Re: VN KANADE (5.-7. lipnja)
Postano: 10.06.2015., 10:34
@Slaven - naravno da nije fer, ali nije fer ni sadašnja situacija.
Mercedes je uložio ogromne novce za PU kada nisu postojala ograničenja razvoja istoga. Ferrari je otvorio kasicu prasicu prošle i ove sezone kada postoje ograničenja u vidu tokena. Dakle nije isto, niti će biti. To sve govori da po sadašnjim pravilima ostala tri proizvođača imaju jako male šanse da ikad dođu na Mercedesov nivo što se tiče PU. Promjena pravila 2017. godine nije garancija skidanja Mercedesa sa trona.
Naprotiv, imaju najbolju poziciju da nastave ovo što su i započeli.
Ako me pamčenje služi kada se prelazilo sa V10 na V8 motore nije bilo tokena. I tada je najbolji posao napravio Mercedes, Ferrari nije previše odstupao, Renaultu su vrlo brzo dali da nadoknadi razliku i onda se zamrznuo razvoj motora.
Ajde da se ne hvatam uvijek Ferrarija, kako će jedna Honda ikada doći na razinu Mercedesa ako jedni i drugi imaju po 7 tokena za potrošiti (sljedeće sezone svaki po 16 tokena) s tim da je razlika po krugu do 2.5 sec?
Ako pak otvoriš neograničeni razvoj PU (bez tokena) pa opet je Mercedes u prednosti. To je jedan začarani krug iz kojeg ja trenutno ne vidim izlaz. Čitam kako Mercedes nije potrošio ni jedan token, ali su u svrhu pouzdanosti promjenili radijator na ERS-u (valjda tako nešto) i neutralizirali su Ferrarijevih 15,20,30 novih KS. Mislim strašno!
Mercedes je uložio ogromne novce za PU kada nisu postojala ograničenja razvoja istoga. Ferrari je otvorio kasicu prasicu prošle i ove sezone kada postoje ograničenja u vidu tokena. Dakle nije isto, niti će biti. To sve govori da po sadašnjim pravilima ostala tri proizvođača imaju jako male šanse da ikad dođu na Mercedesov nivo što se tiče PU. Promjena pravila 2017. godine nije garancija skidanja Mercedesa sa trona.
Naprotiv, imaju najbolju poziciju da nastave ovo što su i započeli.
Ako me pamčenje služi kada se prelazilo sa V10 na V8 motore nije bilo tokena. I tada je najbolji posao napravio Mercedes, Ferrari nije previše odstupao, Renaultu su vrlo brzo dali da nadoknadi razliku i onda se zamrznuo razvoj motora.
Ajde da se ne hvatam uvijek Ferrarija, kako će jedna Honda ikada doći na razinu Mercedesa ako jedni i drugi imaju po 7 tokena za potrošiti (sljedeće sezone svaki po 16 tokena) s tim da je razlika po krugu do 2.5 sec?
Ako pak otvoriš neograničeni razvoj PU (bez tokena) pa opet je Mercedes u prednosti. To je jedan začarani krug iz kojeg ja trenutno ne vidim izlaz. Čitam kako Mercedes nije potrošio ni jedan token, ali su u svrhu pouzdanosti promjenili radijator na ERS-u (valjda tako nešto) i neutralizirali su Ferrarijevih 15,20,30 novih KS. Mislim strašno!
