Red Bull Racing

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Vettel
Opet samo glupe novinarske pretpostavke. To što si ti citirao je novinarska šuplja. A ovo je šta je horner rekao: "The important thing for us is to have a first-class engine," explained Horner.
First-class engine je Ferrarijeva mašina u odnosu na Renaultovu, koju trenutno koriste. A ne misli na to da Ferrari ima first-class i second-class engine...
Dobar primjer novinarstva ti je AMuS, gdje jasno navedu pravila zbog kojih to nije moguće, i uz to detaljno objasne. I gdje je svaka stvar koju napišu potkrepljena dokazima u vidu pravila od FiA-e.
Za Manor su se svi morali složiti i u vezi prošlogodišnjeg motora.

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
Nemam se kad raspravljati nego lepo uzmi pravilnik F1 pa citaj
Sto se tice prve i druge klase motora pa Mercedes je ove sezone svim ostalim timovima isporucivao slabije motore od onih koji su oni koristili pod izgovorom sigurnost.Eto koliko je tvoje poznavanje F1. :thumbsd:

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Slavenowsky je napisao/la:Posto je VW sad u zizi javnosti zbog tuzbi, ako budu kaznjeni sa 18 milijardi, to ce ih posteno uzdrmati, ali da bi vratili povjerenje, moraju imati jedan veliki PR,a RBR bi bio

.....

Ko ce ga znati, mozda im ova kuknjava malo urodi plodom da sto brze VW uvuku u F1 :)
Ovo bi otprilike moglo biti to:

After the scandal: Is VW’s new boss a motorsport fan?

http://www.motorsport.com/f1/news/after ... sport-fan/
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Vettel
mcl je napisao/la:Nemam se kad raspravljati nego lepo uzmi pravilnik F1 pa citaj
Sto se tice prve i druge klase motora pa Mercedes je ove sezone svim ostalim timovima isporucivao slabije motore od onih koji su oni koristili pod izgovorom sigurnost.Eto koliko je tvoje poznavanje F1. :thumbsd:
:facepalm: idi pokrij se.
Može se desiti da i Red Bull dobije slabiju specifikaciju, ali samo ako sami na to pristanu. Ostali timovi se sigurno nebi bunili, ako bi to njima bilo u redu :D
Ako neko i koristi slabiju specifikaciju onda je sam na to pristao. Nekima stvarno treba nacrtati da i gorivo i softver utiču na performanse, a koji NISU uključeni u ugovor sa motorima. Mogao je McLaren plakati koliko god hoće prošle godine, ali jedina razlika između njihovog motora i onog u Mercedesovom bolidu je softver i Mobil1...

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
Sad lepo procitaj tvoje predhodne postove i ovaj sad pa zamoli nekog da ti objasni kolike gluposti pises

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
Ne znam sto bi uopste Ferrari ili Mercedes davali RBu motore .Pa oni se takmice jedni protiv drugih ni RB njima nije davao Edrijana za aerodinamiku.Sami su ovo zakuvali kao sto mislim Berger rece RB je prvo trebao da nadje resenje pa onda da se raskanta sa Renom,e sad ovako ni tamo a ni nazad

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
senja je napisao/la:
mcl je napisao/la:Nemam se kad raspravljati nego lepo uzmi pravilnik F1 pa citaj
Sto se tice prve i druge klase motora pa Mercedes je ove sezone svim ostalim timovima isporucivao slabije motore od onih koji su oni koristili pod izgovorom sigurnost.Eto koliko je tvoje poznavanje F1. :thumbsd:
:facepalm: idi pokrij se.
Može se desiti da i Red Bull dobije slabiju specifikaciju, ali samo ako sami na to pristanu. Ostali timovi se sigurno nebi bunili, ako bi to njima bilo u redu :D
Ako neko i koristi slabiju specifikaciju onda je sam na to pristao. Nekima stvarno treba nacrtati da i gorivo i softver utiču na performanse, a koji NISU uključeni u ugovor sa motorima. Mogao je McLaren plakati koliko god hoće prošle godine, ali jedina razlika između njihovog motora i onog u Mercedesovom bolidu je softver i Mobil1...
Prvo pises da ne mogu dobijati slabiju verziju ,sad ako oni sami ne pristanu ,ja stvarno ne kapiram jel ti gledas F1 ili moto gp.Pa Vilijams i ostali korisnici Mercedesovih PU cele sezone traze da im Mercedes dostavlja iste PU koji i oni koriste a ovi to izbegavaju pod izgovorom o izdrzljivosti PU.Tako da se Wilijams sigorno nije slozio da dobija slabije PU.Da si redovno pratio F1 sve bi to znao

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
@mcl nemoj se previse hvalisat i ljude kategorisat kako nesto znaju ili ne, rekao sam ti na pocetku ako imas dobre argumente iznesi ih, a ne rekla kazala.

Williams ima na raspolaganju novi Mercedesov motor, ali Williams nece da koristi taj isti, jer su zadvoljni sadasnjom konfiguracijom. Williams za svoj 4 motor ce imati sasvim sigurno na raspolaganju novi Mercedesov motor, ali oni jos ne namjeravaju ga koristiti, najvise se spomonje njegova sigurnost. Svi timovi koji potpisu ugovor sa nekim proizvodjacem moraju dobiti potpuno isti motor, svaka nadogradnja na njemu mora biti ista kod svih timova.

Evo ti i izvor:

http://www.skysports.com/f1/news/12476/ ... ne-in-2015
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
To je prica za ovaj najnoviji agregat koji Mercedes koristi od Monze.A agregati do Monze su bili 0,3 sekunde sporiji po krugu ili nesto tako slicnoo u udnosu na PU koji koristi Mercedes do Monze i to nije rekla kazala
Uostalom i sam BBerni kaze da je trenutno problem sto Ferrari zeli da da RBu PU iz 2015.Ja samo pricam da je to moguce dok pojedini ovde tvrde da se ne mogu koristiti agregati iz 2015 sto je cista glupost i neobavestenost

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
mcl je napisao/la:A agregati do Monze su bili 0,3 sekunde sporiji po krugu ili nesto tako slicnoo u udnosu na PU koji koristi Mercedes do Monze i to nije rekla kazala
Jel mislis "od", malo si se zbunio, pa ti recenica nema smisla :)! Williams koristi iste motore koje su koristili Mercedesi (tim) do VN Monze i da jos ne namjeravaju preci na nove, ne zbog toga sto im Mercedes ne da, vec sto ga jos ne zele!

A to sto pricas da ce koristiti motore iz 2015, pa sve tokene ce Ferrari potrositi u 2015, kao sto je i Mercedes, a ostalo ih je jako malo. Previse caprkanja po motoru nece biti, ali razlika je u tome sto ce Ferrari malo "redizajnirati" motor koji ce usavrsavati sa aerodinamikom, dok RBR ce taj motor dobiti nesto malo kasnije, to su prednosti tvornicara, naspram privatnika. A jos nesto, novine nekad svasta pisu, danas citam mozda ce RBR ostati cak sa Renaultom!???? Cak se jos ne zna hoce li Renault biti u F1, pa cak Alonsa sele van F1, pa Buttona su vec otpisali itd...

Znaci ti da imas svoj privatni portal mozes napisati nesto da privuces paznju citaoca! Ne vjeruj nekad previse tabloidima ;)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
Ne lepo sam napisao od pocetka ove sezone Wilijams i sotali su dobijali oslabljen PU u odnosu na Mercedes.Ne mogu sad pretrazivati internet da bi ti dokazao ali pitaj nekog kolegu ko se vise razume u F1

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Znaci Williams je dobivao motor 0,3 s sporiji od Mercedesa!? Hajmo odmah trcat u Oxfordshire da javimo to Williamsu, mozda to ne znaju. :)

Ako su ti informacije "telegraf", "dnevnik hr", "klix" itd. ne trazi.

Danasnja F1 je tako tajnovita da se samo nagadjaju stvari, a nije samo motor presudan, iako je kljucna karika ove F1, Mercedes kao cjelokupan paket je savrsen, a to je razlika izmedju konzumenta i proizvodjaca.
Zadnja izmjena: Slavenowsky, dana/u 01.10.2015., 18:19, ukupno mijenjano 1 put.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
Ja naso kome da objasnjavam

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Nemoj ziv bio ti vise nikom nista objasnjavat :)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
Ne nego ce od onih sto misle da znaju da cuju nesto pametno

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2461
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Nedavno sam komentirao u jednoj od temi koje bi prednosti a koje mane bile u potencijalnom braku RB-Ferrari. Naveo sam dosta pozitivnih stvari po Ferrari, ali ona ključna negativna bila bi pucanj u vlastitu nogu.
Moram reći da sam danas dosta kontra bilo kakvog sklapanja braka između RB-Ferrari (iako je to sada neminovno). Čitajući zadnjih par dana izjave vrhuške RB moram reći da bi to bio vrlo loš partner. Ferrari je kroz svojih 60 i nešto godina uglavnom sam funkcionirao bez ikakvog jakog savezništva sa izravnim konkurentima. Postavlja se pitanje zašto bi netko tko pretendira ka naslovu dao svoju A specifikaciju PU (zajedno sa dobavljačem goriva i potpuno otvorenim software-om)? Upravo to traži Red Bull! Ne da traži, faktički ucijenjuje F1 izlaskom. Također to traži od dobavljača PU koji im nije bio prvi izbor (nešto je o tome već pisao hattrick). Moram reći da im je taktika vrlo loša.

Zanimljivo je to da je Manor potpisao ugovor sa Mercedesom što se tiče PU, ali također i tehničko savezništvo sa Williamsom. Mislim da to dovoljno govori koliko je velikima stalo do RB-a. Manor ne čini prijetnju, ali popunjava grid. Zašto bi jedan Mercedes sebi priskrbio još jednog konkurenta za naslov? Logika je vrlo jednostavna. Koliko god ima forumaša koji navijaju da ima što više momčadi koje se bore za naslov, momčadi razmišljaju sasvim suprotno.
Ako RB (i TR) ode iz F1, plakat će se sveukupno 5 dana, ali prize money koji pripada RB+TR staje onima koji ostaju. Bojim se da neće biti puno prolivenih suza.

Iako drukam za Ferrari više nego za samu F1, ipak se nadam da će RB (i TR) ostati. Nadam se da će dobiti Ferrarijev PU, ali ne i ono što zahtjevaju. Sami su se doveli u situaciju u kojoj jesu. Neka prodaju kroz godinu-dvije momčad, neka nađu drugog dobavljača PU izvana, što god...
Ferrari ne smije ugroziti svoje ciljeve. Ja vjerujem da su to naslovi.

Post

mcl
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 111
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Mclaren,Hamilton
I ja sam jedan od onih sto od pocetka nija za to da Ferrari daje motore RB ,veoma lepo receno .Nadam se da ce pojedini forumasi shvatiti da je moguce dati i losiju PU do one koju koristi fabricki tim .Mada bi voleo da im i Ferrari neda pa nek ljube gume sad renou da ih primi nazad

Post

Lady
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 826
S nama već: 10 god 5 mj
mcl je napisao/la:.Nadam se da ce pojedini forumasi shvatiti da je moguce dati i losiju PU do one koju koristi fabricki tim .
Da je to tako, prvi bi im Mercedes dao 'lošiiji' motor i na taj način skinuli Red Bull s vrata. Sve PJ moraju bit potpuno jednake po pravilima FIA-e i samo jedan motor može bit homoligiran. Znači, ako se potroše recimo 4 tokena na jedan motor, od tada pa na dalje taj motor, odnosno PJ je potpuno homologirana i to nadzire FIA. Znači, sve ekipe koje su na tom proizvođaču će kad budu htjele mjenjat svoju cijelu pogonsku jedinicu dobit tu konačnu verziju (identičnu kao i sve PJ od tog proizvođača). Jedino šta se razlikuje od tima do tima sa istim pogonskim jedinicama su gorivo i software. I na koji način ćete ugradit tu pogonsku jedinicu u svoju šasiju. Zato i tvornički timovi kao sam Mercedes AMG i Ferrari imaju apsolutnu prednost jer imaju kompletan uvid u cijeli software svoje PJ i na taj način se i mapira sam motor, te gorivo koje je itekako važno.

Još jedna stvar je jako bitna koju se rijetko ovdje spominje a to je kako koristiti ERS? ERS je praktički i najbitniji dio pogonskih jedinica i upravo njegovo pravilno korištenje, a pogotovo za sakupljanje energije je zadužen software. Ako se još uzme u obzir cijeli sustav hlađenja koji mora bit optimalan, a samim tim automatski govorimo i o aerodinamici, dakle o samoj šasiji, naravno da tvornički timovi imaju prednost jer oni ipak imaju kompletan uvid u cijelu svoju PJ, te na taj način mogu unaprijed radit i na samoj šasiji, dok drugi 'customer timovi' (obični kupci) dobiju samo gotov proizvod koji onda moraju i ugradit u svoje šasije. Red Bull nam je najbolji primjer koliko se može napredovat kad imaš vrhunsku šasiju, a prilično loš motor. Međutim, isto tako treba napomenut da oni imaju kompletan uvid (barem su imali do sad) u Renaultov cijeli razvoj PJ i na taj način se i radi i prilagođava šasija.

Mercedes AMG ima najbolje izbalansiran kompletan bolid, znači, njihova PJ zajedno sa šasijom + Petronas gorivo i sve to zajedno podešeno preko njihovog softwarea čine apsolutno najbolji bolid na gridu. I još ću napomenut jednu bitnu stvar - Driveability .

Evo kratkog citata šta je ustvari driveability:
In short, the driveability the teams are speaking of is the way in which the car behaves under acceleration. You don’t want to put the throttle down and have erratic of unpredictable torque and acceleration. It has to be smooth and predictable for a dirver. Smooth acceleration and predictable throttle response is key.
A to sve radi software
Ja ću još samo na ovaj citat nadodat recimo unošenje veće brzine kroz zavoje, pogotovo brze zavoje. Ako nemaš dobar balans i famozni 'driveability', nemožeš prenijet dovoljnu brzinu kroz sam zavoj i na taj način se gube desetinke i na kraju sekunde... U tom pogledu je Mercedes AMG najjači od svih i tu oni grade najveću prednost.

Mogla bi sad tu napisat još brdo toga, ali većina već sve to znate, kao npr... namještanje brzina (kraće ili duže brzine...sjetite se lani kako Mercedes AMG nije praktički niti koristio 8 brzinu), a štelanje brzina imate pravo samo jednom u cijeloj sezoni, pa 'skidanje' maksimalne brzine da bi se dobilo više na downforceu, menađiranje guma....itd .... sve je to bitno za sam balans bolida + snaga, a u sve to imaju najbolji uvid tvorničke momčadi baš zbog svega šta sam navela ranije....

..........................

Još ću napmenut kako smatram da bi više Ferrari profitirao ako daju svoj motor Red Bullu, nego obrnuto, jer automatski Ferrari dobiva cijeli uvid u Red Bullovu šasiju, a to bi moglo bit od ključne važnosti za sam Ferrari.
slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18387
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
@Lady, htjedoh napisati nešto slično, doduše, malo kraće :mrgreen: .
Nevezano za gornju raspravu.
Ali eto, vidim, pretekla si me. I sve to fino napisala i pojasnila.
Zato, od mene :klanjam: :thumbs:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Vettel
mcl je napisao/la:Ne znam sto bi uopste Ferrari ili Mercedes davali RBu motore .Pa oni se takmice jedni protiv drugih ni RB njima nije davao Edrijana za aerodinamiku.Sami su ovo zakuvali kao sto mislim Berger rece RB je prvo trebao da nadje resenje pa onda da se raskanta sa Renom,e sad ovako ni tamo a ni nazad
Nemoj ti nikome o glupostima...
Odkad je Formule 1 uvijek je bilo i timova koji ujedno nisu i proizvođači motora. Kao što su tvoj McLaren, Williams, Red bull... Zašto daju motore ostalim ekipama? Ako su već pristali biti dobavljači motora za ostale, onda trebaju dati motore ko god hoće da ih kupi.

Što se tiče jednakosti, sa tobom se o tome ne može, jer si previše plitak. Gore su ljudi već objasnili.
Ovo što Slavenowsky piše za Williams, sam ja već negdje pisao za Sauber. I to baš sam tebi odgovarao, čini mi se. Sauber nije uzeo još zadnju Ferrarijevu specifikaciju, jer imaju drugačiji plan korištenja motora. Još im nije na red došlo da načmu 4. motore. Ali zato će Ferrari sigurno načeti i pete, pa će dobiti kaznu...

A ovo što sam rekao da bi Red Bull mogao koristiti prošlogodišnje je isto kao i u slučaju Manora, za šta se trebaju svi timovi složiti. Znači ako se sam Red Bull sa tim složi (u što čisto sumnjam), ostalima sigurno neće smetati da Red Bull dobije slabije motore. Pa bi se vjerovatno i ostali složili.

A što se tiče nadogradnje kroz sezonu, to više neće biti problem, jer od naredne sezone zatvaraju tu rupu. Pa će se svi tokeni morati potrošiti prije početka sezone, kada će biti i homologacija motora. Znači opet ko prošle godine. Kakav motor napraviš do homologacije, to ti je za čitavu sezonu.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡