariju (2006.).
Nikako lošiji.
Za 2005. si sam sebi odgovorio.
Po čistoj brzini Mclarenov rogonja je bio nijansu brži od Renaulta, to definitivno stoji. Ako u računicu uključiš pouzdanost, Renault R25 postaje top paket.
2006., do zabrane mass dampera, Renault je bio po čistoj brzini nijansu ispred, nakon zabrane, Ferrari je bio nijansu ispred. Pouzdanost i kod F248 i R26 je bila "bara-bara". Uprosječeno, preko čitave sezone, dao bih malu (baš malu) prednost Renaultu. Nije na odmet reći i da su bili na različitim gumama. Bridgestone je podredio sve Ferrariju, a Michelin Renaultu.
Fisichella je na prepad uzeo Australiju 2005. a kasnije tijekom sezone je samo Alonsovih 0.6 sec po krugu držalo Renault u prednosti ispred ostatka.
S tim da nisu ni bili u prednosti uvijek nad McLarenom,ali em se taj Mercedesov motor kvario nenormalno te sezone em je JP Montoya bio debil i na puno utrka je nonšalantno prepustio bodove Renaultu ( Turska mi pada na pamet,pa i Australija kad se izvrtio u warm up krugu ) . I Njemačka kvale,Montoya griješi te starta posljednji,a u utrci dolazi do 2.mjesta mislim . Dakle,taj McLaren je bio ispred debelo ,ali eto,nepouzdanost motora i vozača te Alonsovih legendarnih 0.6 sec po krugu su donijela naslove Alonsu i Renaultu te godine

Post

Wehrlein94
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 997
S nama već: 5 god 1 mj
Navija za: Raikkonen
Momci,vi znate puno više od mene svi,ja samo iznosim svoje mišljenje. Ja znam da sam te 2005. gotovo pa plakao svaki puta kada bi Raikkonen morao odustati.
San Marino pole position i vodstvo,ali nakon 10-tak krugova odustajanje Raikkonena.
Španjolska i Monaco ultra dominacija,pokazalo se samo koliko je McLaren Mercedes uvjerljivo najbolji paket te sezone,a onda Nurburgring i nesretni posljednji krug te katastrofalno odustajanje Kimija u vodstvu te poklon pobjeda Fernandu .
Hockhenheim također,na pola utrke Kimi u vodstvu i odustaje,novi poklon Fernandu .Motor otkazuje na treninzima u Francuskoj te Britaniji,dakle 10 mjesta penalty za Raikkonena na startu.
Samo su 4 od 19 utrka te sezone prošle da McLaren nije imao nesreću .
Australija,Raikkonen na startu nije mogao krenuti,dakle,starta iz boxa .
U Kanadi JPM zbog svoje nonšalancije prolazi na crveno te biva diskvalificiran u utrci gdje je trebao možda i pobjediti.
Italija,također Kimi ima grid penalty 10 mjesta,ali dolazi u utrci do postolja. Mislim,toliko nepouzdan bolid,a toliko brz. Ja smatram da je ipak McLaren bio puno jači paket od Renaulta općenito te sezone.
Belgija također treba biti 1-2 McLaren,ali Montoya ima problem sa Pizzonijom koji je bio lap down i on u takvoj situaciji se sudari sa Pizzonijom,ja smatram da je to samo nonšalantnost,ništa drugo.
Te sezone je McLaren bio bolji za 100 bodova,samo da nije bilo kvarova te gluposti JP Montoye.
A Alonso je donio Renaultu barem 25-30 bodova koje niti jedan drugi vozač ne bi donio te sezone tome Renaultu .
To je samo moje mišljenje,eto .

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Wehrlein94 je napisao/la: 06.05.2020., 10:04
Fisichella je na prepad uzeo Australiju 2005. a kasnije tijekom sezone je samo Alonsovih 0.6 sec po krugu držalo Renault u prednosti ispred ostatka.
S tim da nisu ni bili u prednosti uvijek nad McLarenom,ali em se taj Mercedesov motor kvario nenormalno te sezone em je JP Montoya bio debil i na puno utrka je nonšalantno prepustio bodove Renaultu ( Turska mi pada na pamet,pa i Australija kad se izvrtio u warm up krugu ) . I Njemačka kvale,Montoya griješi te starta posljednji,a u utrci dolazi do 2.mjesta mislim . Dakle,taj McLaren je bio ispred debelo ,ali eto,nepouzdanost motora i vozača te Alonsovih legendarnih 0.6 sec po krugu su donijela naslove Alonsu i Renaultu te godine
Nemoj to bolan radit....
Ne treba ti to u životu. :mrgreen:
Mislim, Alonso je vrhunski odradio obje te sezone, bez sumnje.
Mclaren je bio brži bolid 2005. od Renaulta, ne debelo (ni blizu debelo).
Kad uključimo pouzdanost u računicu, Alonso je raspolagao boljim paketom.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
_bataziv_0809 je napisao/la: 05.05.2020., 15:39 De nam odgovori za 95 i 08 :klopa:
Pa, ništa posebno. Rezime bi u oba slučaja bio da bolji vozač u nešto, ako uopće, sporijem bolidu uzima naslov.
Za 1995. zapravo ne mislim da je bilo velike razlike u ukupnom paketu između Bennetona i Williamsa, no Hill je napravio nekoliko glupih pogrešaka i razlika je na kraju sezone bila veća no što je objektivno trebala biti.
2008. je Massa stvarno odradio vrhunsku sezonu koja ga je, zamalo, mogla lansirati u prvu ligu, efektivno izgubivši titulu ponajviše zbog gluposti vlastitog pit crewa u Singapuru. Sveukupno, Ferrari jest bio malo bolji od McLarena te sezone, no ne smatram razliku tolikom da bih bio pretjerano fasciniran Hamiltonovim podvigom.

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Ferrari Maniac je napisao/la: 05.05.2020., 16:00 @dmj možeš mi molim te objasniti zašto su u Williamsu bili 'sretni' zbog Reutemannovog ne osvajanja titule 1981? Pitanje ne postavljam kako bih kontrirao, nego u svrhu svoje edukacije s obzirom da sam nedavno odgledao sezonu 1981. i ne znam razlog. Znam da je Carlos glasio za vozača s temperamentom trudnice - malo gore, malo dolje, dapače dosta ga je ljudi kritiziralo na kraju završne utrke u Las Vegasu 1981. koja je bila odlučna za prvenstvo govoreći da je vozio totalno nemotivirano. Ali, moram priznati novi mi je taj detalj internih odnosa...
EDIT: Svjestan sam i sukoba Jones-Reutemann zbog nepropušatanja na početku sezone - je li i to kumovalo situaciji?
Sukob Jonesa i Reutemanna bio je iskra, problem je što su i Frank Williams i Patrick Head bili jako bliski s Jonesom i nedvojbeno držali njegovu stranu. Reutemann je bio tip kompleksnog karaktera kojem je bilo jako važno da momčad stoji iza njega, a u Williamsu se definitivno nakon toga više nije tako osjećao (nešto vrlo slično tome može se reći i za Frentzena, dvadesetak godina kasnije, pa čak i za Hilla u šampionskoj sezoni). Slikovito, doživljavam Williams kao školski razred u kojem glavnu riječ imaju nasilnici, a ljudi poput Lolea ili HHF-a su oni nerdovi koje ostala djeca teroriziraju dok razrednik okreće glavu u stranu.
Zapravo me uvijek čudilo što je Reutemann odlučio ostati u Williamsu i 1982. Nisam nikada istraživao, pretpostavljam da je imao preunosan ugovor da bi ga raskinuo. A na razini što bi bilo kad bi bilo... mogu reći i da bi najvjerojatnije, da se nije dogodio Falklandski rat, upravo Reutemann bio prvak 1982. Ako je to uspjelo ne baš iskusnom Rosbergu, teško je naći razlog zašto ne bi i njemu - u usporedbi njih dvojice Rosberg je jači u srčanosti i, vjerojatno, brzini u jednom krugu, dok je Lole bolji vozač po ama baš svakom od ostalih kriterija koje se mogu sjetiti.

Post

Ferrari Maniac
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3162
S nama već: 10 god
Navija za: Scuderia Ferrari
Lokacija: Zagreb
Zanimljive informacije, slažem se o odnosu snaga između Kekea i Carlosa. Morat ću još malo proučiti tu situaciju u Williamsu o kojoj interesantno pišeš, pročitao sam neke zanimljive stvari u zadnje vrijeme od bivših vozača i djelatnika - čini mi se da su kao momčad imali neke specifične metode rada. Nije mi uopće palo na pamet da je Falklandski rat kumovao umirovljenju Reutemanna na početku sezone... Hvala na objašnjenju @dmj! :pivo:
Sisu (fin.)

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18174
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ma bilo bi još većih trzavica, kad i u onako zayeban odnos Carlosa (zbog njegovog "princeza na zrnu graška" karaktera) i ekipe Williamsa (zbog, kao što rekoste "čudnih metoda rada") ubaciš i sukob oko Falklandskih ostrva.
Vezano za nepropuštanje na VN Brazila 1981.
Reutemannov "razgovor" sa Gillesom, 1979. (sa racefansa)
In 1979 Carlos had a long talk with Gilles Villeneuve before Monza. He told Gilles [to] never play around with the world championship. ‘If you have a chance to win, take it. You’re not going to have many opportunities. Why would you want to give this race to Jody? Don’t even think about it.’
But that’s what Gilles did. And then he was killed in 1982. It upset Carlos a lot that Gilles gave the 1979 championship to Jody and then lost his life.
At that point, in 1981, Gilles was still in the shit and I think Carlos thought, ‘Well, I’m never going to let that happen to me. If I have a chance of winning the world championship, I’m going to take it.’ He knew 1981 was his big chance.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Wehrlein94
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 997
S nama već: 5 god 1 mj
Navija za: Raikkonen
Ne znam dali Bourdais pripada baš u povijest F1,ali njega sam volio u tih 20 - tak utrka koliko se utrkivao u F1 .
Taj lik je bio nešto tipa Hulkenberg kvalitete prije Hulkenberga . Onako,simpatičan,ali znaš da sigurno nije vozač za postolja. Šteta što mu u ovoj kišnoj Belgiji nije sreća bila naklonjena. Mogao je visoko visoko toga kišnog dana

https://www.youtube.com/watch?v=olUlAHC3hRI

Post

Wehrlein94
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 997
S nama već: 5 god 1 mj
Navija za: Raikkonen
Kome fali ovaj testni vozač ?
Obožavao sam McLaren u razdoblju dok je Pedro harao petcima .. .

slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Wehrlein94 je napisao/la: 05.05.2020., 20:31 Monza 1999 mi je bila na pameti kad sam govorio o tome "koliko puta je sam sebe izbacio iz utrke " Mika,ali i ova najsvježija memorija sa utrke sa VN Europe 1999. kada je Hakkinen totalno nezainteresirano kružio nakon što je McLaren zeznuo s gumama. Tek pred kraj utrke je Mika počeo voziti kako spada kad se otvorila šansa za bodom.
McLaren je bio toliko dobar da bi Michael Schumacher toga dana napravio comeback čak na postolje,ali Mika nije bio takav tip, i tu je odgovor tog mog "ispodprosječan " .
Što je bilo s Australijom onom jedne sezone kada je krivo shvatio Mika da je pozvan u box. To se ne bi dogodilo vozačima koji su upućeni i koji prate strategiju te točno razumiju na koliko su goriva u kojem trenutku utrke.Nezainteresiranost Hakkinena je dovela do toga da je Mika bespotrebno ušao u box.
U Australiji 99' nakon SC-a Hakkinen zaspao totalno na restartu ( opet nezainteresiranost i ispodprosječnost ) .
Imola 99',kakva je ono smiješna pogreška u uvjerljivom vodstvu ? Strašno.. to sve proizlazi iz nezainteresiranosti .
1999 je bila sezona kada je McLaren bio toliko nadmoćan da nije bilo moguće ništa drugo nego da njihov vozač osvoji naslov.
Ferrari je baš bio loš loš na nekim utrkama,čak bih rekao da su se činili lošiji i od Jordana,Bennetona i Williamsa ponekad .
Zato kažem da je sama činjenica da je McLaren bio uvjerljivo top bolid tih sezona zaslužna za te vozačke titule .
Nije mi dosla notifikacija. Pa krenimo redom:

Monza 1999 jeste vozacka greska ali bih ja rekao da je veci problem bio sto je vozio pod temperaturom/vrucicom nego sto je bio nezainteresovan.

Europa 1999-sam si rekao, ekipa ga zajebala sa gumama, on iz te situacije izvukao bodove i ostvario prednost u prvenstvu. Ja bih na tvom mjestu bio oprezan sa tvrdnjama sta bi neko drugi, pa bio to i Sumaher, uradio u istoj situaciji. To nikad ne mozes znati. Ko bi rekao da ce Herbert uzeti pobjedu taj dan?

Australija 1998-prva trka sezone u koju McLaren dolazi sa najbrzim bolidom, ali taj bolid nije imao pouzdanost te na testiranjima nije uspio ni preci race distance bez kvara. Imajuci to na umu u McLarenu je bio dogovor o nenapadanju . Trebalo je biti da ko se kvalificira ispred tu i ostaje, ali je Colulthard isposlovao da se to odnosi na onog ko prvi prodje kroz prvi zavoj....eh sad, Mika je od posljedica svoje uzasne nesrece imao i gubitak sluha na jedno uho i uputstvo sa pitwalla da ohladi kocnice je razumio kao poziv u boks....dalje znas sta je bilo.

Imola 1999-vozacka greska, ok, samo sto Mika nije jedini sampion kojem se desilo da tako prospe pobjedu. Desilo se to i Prostu i Senni i Mansellu i Schumacheru i Alonsu i Vettelu, nije valjda da su svi oni nezainteresovani.

Australija 1999 kvar na gasu.

1999 je sezona u kojoj se svasta moglo desiti.
slika

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Danas je rođendan čitave Formule 1, ali i ovog malenog velikana, koji je ugledao svijet 13. svibnja 1927.

https://telesport.telegram.hr/price/her ... aliditetu/
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡