Re: Paddock
Postano: 02.10.2015., 20:11
Hvala Williamsu za sjajne kadrove! Krug oko Jereza iz kokpita. 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TNEKuxoo8QI[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TNEKuxoo8QI[/youtube]
(Bar na nekoj ljestvici je Alonso prviPositions gained/lost/maintained from original grid slot at end of first lap:
BELGIUM/ITALY/SINGAPORE/JAPAN/TOTAL
Fernando Alonso (6/4/1/3) 14
Marcus Ericsson (3/3/2/4) 12
Jenson Button (5/5/-1/2) 11
Nico Hülkenberg (NS/1/2/5) 8
Carlos Sainz Jr. (NS/6/2/0) 8
Daniil Kvyat (1/2/0/4) 7
Sebastian Vettel (2/1/0/2) 5
Alexander Rossi (-/-/1/2) 3
Lewis Hamilton (0/0/0/1) 1
Romain Grosjean (1/1/-3/2) 1
Valtteri Bottas (-2/2/0/0) 0
Will Stevens (-3/-2/1/3) -1
Sergio Pérez (2/3/3/-9*) -2
Max Verstappen (6/1/-12**/3) -2
Felipe Nasr (-2/-6*/2/3) -3
Roberto Merhi (0/-3/-/-) -3
Daniel Ricciardo (2/6/0/-12*) -4
Pastor Maldonado (0/-10*/1/4) -5
Nico Rosberg (-2/-2/0/-3) -7
Kimi Räikkönen (3/-12**/0/1) -8
Felipe Massa (-3/2/1/-15*) -15
*Collision
**Stall
red bull?Ferrari1345 je napisao/la:
IZVORBernie Ecclestone says that three parties are interested in buying into Formula 1 – and he expects a deal to go through before the end of this year.
As Motorsport.com reported in June, Qatari Sports Investments and US financial group RSE Ventures – headed by Stephen Ross – had shown an interest in buying 35.5 percent of the Formula 1 Group from CVC Capital Partners, the current major shareholder.
Ecclestone was speaking by telephone to the Camp Beckenbauer sports business forum on Tuesday, when he was asked about interest from Qatar.
“Our shareholders at the moment are in such a position at the moment where they have to lose some of their shares, or all of them, shortly,” said Ecclestone. “That's the way things are set up for them.
“There has been a lot of interest. I would say there are three at the moment parties that... I'd be surprised if one of them doesn't buy it shortly.”
Pressed on the likely time frame, he added: “This year.”
Ecclestone has indicated in the past that CVC was under pressure to sell.
“It’s like all hedge funds,” he told Motorsport.com in July. “They invest people’s money for a certain period. It doesn’t matter how good they do, they have to give it back.
"Maybe they re-invest again, maybe they don’t, I don’t know. They’re past their sell-off date. They have extended it a couple of times.”
Najlakse je sada kakati. Ali ako se sjecate bas je Renault bio tim koji je inzistirao na motorima manjeg kapacitete. Oni su u stvari originalno željeli V4 motore od 1.4 litre. Čak su i prijetili odlaskom iz f1 ako se nastavi sa V8 motorima. Na inzistiranje Ferarija i Merca podignut je kapacitet na 1.6 i na V6 motore jer 1.4 V4 motori nisu njima relevantni za njihove aute.Zeus je napisao/la:Eto, nakon kritika pravila, Renaultov bivši tehnički direktor Francois Castaing poslao je otvoreno pismo J. Todtu i B.Ecclestoneu u kojem nudi rješenja za stanje u kojem se našla F1 zbog loših pravila u startu nove hibridne ere. Jonatan Noble u svom tekstu analizira i donosi...
http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... a-failure/
Vrijedi pročitati.
6 tona goriva manje po sezoni-50kg manje po utrci, ali 2000 senzora na bolidu trebaju vojsku inžinjera na svakom trkaćem vikendu, pogotovo kod velikih momčadi. To nisu ubrojili u svoju "zelenu" formulu, niti se spominje...
Strateška grupa je najveći uzrok ovih problema, dok se oni ne budu raspustili, problemi se neće riješiti.
Hmm, vrlo zanimljiva slika.hattrick je napisao/la:Zanimljiv primjer plana tokom FP1 i FP2, po ovome možemo lako znati (u normalnim uvjetima) kad i što se testira i koje su brzine za što reprezentativne;
[ link do slike ]
valjda nisi pročitao teks linka, Castaing je bio teh. direktor Renaulta, nije sudjelovao u lobiranju za hibride niti u njihovom razvoju. Ne bi valjda onaj koji je sudjelovao aktivno u ovom procesu, sad davao druge ideje-upravo suprotno, ukazuje gdje su se napravili ekstra troškovi sa svim tim senzorima. Ne samo da to nosi dodatnu logistiku, nego utječe direktno na perfrmanse timova, i to baš onako što se "htjelo" izbjeći novim pravilima hibrida.SEAS je napisao/la:Najlakse je sada kakati. Ali ako se sjecate bas je Renault bio tim koji je inzistirao na motorima manjeg kapacitete. Oni su u stvari originalno željeli V4 motore od 1.4 litre. Čak su i prijetili odlaskom iz f1 ako se nastavi sa V8 motorima. Na inzistiranje Ferarija i Merca podignut je kapacitet na 1.6 i na V6 motore jer 1.4 V4 motori nisu njima relevantni za njihove aute.Zeus je napisao/la:Eto, nakon kritika pravila, Renaultov bivši tehnički direktor Francois Castaing poslao je otvoreno pismo J. Todtu i B.Ecclestoneu u kojem nudi rješenja za stanje u kojem se našla F1 zbog loših pravila u startu nove hibridne ere. Jonatan Noble u svom tekstu analizira i donosi...
http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... a-failure/
Vrijedi pročitati.
6 tona goriva manje po sezoni-50kg manje po utrci, ali 2000 senzora na bolidu trebaju vojsku inžinjera na svakom trkaćem vikendu, pogotovo kod velikih momčadi. To nisu ubrojili u svoju "zelenu" formulu, niti se spominje...
Strateška grupa je najveći uzrok ovih problema, dok se oni ne budu raspustili, problemi se neće riješiti.
Šta bi tek bilo da su prihvaćeni ti patuljci.
Pa šta je stara budala zaboravila da je Lewis pobijedio u GP2 klasi 2006., godinu dana prije nego što je u Formuli 1 završio na 2. mjestu?"I would like to see him in a GP2 car with the GP2 drivers... I am not saying he would not win, but it would be interesting.”