Ne Lady Kimi se zalio nakon sto ga je Vettel presao, na radiju je bila poruka kako nema dovoljno brzine na pravcu, nije se zalio na gume, kao i na Vettela sto ga je onako "rizicno" presao.
Druga je sad prica sto nema gripa i sto nije u stanju da zagrije gume kao Vettel itd. A to ti je odmah i odgovor na to sto su Kimija zvali malo ranije u box. Zato sam i rekao gore, Ferrari je imao odlicnu strategiju, odnosno odlicno su zaustavljanje odradili, malo su kasnili sa Kimijem, ali ne toliko da mu pokvare poziciju. Rekao sam da je nekad i do vozaca da odrade stvari na stazi, a ne preko boxova.
Kimi je ocigledno ocekivao oprezniju reakciju Bottasa, slicnu kao sto je Kimi popustio malo sa Vettelom, tacnije nije se previse gurao za poziciju, ali to se nije desilo. Oba vozaca su htijela postolje i zavrsilo se skoro pa najgore za obojicu.
VN RUSIJE (Sochi Autodrom) 09. - 11. listopada 2015.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mh5OZb9KBYQ[/youtube]
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
To šta se Kimi žalio je posljedica njegove nemogućnosti zagrijavanja guma na optimalnu temperaturu dok je bio SC. Isto vezano za to, Kimi je na račun toga i poznat zato u očuvanju guma duže od ostalih, pa tako bi sigurno bez problema mogao odvest još par krugova prije boxa. Gledajući kroz cijelu ovu sezonu, upravo je Vettel uvijek više trošio gume od Kimija.Slavenowsky je napisao/la:Ne Lady Kimi se zalio nakon sto ga je Vettel presao, na radiju je bila poruka kako nema dovoljno brzine na pravcu, nije se zalio na gume, kao i na Vettela sto ga je onako "rizicno" presao.
Druga je sad prica sto nema gripa i sto nije u stanju da zagrije gume kao Vettel itd. A to ti je odmah i odgovor na to sto su Kimija zvali malo ranije u box. Zato sam i rekao gore, Ferrari je imao odlicnu strategiju, odnosno odlicno su zaustavljanje odradili, malo su kasnili sa Kimijem, ali ne toliko da mu pokvare poziciju. Rekao sam da je nekad i do vozaca da odrade stvari na stazi, a ne preko boxova.
Kimi je ocigledno ocekivao oprezniju reakciju Bottasa, slicnu kao sto je Kimi popustio malo sa Vettelom, tacnije nije se previse gurao za poziciju, ali to se nije desilo. Oba vozaca su htijela postolje i zavrsilo se skoro pa najgore za obojicu.
A sad pogledaj malo ovaj video i poslušaj team radio Raikkonena. Kimi je morao pustit Vettela jer bi pobrao kaznu zbog sjecanja zavoja i stjecanja prednosti.
https://vid.me/Qr94
A sad vezeno za strategiju:
Izgleda da je i James Allen onda pogriješio kada smatra da je Ferrari zeznuo sa strategijom kod Raikkonena! Samo šta on referira na onaj pit stop za vrijeme SC kao šta su napravili Ricci i Perez .
Analysis: Risk free podium goes begging as Ferrari miss an opportunityIn fact there was a clear opportunity for Ferrari not only to avoid that risky final overtake, but to guarantee Raikkonen a podium using Race Strategy early on. When the Safety Car was deployed on Lap 12, for the accident of Romain Grosjean, only four cars chose to pit. In race order these were Perez, Ricciardo, Sainz and Button.
At this stage Hamilton was leading Bottas, with Raikkonen five seconds behind in third, holding up his team mate Vettel. So why did Ferrari not split strategies at this point and pit one of its drivers, so it would be the leading car of those going to the finish on soft tyres?
In Sochi with soft tyres that could manage up to 40 laps, then a Safety Car around Lap 12-15 was a clear trigger for a decision. It was surprising that only four drivers took the opportunity.
Ferrari had two cars in the lead pack, whereas Mercedes and Williams had only one each. Raikkonen was holding up Vettel so it made sense to pit the Finn under the Safety Car, allowing Vettel to close up to Bottas.
Meanwhile Raikkonen would have become the leading car on soft tyres going to the finish, ahead of Perez and Ricciardo, as it turned out. By stopping at Safety Car speeds on Lap 12 he would expect to lose positions to Perez, Kvyat, Nasr and Ricciardo. But as Perez and Ricciardo stopped anyway, in fact only Kvyat and Nasr would have been ahead.
Raikkonen would have been able to pass both relatively easily on new tyres and then he would have been back to fourth position with his teammate up the road in third, but still to make a stop.
After the restart the leading cars went for another nine laps before stopping. Bottas would have slotted back in behind Raikkonen had Ferrari made that early stop and the older Finn would have been ahead to the finish, scoring a podium in third.
Ferrari has been very good at strategy this season, very aggressive and has made some effective decisions. It was strange that they missed this obvious opportunity.

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Sve to stoji, ima fino video poruka: (skrati na 37:34) https://youtu.be/6NwocuIHwN4 gdje se Kimi zalio kako nema brzine na pravcu, a ne kako nema gripa na stazi (i ovo je sad druga prica, koja bi se mozda trebal citat izmedju redova, kako u sustini nema gripa, a ne brzine), opet to nekad znaju bit sasvim drugacije stvari, ali Kimi se zna nekad pojadat kako nema gripa, a ne brzine!
Sto se tice ovog ovdje je sve regularno, samo je prvi napad Vettela bio napet, da je Kimi uze isao Vettelu bi stradalo prednje krilo, a Kimi bi mozda zavrsio ko Bottas, zato je izletio sa staze i sam je htio da vrati Vettelu poziciju.
Sto se tice ovog ovdje je sve regularno, samo je prvi napad Vettela bio napet, da je Kimi uze isao Vettelu bi stradalo prednje krilo, a Kimi bi mozda zavrsio ko Bottas, zato je izletio sa staze i sam je htio da vrati Vettelu poziciju.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Poslušaj isto radio poruku koju daje Bottasov inženjer u trenutku prije nego će SC otić sa staze: '' Hamilton in front is complaining a lot about a tyre temperature with a pace of safety car, so he may have struggle with the restart'' i onda poslušaj Brundelovo objašnjenje kako je 'skliska' ravnica na startnoj ciljnoj ravnini i kako je upravo Bottas dokazao kako se može prestić Raikkonena u prijašnjem restartu (nakon prvog SC). Raikkonen je 2 puta nakon starta gubio pozicije ne zato jer njegov bolid nema brzine na pravcu , već jer nije dobro zagrijao gume pa je na taj način gubio brzinu.
...............................
A sad kad smo već kod Raikkonena, upravo mu je njegov inženjer u zadnjim krugovima rekao '' all or nothing''......
...............................
A sad kad smo već kod Raikkonena, upravo mu je njegov inženjer u zadnjim krugovima rekao '' all or nothing''......
Raikkonen’s engineer, Dave Greenwood, told him over the radio that the last lap needed to be “all or nothing”, which reflects Ferrari’s desire for the Finn to be more assertive in races and to close the points gap to Sebastian Vettel heading into 2016.

- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Činjenica je da hladne gume utječu te kompromitiraju sam izlazak iz zavoja te shodno time bolid sporije ubrzava prema maksimalnoj brzini. To se posebno osjeti ako je vozač u neposrednoj borbi sa drugim vozačem u bolidu slične ili veće snage sa pravilno zagrijanim gumama.
"What a little star." May 26, 2012.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18175
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Vettel
E sad, pitanje je bi li Ferrari mogao odraditi toliki stint na soft gumama, da su se odlučili za vrijeme SC-a na ulazak u boks. Nije se baš ni Perezu ni Ricciardu isplatilo. Mislim, Perezu se nebi isplatilo, da se dva Finca nisu sudarila 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Kimi je imao puno posla sa gužvom i prestizanjem stoga sumnjam da bi to bio logično od Ferrarija da ga ostavi na Perezovoj taktici.. btw, kad u se odlučite u jednom dijelu utrke na određenu taktiku (koja je već dogovorena prije utrke) teško ju je samo tako mijenjati a da se ne uništi race pace.
___________________
___________________
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
