Stranica: 8/22.

Re: Automobilska industrija

Postano: 13.04.2018., 16:19
Postao Ferrari Maniac
:rofl:

Re: Automobilska industrija

Postano: 14.04.2018., 12:52
Postao Crankshaft
Ništa neuobičajeno, na mom Peugeotu su ispod haube na hrpi poklopaca i dijelova Citroenovi logotipovi. :)

Re: Automobilska industrija

Postano: 14.04.2018., 17:10
Postao Ferrari Maniac
Jel se zna zakaj opet na Zagreb Auto Showu nema Talijana - Fiat, Alfa, Ferrari... Osim njih nema ni "njihovog" Jeepa, isto tako ni Jaguara, Land Rovera i Honde.......???
Znam da je u 2016. bila ista priča kaj se Talijana tiče i koliko se sjećam onda je objašnjenje bilo da su oni htjeli svoj paviljon (u čemu ne vidim problem s obzirom da bi unutra bili Fiat+Alfa+Ferrari+Jeep, a Švabe uredno dobe svoje) za događaj. Mislim ono, važno da su nagomilali ovu njemačku kramu, a najboljeg opet nema.... ufff razočaran sam, dobro da ovaj put ni ne mogu ići. Prije 2 godine sam samo protutnjao kroz većinu paviljona, malo slinio oko Rimca i onda otišao u moto paviljon i tamo bio 2 dana :rofl: proučavao sve kaj se da proučiti..... :chill:

Re: Automobilska industrija

Postano: 18.04.2018., 19:06
Postao diegos
Bolji mi je sajam u Ljubljani, tko ima priliku nek ide. Sljedece godine bi trebao biti opet u ovo vrijeme :)

Re: Automobilska industrija

Postano: 21.05.2018., 13:50
Postao Frantic
Došo je i taj dan
slika
"Đubre" od 2,7 tona, dimenzija (dxšxv) 5341 x 2164 ( :klanjam: ) x 1835mm, 570Ks, 850Nm pri 1600o/min i nekih 600.000 Eur.
Ekologija - samo 341 g CO2 / km. :rofl: :rofl:
I to sa "laganom" nogom na gasu.

Re: Automobilska industrija

Postano: 21.05.2018., 19:59
Postao Explorer
Potrošnja u gradu vjerojatno oko 30 litara :D
To vjerojatno najviše zabrinjava njegove buduće vlasnike.

SUV vozila su nažalost postala najtraženija, kutijetine na kolima traktorske veličine. Bože pomozi.

Re: Automobilska industrija

Postano: 21.05.2018., 20:19
Postao Crankshaft
I SUV, SAV, crossover i ostale prateće gluposti, nažalost.

Re: Automobilska industrija

Postano: 21.05.2018., 21:28
Postao Iceman
Crossoveri već imaju smisla tj. ima ih smisla imati, pa čak i "manji" SUV tipa BMW X3. Čvrsti, stabilni, širokih kotača, savršeni za kvalitetu naših cesta, odlični za obitelj.
Ni ja nisam pobornik ovakvih kutija kao npr. ovaj RR ili Q7, ali ono da me netko pita želim li se voziti u pokretnom sanduku tipa Clio ili ipak voziti nešto jače, veće i sigurnije ne bih puno razmišljao.
Nezz ali danas gledam drugačije na nešto čemu sam se možda prije zgražao ili samo nisam preferirao. U svojim ranim dvadesetima sam zamišljao kako bih si kupio Megan RS 250 (koji je btw i dalje cool, super, brz i siguran auto). Danas ne bih imao ništa protiv jedne petice ili trojke :mrgreen: .

Re: Automobilska industrija

Postano: 22.05.2018., 09:27
Postao Crankshaft
Clio nazivaš pokretnim sandukom, dok samo jednu klasu veći Megane nazivaš sigurnim automobilom. Zapravo nema smisla. Upravo prije pola godine sam, nažalost i ne svojom krivicom, imao prometnu nesreću vozeći Megane treće generacije (2013. god), samo ne RS. Udarac je bio otprilike sličan kao i na onim EuroNCAP testiranjima, sa skoro 40% prednje površine sam pri skoro 64 km/h udario u prepreku, mada valja uzeti u obzir da prepreka nije bila 'štanga' kao u labosu za NCAP, već u bočnu stranu drugog automobila (i brzina je bila nešto manja sudeći prema videu s NCAP testiranja jer se svoje brzine prije udarca ne sjećam). Ja sam iz Meganea izašao bez ogrebotine, kao da se ništa nije dogodilo. E sad, čisto sumnjam da bih u Cliju iz 2013. prošao išta gore. Dapače, i četvrta generacija Clija i taj Megane imaju isti broj bodova za zaštitu odraslog putnika - 32 boda za odličan - 5.

Veličina zapravo nema nikakve veze sa sigurnošću, davno je to pokazao onaj video s Modusom i Volvom 940 Wagon za koji svi znaju, mada znam da usporedba nije fer ako se gledaju današnji automobili istih sigurnosnih standarda. Dapače, razno razni crossoveri i SUV-ovi su rađeni na platformama svoje braće, često su to automobili klase Clija ili Meganea. Jesu li te platforme dorađene za svrhu jednog povišenog i težeg automobila? Jedna stvar je sigurna, centar mase. Veća masa i postavljena na veću udaljenost od tla - takav automobil nikako ne može biti stabilan kao 'obična' limuzina ili običan hatchback - to je fizika. Isto tako, ne znam po čemu je to crossover ili SUV čvršći od svog 'običnog' konkurenta niti kako se to mjeri. Kvaliteta naših cesta je, slažem se, ne baš najbolja, no ono što će u tom slučaju spasiti ovjes je debela, mesnata guma koja će upiti dosta toga i odraditi dobar dio posla umjesto ovjesa. Crossoveri ili SUV-ovi koji sve više postaju popularni nemaju veze s ovom ulogom. Terenci da, ali terenci svoju svrhu pronalaze na terenu, zar ne? Crossoveri koje ja viđam po cestama, a na bazi su automobila gradske ili kompakt klase, imaju i po 18-19 cola kotače s praktički niskoprofilnim gumama. To neće pomoći pri prelasku preko neravnina, a šteta koju pritom napravi pri nekoj kasnijoj izmjeni dijelova ovjesa ili guma će ipak biti veća, jer guma manjeg profila a velikog promjera nikako ne košta kao ona suprotnih karakteristika, ali dobro, neka se s tim zabavljaju potencijalni kupci. Prostor je također jedan od disktuabilnih faktora, nisam sjedio niti se vozio u puno takvih automobila, ali neke s kojima sam imao doticaj (uglavnom ovi manji crossoveri) mjesta imaju isto kao i pandani na čijoj su osnovi napravljeni (20-ak cm kraći automobili), što onda u takvom crossoveru samo podiže razinu klaustrofobičnosti. Ali to sam samo ja, kome se sviđa, neka si uzme.

Re: Automobilska industrija

Postano: 22.05.2018., 09:40
Postao Ferrari Maniac
Potpisujem crank ovo kaj se crossovera i guma/kotača tiče. Jedna od najčešćih zabuna je upravo ta, da što veći auto - veća sigurnost, pogotovo kad se to spaja s tim famoznim crossoverima. To bih definitivno mogao potpisati kad bi se radilo o pravom terencu, iako se tu mora uzeti u obzir i moose test vezano uz centar mase i težište automobila koje je crank spominjao kao važan faktor na kojima su neki od najpoznatijih proizvođača sa svojim terencima padali. Što se profila guma tiče i cola kotača to je isto problem koji ljudi ne shvaćaju i na koji način dimenzije guma mijenjaju ponašanje automobila u vožnji. Npr. više cola ne znači lakše svladavanje prepreka i neravnina na cesti. Dapače upravo suprotno, pogledajte colažu većine profesionalnih off roadera i sve će vam biti jasno. To je jedan od najboljih savjeta koje sam dobio od raznoraznih mehaničara kako bih sačuvao ovjes i novac....

Re: Automobilska industrija

Postano: 22.05.2018., 10:15
Postao pero iz bukurešta
Iceman je napisao/la: 21.05.2018., 21:28 ali ono da me netko pita želim li se voziti u pokretnom sanduku tipa Clio ili ipak voziti nešto jače, veće i sigurnije ne bih puno razmišljao.
U svojim ranim dvadesetima sam zamišljao kako bih si kupio Megan RS 250 (koji je btw i dalje cool, super, brz i siguran auto)
Official Renault Clio 2012 safety rating results - Euro NCAP

Renault Megane 2014 safety rating results - Euro NCAP

slika

slika

slika

Re: Automobilska industrija

Postano: 23.05.2018., 10:35
Postao Frantic
Moj stav
Crossover od 4,3m Vs karavan od 4,5m (naravno jednakog/sličnog motora i opreme) = uvijek karavan od 4,5m
Možda je crossover "markatniji" na cesti, ali je karavan definitivno prostraniji, a još je i jeftiniji

Re: Automobilska industrija

Postano: 23.05.2018., 15:40
Postao Explorer
Meni to ne izgleda markantno, prije mi se smrači kad ih vidim :mrgreen:

Definitvno se slažem s tobom, i još je karavan jeftiniji. Pa jedan Captur dođe koliko i Megane karavan, a uopće nisu za usporedbu.

Re: Automobilska industrija

Postano: 23.05.2018., 20:55
Postao Frantic
Explorer je napisao/la: 23.05.2018., 15:40 Meni to ne izgleda markantno, prije mi se smrači kad ih vidim :mrgreen:

Definitvno se slažem s tobom, i još je karavan jeftiniji. Pa jedan Captur dođe koliko i Megane karavan, a uopće nisu za usporedbu.
Zato sam markantnost i stavio pod znake navoda. :mrgreen:
A već sam i ja napisao koje vozilo je jeftinije :rofl:

Re: Automobilska industrija

Postano: 30.05.2018., 12:43
Postao Frantic
Da ne bih trovao članak o ricciardu, da se malo referišem na tu temu.
Tamo se ljudi džaba prepiru, kad su Japanci (dokazano kroz ADAC, DEKRA, JD Power, i mnoge renomirane ankete, istraživanja i analize) izmislili kvalitetu za sve (pa i za Nijemce).
I evo već tako jedno 30 zadnjih godina.
Ljudi nikako da se okane stereotipa i tipičnog balkanskog uzdizanja njemačkih auta (spram francuskih, talijanskih, engleskih, čeških, španskih npr.). Niti je Golf kvalitetnije auto od Meganea, niti su BMW 5, Mercedes E i Audi A6 kvalitetniji od npr. Jaguara XF (lupam), da ne govorim od ekvivalentnog Lexusa i/ili Infinitya. Davno je prošlo vrijeme Mrecedesa E klase (W123). Taj je bio kvalitetan. Ovaj današnji je "konkfekcija"spram 123-ke.
I nikako da se okane uzdizanja pojednih njemačkih marki i modela u uodnosu na druge njemačke marke i modele (tipa Golf u usporedbi sa Astrom, ili BMW i Benz u usporedbi sa Audijem). Takođe, kao i u prethodno navedenom slučaju, davno smo imali Golf 2 i Kaddeta suzu, kada je Golf 2 bio evidentno kvalitetnije auto (pogotovo limarija). Danas reći da je Golf 7 kvalitetnije auto od Astre K je smiješno i neozbiljno.
Na kraju krajeva, danas je sve to u 5 "deka", što bi rekli.
Da vidite samo kvalitetu Dacija Logana prve generacije (praktički, mehanika Renault Clija druge generacije, sa poružnim rumunskim dizajnom, sklapano na istoku Evrope).
Taxisti su u "taxi" režimu u Tuzli (rupe, ležeći policajci, stajanje svakih 50 metera, što zbog semafora, što zbog stanice, broj šaltanja u toku 1sata voženj, na nivou onog u trci F1 u Monacu, vucaranje na uska grla u gradu za vrijeme špice u tempu 500m za 3-4 minute, konstantno raskopavanje ulica zbog vodovodne mreže i sličnih radova) ubili po 700000-800000 km, pa možda i više. Ejjj, u yebenim, odvratnim, nekvalitetnim, istočnoevropskim Dacijama....
Šta reći za Kiu? Ko to od švaba daje 7 godina garancije?

Re: Automobilska industrija

Postano: 30.05.2018., 13:37
Postao Ferrari Maniac
Potpisujem A-Ž. :klanjam: Uz to s obzirom da je Frantic pisao, mogu pokraj toga staviti i krvni pečat.... :zubo:
Uostalom zna se dobro (nadam se) koja je stvarčica pomela pod ko čistačica javni WC svim tim njemačkim precjenjenim kanticama u klasi sportskih limuzina legalnih na cesti na Nurburgringu i to za dobrih nekoliko sekundi. O estetici automobila da ne pričam, zvuku i voznim karakteristikama također... Auto iz snova.... :aww:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LOG_NaOLBhY[/youtube]
Ovo inače nije snimka rekorda, ali se staza na ovoj snimci puno bolje vidi...
Evo rekorda, frajer ima čelična jajca.... :klanjam:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5gEdJmIVqLY[/youtube]

Re: Automobilska industrija

Postano: 30.05.2018., 13:50
Postao Har Kl
Nemaju Balkanci nikakav stereotip, već ljudi imaju stereotipe o Balkancima.
Na Balkanu svaki 20 zaposleni (ovo sam lupio, vjerovatno je još i gore) može sebi priuštiti novo auto.
Većinom se voze polovna auta.
Kod polovni automobila najvažniju ulogu imaju dostupnost i cijena rezervnih dijelova, kao i njihova trajnost.
Druga bitna stvar je kvalitet varova i lima.
Japanska auta jesu najkvalitetnija. Nisam se uvjerio ali slažem se da jesu. Međutim problem je kad ode neki ne standardni dio.
Čak i u ovlaštenim servisima se čeka dvije sedmice da dobiješ. Cijene dijelova da ne spominjem. Govorim o dijelovima za auta stara 10 god.
To je glavni razlog zašto se Balkanci okreću evropskim autima. Ne stereotip.
A to da je VW kvalitetom isti kao Opel i Renault možeš komotno okačiti mačku o rep.
Golf se ne može porediti sa ni sa Astrom ni sa Megane.
Kao što se ne može ni porediti sa Audijem sa druge strane, a kamo li BMW ili Mercedes.
Uostalom zato i postoje cijene automobila.
Kako novih tako i polovnih. Nisi siguran koliko ti nešto vrijedi, izneseš na pijacu i pošto prodaš toliko i vrijedi. Ostalo su sve šuplje priče.
Ja da mogu sebi priuštiti da svake treće godine mijenjam staro za novo auto, baš bi me bolilo dupe šta kupujem.
Ja sam uvezao golfa karavana tri godine starog prije šest godina. I još uvijek me služi kao novo auto. Cijena zamjene dijelova bez ulja i filtera, za ovih šest godina i 100.000 km je bila maximalno 1.000 eura (zamajac me je koštao 400 eura)

Re: Automobilska industrija

Postano: 30.05.2018., 13:56
Postao Lux14
I uz to što su Japanci ili Korejci dosta kvalitetniji i daju trostruko bolje motore kao standardne,razina opreme koja dolazi kao stardardna u npr u stardardnoj Subaru Imprezi je na razini Golfa od cca 25000€. Ili ako usporediš Hyundai i30N sa GTI-om... Njemci više nemaju najbolji auto ni u jednoj klasi (bar ja mislim).

Re: Automobilska industrija

Postano: 30.05.2018., 14:11
Postao Ferrari Maniac
@HarKi to je glavni problem što misliš da zato jer ti nisi imao problema s autom, drugi sigurno jesu. Dobro, razumijem da nisi imao problema s autom, nisam niti ja a koliko ljudi pričaju loše o pouzdanosti Alfe. Evo, kupio rabljenu Alfu, 2010. godište, imam ju 2 godine niti jedan jedini problem. Frend ima 156-icu karavan koja mu je u familiji već xy godina, najveći trošak (jednom prilikom) kod mehaničara mu je bio 500-tinjak kuna, kum sa 159-kom već 6 godina niakvih problema, stari s Lanciom Deltom zadnje 4 i pol godine, najveći trošak (jednom prilikom) oko 700 kuna koliko se sjećam. Te fore s njemački auti ovo, njemački auti ono su stara priča. Dobro da si spomenuo i cijene - najgora stvar kod njemačkih automobila i ona koja najviše vodi na krive zaključke. To što više košta ne znači da je bolje, a ja sigurno ne bih dao toliko love za bilo koji njemački auto, da ne spominjem Merc/BMW. Auti koji kad nalete na prve pahulje snijega ne mogu ni mic naprijed ili nazad, a pokraj njega ga Punto iz 2005. s prednjim pogonom prešiša ko beba zvečku. Upravo je taj balkanski mentalitet problem, pogotovo kad ljudi kažu "imam njemački auto i nikad nisam imao problema". OK, imam i ja talijanski auto nikad nisam imao problema, 10x je zabavniji za voziti od bilo kojeg njemačkog auta koji sam ikad vozio i platio sam stvarnu vrijednost za taj auto za razliku od love koju bih iskeširao za sterilnog švabu....

Re: Automobilska industrija

Postano: 30.05.2018., 14:27
Postao Har Kl
Ne mislim ja uopšte tako.
Od radnog kolege stari je mehaničar koji ima svoj servis pa čujem ponekad ponešto.
Ja svoje auto redovno servisiram i održavam
Ima nešto i do čuvanja auta, stila vožnje, garaže (ja recimo nemam garažu).
Ne vozi svako isto. Naći ću ja (ako treba) golfa V koji je grob u usporedbi sa Alfom istih godina.
Alfu neću komentarisati. Nju ili hvale 100% ili kude 300%. Puno je više ovih drugih. Ja je nisam imao pa ne mogu ništa reći.
Drago mi je da si zadovoljan. LIjepa su to auta,
Ja se samo referiram da nije to do mentaliteta već do potrebe.
Malo sam proguglao i našao ovaj podatak.
Golf se nalazi na trećem mjestu na listi najprodavanijih modela u svijetu. Ukupno prodano 228.726 kom do Maja ove godine.
Znači ne radi se više ni o balkanskom mentalitetu, već svjetskom.
Znači samo u četri mjeca u svijetu je 228.726 budala kupilo novo auto.
Kad bi postojala database za polovna auta mislim da bi na prvo mjesto izbio.