
Neće ti ta priča iz prvog pasusa tvog posta proći....
Ja ne pričam o Schumacheru kao žrtvi.
Niti sam ikad pričao o njemu u tom kontekstu, da ne kažem niti pomislio (možda za one 2 trke zabrane 1994.).
Tako da te molim da mi ne stavljaš riječi u usta.
Niti sam pričao da mu je establishment "nenaklonjen" (iako smatram da jeste, ali tu nije riječ toliko o sudijskom, već o onom opštem F1 establishmentu, potpomognutom britanskom heavy mašinerijom, jer to je ipak mrski Švabo u crvenom bolidu, koji im je godinama nabijao komplekse, i prije nego je sjeo u crveni bolid, ali i to je druga tema).
Samo sam jednostavno rekao da je čovjek uredno kažnjen za skoro pa sve situacije na stazi za koje je mogao (trebao) biti kažnjen, a usput je kažnjavan i za situacije za koje drugi nisu.
Ništa više.
I opet (mogu ja do beskraja, nije problem), tehničke stvari koje su (ako su) "pogodovale" Ferrariju, su takođe sasvim druga tema u odnosu na ono što sam poentirao.
Mislim, jbte, jel pričam (pišem) na yiddishu?

Nevjerovatno.
Usput, mani(te) se prozivki kako sam licemjeran, jer ako i jesam, u kontekstu, ove priče, nisam.
VB 1998. je samo pokazala da su suci i prije 22 godine znali biti (ispasti) gomila idiota.
A ako si ti tek tada skontao koliki su Todt, Brawn i MS, oportunisti i makijavelisti, kako to voliš reći.... i ako su ti se tada zgadili, Bože moj. Nekima su se valjda zgadili i ranije.

Opet, kakve to veze ima sa činjenicom da je napravio prekršaj i da je bio kažnjen. To što suci nisu znali svoj posao, Bože moj, jer da su znali, odrezali bi mu primjerenu i pravovremenu kaznu, sve po propisima.
Vezano za 3. pedalu, treba postaviti pravo pitanje, a po meni ono glasi "Zašto Mclaren nije riješio oba prvenstva (u obje konkurencije) te dvije godine, sa puno manje stresa i bez treće pedale? Jedne godine su imali bolji bolid, naredne godine kada su Ferrari približio bolidom Mclarenu, a MS polomio nogu, čak su uspjeli izgubiti konstruktorsku titulu. Da li bi im treća pedala u tome pomogla i da li bi to odradili sa manje stresa, ne znam. Možda bi, možda ne bi..... Smatram da su trebali (sa lomom noge MSa) trebali i bez treće pedale uzeti 2 WDCa i 2 WCCa u te dvije sezone, sa puno manje stresa.
Kao što rekoh, sa legurama berilija u motoru DC bi možda imao zaostatak od 48 (ili 38) bodova, umjesto 58.
A možda i veći, možda bi bio još koji kvar,...

Imali su čitavu sezonu 2000. da naprave motor bez berilija.
Što se tiče guma 2003. i tome se da diskutovati.....
Npr. zašto je F2002 bio toliko dominantan, F2003GA uzeo obje titule na guzove i izvukao iz MSa jednu od njegovih najboljih sezona, a F2004 ponovo dominantan?
Da možda Williams (koji je bio i ponajbolji paket te godine, pričam isključivo o bolidu) i Mclaren (sa D verzijom bolida iz 2002.) nisu odjednom postali konkurentni zbog guma? Kažem, možda, jer naravno da ne mogu to tvrditi sa sigurnošću.
A šta ako Michelin nije koristio "prijavljene" gume (tj. ako je "varao")? Možeš naći i takvih navoda i teorija.
A šta ako je Bridgestone "prikupljao podatke" tokom sezone, a kap koja je prelila čašu Ferrariju je bilo 8. mjesto MSa u Mađarskoj, sa 7 bolida na Michelinkama ispred njega?
Istina je da su se Michelinke širile preko dozvoljene mjere i time imale bolji grip nego Bridgestonke, zar ne?
A ne bi bilo prvi put da se nešto što se u vožnji "spušta", "širi", "diže"

Ustvari, ovdje je, u principu, samo uvedeno mjerenje i nakon trke.
Mass damper. Nije li možda Renault, zbog tog, u potpunosti ilegalnog sklopa, imao prednost u prvom dijelu sezone, kada je Fernando od prvih 9 trka pobijedio na 6? Ipak se nekako lakše diše, kad znaš da ćeš i sa drugim mjestom osvojiti samo 2 boda manje od pobjednika (pa neka on bio i MS) i na taj način održavati prednost (Ferdi svaka čast, odlično je odradio sezonu). BTW, jedna zanimljivost za Mclarenovce, kako aktuelne, tako i one koji su počeli u međuvremenu navijati za Mercedes. Mclaren (a ne Ferrari) se žalio FIA-i na Renaultov mass damper, iako će srdačni Britanci uvijek rado naglasiti da je "....the governing body were trying to engineer a final championship victory for the retiring Michael Schumacher". Ferrari (kao i još neke ekipe) je imao neku svoju verziju mas dampera, ali on je bio ugrađen naknadno u bolid, tj. nije bio integralni dio pri dizajniranju bolida kao kod Renaulta, pa je kod Ferrarija dobit (ali i gubitak, kada je zabranjen) bio manji nego kod Renaulta.
Na kraju
Ako ćemo već pričati o licemjernosti (ne tvojoj, niti ičijoj posebno, ovo je stvarno uopšteno), zanimljivo je kako Benz zadnjih 6(7) godina drži stvari pod kontrolom i radi ko švicarski sat u svakom pogledu (tehničkom, inovativnom, vozačkom, kadrovskom, strateškom, organizacionom, psihološkom ..... ali i onom pravno-regulatornom pogledu, pogotovo kad/ako treba "nešto odraditi/promijeniti" usred sezone - ovo se malo referiše na situaciju sa gumama iz 2003.) i svi im, pa i navijači Ferrarija, na tome skidaju kapu, kako im to sve polazi za rukom (iako ih "ne podnose"), a za iste/slične stvari od prije 15-20 godina Ferrari se naziva varalicama i štatijaznam kakvim sve već nazivima, FIA se naziva Ferrari International Assistance, Schumacher "najvećom prevarom ikad od vozača"


Ali i ovo je za druge teme i druge diskusije.