@Frantic, zaista si nevjerovatan.
OK, govorimo samo o periodu od Mađarske do kraja.
Kažeš imao Hamilton 4xPP i to ti je dokaz brzine da je Mclaren bio najbolji bolid, tj nije najbolji, ali ne lošiji od RB koji je bio najbolji, što opet znači najbolji

? Očit primjer kako se vrte činjenice u pravcu koje tebi odgovaraju.
Čisto za publiku, ta sezona je bila jedna od onih sezona gdje se zadnji krug u Q3 vozio sa količinom goriva za utrku. Ali krug u Q2 se vozio sa praznim bolidom i provjerom na wiki McLaren je samo jednom postavio najbrži krug u Q2. To je uradio Lewis u zadnjoj utrci sezone.
Ta sezona je također bila jedna od onih sezona, gdje je bilo dozvoljeno nadolijevati gorivo i gdje je najbrži krug obično postizao i najbrži vozač. McLaren nema nijedan najbrži krug.
Spominješ lock prvog startnog reda u Valensiji, a ne spominješ tempo Barrichella kojeg je ovaj vozio sa 15-20kg više goriva u svom bolidu. Da neće možda Barichello ispasti top vozač na kraju?
Spominješ odustajanja zbog mehanike, McLaren imao 3x odustajanje, RB 4x.
Znači McLaren do ove Singapura je bio 4. najbolji bolid na gridu. Ispred njega su bili RB, Ferrari i Brawn. Negdje oko Singapura Brawn počinje da pada na 4. mjesto. Možda McLaren i prestiže Ferrari, ali za pobjedu u Singapure niko i ne priča da je osvojena u "kanta" bolidu.
Ferrari u zadnjoj etapi je bio također jako brz, problem je bio što je imao Kimmi bolimek* vozača sa jedne i Badoera i Fisija sa druge strane. Sama činjenica da je Kimi osvojio najviše bodova nakon Mađarske, a da je prije te utrke osvojio 3x manje bodova od Masse, također bi trebala objasniti mnogo toga. Naravno, može objasniti samo onome ko hoće da mu se objasni.
Možda je tebi McLaren u drugoj polovici sezone, bio isti kao RB, Pastoru može biti i najbolji, ali tu si drug jaaaako usamljen u svemiru sa tim razmišljanjem. Ja se neću više vraćati na ovo, jer ovaj post mi je uzeo preko pola sata vremena.
Ovo moram da naglasim, kad kažem 4. ne mislim da neku razliku od 1 sekunde po krugu (kako bi se to moglo zamisliti zbog ovih modernih sezona). Te sezone, razlike između timova nisu bile velike i zato se i moglo desiti to nepostojeće postolje na Australiji i pobjeda u Mađarskoj.
Ali kao i uvijek, vozač je bio taj koji je u ključnim trenucima pravio (ili nije) bitnu razliku
