Automobilska industrija
Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9679
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Golf sve manji, istina..
Al nisu vise benzinci rasipni kako se voli pricat..
Svako ima svoju racunicu, meni osobno benzinac i to je to.. Dizel nikako nije ulazio u racunicu.. Sto zbog cijene, sto zbog kilometraze..
Al nisu vise benzinci rasipni kako se voli pricat..
Svako ima svoju racunicu, meni osobno benzinac i to je to.. Dizel nikako nije ulazio u racunicu.. Sto zbog cijene, sto zbog kilometraze..
Fino Alla Fine
-
limitmaker1 Verified
- Karting
- Postovi: 50
- S nama već: 7 god 3 mj
...vidim zanimljiva tema pa ću se uključiti osobnim iskustvom i mišljenjem...dakle ovako...moj otac je imao dva R4 (TL i GTL) i naravno kao klincu to su bili najbolji auti na svijetu, sve ostalo je bilo bez veze...nakon toga kupio je golfa jedinicu od TAS-a polovnog starog 2-3g 1.6d (88-me mislim)kojeg smo imali do 97'...to je bio prvi auto kojeg sam vozio i žicao starog da mi da za izlazak...što se tiče Renaulta to su bili auti bez kvara( bio sam premali i ne sjećam se)...golf nije bio bez mana, ali većinom jer ga moj tata uopće nije održavao, ako je u 10g dva put promijenio ulje puno sam rekao...te 97' se odlučio kupiti novi fiat punto prve generacije 55S ponajprije zbog toga jer je bio pristupačan i relativno prostran, ne zbog nekog drugog razloga...fiat je 04-te prešao meni u naslijeđe stari si je uzeo yaris-a 1.3 benzinca...što se tiče fiat-a imao je slabo kvačilo i to smo mijenjali 3 puta dok je bio kod nas od toga jednom ja dvaput stari (priznajem nisam bio baš nježan prema autu općenito)..kočnice su bile osrednje, potrošnja mala a rezervni dijelovi jeftini i dostupni...brtva glave 2 puta i pumpa vode, zupčasti 2 puta, lonac auspuha cijeli jednom...zadnji sic redovito korišten u to doba,
...auto sam gazio tada (bio sam mlad i brzina je bila najvažnija-koliko se moglo sa 54ks) i limitator se naradio u tom autu...pouzdanost je bila loša rekli bi ako se vide kvarovi no ja to nisam gledao tako...on je meni bio super i do 2010 kad sam ga prodao nakupio sam što stari što ja oko 175000km...nije puno ali živim na otoku i radi se relativno mala kilometraža godišnja...u usporedbi s yarisom, bio je lošije kvalitete i lošije izrade, no da sam ga održavao redovito i kako treba, te da ga nisam baš stalno gazio vjerujem da bi stvari izgledale bolje...yaris sam povremeno vozio i ovjes, kočnice i auto je bio duplo čvršći i osjetila se kvaliteta ovjesa i auta u odnosu na fiat...nadalje u 8-9g koliko ga je otac imao osim redovnog servisa je jednom diskove i pakne promijenio...i to je to...(nekih 90000km), 2012-te je kupio citroen c3 jer mu yaris nije imao 5 vrata i novi se nije mogao nabaviti za cijenu koju je postigao s citroenom koji je došao i sa bogatijim paketom opreme...citroen do sada nije imao nikakvih kvarova i čak ga ne održava redovito...ja sam nakon punta kupio svoj dječački san alfu sa v6 motorom, 2010-te sam našao jednu vrlo dobru 156-cu SW sa 2,5v6 motorom koju imam i danas dakle 8g ju imam , auto je 2005g, sa za ona vremena bogatom opremom...kako radim malo km godišnje potrošnja (koja osim na otvorenoj cesti ne pada ispod 12l) mi ne smeta, gotovo 6mj godišnje vozim skuter koji mi je daleko praktičniji po ljetnim gužvama...o samom autu mogu reći da je sjajan, taj famozni busso (motor ) je fenomenalan, vrti se i dan danas do 7000 bez ikakve zadrške i kao primjer ću navesti da sam se nedavno (ajmo reć drag race-ao, više je on pokušao mene prestić) na jednoj uzbrdici od 2,5km susreo sa jednim A3 2,0tdi -em od 184ks (dakle 8 ks nominalno manje od mene ali novi novcati auto) koji ne samo da me uzbrdo nije prestigao nego je ostao i 200-300m iza mene na kraju te uzbrdice...što se ostalih stvari tiče alfa je realno vozački sjajna i dan danas (u međuvremenu sam od kolega i prijatelja vozio mahom njemačke aute iste klase (bmw 3 i audi a4, sve novijeg godišta) i mogu reći da dinamički je jedino bmw blizu vozačkog užitka, audi (3,0tdi quattro) je toliko podupravljao da smo tog frenda svi u ekipi non stop podj...li da mu auto može ić samo ravno (kako je pomorac kupio je dvije godine nakon s4 kojeg i sad ima) i tu se s alfom više ne može uspoređivati jer ima 130ks više...kvalitativno su i bmw i audi bolje složeni auti i imaju dojam čvrstoće na višoj razini od alfe no održavanje im je slično (na audiu-u i puno, puno skuplje), usporedno gledajući rekao bih da talijanima treba ćešće održavanje (navest ću primjer koji sam sam doživio dakle meni je na nekih 135000km otišla remenica koja pokreće mikroremen (klima, pumpa vode, alternator etc..) dok je frendu na s4 otišla na 150000km) kojoj meni piše zamjena na 120tkm nakon 8g (bilo je 135 i 11g) a njemu na 150 i 8g isto i točno tako je i bilo...općenito održavanje više broja cilindara(više od 4) je mahom skupo koji god auto imao i tu ako ćeš kupit neki auto za gušt odmah se pozdravi sa cijenu koju si dao + 1/2 od toga dodatno na održavanje(govorim za polovni auto na 3 primjera za koje mogu osobno posvjedočiti, nisu priče od treće i četvrte ruke)(moja alfa i ova dva audi-a od frenda , prvi 3.0tdi, a drugi 3,0tfsi, oba v6 i ovaj potonji novija generacija). u 8g koliko imam alfu na održavanje sam utrošio između 6-7 t€ (gume i potrošni materijal uključen) što je sad i više od pola cijene koju sam ju platio , usporedbe radi onaj 3,0 tdi je bio na 6t€ u 3g ali auto je bio loše održavan a prvi vlasnik je to kod prodaje dobro sakrio.ovo su iskustveni podaci a sada ću reći moje mišljenje o tome..
mislim da mogu reći da su nijemci nešto bolje izrađeni auti sa kvalitetnijim materijalima i preciznijom izradom no više i koštaju a znamo svi koliko možeš nadoplatiti na vw-u, a da ne govorimo o premium trojci na vrhu čak i ako kupiš bogatije pakete opreme uvijek možeš još nadoplatiti..recimo da su tu tijekom godina ponukani potražnjom (rusija, kina, arabija i sl) nijemci otišli u ekstreme koji im se jako isplate , za primjer mercedes sl koji je krajem 80-tih bio pojam luksuza i krcat novim tehnologijama , nije imao amg verziju dok danas nitko ni ne gleda 'obične' verzije, koje su i dalje i dobre i skupe a o amg-u da ne govorimo...jaz između 'bogatih' i nas 'srednjih' (nema više srednjih mi smo siromašni danas) se u najmanju ruku utrostručio unazad 20-25g...samim time se i tržište promijenilo...luksuz danas prolazi i zato imamo i bum premium marki (vidi cijelu VAG grupaciju, BMW i mini te mercedes grupu) a i tržište traži nove vrste auta, pa ljudi kupuju (nisam protiv ali ja bi SUV kupio samo sa dijagnosticiranom šizofrenijom) sve i svašta ...zbog problema u državi prvenstveno (poznajem stanje u italiji) , mentalitetom, načinu razmišljanja i ovisnosti o jednom čovjeku(vođi) talijani kaskaju sa razvojem i novim modelima što ih je koštalo pozicije na tržištu i velikom padu image-a te će to teško nadoknaditi ukoliko ne počnu izbacivati nove modele jer danas se prvenstveno prodaje dizajn, a ako je netko u tome jak onda italija definitivno je, neće im budućnost biti svijetla...,mislim da se previše oslanjaju na jednog čovjeka ( to je u tal. auto industriji od 60-tih) i ne usvajaju nove ideje od vlastitih zaposlenika kao nijemci...japanci s druge strane rade malo zanimljivih automobila s europskog gledišta ali koliko vidim auti su dobri i pouzdani no nemaju šarma i 'panache'-a kao evropljani, image im je dobar no iskreno više od pola auta im je bezlično i relativno nezanimljivo...francuze najslabije poznajem , mogu reći da imaju sličnih osobina kao i talijani ali imaju druge poglede na auto od talijana a tradicionalni su pa su manje ugroženi od FCA grupacije trenutno...ako ste gledali film matrix rekao bih da su nijemci 'agent smith' i a ako riješe ostale proizvođače , onda će se tek okrenuti jedni protiv drugih..dok svi auti ne postanu (jedan od tri velika audi,bmw,merc- ne bih se upuštao u prognoze koji je najjači ali ovako naoko rekao bih da je bmw najslabiji trenutno kao firma) isti!...svijet je ionako globaliziran na svim nivoima a auto industrija ne kaska za time ( kao primjer jogurt dukatos od dukata u hr je obična kopija jogurta chobani u SAD-u a stvarni vlasnik grupacija i firmi je isti.)--i sami znate koliko istih dijelova se ugrađuje u različite automobile...(npr renault i merc rade zajedno na dizelima - i benzincima i reko' bi čovjek šta ima merc tražiti s renaultom no da nema renaulta svi 4 cilindarski cdi-i trenutno ne bi postojali a sad vidim su razvili i 1,4 benzinac koji je prvo ušao u novoj a klasi a dalje će posvuda)(nova x klasa je kopija nissan navare i jako malo stvari je na tom modelu razvijeno od mercedesa samog)...amerikanci su godinama živjeli na v8-mašima zbog jeftinog benzina i ako im pogledamo tržište osim pick-upova njima vladaju japanci u gotovo svim segmentima...svijet ide ka unifikaciji i biti će sve manje i manje proizvođača automobila i mislim da će zadnji preživjeti velika njemačka trojka i toyota koji će se kasnije boriti za prevlast (mislim da će ostati npr alfa ili fiat, citroen i peugeot i sl. ali pod vlasništvom nekog od ovih najvećih riba)...kada će to biti ne znam, mislim da ne u nekih slijedećih 15-20g no za duže nisam siguran a ukoliko bude previranja u svjetskoj ekonomiji i nekog većeg rata možda i prije...

mislim da mogu reći da su nijemci nešto bolje izrađeni auti sa kvalitetnijim materijalima i preciznijom izradom no više i koštaju a znamo svi koliko možeš nadoplatiti na vw-u, a da ne govorimo o premium trojci na vrhu čak i ako kupiš bogatije pakete opreme uvijek možeš još nadoplatiti..recimo da su tu tijekom godina ponukani potražnjom (rusija, kina, arabija i sl) nijemci otišli u ekstreme koji im se jako isplate , za primjer mercedes sl koji je krajem 80-tih bio pojam luksuza i krcat novim tehnologijama , nije imao amg verziju dok danas nitko ni ne gleda 'obične' verzije, koje su i dalje i dobre i skupe a o amg-u da ne govorimo...jaz između 'bogatih' i nas 'srednjih' (nema više srednjih mi smo siromašni danas) se u najmanju ruku utrostručio unazad 20-25g...samim time se i tržište promijenilo...luksuz danas prolazi i zato imamo i bum premium marki (vidi cijelu VAG grupaciju, BMW i mini te mercedes grupu) a i tržište traži nove vrste auta, pa ljudi kupuju (nisam protiv ali ja bi SUV kupio samo sa dijagnosticiranom šizofrenijom) sve i svašta ...zbog problema u državi prvenstveno (poznajem stanje u italiji) , mentalitetom, načinu razmišljanja i ovisnosti o jednom čovjeku(vođi) talijani kaskaju sa razvojem i novim modelima što ih je koštalo pozicije na tržištu i velikom padu image-a te će to teško nadoknaditi ukoliko ne počnu izbacivati nove modele jer danas se prvenstveno prodaje dizajn, a ako je netko u tome jak onda italija definitivno je, neće im budućnost biti svijetla...,mislim da se previše oslanjaju na jednog čovjeka ( to je u tal. auto industriji od 60-tih) i ne usvajaju nove ideje od vlastitih zaposlenika kao nijemci...japanci s druge strane rade malo zanimljivih automobila s europskog gledišta ali koliko vidim auti su dobri i pouzdani no nemaju šarma i 'panache'-a kao evropljani, image im je dobar no iskreno više od pola auta im je bezlično i relativno nezanimljivo...francuze najslabije poznajem , mogu reći da imaju sličnih osobina kao i talijani ali imaju druge poglede na auto od talijana a tradicionalni su pa su manje ugroženi od FCA grupacije trenutno...ako ste gledali film matrix rekao bih da su nijemci 'agent smith' i a ako riješe ostale proizvođače , onda će se tek okrenuti jedni protiv drugih..dok svi auti ne postanu (jedan od tri velika audi,bmw,merc- ne bih se upuštao u prognoze koji je najjači ali ovako naoko rekao bih da je bmw najslabiji trenutno kao firma) isti!...svijet je ionako globaliziran na svim nivoima a auto industrija ne kaska za time ( kao primjer jogurt dukatos od dukata u hr je obična kopija jogurta chobani u SAD-u a stvarni vlasnik grupacija i firmi je isti.)--i sami znate koliko istih dijelova se ugrađuje u različite automobile...(npr renault i merc rade zajedno na dizelima - i benzincima i reko' bi čovjek šta ima merc tražiti s renaultom no da nema renaulta svi 4 cilindarski cdi-i trenutno ne bi postojali a sad vidim su razvili i 1,4 benzinac koji je prvo ušao u novoj a klasi a dalje će posvuda)(nova x klasa je kopija nissan navare i jako malo stvari je na tom modelu razvijeno od mercedesa samog)...amerikanci su godinama živjeli na v8-mašima zbog jeftinog benzina i ako im pogledamo tržište osim pick-upova njima vladaju japanci u gotovo svim segmentima...svijet ide ka unifikaciji i biti će sve manje i manje proizvođača automobila i mislim da će zadnji preživjeti velika njemačka trojka i toyota koji će se kasnije boriti za prevlast (mislim da će ostati npr alfa ili fiat, citroen i peugeot i sl. ali pod vlasništvom nekog od ovih najvećih riba)...kada će to biti ne znam, mislim da ne u nekih slijedećih 15-20g no za duže nisam siguran a ukoliko bude previranja u svjetskoj ekonomiji i nekog većeg rata možda i prije...
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Zanimljivo gledanje na prijašnju, sadašnju i možebiti buduću situaciju.
Alfa je uvijek bila vozački auto, a i često su zadavali neke dizajnerske smjernice. Kvaliteta njihovih motora nije bila loša, bilo je nekih grešaka, no daleko od loših motora. Trebalo ga je održavati kao i svaki drugi, što je našim ljudima nepoznanica na kvadrat.
Što se tiče kvalitete materijala i sklapanja, mislim da tu ne bi trebalo biti previše rasprave. Razlike su se danas smanjile, ali i dalje su Nijemci ispred. Vidim to po autima koje vozim i koje smo imali prije, jednostavno je glupo poricati tako nešto. Što se tiče mehanike tu nisu bezgrešni i jedan Renault mi se pokazao puno boljim i pouzdanijim od VW-a. Primjerice, Talisman je danas vrlo blizu Passata po pitanju kvalitete materijala i završne obrade, dok su sjedala jedno dvije klase iznad, kao da si sjeo u Mercedes.
Gledajući tržište danas, u povoljnoj situaciji se nalazi cijeli VW koncern (i to uvjerljivo na prvom mjestu), Toyota, Renault - Nissan alijanca i Korejci (radi cijene). Mercedes, BMW i Volvo idu dobrim putem, no sami su i budućnost im se može u trenutku promijeniti.
Alfa je uvijek bila vozački auto, a i često su zadavali neke dizajnerske smjernice. Kvaliteta njihovih motora nije bila loša, bilo je nekih grešaka, no daleko od loših motora. Trebalo ga je održavati kao i svaki drugi, što je našim ljudima nepoznanica na kvadrat.
Što se tiče kvalitete materijala i sklapanja, mislim da tu ne bi trebalo biti previše rasprave. Razlike su se danas smanjile, ali i dalje su Nijemci ispred. Vidim to po autima koje vozim i koje smo imali prije, jednostavno je glupo poricati tako nešto. Što se tiče mehanike tu nisu bezgrešni i jedan Renault mi se pokazao puno boljim i pouzdanijim od VW-a. Primjerice, Talisman je danas vrlo blizu Passata po pitanju kvalitete materijala i završne obrade, dok su sjedala jedno dvije klase iznad, kao da si sjeo u Mercedes.
Gledajući tržište danas, u povoljnoj situaciji se nalazi cijeli VW koncern (i to uvjerljivo na prvom mjestu), Toyota, Renault - Nissan alijanca i Korejci (radi cijene). Mercedes, BMW i Volvo idu dobrim putem, no sami su i budućnost im se može u trenutku promijeniti.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Crankshaft
- Karting
- Postovi: 224
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Alonso, Renault
Naravno da jesu, jer kad kažeš Nijemci, u to se ubrajaju Mercedes, BMW i Audi i to onda diže prosjek 'nacije', jer eventualno Šveđani imaju premium marku Volvo, te Japanci Acuru, Lexusa i Infinitija. Eto možda i Talijani s Alfa Romeom. Ostatak kod Japanaca (pogotovo ovi što se voze kod nas) su 'obični', nepremium automobili. Česi nemaju premium marku. Francuzi nemaju premium marku (osim možda DS-a), sva tri proizvođača im baš rade automobile za mase. Španjolci nemaju premium marku, Korejci nemaju. Zato se slažem da su Nijemci najjači. Ako gledamo nepremium marke, Nijemci tu imaju VW i Opel (Ford je nešto drugo, ali za Europu ga se može tako svrstati) i po tom pitanju su Švabe isti kao i svatko drugi. Kao što ti kažeš, i po mojim iskustvima su se VW-i i Opeli pokazali čak u nekim slučajevima ispod prosjeka s nekim dosta čudnim i ozbiljnim kvarovima skupih dijelova automobila. Međutim, i dalje smatram da je to sve tu negdje.Explorer je napisao/la: 02.06.2018., 12:01 Razlike su se danas smanjile, ali i dalje su Nijemci ispred. Vidim to po autima koje vozim i koje smo imali prije, jednostavno je glupo poricati tako nešto.
Što se tiče premium modela, bilo bi zbilja tragično da jedan Mercedes-Benz A 180 d sa 116 ks (240 000 kn) nije bolji od ekvivalentnog Renaulta Meganea 1.5 dCi (155 000 kn), ali da je zbilja toliko bolji koliko je skuplji, 99% sam siguran da nije.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Evo i karavana.Frantic je napisao/la: 01.03.2018., 00:37 Šta je ovo gore sa slikama u mom prethodnom postu?
Sad ih ne vidim.![]()
Vidim ih samo ako sam sebe citiram.
Pa eto, čekaćemo da izađe ovaj 508 karavan. Sprijeda će biti isti. A ako mu straga ostave ista/slična svjetla, biće i on super.
Ma odmah mi je Camaro pao na pamet kad sam vidio slike nove 508-ce. U momentu mi je proletilo kroz glavu "WTF, Camaro sa 4 vrata??" Neuporedivo mi je bolja izgledom od stare (napucana ili ne).Crankshaft je napisao/la: 28.02.2018., 22:05 Odlično zapažanje Frantic, također je i meni ista stvar pala na pamet. Isto tako, puno mi ovaj automobil izgleda skladnije od prve generacije 508-ice, bez obzira što je na ovim fotkama i na videu u nekom vjerojatnom najjačem paketu opreme koji doprinosu njegovoj pojavi.
Taj Camaro mi je inače, što se tiče vanjskog dizajna, stvarno preheben automobil.
Što se tiče muscle-a, meni svi odreda "ovi novi" (Mustang, Camaro, Challenger, + Charger kao limuzina) izgledaju super . Challenger možda i najviše, zato što je najviše i retro. Šteta što je Pontiac ugašen, pa smo ostali uskraćeni za Firebirda.![]()
Lijep.

Nisu mu dirali zadnja svjetla, tako da su mu obje svjetlosne grupe kao u obične 508-ice (dakle, vuku na Camara



Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CwZbvPY_4aE[/youtube]
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Probao sam naci bolju temu za ovo sli nisam pa cu tu. Slobodno netko od moderstora to smjesti na bolje mjesto 
Naime, moram mijenjati suto jer je mazds dala svoje. Sva je trula i pocele su se javljati sve vise i vise neke musice tako da ona ide na prodaju. A i dizel je sto mi ne pomaze u njemackoj jer ssmo poreza moram svake godine 300e platiti...
A o cemu se radi.. O sljedecem autu...
Cilje je mercedes c W204 2013 godina benzinac.
E sad, prvo jel ima tko iskustva s tim autom pa ds iz orve ruke kaze nesto?
Znaci c180 je zapravo 1.6 benz motor sa 150 konja i njih je najvise u ponudi. Nigdje ne mogu naci podatak jesu li to motori sa turbom ili bez? Odakle mu 150 konja ako nema turbo a 1.6 je motor?
Ima i 1.8 motor, ako se ne varam c200 oznaka i oni idu do cirka 180 konja i isto ne znam jel turbo tu ili ne? Ako netko zna ili sazna neka javi.
Uglavnom zanimaju me iskustva a nadam se da ima par ljudi na forumu koji su to vozili ili imali?
Dizela necu iako su sada dosta jeftiniji ali kada se sjetim poreza, polaganih zabrana voznje po gradovima, egr, dpf i opcenito odrzavanja i svega, ne hvala. Vrijeme je za benzinca. I automatika obavezno.
Nisam imao prilike voziti ga ali nekako me muci to 1.6 motor pa ako nema turbo kako to zapravo vuce i ide ili ke tromo i lijeno
Bilo koja spoznaja koju imate dobro ce doci jer eto nesto se mora odabrati

Naime, moram mijenjati suto jer je mazds dala svoje. Sva je trula i pocele su se javljati sve vise i vise neke musice tako da ona ide na prodaju. A i dizel je sto mi ne pomaze u njemackoj jer ssmo poreza moram svake godine 300e platiti...
A o cemu se radi.. O sljedecem autu...
Cilje je mercedes c W204 2013 godina benzinac.
E sad, prvo jel ima tko iskustva s tim autom pa ds iz orve ruke kaze nesto?
Znaci c180 je zapravo 1.6 benz motor sa 150 konja i njih je najvise u ponudi. Nigdje ne mogu naci podatak jesu li to motori sa turbom ili bez? Odakle mu 150 konja ako nema turbo a 1.6 je motor?
Ima i 1.8 motor, ako se ne varam c200 oznaka i oni idu do cirka 180 konja i isto ne znam jel turbo tu ili ne? Ako netko zna ili sazna neka javi.
Uglavnom zanimaju me iskustva a nadam se da ima par ljudi na forumu koji su to vozili ili imali?
Dizela necu iako su sada dosta jeftiniji ali kada se sjetim poreza, polaganih zabrana voznje po gradovima, egr, dpf i opcenito odrzavanja i svega, ne hvala. Vrijeme je za benzinca. I automatika obavezno.
Nisam imao prilike voziti ga ali nekako me muci to 1.6 motor pa ako nema turbo kako to zapravo vuce i ide ili ke tromo i lijeno

Bilo koja spoznaja koju imate dobro ce doci jer eto nesto se mora odabrati

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
@zelot
Direktnog iskustva sa baš tim modelom nemam.
Ali znam da ima prednabijanje, tako da no sikiriki "hoće li vući ili ne" tj. da li je "slabašan ili ne" za skoro 1,5t težine.
Ima li smisla (pretpostavljam da nema) da te pitam koji će ti qratz automatik?
A još više nema smisla da te pitam što će ti Benz, jel tako?
Imaš boljih a jeftinijih auta......
Za početak, kod proizvođača čije auto mijenjaš.

Direktnog iskustva sa baš tim modelom nemam.
Ali znam da ima prednabijanje, tako da no sikiriki "hoće li vući ili ne" tj. da li je "slabašan ili ne" za skoro 1,5t težine.
Ima li smisla (pretpostavljam da nema) da te pitam koji će ti qratz automatik?

A još više nema smisla da te pitam što će ti Benz, jel tako?

Imaš boljih a jeftinijih auta......

Za početak, kod proizvođača čije auto mijenjaš.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Automatik jednostavno jer ne vidim vise smisao saltunga. Milion puta kuplung i to sve... Neki dan sam putovao 12h za hr zbog guzve i zivcira me saltung. Po meni automatik je sve. Lijepo ide, ruka i noga slobodne. Nema cukanja kao sa kvacilom npr. itd. Jednostavno u svakom pogledu vidim prednost u automatiku.
Benzinac.. Pa naveo sam. Porezna dizela, komolicirana izvedba motora. Dpf egri ostala sranja koja se kvare i kostaju. Narocito u njemackoj. Zabrane za dizele i sve to. Uostalom cijeli zivot vozim dizela i to samo zbog 2 litre manje potrosnje. Samo na porezu cu izvuc potrosnju i anulirati ju..
Sto se tice drugih auta... Slazem se da ima jeftinijih i isplativijih oocija kao normazda 6sky activ. Za iste pare merc je 2013 a mazda 2015 ili 16 ali jbgja hocu barem jednom u zivotu vozit mecku i mos ga jebat.
Sad dok nemam dijece i drugih bitnih troskova kupit cu ga da se malo zgustam a onda dalje me zaboli koji je.
Kod mene je to otprilike ovako: mercedes ili svejedno koji od drugih. Kia dacia seat skoda audi peugeot itd... Za gust samo mercedes a ako nije on onda je bitno sve ostalo. Da je jeftin, prostran, mlad, ocuvan pa koji god da je auto...
Da, uspio sam iskopati da taj 1.6 i 1.8 imaju turboi da je oko 9 sec 0-100 sto je zapravo ok. Ne trebam vise. Max speed oko 230. To isto ne trebam al eto nekad malo u svabiji stisnut za gust...
Isprobat cu naravno prije kupovine par komada pa vidjet osjeti li se razlika tj koliko se osjeti izmedju 150 i 180ks. Po ubrzanju je to oko pola sekunde.
Jedino kaj ne znam na sta obracat najvise paznju prilikom kupovine. Ok km cijena stanje ali ono.. Od nekog merces drivera bi bilo dobro cut dojmove i mane i slicno...
Benzinac.. Pa naveo sam. Porezna dizela, komolicirana izvedba motora. Dpf egri ostala sranja koja se kvare i kostaju. Narocito u njemackoj. Zabrane za dizele i sve to. Uostalom cijeli zivot vozim dizela i to samo zbog 2 litre manje potrosnje. Samo na porezu cu izvuc potrosnju i anulirati ju..
Sto se tice drugih auta... Slazem se da ima jeftinijih i isplativijih oocija kao normazda 6sky activ. Za iste pare merc je 2013 a mazda 2015 ili 16 ali jbgja hocu barem jednom u zivotu vozit mecku i mos ga jebat.
Sad dok nemam dijece i drugih bitnih troskova kupit cu ga da se malo zgustam a onda dalje me zaboli koji je.
Kod mene je to otprilike ovako: mercedes ili svejedno koji od drugih. Kia dacia seat skoda audi peugeot itd... Za gust samo mercedes a ako nije on onda je bitno sve ostalo. Da je jeftin, prostran, mlad, ocuvan pa koji god da je auto...
Da, uspio sam iskopati da taj 1.6 i 1.8 imaju turboi da je oko 9 sec 0-100 sto je zapravo ok. Ne trebam vise. Max speed oko 230. To isto ne trebam al eto nekad malo u svabiji stisnut za gust...
Isprobat cu naravno prije kupovine par komada pa vidjet osjeti li se razlika tj koliko se osjeti izmedju 150 i 180ks. Po ubrzanju je to oko pola sekunde.
Jedino kaj ne znam na sta obracat najvise paznju prilikom kupovine. Ok km cijena stanje ali ono.. Od nekog merces drivera bi bilo dobro cut dojmove i mane i slicno...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Sve jasno, sve si odgovorio....zelot je napisao/la: 20.07.2018., 14:48 Update: sad sam skuzio da si pod benz mislio ma mercedes a ne na benzinacsvejedno, odgovoroio sam i na to
![]()
Pošteno i iskreno


Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Eto. Nista. Hehe, eto isao neki dan gledat mecku. C 180 2013 i razocarao se 
Mislim, auto vrh, ofmah se vidi da je mecka. Od otvaranja i zatvaranja vrata do svakog detalja koji ne moze bit bolji i kvalitetnij. Volan izuzetno lagan za okretanje, sve lijepo radi.. Bas ono sto me vuce mercedesu, taj luksuz i kvaliteta.. Auto apsolutno prilagodjen vozacu.. Sve pet ali jedan problem je bio nepremoativ.
Velicina. Jbt ljudi kako je malo mjesta u njemu. Krov par cm iznad glave a visok sam 181.... Prtljaznik za dvije srednje vrecice i a 4 vrata.. Unutra bas nekako malo prostora. Kao da sam u golfa 4 sjeo. Eto kad je zena nakon 1 minute komentirala ono o cem ja vec punu minutu razmisljam a to je kako je mali.
Na netu sam usporedjivao mazdu 6 koju imam i njega. Sve je to tu negdje. Manji je merc ali cudno je koliko tih par cm sirine i duzine (sve vrijedbosti su ispod 10cm) unutra uzelo mijesta. Kao da su stijenke puno deblje pa izvana npr. 4 cm uzi ali i vrata deblja 4 cm pa ono.. Kao da je sav mesnat prema unutra. Odmah sam odustao. 18-19 tisuca ne dam jer je premali. I retrovizori mi nisu bas pregledni bili. Eto jedino to je bilo minus. Jos retrovizori ajde navikne se covjek...
I dalje smatram da vrijedi te pare i onaj tko ne mari za velicinu auta apsolutno da. Pravi momacki auto i za samce ili oak za ljude cija su djeca vec 20 30godina a oni u penziji skoro... Sa samo jednim djetetom to je premalo.
Onda sam pomislio mozda uzet e klasu, prvi pravi benz po nekima, i to dizela jer su jeftiniji po 3000e od benzinaca pa da kompenziram nekako to. Dobijem velicinu uz malo vise love ali nije bas tako.
Cim je dizel to je oko 100tkm a i opet su oko 25000e sto je za mene previse u tom slucaju plus vecina ih je sa onim mahagonijem i imitacijama drveta sto mi se ne svidja a cak ni sama e klasa w204 mi nije bas lijepa niti unutra niti vani.
Ostaje ljepotica od w205 e klase (c je sigurno isto mala kao i ova, mozda mrvicu veca ali nedovoljno) koja je vrh, pogotovo unutra. Auto je top top ali sada su preskupi.. Mislim oko 30 000 tako da ce to doci u obzir za nekoliko godina kada cijena padne a ja budem imao relativno mladi auto druge marke koji cu moci dsti pod racun ili prodati za cirka 12000 pa nadomiriti malo za w205.. A do tada...
Do tada povratak na prvi plan koji sam imao (mislim i pisao nesto o tome na forumu) kada sam kupio mazdu a to je mazda.
Kostat ce oko 20000 do 22000 ali zato sa max 30000 km i 2015 redizajn pa nadalje.
Dobijem karavana odlicnog izgleda (ljepseg od w204) automatika sa 2.0 motorom od 145ks ili 165 ako se ne varam ili 2.5 sa 192ks i 7 sekundi do stotke.
Dvoumim se oko 2.0 ili 2.5. Mislim da 2.5 ima onaj kers, oni to zovu nekako drugacije a tu tehnologiju bih volio izbjeci zbog potencijalnih kvarova a ne znam ima li 2.5bez toga. Naravno to su sve benzinci.
Interijer mi je super a izvana jos bolja. Nazalost crvenih i trula visnja, koje su mi najljepse, je jako malo ali i crna je dobra a njih vec ima...
Ako netko ima iskustva sa tim mazda 6 2.0 i 2.5 benzincem slobodno neka se javi...
Navodno (ali ne mogu pronaci nikako na netu) su rjesili probleme sa trulim podovima kao na mom modelu gdje je od ispod sve trulo da se ne moze ni na dizalicu dici a ni saraf kljucem odvrnuti jer preskoci koliko je korozija pojela i omeksala.navodno je to rjeseno nekim silikonskim premazom a i kazu da je karoserija pocincana ali ne znam gdje to naci. Nadam se da je jer ne vidim smisao napraviti auto bez pocincane karoserije pa bit na glasu kako ti auti trunu a ne ko audi koji destljecima vec privlaci bar 30% kupaca samo zato sto se zna da ne trune i ne hrdja...
E a kad kreds izadje i mazda odsluzi svoje a bude vrijedila neku paru onda mozda upadne e w205 karavan pa kud puklo da puklo..
Ps: @frantic eto koliko god je srce htjelo onog kojeg i Bog vozi (po zabranjenom pusenju) ipak ce bit onako kako si i sam predlozio

Mislim, auto vrh, ofmah se vidi da je mecka. Od otvaranja i zatvaranja vrata do svakog detalja koji ne moze bit bolji i kvalitetnij. Volan izuzetno lagan za okretanje, sve lijepo radi.. Bas ono sto me vuce mercedesu, taj luksuz i kvaliteta.. Auto apsolutno prilagodjen vozacu.. Sve pet ali jedan problem je bio nepremoativ.
Velicina. Jbt ljudi kako je malo mjesta u njemu. Krov par cm iznad glave a visok sam 181.... Prtljaznik za dvije srednje vrecice i a 4 vrata.. Unutra bas nekako malo prostora. Kao da sam u golfa 4 sjeo. Eto kad je zena nakon 1 minute komentirala ono o cem ja vec punu minutu razmisljam a to je kako je mali.
Na netu sam usporedjivao mazdu 6 koju imam i njega. Sve je to tu negdje. Manji je merc ali cudno je koliko tih par cm sirine i duzine (sve vrijedbosti su ispod 10cm) unutra uzelo mijesta. Kao da su stijenke puno deblje pa izvana npr. 4 cm uzi ali i vrata deblja 4 cm pa ono.. Kao da je sav mesnat prema unutra. Odmah sam odustao. 18-19 tisuca ne dam jer je premali. I retrovizori mi nisu bas pregledni bili. Eto jedino to je bilo minus. Jos retrovizori ajde navikne se covjek...
I dalje smatram da vrijedi te pare i onaj tko ne mari za velicinu auta apsolutno da. Pravi momacki auto i za samce ili oak za ljude cija su djeca vec 20 30godina a oni u penziji skoro... Sa samo jednim djetetom to je premalo.
Onda sam pomislio mozda uzet e klasu, prvi pravi benz po nekima, i to dizela jer su jeftiniji po 3000e od benzinaca pa da kompenziram nekako to. Dobijem velicinu uz malo vise love ali nije bas tako.
Cim je dizel to je oko 100tkm a i opet su oko 25000e sto je za mene previse u tom slucaju plus vecina ih je sa onim mahagonijem i imitacijama drveta sto mi se ne svidja a cak ni sama e klasa w204 mi nije bas lijepa niti unutra niti vani.
Ostaje ljepotica od w205 e klase (c je sigurno isto mala kao i ova, mozda mrvicu veca ali nedovoljno) koja je vrh, pogotovo unutra. Auto je top top ali sada su preskupi.. Mislim oko 30 000 tako da ce to doci u obzir za nekoliko godina kada cijena padne a ja budem imao relativno mladi auto druge marke koji cu moci dsti pod racun ili prodati za cirka 12000 pa nadomiriti malo za w205.. A do tada...
Do tada povratak na prvi plan koji sam imao (mislim i pisao nesto o tome na forumu) kada sam kupio mazdu a to je mazda.
Kostat ce oko 20000 do 22000 ali zato sa max 30000 km i 2015 redizajn pa nadalje.
Dobijem karavana odlicnog izgleda (ljepseg od w204) automatika sa 2.0 motorom od 145ks ili 165 ako se ne varam ili 2.5 sa 192ks i 7 sekundi do stotke.
Dvoumim se oko 2.0 ili 2.5. Mislim da 2.5 ima onaj kers, oni to zovu nekako drugacije a tu tehnologiju bih volio izbjeci zbog potencijalnih kvarova a ne znam ima li 2.5bez toga. Naravno to su sve benzinci.
Interijer mi je super a izvana jos bolja. Nazalost crvenih i trula visnja, koje su mi najljepse, je jako malo ali i crna je dobra a njih vec ima...
Ako netko ima iskustva sa tim mazda 6 2.0 i 2.5 benzincem slobodno neka se javi...
Navodno (ali ne mogu pronaci nikako na netu) su rjesili probleme sa trulim podovima kao na mom modelu gdje je od ispod sve trulo da se ne moze ni na dizalicu dici a ni saraf kljucem odvrnuti jer preskoci koliko je korozija pojela i omeksala.navodno je to rjeseno nekim silikonskim premazom a i kazu da je karoserija pocincana ali ne znam gdje to naci. Nadam se da je jer ne vidim smisao napraviti auto bez pocincane karoserije pa bit na glasu kako ti auti trunu a ne ko audi koji destljecima vec privlaci bar 30% kupaca samo zato sto se zna da ne trune i ne hrdja...
E a kad kreds izadje i mazda odsluzi svoje a bude vrijedila neku paru onda mozda upadne e w205 karavan pa kud puklo da puklo..
Ps: @frantic eto koliko god je srce htjelo onog kojeg i Bog vozi (po zabranjenom pusenju) ipak ce bit onako kako si i sam predlozio

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
A Bmw trojka karavan primjerice? Izvana auto nije tako velik, a mjesta unutra gotovo kao u petici karavan. I po meni je najljepši karavan u svojoj klasi. I vozi se sjajno, pogotovo kad ima adaptivni ovjes.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Pobogu @Ex, kako ćeš čovjeku koji je "zaljubljen" u Benza, predlagat BMW!?Explorer je napisao/la: 12.08.2018., 07:50 A Bmw trojka karavan primjerice? Izvana auto nije tako velik, a mjesta unutra gotovo kao u petici karavan. I po meni je najljepši karavan u svojoj klasi. I vozi se sjajno, pogotovo kad ima adaptivni ovjes.




Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Nisam to uhvatio haha
@zelot - javi se
@zelot - javi se

U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Hahha frantic ubo u sredinu 

Apsolutno ne
nije zato sto sam merc fan oa onda kao moram biti protiv bmw vec jednostavno se ne mogu zamisliti untom autu nikako.
Da se razumijemo auto je super. Bmw je u samom vrhu automobilizma i tko kaze da ga se ne isplati kupit ili da ne valja ili nesto taj je lud i nema pojma.
Tesko mi je zapravo reci sto me odbija ali nekako najvise to sto sam upoznao brijaca i brijaca na entu tj kad god sam upoznao brijaca nekog njima je bmw jedini auto. Malo kao mafijaski a pogotovo ti brijaci.
Naravno nisu svi takvi koji kupuju i vole bmw. Ima i normalnih ljudi ali u slucaju tih brijaca oni ce svi bmw...
Jednostavno se nikako ne vidim u bmw-u i mislim da ga nikad necu vozit. Mozda, ali prvo cu promjeniti bar deset drugih. Ispred njega su merc, audi, mazda, pokoji vw i tako...
Naravno, ne gkedam sve vozace bmw kao mafijase i nabrijance itd... niti umam ista lose reci za bmw kao auto i kvalitetu i ljepotu ali ipak kad se sjetim koga sve znam da vozi bmw (biko koji, samo nek je beki, bembara...) ispadne da od 10 ljudi samo jedan normalan. Ostalo sve ajme majko
al stvarno, znam jedno 6-7 ljudi koji voze bmw i nikako nisam u tom djiru u kakvom su oni...
Naravno @explorer prijedlog apsolutno rezonantan i stoji. Ne znam kakva je trojka unutra pa super da si oredlozio sa najboljom namjerom


Apsolutno ne

Da se razumijemo auto je super. Bmw je u samom vrhu automobilizma i tko kaze da ga se ne isplati kupit ili da ne valja ili nesto taj je lud i nema pojma.
Tesko mi je zapravo reci sto me odbija ali nekako najvise to sto sam upoznao brijaca i brijaca na entu tj kad god sam upoznao brijaca nekog njima je bmw jedini auto. Malo kao mafijaski a pogotovo ti brijaci.
Naravno nisu svi takvi koji kupuju i vole bmw. Ima i normalnih ljudi ali u slucaju tih brijaca oni ce svi bmw...
Jednostavno se nikako ne vidim u bmw-u i mislim da ga nikad necu vozit. Mozda, ali prvo cu promjeniti bar deset drugih. Ispred njega su merc, audi, mazda, pokoji vw i tako...
Naravno, ne gkedam sve vozace bmw kao mafijase i nabrijance itd... niti umam ista lose reci za bmw kao auto i kvalitetu i ljepotu ali ipak kad se sjetim koga sve znam da vozi bmw (biko koji, samo nek je beki, bembara...) ispadne da od 10 ljudi samo jedan normalan. Ostalo sve ajme majko


Naravno @explorer prijedlog apsolutno rezonantan i stoji. Ne znam kakva je trojka unutra pa super da si oredlozio sa najboljom namjerom
