Frantic je napisao/la: 07.07.2024., 16:44
Meni jedino nije jasno zašto Ferrari daje nominalno bržem (prvom) vozaču (i vozaču koji ostaje u ekipi) da experimentiše i testira nadogradnje, koje su loše i predstavljaju nazadak, umjesto onom nominalno drugom, sporijem i onom koji odlazi iz ekipe. I onda uz sve to vrati i tom vozaču staru aero specifikaciju koju skoro da nikako nije vozio sa kojom ispadne u Q2 i sa kojom nema long runa, sa kojom jedva pretekne jebenog Strolla i još mu uništavaju trku sa intericama, koje usput evo uništava na suhoj stazi, vozeći 12s sporije i izlijeće sa staze.
Pa tačno da im yebeš sve po spisku.
Dobro je on ikako pri zdravom razumu šta mu rade.
A bogte prekinite s ovim glupostima. Bgmi vas ne razumijem. Ne bi da je vozio DRUGI bolid ili slično. Kakav je to vozač koji se ne može adaptirati na manje promjene na bolidu i kada kiša počne rominjati? Ma daj....
Pa uvijek je bio znak da si prvi vozac kad prvi dobijes nadogradnje .. Baremo smo do sad tako pricali.. Ne znam cemu sad okretanje ploce..
Nije to testiranje!!
Te nadogradnje su prosle hrpu testova prije nego su zavrsile na stazi.. To sta Ferrari ne zna ili testirat nadogranje ili tumacit podatke koje dobiju od nadogradnji je druga prica.. It's a Ferrari problem
Čestitke Ferrariju (F1 ekipi, da se razumijemo, ne kolegi sa portala) što su me nakon određenog (dužeg) perioda iznervirali da im moram `sovat mayku retardiranu.
Baš su pretjerali ovaj vikend, sa kulminacijom u trci.
Ajd, barem se neko od dileja sjetio da pozovu Karlita u box da na softu uzme najbrži krug, mada ih ni to ne izvlači....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
CrashOverride je napisao/la: 07.07.2024., 18:47
.....
Pa uvijek je bio znak da si prvi vozac kad prvi dobijes nadogradnje .. Baremo smo do sad tako pricali.. Ne znam cemu sad okretanje ploce..
Nije to testiranje!!
Te nadogradnje su prosle hrpu testova prije nego su zavrsile na stazi.. To sta Ferrari ne zna ili testirat nadogranje ili tumacit podatke koje dobiju od nadogradnji je druga prica.. It's a Ferrari problem
Ovdje je bila poenta u tome da su nadogradnje dobila oba vozača, na ranijim trkama, pa se ispostavilo da nisu dobre. I na ovom vikendu, sa promjenjivim vremenom, idu eksperimatisati sa jednim vozačem, koji se sa nekim situacijma sreo prvi puta u Q2, a sa nekim drugim situacijama u prvom stintu trke (pričam kombinaciji vremenskih uslova, tipa guma i količine goriva u bolidu).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la:Ajd, barem se neko od dileja sjetio da pozovu Karlita u box da na softu uzme najbrži krug, mada ih ni to ne izvlači....
Jesi li siguran da su ga oni zvali?
Možda se Karlito sam sjetio.
I to isto..
Mene isto zanima sta je bilo sa Leclercom.. Ako je on falio, treba mu retreat, u Tibet ili negdje.. Max i Lujo su vrlo rezolutno na upit boxa da li je vrijeme za Inter, rekli NE:.
Trebat ce pogledat malo TR..
A opet Crash ne mogu se vozači kriviti.
Koliko god možda da oni nekad pogriješe, pogledaj šta momčad radi.
Nadogradnje užas, strategija komedija.
Nije posao vozača koji vozi da sam smišlja strategije. Njegovo je da vozi i da pruži feedback, ostalo je na njima.
Sjeti se još vremena dok je Seb vozio, i on je morao sam strategije praviti.
Danas se Čarli muči 13 krugova sa Astonom.
Možda smo na pravcima spori, ali zato ni u krivinama nismo brzi...
To jednostavno nije do vozača, već samo do momčadi.
Grah0 je napisao/la: 07.07.2024., 19:34
A opet Crash ne mogu se vozači kriviti.
Ma neeee. Ne krivim vozace. Nemam za sta.
Da su napravljeni genetskim inzinjeringom Shumija, Laude, Prosta i takvih ne bi bili puno uspjesniji.
Ekipa je puna para i podobnih i ne tako sposobnih ljudi.
Tipičan neki Zavod za...., Direkcija za..., Uprava za...., Ured za...., Agencija za...., Komisija za....., na Balkanu, puna podobnih i nesposobnih uhljeba, koji su se prikačili na budžetsku sisu i lagano čekaju penziju.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
RB ako gledamo kalendarski je počeo da pada u performansama baš u trenutcima kada je objavljeno da Nui odlazi iz ekipe. jednostavno koliko je bitno da je bolid dobar, toliko je bitan i set-up bolida. Čini mi se da se momčad gubi na nekim stazama
Steta za pogreške McLarena. Lando sigurno prvi da je uzeo medium. A da su išli na duplo mijenjanje guma možda bi se Oscar probio i imali bi 1-2.
Sad je pitanje dali im ekipa uvalila kajlu ili vozači sami sebi. Moguće je da je Lando pratio Lewisa i zbog njega sam odabrao soft (rekao je i sam na kraju da je napravio par pogrešaka).
Također možda Oscar sam odlučio ostati još 1 krug.
Ali , svejedno , ako ekipa zna da to nisu najbolje opcije su trebali odigrati kontra vozacevih zelja. Tko će ga znat sta je istina. Ali velika steta , zbog potencijalnih 1-2
Sačuvajte malo pljuvačke i za ostale utrke, duga je sezona. Ne morate sve potrošiti na ovoj gdje je očito sve sam Leclerc uprskao sa sudarima i izljetanjima sa staze u istom bolidu kao suvozač, u sezoni kad je na sramotnom 3. mjestu u prvenstvu u moćnom Ferrariju
Mckkarene su iške sa većim df na bolidu, dok Mercedes sa manje Df-a. Zbog toga je Mercedes bio brzi kada se staza prosušila, dok je Mclrn bio brzi kada je padala kiša
Ocigledno je ko se kako kockao i gde je stavljao uloge na ruletu
Ferariju trebaju promene na bokovima poda bolida...a zašto...pisaću kasnije jer sada malo radim i pišem sa mobilnim telefonom
Do sada smo naučili da se bouncing javlja zato što velika količina zraka ulazi u pod bolida(venturijeva cjiev)ide ispod i izlazi kroz difuzor a jedan deo i kroz stranične delove poda(one zube na sredini bolida).Ali se kod pika te struje zraka više ulazi a manje izlazi, i tako se stvara visoki tlak ispod poda bolida. Taj visoki tlak umesto da spusti bolid, on ga diže na više. Tada izlazi taj zrak i ubacuje se novi i sve se to ponavlja harmonično. Kod nižih brzina ovo se ne javlja jer koliko zraka ulazi-toliko izlazi sa lakoćom
Po meni šta treba da uradi Ferari-da pojaća one zube na stranicama bolida kako kod RB-ja da bi zrak lakše izlazio iz Venturijeve cjevi. Milsim da je to ahilova peta ovog ferarija
Vidite koliko zuba ima na sredinu bolida kod RB-ja...
Mislim da ni samim timovima kompleksnost ovih pravila nije jasna. Dogodilo se nekad, a i to rijetko, da se skroz zezne razvoj bolida, ali kolicina promasenih nadogradnji, bacenih novaca i cak tzv. “downgradeova” je zapanjujuca u zadnjih 2 godine. Ne moramo ici dalje od Aston Martina i najsvjezije VCARB-a. Ferrari je isto vrlo blizu te skupine, a cak i Red bull dozivljava s vremena na vrijeme slicne probleme. Nikad vise problema s korelacijom zracnih tunela i podatcima sa staze. Timovi donesu nesto sto se u zracnom tunelu pokazalo kao pun pogodak, a na stazi se stvore 5 nepredvidenih problema ciji uzroci nisu jasni (tipa Ferrarijevo poskakivanje). U cijeloj toj prici se cini da su jedino Mclaren i Mercedes u zadnjih godinu dana uboli s nadogradnjama i potpuno shvatili probleme. Nikad u zivotu nisam vidio takav skok u performansama kroz sezonu kao kod ta dva tima. Znamo svi da se tu naporno radilo, ali u siroj slici oba tima su doslovno “preko noci” pronasla formulu za vrh (tim vise sto je Mercedes do prije godinu dana imao totalno drukciji koncept bolida). Iako najvise pratim ove katastrofe u Aston Martinu, nevjerojatno je kako je Ferrari od najsnazijeg bolida novih regulacija dosao na momente cak do 5. tima (sredina 2023.). Ove su regulacije ocito jako zahtjevne, a raznorazna ogranicenja budzeta i zracnog tunela otezavaju stvari. Williams je prosle sezone (za ovu nisam ni pratio) imao podnicu koja je bila doslovno karbonska ploca u odnosu na ono sto su imali Red Bull, Mercedes i ostali, pa su opet nerijetko s Albonom mrsili racune vodecima. Iako se ovim regulacijama za 2026. neke stvari pojednostavljuju (neke opet suprotno), ne sumnjam da ce u kombinaciji s novim pogonskim jedinacama biti opci kaos u prve dvije sezone. Jedna od stvari koje cemo vjerojatno u dogledno vrijeme morat prihvatiti je to da ce se omjer snaga timova kroz sezonu nerealno drasticno mijenjati. Ovi ekstremi Mclarena (last to first) i Astona (“first” to last) dobri su primjeri za to. Evo tek smo na 12/24 utrke ove sezone, a da me netko pita da objasnim jakosni poredak ekipa mislim da bih morao 4 ovakva odlomka pisati…