Stranica: 10/33.
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:23
Postao Pastor
Vettel-Ferrari je napisao/la: 20.02.2020., 12:20
Meni se ne sviđa nikako dokle je otišlo ovo oko kopiranja drugih bolid, ali budimo realni, praksa je bila i prije slična, ali Mercedes i RP su otišli u krajnost s tim. Da je nelegalno, sumnjam da bi RP prošla uopće FIA-ine crash testove. Ako su prošli, a naknadno se ispostavi da je ovo nelegalno, onda to povlači za sobom puno širu i dublju problematiku.
Što se tiče sivih zona, Mercedes je mnogo puta pokazao da su majstori po pitanju toga i da nema ni trunke moraliziranja kod njih, ako mogu bilo koju stvar okrenuti u svoju korist, što je vjerojatno najbitniji čimbenik što se njihova dominacije od 2014. ni jednom nije bitno narušila.
Ljudi se očito vode citatom od Cercei Lanister, možda i ne vode, ali ih baš opisuje:
“When you play the game of thrones you win or you die. There is no middle ground.”
A Ferrari je nerijetko ispao Ned Stark u toj igri.
Koliko ovo uništava nit sporta je drugi par rukava.
Ali Formula 1 ne mora imati nužno sportsko natjecanje, da bi opstala, nažalost.
Crash testovi se ne bave tom tematikom. Nego samo zadovoljavaju li bolidi sigurnosne standarde.
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:26
Postao Pastor
LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:20
pero iz bukurešta je napisao/la: 20.02.2020., 12:08
Multi 21 je napisao/la: 19.02.2020., 22:22
Ma pretjerujete, je da su slični nama laicima, i sigurno su neka rješenja iskopirana, ali ništa za uzbunu. Sve slično, ništa isto. Kao i Haas prošle, a pogotovo pretprošle godine.
Pogledaj video i reci dali se pretjeruje??
https://www.youtube.com/watch?v=oFJigFPtAqU
Ovaj lik je samo istaknuo razlike W10 i RP20
Ja ne znam što toliku famu dižete oko kopiranja, pa to se radi otkad je Formule 1, odmah mi padne napamet onaj dupli difuzor Brawn GP, dok ga drugi nisu iskopirali, nisu imali konkurencije, čim su drugi zašarafali dupli difuzor na zadnji kraj, eto konkurencije odmah
Svi su napravili dupli difuzor, Sidepode kao kod Ferrarija, i td. Ali niko nije napravio identičnu kopiju. U tome je stvar.
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:26
Postao josip123
Sta se dogadja sa Ferrarijem?
Nema ih vise od sat vremena vani...
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:27
Postao Medicinar
Sjećam se da je Haas pratio Ferrari, kupovao od njih, kopirao, ličilo je to prilično na Ferrarijev bolid od godinu prije, ali da budemo svi iskreni, nije ni blizu ovoga što se sada dešava sa RP. Nije se uopšte toliko bure diglo, niti u paddocku niti na stranicama, forumima. Ovo sad baš gdje god u pauzi otvorim neki sajt, svi pričaju o tome. To se podudara sa izuzetnom finansijskom injekcijom na kraju prošle sezone i upumpavanjem novog kapitala. Ništa od toga nije strašno, (jer valjda u FIA-i postoje stručniji od svih ovdje koji će to provjeriti) osim realne mogućnosti da će se na stazi RP potencijalno sklanjati starijem braci.
Samo da ne bude takvih scena. Ostalo vjerujem da će biti provjereno.
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:29
Postao Vettel-Ferrari
Pastor je napisao/la: 20.02.2020., 12:23
Crash testovi se ne bave tom tematikom. Nego samo zadovoljavaju li bolidi sigurnosne standarde.
Dobro, ne nužno crash test, ali nešto sumnjam da oni prilikom tog testa nisu bili svjesni da se radi skoro pa identičnom Mercedesovom W10 bolidu i da im tu nije bilo ništa čudno, tj. nelegalno. Ili je možda moguće da je RP nije uopće bila s ovim bolidom na testu.
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:35
Postao Sarma
https://twitter.com/GDubRacer/status/1230451114186870784
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1230454072639131649
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:39
Postao Ferrari
josip123 je napisao/la: 20.02.2020., 12:26
Sta se dogadja sa Ferrarijem?
Nema ih vise od sat vremena vani...
Neki gremlini s motorom.
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:41
Postao Mr.Spaceguy
https://twitter.com/tgruener/status/1230454520238530560
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:43
Postao pero iz bukurešta
Svaka čast Mercedesu na inovaciji ako ovo prođe...
Ali da ovo ima Ferrari samo bi se nastavile optužbe od lani kako samo varaju i varaju
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:46
Postao Pastor
LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:20
pero iz bukurešta je napisao/la: 20.02.2020., 12:08
Multi 21 je napisao/la: 19.02.2020., 22:22
Ma pretjerujete, je da su slični nama laicima, i sigurno su neka rješenja iskopirana, ali ništa za uzbunu. Sve slično, ništa isto. Kao i Haas prošle, a pogotovo pretprošle godine.
Pogledaj video i reci dali se pretjeruje??
https://www.youtube.com/watch?v=oFJigFPtAqU
Ovaj lik je samo istaknuo razlike W10 i RP20
Sve ove sitne razlike koje je našao su ustvari samo poređenja sa pogrešnom slikom, tj. iz pogrešnog stadija razvoja W10. Prednje krilo je negdje od sredine prošle sezone. Usisnici na sidepodima su ranija verzija, vjerovatno sa prvog pojavljvanja na testiranju. Ovo sa strane što je našao, što na Mercu ima više ovih krilaca, je isto razvijenija verzija. A bila je ranije i ta sa manje...
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:49
Postao Vettel-Ferrari
Evo Leclerc konačno izašao, 10min pred ručak...
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:53
Postao reso20
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:54
Postao LH44
Pastor je napisao/la: 20.02.2020., 12:26
LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:20
Ovaj lik je samo istaknuo razlike W10 i RP20
Ja ne znam što toliku famu dižete oko kopiranja, pa to se radi otkad je Formule 1, odmah mi padne napamet onaj dupli difuzor Brawn GP, dok ga drugi nisu iskopirali, nisu imali konkurencije, čim su drugi zašarafali dupli difuzor na zadnji kraj, eto konkurencije odmah
Svi su napravili dupli difuzor, Sidepode kao kod Ferrarija, i td. Ali niko nije napravio identičnu kopiju. U tome je stvar.
Mislim od Maja su radili na ovom bolidu, i radili su u Mercedesovom zračnom tunelu koji je i naštelan bio za dizajniranje W10, ako su im ovi legalno smjeli dopustiti da rade po njihovoj proceduri, onda je vrlo moguće da se dođe do identičnog rješenja. Nemoj da misliš da ih pravdam, jednostavno ako je dozvoljeno kupovati dijelove i raditi u tuđem zračnom tunelu po tuđoj proceduri, onda ovo ne treba da čudi niti da se diže neka fama. A usporedbe sa Haasom su malo glupe, koliko znam njima Dallara dizajnira šasiju u Ferrarijevom zračnom tunelu u Maranellu, dok Racing Point ima skupinu ljudi koja godinama radi u F1 i sigurno su vještiji i inteligentniji po pitanju dizajniranja F1 bolida od Dallare/Haasa + imaju veći budžet od Haasa i više ljudi
Btw. ipak je za zagrijavanje prednjih guma na dužim pravcima, drag manje više, čak i da gube 2-3kmh na pravcu zbog ovoga, bolje nego da zbog hladnih guma gube 2-3kmh u krivinama gdje je puno bitnije biti brži.
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 12:55
Postao pero iz bukurešta
I podnica je kompletno ista na Mercedesu i RP...
Ali i
Haas je imao istu podnicu kao
Ferrari
No ipak je veća razlika između Haasa i Ferrarija!
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 13:02
Postao josip123
Mislim da je Ferrari debelo zajebo koncept bolida...
Sve sam manje optimistican po pitanju perfomansi ovogodisnjeg bolida

Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 13:02
Postao LH44
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 13:11
Postao pero iz bukurešta
josip123 je napisao/la: 20.02.2020., 13:02
Mislim da je Ferrari debelo zajebo koncept bolida...
Po čemu si to zaključio?
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 13:16
Postao Pastor
LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:54
Pastor je napisao/la: 20.02.2020., 12:26
LH44 je napisao/la: 20.02.2020., 12:20
Ovaj lik je samo istaknuo razlike W10 i RP20
Ja ne znam što toliku famu dižete oko kopiranja, pa to se radi otkad je Formule 1, odmah mi padne napamet onaj dupli difuzor Brawn GP, dok ga drugi nisu iskopirali, nisu imali konkurencije, čim su drugi zašarafali dupli difuzor na zadnji kraj, eto konkurencije odmah
Svi su napravili dupli difuzor, Sidepode kao kod Ferrarija, i td. Ali niko nije napravio identičnu kopiju. U tome je stvar.
Mislim od Maja su radili na ovom bolidu, i radili su u Mercedesovom zračnom tunelu koji je i naštelan bio za dizajniranje W10, ako su im ovi legalno smjeli dopustiti da rade po njihovoj proceduri, onda je vrlo moguće da se dođe do identičnog rješenja. Nemoj da misliš da ih pravdam, jednostavno ako je dozvoljeno kupovati dijelove i raditi u tuđem zračnom tunelu po tuđoj proceduri, onda ovo ne treba da čudi niti da se diže neka fama. A usporedbe sa Haasom su malo glupe, koliko znam njima Dallara dizajnira šasiju u Ferrarijevom zračnom tunelu u Maranellu, dok Racing Point ima skupinu ljudi koja godinama radi u F1 i sigurno su vještiji i inteligentniji po pitanju dizajniranja F1 bolida od Dallare/Haasa + imaju veći budžet od Haasa i više ljudi
Btw. ipak je za zagrijavanje prednjih guma na dužim pravcima, drag manje više, čak i da gube 2-3kmh na pravcu zbog ovoga, bolje nego da zbog hladnih guma gube 2-3kmh u krivinama gdje je puno bitnije biti brži.
Pa neće im niko ostaviti nacrte u zračnom tunelu.

Osim ako nije bilo namjerno... Bilo je pola F1 timova razvijalo bolid u Toyotinom zračnom tunelu pa nijedan nije ličio na Toyotu... Bolid za 2021. kojeg je FIA razvijala u Sauberovom tunelu ne liči ni na jedan Sauber...
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 13:19
Postao Ferrari
pero iz bukurešta je napisao/la: 20.02.2020., 13:11
josip123 je napisao/la: 20.02.2020., 13:02
Mislim da je Ferrari debelo zajebo koncept bolida...
Po čemu si to zaključio?
Zato šta nismo prvi na tablici
Zna se kako smo bili dobri kada smo prvi na testiranjima...oh wait...
Re: Testiranja 2020.
Postano: 20.02.2020., 13:21
Postao Har Kl
Simulacija utrke Hamiltona.
Zadnji stint je jako impresivan.
https://twitter.com/f1debrief/status/1230458417615167488