VN AUSTRALIJE 2015. (13.3.-15.3.)
- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 4 mj
Ne bi me iznenadilo da su Mercedesi bili na 80-85% od svog maksimuma. Jednostavno imaju preveliku prednost pred ostalima, stoga ne moraju forsirati motor. Voze onoliko brzo koliko moraju, tj. koliko smatraju da je nekakav optimum između brzine i pouzdanost.
Da su htjeli, u Australiji su vjerojatno mogli sve obići za jedan krug. Sjetite se Bahreina prošle sezone. U desetak krugova su nabili 25 sekundi prednosti, a treba uzeti u obzir da su gubili vrijeme u međusobnom naguravanju.
Naravno da će biti utrka, poput Austrije lani, kad su im Williamsi zaprijetili, ali osim ako se Lewis i Nico ne skrše, ili odustanu zbog kvarova, ili ne bude nekakva "čudna" utrka, mislim da im u "normalnoj" utrci nitko ne može ozbiljno zaprijetiti.
Da su htjeli, u Australiji su vjerojatno mogli sve obići za jedan krug. Sjetite se Bahreina prošle sezone. U desetak krugova su nabili 25 sekundi prednosti, a treba uzeti u obzir da su gubili vrijeme u međusobnom naguravanju.
Naravno da će biti utrka, poput Austrije lani, kad su im Williamsi zaprijetili, ali osim ako se Lewis i Nico ne skrše, ili odustanu zbog kvarova, ili ne bude nekakva "čudna" utrka, mislim da im u "normalnoj" utrci nitko ne može ozbiljno zaprijetiti.
- Luka
- Karting
- Postovi: 173
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Nico Rosberg
- Lokacija: Monaco
Meni nikako nije jasno da tijekom cijele prošle sezone, otkako je Merc napravio stvarno revolucionaran bolid, do sada, 2015 sezone, još nitko nije uspio provaliti što to oni imaju, a drugi ne, i da su i dalje masivno dominantni! Od tolikih momčadi (čak i onih s većim budžetom od Mercedesa) nitko još nije uspio doći ni blizu! Mislim, kao fan Mercedesa, meni to ne smeta, ali ću reći da se slažem s Rosbergovom izjavom Vettelu, kad je rekao da bi volio da im se Ferrari malo više približi, jer ovo ovako postaje stvarno malo monotono. Ali unatoč svemu, izrazito mi je drago zbog Ferrarija, Vettela i rezultata kojeg su postigli, a koji će tek doći do izražaja ove sezone.. pun pogodak Vettela. Žao mi je McLarena i i dečkiju (Alonso, Button, Magnussen), promašaj.. predviđam jako dobru sezonu za Williamse, pogotovo Bottasa, ali i iskusnog Massu, vjerujem da će se stiskati sa Ferarrijem
Također, Sauber je ugodno iznenađenje.. moje mišljenje na temelju Australije.

"No matter how good a driver you are, you have to have the right car and the right team behind you in order to succeed."
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
E pa sad.... oni s većim budžetom od Mercedesa. Mi neznamo točne brojke, ali moje je mišljenje da Mercedesov budžet uopće ne zaostaje za Ferrarijevim ili Red Bullovim. Prošle godine pojavio se trač gdje se govori da je na Mercedesovom bolidu za 2014 (čak bih rekao projektu s obzirom na nova pravila) radilo oko 1100 ljudi, i da je tokom prošle sezone otpušteno jedno 300-400 ljudi da bi došli na razinu od cca 700.
Nemojmo zaboraviti da je Mercedes i Brixworth i Brackley i Stuttgart. Ima ih na sve strane.
Mislim da im novca ne manjka.
Što se tiče ovog ostalog, mislim da drugi jednostavno nisu bili dovoljno dobro spremni za takav pothvat (novi PU). Mislim da nije bilo dovoljno istraživanja, dovoljno razvoja. Ferrari je standardno bolovao od svojih poznatih bolesti, a Renault jednostavno nije na razini njemačke moći, tehnologije, znanja itd. Jednostavno nova tehnologija za koju ostali proizvođači nisu bili spremni.
reći ću vam još nešto što ide u korist njemačkog proizvođača. Njemačka je tehnološki toliko jaka da je to nevjerojatno. Moj prijatelj radi za jednu njemačku firmu koja se bavi razvojem motora. Prije toga je radio za jednu konzultantsku sestrinsku firmu Daimlera. Dakle ono što piše Made in Audi ili Made in Mercedes uopće ne mora biti da je pod njihovim krovom osmišljeno. Oni naruče, kupe i patentiraju proizvod pod svoje, a da uopće nemaju veze s njim.
I sad zamislite koliko takvih firmi ima po Njemačkoj. Tako da Njemac je jak, dok Ferrari i Renault sada moraju koristiti pomoć drugih firmi (+ vlastita ulaganja) da bi došli na Mercedesovu razinu. I to bi moglo potrajati.
Nemojmo zaboraviti da je Mercedes i Brixworth i Brackley i Stuttgart. Ima ih na sve strane.
Mislim da im novca ne manjka.
Što se tiče ovog ostalog, mislim da drugi jednostavno nisu bili dovoljno dobro spremni za takav pothvat (novi PU). Mislim da nije bilo dovoljno istraživanja, dovoljno razvoja. Ferrari je standardno bolovao od svojih poznatih bolesti, a Renault jednostavno nije na razini njemačke moći, tehnologije, znanja itd. Jednostavno nova tehnologija za koju ostali proizvođači nisu bili spremni.
reći ću vam još nešto što ide u korist njemačkog proizvođača. Njemačka je tehnološki toliko jaka da je to nevjerojatno. Moj prijatelj radi za jednu njemačku firmu koja se bavi razvojem motora. Prije toga je radio za jednu konzultantsku sestrinsku firmu Daimlera. Dakle ono što piše Made in Audi ili Made in Mercedes uopće ne mora biti da je pod njihovim krovom osmišljeno. Oni naruče, kupe i patentiraju proizvod pod svoje, a da uopće nemaju veze s njim.
I sad zamislite koliko takvih firmi ima po Njemačkoj. Tako da Njemac je jak, dok Ferrari i Renault sada moraju koristiti pomoć drugih firmi (+ vlastita ulaganja) da bi došli na Mercedesovu razinu. I to bi moglo potrajati.
- dakako
- Formula 4
- Postovi: 286
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mercedes
- Lokacija: jug Hrvatske
Kolega "provalili" su ostali merc,ali malo koristi od toga imaju s obzirom na koji nacin je ogranicen razvoj pogonskih jedinica (tokeni). Ferrari je dokaz da se itekako moze napredovati,ali kako rekoh inzinjeri su uskopljeni,sto po meni sputava,ono sto bi zapravo moralo krasiti kraljicu oktanskih sportova,citaj genijalnost pojedinaca. To ti je sva mudrolija vjeruj. I jos nesto Rosberg to nebi nikada tako izjavio da je na mjestu Lewisa,tj. da ima naslov u djepu i pobjedu u prvoj utrci nove sezone.Luka je napisao/la:Meni nikako nije jasno da tijekom cijele prošle sezone, otkako je Merc napravio stvarno revolucionaran bolid, do sada, 2015 sezone, još nitko nije uspio provaliti što to oni imaju, a drugi ne, i da su i dalje masivno dominantni! Od tolikih momčadi (čak i onih s većim budžetom od Mercedesa) nitko još nije uspio doći ni blizu! Mislim, kao fan Mercedesa, meni to ne smeta, ali ću reći da se slažem s Rosbergovom izjavom Vettelu, kad je rekao da bi volio da im se Ferrari malo više približi, jer ovo ovako postaje stvarno malo monotono. Ali unatoč svemu, izrazito mi je drago zbog Ferrarija, Vettela i rezultata kojeg su postigli, a koji će tek doći do izražaja ove sezone.. pun pogodak Vettela. Žao mi je McLarena i i dečkiju (Alonso, Button, Magnussen), promašaj.. predviđam jako dobru sezonu za Williamse, pogotovo Bottasa, ali i iskusnog Massu, vjerujem da će se stiskati sa FerarrijemTakođer, Sauber je ugodno iznenađenje.. moje mišljenje na temelju Australije.
Timski igrac
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ali dobro.... kad malo pogledaš cijela vrhuška Mercedesa - Wolf i Lauda, te sada Rosberg kao za dobrobit sporta zazivaju da im se Ferrari priključi u borbi za naslov. Mislim to su ono jeftine fore. Oni i te kako uživaju u ovoj situaciji i ne treba im nikakav Ferrari niti itko drugi. Svatko od njih voli pobjeđivati i boli ih ona stvar što što dominiraju tj. što su drugi sekudnu+ iza njih. Nije Mercedes ulagao basnoslovne iznose da bi sada osjećali emaptiju prema drugima. Gleda se čista ekonomska računica. Mercedes, Mercedes i samo Mercedes. Mislim meni je ono glupo da jedan Wolf ili Lauda govore kako je dobro da se Ferrari diže u formi, dobro je za F1, dobro je za njih. Ono WTF? Što njih uopće briga za drugu momčad i dobrobit te momčadi? Ono što im najmanje sada treba je Vettel sa Ferrarijem. Njemac u talijanskoj momčadi valjda "najgora" kombinacija za njemačku momčad i najmanje što im sada treba je Vettel i Ferrari.
Ja trenutno i dalje vjerujem da je više fanova Vettela nego Mercedesa i Rosberga u Njemačkoj, ali naravno nemam nikakve podatke pa je to moje čisto pogađanje.
Uglavnom bilo koja momčad želi dominirati i laž je kada govore suprotno tj. kada žele više momčadi u vrhu.
Ovo što si rekao za Rosberga je točno. Da je sjedio na mjestu Hamiltona šutio bi ko zaliven.
Ja trenutno i dalje vjerujem da je više fanova Vettela nego Mercedesa i Rosberga u Njemačkoj, ali naravno nemam nikakve podatke pa je to moje čisto pogađanje.
Uglavnom bilo koja momčad želi dominirati i laž je kada govore suprotno tj. kada žele više momčadi u vrhu.
Ovo što si rekao za Rosberga je točno. Da je sjedio na mjestu Hamiltona šutio bi ko zaliven.
- dakako
- Formula 4
- Postovi: 286
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mercedes
- Lokacija: jug Hrvatske
Da smo dio njih podjednako bi uzivali i ja i ti. Cesce sam na privremenom radu u Njemackoj a igrom slucaja upravo sada,na prste jedne ruke sam sreo Mercedesove fanove,a u svom svakodnevnom okruzenju imam 3 okorjela Vettelova fanaIceman je napisao/la:Ali dobro.... kad malo pogledaš cijela vrhuška Mercedesa - Wolf i Lauda, te sada Rosberg kao za dobrobit sporta zazivaju da im se Ferrari priključi u borbi za naslov. Mislim to su ono jeftine fore. Oni i te kako uživaju u ovoj situaciji i ne treba im nikakav Ferrari niti itko drugi. Svatko od njih voli pobjeđivati i boli ih ona stvar što što dominiraju tj. što su drugi sekudnu+ iza njih. Nije Mercedes ulagao basnoslovne iznose da bi sada osjećali emaptiju prema drugima. Gleda se čista ekonomska računica. Mercedes, Mercedes i samo Mercedes. Mislim meni je ono glupo da jedan Wolf ili Lauda govore kako je dobro da se Ferrari diže u formi, dobro je za F1, dobro je za njih. Ono WTF? Što njih uopće briga za drugu momčad i dobrobit te momčadi? Ono što im najmanje sada treba je Vettel sa Ferrarijem. Njemac u talijanskoj momčadi valjda "najgora" kombinacija za njemačku momčad i najmanje što im sada treba je Vettel i Ferrari.
Ja trenutno i dalje vjerujem da je više fanova Vettela nego Mercedesa i Rosberga u Njemačkoj, ali naravno nemam nikakve podatke pa je to moje čisto pogađanje.
Uglavnom bilo koja momčad želi dominirati i laž je kada govore suprotno tj. kada žele više momčadi u vrhu.
Ovo što si rekao za Rosberga je točno. Da je sjedio na mjestu Hamiltona šutio bi ko zaliven.
Timski igrac
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
Ti mediumi su 10 krugova odvozili, a soft je bio preko 20 krugova star pa je i normalno da je Lewis počeo raditi brže krugove.Lady je napisao/la:JFK,
Nadam se da ovo šta Kimi govori da drži vodu (o blizini sa Mercom)
A sad da se osvrnem na ovo šta si pisao o krugovima:
pogledaj Hamiltonove krugove od 37 kruga na dalje.... radi brže krugove na starijim mediumu nego Kimi na softu, a i Lewisov najbrži krug utrke dolazi nakon 24 odvožena kruga na mediumu i brži je za pola sekunde od Kimijevog na softu.
Kimi je u 36 krugu odvozio (tada) najbrži krug i ujedno svoj najbrži krug, pa je i logično da je i Lewis pred kraj stinta odvozio najbrži krug kako je bolid postajao sve laganiji i laganiji.
Istrošenost guma i količina goriva normalno ovise koliko će krug biti brz. Stoga su vremena u kvalifikacijama nedostižna u utrci osim ako neko pred sami kraj utrke ode na mekše gume i odvozi vrijeme s praznim rezervoarom.
P.S. Za kvale me tješi i Kimijeva izjava da je napravio grešku u brzom krugu, što bi značilo da bi bez te greške bio ispred Masse, a Massa je u Q3 izvukao svoj najbolji krug u kvalifikacijama.
- Brumica
- GP3
- Postovi: 694
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
Mislim da nam je svima jasno da Mercedes prodaje maglu jer da kažu "Ne želimo da nam se Ferrari približi, mi smo najviše radili i zasluženo je da imamo toliku prednost", ispali bi totalni seronje jer ovakva dominacija je sve samo ne dobra za sport. Em se broj ekipa smanjuje, em su jedni te isti pretplaćeni na prva dva postolja. Mercedes je jaka marka, ali po tom pitanju nikad neće biti jači od Ferrarija u F1. Pretpostavljam da u Njemačkoj svi na Vettela gledaju kao na Schumijevog nasljednika tako da Rosberg jednostavno nema šanse dobiti toliku količinu porške. Možda se varam, ali nisam dobila osjećaj da je tamo bila ista atmosfera kad se za naslov borio Rosberg s Hamiltonom ili Vettel s Alonsom. Vjerojatno ima više fanova Mercedesa u Engleskoj, nego u Njemačkoj. 

They see me strollin', they hatin' 

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
JFK,
Sve 5, ali opet pogledaj krugove Hamiltona od 37 kruga na dalje. radio je brža vremena na starijim medium gumama, nego Raikkonen na softu.
Druga stvar: Raikkonen je baš ganjao, dok je Hamilton vozio koliko mu je trebalo. Da je Hamilton ganjao, bila bi ta vremena još niža.
Čisto za usporedbu evo tablice Vettel vs Hamilton.. imali su sličnu strategiju, iste gume i vozili su onoliko koliko su trebali, te imali praznu stazu ispred (Vettel nakon boxa) , pa pogledaj kolika je razlika u vremenima između Vettela i Hamiltona....
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 20Hamilton
EDIT: Evo paralele između Hamiltona i Vettela
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Sve 5, ali opet pogledaj krugove Hamiltona od 37 kruga na dalje. radio je brža vremena na starijim medium gumama, nego Raikkonen na softu.
Druga stvar: Raikkonen je baš ganjao, dok je Hamilton vozio koliko mu je trebalo. Da je Hamilton ganjao, bila bi ta vremena još niža.
Čisto za usporedbu evo tablice Vettel vs Hamilton.. imali su sličnu strategiju, iste gume i vozili su onoliko koliko su trebali, te imali praznu stazu ispred (Vettel nakon boxa) , pa pogledaj kolika je razlika u vremenima između Vettela i Hamiltona....
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 20Hamilton
EDIT: Evo paralele između Hamiltona i Vettela
[ link do slike ]
[ link do slike ]

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Baš sam istu tablicu pripremio kao ti Lady.. 
Iz nje se vidi da zaostatak za Mercedesom i nije tako izrazito velik po krugu.. svega nekih 0.5s do 0.970 kod punog bolida. S tim da vjerovatno ni jedan ni drugi nisu išli kako bi mogli, jer je staza bila specifična.. još ako uzmemo da Ferrari ima još dosta prostora za napredak u aerodinamičkom segmentu, kao i sa tokenima u mehaničkom (više ostavljenih tokena od Merca).. te bi se do sredine sezone moglo dosta toga napraviti.. Meni se ne čini nerealno razmišljati o tome da za kojih tri četri utrke nećemo vidjeti dosta konkurentniji Ferrari. Naravno ako uspiju natjerati bolid/agregat da barem prepolovi Mercovu prednost u kvalifikacijskom krugu.
[ link do slike ]

Iz nje se vidi da zaostatak za Mercedesom i nije tako izrazito velik po krugu.. svega nekih 0.5s do 0.970 kod punog bolida. S tim da vjerovatno ni jedan ni drugi nisu išli kako bi mogli, jer je staza bila specifična.. još ako uzmemo da Ferrari ima još dosta prostora za napredak u aerodinamičkom segmentu, kao i sa tokenima u mehaničkom (više ostavljenih tokena od Merca).. te bi se do sredine sezone moglo dosta toga napraviti.. Meni se ne čini nerealno razmišljati o tome da za kojih tri četri utrke nećemo vidjeti dosta konkurentniji Ferrari. Naravno ako uspiju natjerati bolid/agregat da barem prepolovi Mercovu prednost u kvalifikacijskom krugu.
[ link do slike ]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Mislim da se Mercedesova dominacija previse napuhava, Merc je u Australiji vozio sa svojom regulare snagom, nekad cak i u full modu, a glavni razlog je dva horoza u timu! Mercedes je sam sebi konkurencija, tako da ako Hamilton bude sporije vozio i stedio se, onda ce ga Rosberg napasti i obrnuto, tako da to kalkulisanje oko njhove "s koliko zelim vozit snage vozit cu i opet bit cu bolji" je samo novorodjeni mit.
Sve do prvog ulaska u box, Massa i Vettel su imali u vidnom krugu Mercedesov dvojac, kasnije Vettel je vise obracao paznju gdje Massa, nego gdje su ova dva vozaca, ako Massa ne moze sustici Vettela, onda ne vidim razlog da Vettel forsira svoj bolid, da trosi gume, gorivo i da sustigne prvu dvojicu!? Ferrari-ju jeste cilj pribliziti se Mercedesu, ali je dosta veci odvojiti se od ostalog grida.
U glavnom, Mercedes nije toliko dominantniji koliko su ostali timovi inferiorni! Izuzev Ferrarija koji je napravio odlican posao. Deficit drugih timova samo daje vise znacaja Mercedesu. Da je Renault manje blebetao, a vise radio mogla bi se stvoriti neka jaka liga, ali oni su cucnuli, Honda da ne govorim, ostali su samo Mercedes, Ferrari i konzumenti Mercedesa tj. Williams.
Naravno gledati cemo i dalje dominaciju Mercedesa, ali kao sto reko, nije Merc toliko bolji koliko su ostali losiji i za to nije opet naravno kriv Mercedes, vec nesposobnost drugih.
Ako Ferrari bude aktivno radio, do sredine sezone zaostatak za Mercedesom nece vise biti tako velik i vjerujem da ce biti prilika gdje ce se Ferrari moci boriti za pobjedu!
Sve do prvog ulaska u box, Massa i Vettel su imali u vidnom krugu Mercedesov dvojac, kasnije Vettel je vise obracao paznju gdje Massa, nego gdje su ova dva vozaca, ako Massa ne moze sustici Vettela, onda ne vidim razlog da Vettel forsira svoj bolid, da trosi gume, gorivo i da sustigne prvu dvojicu!? Ferrari-ju jeste cilj pribliziti se Mercedesu, ali je dosta veci odvojiti se od ostalog grida.
U glavnom, Mercedes nije toliko dominantniji koliko su ostali timovi inferiorni! Izuzev Ferrarija koji je napravio odlican posao. Deficit drugih timova samo daje vise znacaja Mercedesu. Da je Renault manje blebetao, a vise radio mogla bi se stvoriti neka jaka liga, ali oni su cucnuli, Honda da ne govorim, ostali su samo Mercedes, Ferrari i konzumenti Mercedesa tj. Williams.
Naravno gledati cemo i dalje dominaciju Mercedesa, ali kao sto reko, nije Merc toliko bolji koliko su ostali losiji i za to nije opet naravno kriv Mercedes, vec nesposobnost drugih.

Zadnja izmjena: Slavenowsky, dana/u 17.03.2015., 10:40, ukupno mijenjano 1 put.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- josip123
- GP3
- Postovi: 878
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
- Lokacija: F1 Paddock
Vjerujte mi, Ferrari ce kroz ovu sezonu najvise napredovati. Kroz zimu su isto tako napravili najveci posao, stoga je samo pitanje vremena kada ce Ferrari stici Mercedes.
Ocekujem tamo otprilike na sredini sezone kad iskoriste ovih deset tokena i poboljsaju jos aerodinamiku, da ce se pribliziti Mercu i opako im parirati.

Ocekujem tamo otprilike na sredini sezone kad iskoriste ovih deset tokena i poboljsaju jos aerodinamiku, da ce se pribliziti Mercu i opako im parirati.

Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Reci ti meni Slavene kako to misliš do prvog odlaska u boxove Mercedesovi vozači su bili u vidnom krugu Vettelu i Massi kad je Rosberg imao preko 13 sekundi prednosti nad Vettelom u 24-om krugu kad je Vettel otišao u box?Slavenowsky je napisao/la:
Sve do prvog ulaska u box, Massa i Vettel su imali u vidnom krugu Mercedesov dvojac, kasnije Vettel je vise obracao paznju gdje Massa, nego gdje su ova dva vozaca, ako Massa ne moze sustici Vettela, onda ne vidim razlog da Vettel forsira svoj bolid, da trosi gume, gorivo i da sustigne prvu dvojicu!? Ferrari-ju jeste cilj pribliziti se Mercedesu, ali je dosta veci odvojiti se od ostalog grida.
Nemojte mislit da sam neki pesimist i da ne vjerujem u Ferrarijevo poboljšanje, ali, Mercedes nitko neće stić ni blizu! Koliko se Ferrari bude približavao, toliko će i Merc odmaglit pa će stalno bit na istom rastojanju. Ako Bernie nešto ne skuha, nitko neće skinut Merc do sljedećih promjena pravila.

- kevin35
- Karting
- Postovi: 5
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Točno tako Lady nema šanse da se stigne Mercedes, to da će se Ferrari potpuno približit Mercedesu tokom sezonu su gluposti, naravno ja bi volio da je tako ali nema šanse, kao što kažeš sve do sljedećih promjena pravila će se jako teško uhvatit Mercedes... jbgaa to je realnost...Lady je napisao/la:Reci ti meni Slavene kako to misliš do prvog odlaska u boxove Mercedesovi vozači su bili u vidnom krugu Vettelu i Massi kad je Rosberg imao preko 13 sekundi prednosti nad Vettelom u 24-om krugu kad je Vettel otišao u box?Slavenowsky je napisao/la:
Sve do prvog ulaska u box, Massa i Vettel su imali u vidnom krugu Mercedesov dvojac, kasnije Vettel je vise obracao paznju gdje Massa, nego gdje su ova dva vozaca, ako Massa ne moze sustici Vettela, onda ne vidim razlog da Vettel forsira svoj bolid, da trosi gume, gorivo i da sustigne prvu dvojicu!? Ferrari-ju jeste cilj pribliziti se Mercedesu, ali je dosta veci odvojiti se od ostalog grida.
Nemojte mislit da sam neki pesimist i da ne vjerujem u Ferrarijevo poboljšanje, ali, Mercedes nitko neće stić ni blizu! Koliko se Ferrari bude približavao, toliko će i Merc odmaglit pa će stalno bit na istom rastojanju. Ako Bernie nešto ne skuha, nitko neće skinut Merc do sljedećih promjena pravila.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Opet cu reci, Mercedes uopste nije toliko brz, koliko se smatra. Mislim da je ovu utrku vise kalkulirao Ferrari, nego Merc sa brzinom! Da, podvucem crtu, ja ne govorim da Mercedes lako dostizan, ali hocu reci da nije toliko dominantan. Ferrari je po brzim krugovima, jako dobro parirao Mercedesu, Kimi je imao dosta brzih krugova i da nije imao problema, mislim da bi digao tempo Vettel-u i sasvim sigurno, bi Vettel vozio brze, a ne krstario i stvarao tempo kojeg je Massa samo prihvatio! Mislim da bi bila drugacija situacija, da je iza Vettela bio Kimi 100%!
Massa je imao jedan solidan tempo, na kraju ga je gubio zbog guma, a Vettel nije pritiskao Massu, vec cuvao gorivo i gume, sacekao da ovaj ode u box, na kraju bi izasao ispred njega i cuvao odstojanje. Mislim da se Vettel zadovoljio 3 mjestom, nije htio forsirati da nebi izgubio prvo postolje u Ferrariju (dovoljan pokazatelj da mu je 3 pozicija bila kao 1 mjesto), dok Hamilton je morao bjezati Rosbergu...
To da Mercedes vozi na 85 % svoje snage ili kojekakve jos procente, je prenapuhano! Oni voze brzo i to bez ikakvih kalkulacija sa brzinom! Ipak, za titulu se bore dva vozaca iz istog tima i naravno da ce svoj tempo ubrzati jer ce ganjati jedan drugog. Samo je generlano problem, da je konkurencija zakazala, pogotovo Renault koji je u prosloj sezoni bio jako dobar i ocekivalo se bolje od njih, ali desilo se nesto sasvim drugacije, Ferrari je iskoristio manje tokena i napravio duplo bolji posao od Renaulta, sto je dokaz da mogu bolje. I da je ovaj zaostatak od 30 sekundi, po meni nije realno stanje snaga, Mercedes jeste brz i naravno da ce uzeti titulu i da mu niko nece pariati bla bla... Ali Ferrari je pokazao zube i mislim da Ferrari moze puno brze od ovog u Australiji i dobro upamtite ove moje rijeci, da jos niste vidjeli pravo stanje Ferrarija
, ako na pola godine Ferrari ne dodje unutar 3 desetinke Mercedesu, ja cu do kraja sezone ko Bart Simpson na ploci pisati "Mercedes je najbolji tim svih vremena"

Massa je imao jedan solidan tempo, na kraju ga je gubio zbog guma, a Vettel nije pritiskao Massu, vec cuvao gorivo i gume, sacekao da ovaj ode u box, na kraju bi izasao ispred njega i cuvao odstojanje. Mislim da se Vettel zadovoljio 3 mjestom, nije htio forsirati da nebi izgubio prvo postolje u Ferrariju (dovoljan pokazatelj da mu je 3 pozicija bila kao 1 mjesto), dok Hamilton je morao bjezati Rosbergu...
To da Mercedes vozi na 85 % svoje snage ili kojekakve jos procente, je prenapuhano! Oni voze brzo i to bez ikakvih kalkulacija sa brzinom! Ipak, za titulu se bore dva vozaca iz istog tima i naravno da ce svoj tempo ubrzati jer ce ganjati jedan drugog. Samo je generlano problem, da je konkurencija zakazala, pogotovo Renault koji je u prosloj sezoni bio jako dobar i ocekivalo se bolje od njih, ali desilo se nesto sasvim drugacije, Ferrari je iskoristio manje tokena i napravio duplo bolji posao od Renaulta, sto je dokaz da mogu bolje. I da je ovaj zaostatak od 30 sekundi, po meni nije realno stanje snaga, Mercedes jeste brz i naravno da ce uzeti titulu i da mu niko nece pariati bla bla... Ali Ferrari je pokazao zube i mislim da Ferrari moze puno brze od ovog u Australiji i dobro upamtite ove moje rijeci, da jos niste vidjeli pravo stanje Ferrarija



🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- fjaka
- Formula 4
- Postovi: 417
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: jordan
a zaboravio si na dominaciju ferarija? zaboravio si na dominaciju red bulla? a ovo je tek druga sezona mercove dominacije ejLuka je napisao/la:Meni nikako nije jasno da tijekom cijele prošle sezone, otkako je Merc napravio stvarno revolucionaran bolid, do sada, 2015 sezone, još nitko nije uspio provaliti što to oni imaju...

mislin da će prije fia ''promišat karte'' promjenom pravila (po starom prokušanom receptu za razbijanje monotonije) nego će neko ovako uvatit merca...
- dakako
- Formula 4
- Postovi: 286
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mercedes
- Lokacija: jug Hrvatske
Mozda si i upravu,medjutim u mecki sjede pametne face koji itekako kalkuliraju i do 10 koraka unaprijed.Sta hocu reci!? Mislim da su jako svjesni da bi totalno odvrtanje pipe bilo zapravo kontraproduktivno,jer bi time tjerali vodu na mlin Red Bulla,Bernia i svih onih koji samo cekaju priliku da Mercedesu srezu krila. Bolje je kad su prividno uhvatljivi,a za uskopit oba vozaca vjerojatno imaju mali milion shema na raspolaganju.Evo jednog primjera: karikiram toliko i toliko odvrnut ili zavrnut obojici dovod goriva,tu mozemo povuci paralelu sa Ricciardovom odvrtanjem goriva od strane RB prosle godine upravo u Australiji,zbog cega je doticni bio i kaznjen,ali nitko te nece kazniti ako pipu vrtis u suprotnom smjeru,tj. dok si unutar zadanih pravila. Tako da dokle god mecka trosi manje goriva od konkurencije ubjedjen sam da imaju kod sebe rezerve!Slavenowsky je napisao/la:
To da Mercedes vozi na 85 % svoje snage ili kojekakve jos procente, je prenapuhano! Oni voze brzo i to bez ikakvih kalkulacija sa brzinom! Ipak, za titulu se bore dva vozaca iz istog tima i naravno da ce svoj tempo ubrzati jer ce ganjati jedan drugog. Samo je generlano problem, da je konkurencija zakazala, pogotovo Renault koji je u prosloj sezoni bio jako dobar i ocekivalo se bolje od njih, ali desilo se nesto sasvim drugacije, Ferrari je iskoristio manje tokena i napravio duplo bolji posao od Renaulta, sto je dokaz da mogu bolje. I da je ovaj zaostatak od 30 sekundi, po meni nije realno stanje snaga, Mercedes jeste brz i naravno da ce uzeti titulu i da mu niko nece pariati bla bla... Ali Ferrari je pokazao zube i mislim da Ferrari moze puno brze od ovog u Australiji i dobro upamtite ove moje rijeci, da jos niste vidjeli pravo stanje Ferrarija, ako na pola godine Ferrari ne dodje unutar 3 desetinke Mercedesu, ja cu do kraja sezone ko Bart Simpson na ploci pisati "Mercedes je najbolji tim svih vremena"
![]()
Timski igrac