Stranica: 53/308.

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 13:11
Postao hattrick
avetma je napisao/la:
@senna66: Nevjerojatno da ti još nije propagiralo domenu... Probaj preko drugog uređaja ili barem preko drugog browsera. Neki browseri su lijeni pa pamte DNS postavke dosta dugo. Ukratko - "f1puls.com" je ime stranice koja tvom browseru naredi da otvori određeni IP. I onda browser prvi put zapamti da je f1puls.com = neki IP, i onda više neko vrijeme uopće ne provjerava je li to točno. Mi smo promijenili server i preusmjerili domenu, ali tvoj Chrome još uvijek učitava stari IP. Problem nije teško riješiti, guglaj "DNS flush Chrome" ili tako nešto. Sam sebe će se refreshati kroz 24 ili 48 sati koliko znam.
tips:
https://www.techwalla.com/articles/how- ... roid-phone

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 13:48
Postao Krstas
Kako da postavin video sa youtube-a?

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:12
Postao hattrick

Kod: Označi sve

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-64kYF0_gCs[/youtube] 
:cool:

_____________

Imam problem sa pretplatama. Naime na tapatalku imam isključen način da me se pretplati na svaku temu gdje imam nekakav post.. u biti imam isključen bilo kakvu automatsku pretplatu, a na korisličkoj ploči na forumu sam ukinuo mogućnost da mi se šalju mailovi... također sam obrisao sve moguće preplate. No nekim čudom kad god napišem nešto na nekoj temi ta tema mi ode u pretplatu.. znači da radi automatski. Na postavkama foruma na korisničkoj ploči nisam našao opciju kao na tapatalku da ukinem tu automatiku.. tako da konstantno dobivam mailove od [email protected] (ne od tapatalka) da je netko nešto postao na pretplaćenoj temi... konstantno se borim sa tim i opetovano brišem pretplate koje nisam svojevoljno učinio, već mi se tema pretplaćuje jer sam nešto postao na njoj. Čak i ona uključena postavka da mi portal ne šalje mailove očito ne radi:
http://image.prntscr.com/image/e6d84a30 ... d4567a.png

...Vetma pomagaj! :D

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:31
Postao avetma
Ne vjerujem da je forum, meni se to događalo prije koji tjedan kad se Tapatalk updateao. Onda sam negdje našao na opciju da me ne pretplati, mislim da nije bilo u opcijama foruma nego općeniti settings aplikacije. Provjerit ću jel možda forum zeza, ali sumnjam, mail notifikacije sam ukinuo u startu odmah.

Sent from my PRO 5 using Tapatalk

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:34
Postao Krstas
U cemu je fora?
[youtube]https://youtu.be/R1_ZANxxNcQ[/youtube]

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:38
Postao hattrick
kada sam dobivao predplate od foruma preko tapatalka onda mi se to slalo preko njihove mail adrese.. a ovo mi šalje F1puls preko svojg maila [email protected] . Zbog toga nevjerujem da je do njih. Uostalom provjeri, ja sam u tom pogledu bespomoćan. Uostalom ako na forumu odaberem da mi se ne šalje mail, onda bi u najmanju ruku taj odabir morao raditi, bez obzira što mi automatski stavlja teme u predplatu.

__________

Krstaš, jesi vidio u kojoj formi je link koji sam kopirao sa yutuba.. nije u ovoj kraćoj verziji nego u ovoj:
https://www.youtube.com/watch?v=R1_ZANxxNcQ

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:49
Postao hattrick
također mi prilikom uplouda slike u kodu ne želi prikazati sliku (ne može utvrditi dimenzije slike, kaže).. i to sam stavljao tri verzije linka za istu sliku u img kod:

Kod: Označi sve

[img]https://pbs.twimg.com/media/C6O2lRhWMAIMn6W.jpg[/img]
[img]https://pbs.twimg.com/media/C6O2lRhWMAIMn6W.jpg:large[/img]
[img]http://www.upslike.net/images/2017/03/06/69f09045485fbc3f8d04c9f87feaf0df.jpg[/img]
...sad bi umijesto one "Donator" uz čvarke moglo pisati "Inspektor" :mrgreen:

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:52
Postao avetma
Uključena ti je ova opcija "Automatski me obavijesti o odgovorima na moje poruke" :) Pronađi je u profilu ili javi da ti je ja isključim ako ne nađeš.

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:55
Postao avetma
hattrick je napisao/la:također mi prilikom uplouda slike u kodu ne želi prikazati sliku (ne može utvrditi dimenzije slike, kaže).. i to sam stavljao tri verzije linka za istu sliku u img kod:

Kod: Označi sve

[img]https://pbs.twimg.com/media/C6O2lRhWMAIMn6W.jpg[/img]
[img]https://pbs.twimg.com/media/C6O2lRhWMAIMn6W.jpg:large[/img]
[img]http://www.upslike.net/images/2017/03/06/69f09045485fbc3f8d04c9f87feaf0df.jpg[/img]
...sad bi umijesto one "Donator" uz čvarke moglo pisati "Inspektor" :mrgreen:
Probaj sad :)

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 14:56
Postao hattrick
misliš da mi to baca teme u pretplatu? Ja sam mislio da je to samo u slučaju da me netko citira. Budem isključio pa ću vidjeti dali je do toga.
Btw... čemu onda služi ona opcije:
Dozvoli da me se kontaktira preko e-maila:
Dozvoli administratorima da mi šalju e-mail:

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 15:02
Postao avetma
Prva je opcija da korisnici međusobno mogu slati inbox, ali i mail jedni drugima preko foruma.
Druga je da ti administratori mogu slati mail preko foruma.

Postavke foruma -> Uredi postavke poruka, a ne globalne postavke.

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 15:10
Postao hattrick
Ma znam di se to nalazi, no nisam mislio da bi to moglo biti šema za te automatske predplate preko foruma. čini mi se da smo našli zekonju. Thx! :pivo:

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 15:16
Postao Krstas
Hattrick brate moj nista ne kontam.

Kako da kopiram link sa jutuba, sta da radim :) ?

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 15:41
Postao hattrick
Krstaš, imaš poruku u Inboxu.. pa pogledaj, da sad tu ne nastavljamo.

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 16:19
Postao Ferrari
Vetma hoce li se vratiti opcija editiranja komentara ispod vijesti? Jer dogodi se pogreska u pisanju pa ne mozes ispraviti...

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 17:44
Postao avetma
Molim sve da jave ako još bude problema s logiranjem, sad sam se dva sata zezao s tim da profunkcionira kako treba, mislim da bi moralo raditi kako spada. Možete se logirati i odlogirati na portalu ili na forumu, moralo bi hvatati oboje.

@Ferrari: Zasad ne, pitao je zekohonda za to nekoliko stranica ranije. Dok ne budem siguran da neće žderati resurse novog servera.

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 19:12
Postao Vettel-Ferrari
Imam jedan prijedlog što se tiče komentara. Nedostanak editiranja me dosad 2x već "košta", sinoć sam nešto sitno htio editirat, a malo prije sam pogrešan komentar replicirao, pa sad to izgleda nakaradno. Kako se mogu sjetiti ni prije se nije moglo editiranjem promjeniti replika. Pa kontam da bi možda bolje bilo da postoji mogućnost da se komentar jednostavno obriše u nekom roku od 1-2 minute. A tko se zna snaći stari će komentar jednostavno prekopirati i u novom samo popraviti pogreške i opet u vrlo kratkom roku ga objaviti. To kažem jer mi se čini kao jednostavnije rješenje koje bi manje žderalo resurse kao što ti @Vetma kažeš, ali opet ti znaš šta je najbolje.

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 21:50
Postao avetma
Sva ta odbrojavanja jedu resurse. Tih pet minuta prilikom svakog otvaranja stranice s komentarima ide injekcija serveru da ga pita jel isteklo vrijeme ili nije. To je jako veliki load za kojeg nisam siguran da bi prošao ok. Polako, možda bude. :)

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 22:02
Postao zekohonda
Ok, vetma.
Mada, ono, laik sam, ali kad vas (nas) hosting kosta 10x vise nego prije zar ne bi to trebalo pokrivat sve?

Re: Prigovori, prijedlozi i pohvale za F1puls

Postano: 06.03.2017., 22:43
Postao avetma
zekohonda je napisao/la:Ok, vetma.
Mada, ono, laik sam, ali kad vas (nas) hosting kosta 10x vise nego prije zar ne bi to trebalo pokrivat sve?
Trebalo bi. A hoće li - to ćemo vidjet. Hosting je čudan biznis, a svašta se da pročitati ako se malo istražuje po internetu. Ukucajte "hostgator reddit" pa pročitajte što se piše...

Ukratko, EIG (Endurance International Group) je hosting kompanija koja ima poslovni model da kupuje druge hosting kompanije (sad ih imaju čak pedesetak, između njih i gigante poput Hostgatora i Bluehost) i onda otpuste hrpu sposobnih ljudi koji su radili u podršci, pojačaju ljudstvo u odsjeku prodaje i tako guraju. Poslovni model? Srušiti nekome stranicu i onda ga uvjeriti da treba veći hosting paket, a mnogi su eto kao i mi dovedeni u situaciju da moraju odjednom odabrati hoće li pustiti da stranica ode offline zauvijek ili će uplatiti veći paket pa se kasnije krpati kako zna i umije.

Poznato vam je da smo zahtjev za migracijom na novi server poslali u petak 24. veljače, a nakon osam dana mi je puknuo film i odradio sam taj posao sam. Šest sati je trajao cijeli proces. Znači, u to ulazi i moje učenje zanata oko web servera kojeg sam znao vrlo površno i kompletna migracija stranice i baze podataka. Mislim da nije pogrešno zaključiti kako su oni to mogli napraviti u sat vremena max, s tim da imaju brže internet veze od mene doma i ne moraju ništa učiti nego im je to rutina. Kakvih sat vremena, pola sata! I što se dogodilo? Ne samo da nisu obavili posao nego su mi jučer poslali mail u kojem kažu da nisu još stigli početi migraciju i da se strpim još malo. Pazi, jučer! A stranica već postavljena i radi. Takav odnos prema klijentima može imati samo netko koga boli pipa za to hoću li ostati ili otići od njih. Jer, ako i odem od njih - vrlo je velika vjerojatnost da ću se preseliti kod nekih od 50 drugih firmi koje posjeduju.

Kažeš da bi trebao novi hosting to pokriti, trebao bi. Ali logika ne igra veliku ulogu u odnosu s našim dragim hosting providerom. Ja sam odmah istu večer kad nam je pala stranica pitao je li nam dovoljan jedan određeni njihov VPS paket (koji košta 600 dolara), na što su odgovorili da nije dovoljan jer je taj paket isti kao ono što smo tada koristili (a košta 200 dolara). Znači, agent mi je doslovno tim riječima rekao - taj paket od 600 dolara ima iste specifikacije kao vaš dosadašnji paket od 200 dolara. Nakon toga čovjek više ne zna na koji način da komunicira s njima.

Jedan od chatova, kao primjer.
System James H has joined the chat!
5:25:37 PM James H Hello. How can I assist you today?
5:25:44 PM Ante Vetma Hello, I've been on this chat several times regarding f1puls.com website. We had a shared hosting and on last friday (February 24th) we paid for new VPS and transfer was requested. That was 120 hours ago. Could you please check what's going on with that? Thank you!
5:27:52 PM James H Doesn't appear to be any updates yet. You will get a response once it's completed though. Also we've been experiencing a higher than average volume but at this time I don't have an exact ETA that I could be able to give, if it's been this long then it should be looked into and completed shortly.
5:31:07 PM Ante Vetma This is really unfortunate, because your collegue said that it'll be done "minimum 72 hours and hopefully sooner". I waited extra day, and now it's fifth day without any update. What can I do to make that happen? Fee was paid in about 30 minutes from our first chat.
5:33:42 PM James H Minimum 72 hours would be the opposite of what you are referring to. That means At least 72 hours. Not at most.
5:34:35 PM Ante Vetma I am quoting your agent; 11:04:34 PM John O It will take a minimum of 72 hours but hopefully sooner.
5:35:10 PM Ante Vetma Also; "11:05:04 PM John O Your welcome. It is my top priority to make sure that this is resolved for you today."
5:35:40 PM Ante Vetma Regardless of false promises, that's a shame, but I just want it resolved.
5:35:53 PM James H Minimum is the least or smallest amount or quantity possible, attainable, or required.
5:37:19 PM Ante Vetma What about "It is my top priority to make sure that this is resolved for you today?" 120 hours later - you say there are no updates.
5:39:50 PM James H Looking at the chat from when you talked to him the context was that resolving your issues was top priority that didn't actually mean the ticket given that is required by the admins to get done.
5:42:01 PM Ante Vetma Unbelieveable. Okay, I appreciate your patience, and I am sorry for tensions running high here, but I believe you can understand why that's the case. I hope this will be resolved soon.
Nevezano za temu, evo jedan dokaz kako imamo najvjernije posjetitelje. Bez obzira na pad portala čak 8 dana - danas i jučer se posjeti vratili kao da se nije ništa dogodilo :O

22. veljače - 17 tisuća otvaranja stranica
6. ožujka (danas) - 20 tisuća :)

slika