Velika Nagrada Kine - 12.-14. Aprila 2019.
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Meni nije jasno o čemu i kako razmišljaju stratezi u Ferrariju kad se nađu u situaciji da im neko uradi undercut. Jutros ova situacija je bila viđena već n puta prošlih sezone, kad je očigledno da ih neko undercuta, oni umjesto da povuku taj zakašnjeli potez u idućem krugu, produže stint par krugova bespotrebno i taman kontaš imaju neki as u rukavu s drugačijom strategijom i onda s kašnjenjem od 5-6 krugova odu po iste gume kao konkurent koji im je uradio undercut i izađu umjesto 2-3 sekunde iza, barem 7-8 i onda razlika u brzini bolida ne dođe do nekog izražaja, dok se gume već u hvatanju ne potroše. Kao da se ne mogu pomiriti da ih je neko nadmudrio i da hoće oklijevanjem pokušati da se zaboravi taj strateški poraz.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
I onda mnogi pišu "ne mijenjajte pravila, taman se sve posložilo, imamo izjednačeniji grid" i slične gluposti...Još jedna od brojnih utrka koja me zadnjih sezona podsjeća da Formuli 1 treba totalni remont. 1000. utrka je na kraju bila jedna od najgorih među tom gomilom, duži san zvuči kao pametnija opcija od gledanja ovakve utrke
Treba čestitati Hamiltonu, makar je sve izgledalo kao rutinski odrađen radni dan za njega. Uspio se osvetiti Bottasu za Australiju i do kraja bez problema izdominirao te preuzeo vodstvo u prvenstvu. Ovo mu je već 75. pobjeda, ovim tempom pada Schumijev rekord već iduće sezone
Izgleda ćemo imati nekakvu borbu za naslov samo ako Bottas uspije zadržati priključak i u nekoj od idućih utrka uzvrati Hamiltonu za dva uzastopna poraza.
Ferrari se danas nije borio s Mercedesima, već s Maxom Verstappenom. Trebali su biti ispred njega, no i to su uspjeli uprskati. Najavili su da će u 50-50 situacijama davati prednost Leclercu, a danas su on i Vettel bili podjednaki, ako ništa drugo, barem su dosljedni. Ipak, ne znam je li propuštanje Vettela bila najpametnija opcija, s obzirom na kriminalnu strategiju koja je kasnije dodijeljena Leclercu, nikad nećemo saznati.
Verstappen je danas odradio fenomenalan posao, izvukao je sve što se dalo izvući iz bolida te uspio iskoristiti Ferrarijevu briljantnu strategiju za Leclerca. Gasly je ovaj put barem završio u top 6 i uzeo najbrži krug, no očito je da nije ni blizu Maxovoj razini. Rekao je da mu je ugodnije bilo u Toro Rossu, do polovice sezone bi se mogao vratiti u udobnost tog sjedala. Upravo ću se zato odmah nadovezati na DOTD-a Alexa Albona koji zasad drži pole position za Gaslyjevo mjesto. Danas je odradio fenomenalan posao osvajanjem boda nakon starta iz pitlanea. Smatram da je riječ o vozaču s velikim potencijalom, očekujem da će do polovice sezone pohvatati sve i preboljeti dječje bolesti, stoga bi već tad mogao u Red Bull, ne izvede li Gasly neki čudesan preokret u formi. Red Bull možda favorizira Maxa, ali trebaju im dva jaka vozača.
Perezu i Raikkonenu također pohvale na solidnim bodovima nakon starta izvan top 10, Perez izvlači maksimum iz svog RP-a, a Raikkonen očito uživa u opuštenijoj atmosferi koju mu Alfa nudi. Na proboju mogu svakako zahvaliti Haasovima, jako slaba utrka za njih.
Šteta zbog McLarena, Kvjatova greška i splet okolnosti u gužvi na startu ih je odmah eliminirao iz utrke. Možda bi se dao ugrabiti koji bod. Hulkenberg je ponovo žrtva Renaultove (ne)pouzdanosti, morat će poraditi na tome. Ricciardo rutinski do prvih bodova.
Nadam se da će Baku ponovo ponuditi ludu utrku, treba nam nakon ovakvog užasa.

Treba čestitati Hamiltonu, makar je sve izgledalo kao rutinski odrađen radni dan za njega. Uspio se osvetiti Bottasu za Australiju i do kraja bez problema izdominirao te preuzeo vodstvo u prvenstvu. Ovo mu je već 75. pobjeda, ovim tempom pada Schumijev rekord već iduće sezone

Ferrari se danas nije borio s Mercedesima, već s Maxom Verstappenom. Trebali su biti ispred njega, no i to su uspjeli uprskati. Najavili su da će u 50-50 situacijama davati prednost Leclercu, a danas su on i Vettel bili podjednaki, ako ništa drugo, barem su dosljedni. Ipak, ne znam je li propuštanje Vettela bila najpametnija opcija, s obzirom na kriminalnu strategiju koja je kasnije dodijeljena Leclercu, nikad nećemo saznati.
Verstappen je danas odradio fenomenalan posao, izvukao je sve što se dalo izvući iz bolida te uspio iskoristiti Ferrarijevu briljantnu strategiju za Leclerca. Gasly je ovaj put barem završio u top 6 i uzeo najbrži krug, no očito je da nije ni blizu Maxovoj razini. Rekao je da mu je ugodnije bilo u Toro Rossu, do polovice sezone bi se mogao vratiti u udobnost tog sjedala. Upravo ću se zato odmah nadovezati na DOTD-a Alexa Albona koji zasad drži pole position za Gaslyjevo mjesto. Danas je odradio fenomenalan posao osvajanjem boda nakon starta iz pitlanea. Smatram da je riječ o vozaču s velikim potencijalom, očekujem da će do polovice sezone pohvatati sve i preboljeti dječje bolesti, stoga bi već tad mogao u Red Bull, ne izvede li Gasly neki čudesan preokret u formi. Red Bull možda favorizira Maxa, ali trebaju im dva jaka vozača.
Perezu i Raikkonenu također pohvale na solidnim bodovima nakon starta izvan top 10, Perez izvlači maksimum iz svog RP-a, a Raikkonen očito uživa u opuštenijoj atmosferi koju mu Alfa nudi. Na proboju mogu svakako zahvaliti Haasovima, jako slaba utrka za njih.
Šteta zbog McLarena, Kvjatova greška i splet okolnosti u gužvi na startu ih je odmah eliminirao iz utrke. Možda bi se dao ugrabiti koji bod. Hulkenberg je ponovo žrtva Renaultove (ne)pouzdanosti, morat će poraditi na tome. Ricciardo rutinski do prvih bodova.
Nadam se da će Baku ponovo ponuditi ludu utrku, treba nam nakon ovakvog užasa.
Zadnja izmjena: croatic f1, dana/u 14.04.2019., 11:44, ukupno mijenjano 1 put.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Dakle, popišanzjurina je napisao/la: 14.04.2019., 11:06 osječaj Ferrari navijača nakon utrke VN KIne...
[ link do slike ]



Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
klikerbgd
- Karting
- Postovi: 165
- S nama već: 8 god 1 mj
- Navija za: Sebastian
Najdosadnija trka u poslednje vreme,u stvari jedna od ,bilo je bzv trka jos u skorije vreme.
Daleko smo ,miljama iza Merca,sto se tice brzine.
Jos smo dalje sto se tice organizacije unutar tima,ovi funkcionisu kao sat,a za to su bile potrebne godine u kojima su sve poslozili kako treba i covek koji sve to vodi cvrstom rukom,a ceo taj proces je ubrzalo samopouzdanje koje im je doneo metak od bolida,u odnosu na ostale , u prve tri god hibrid ere.
Nisam pesimista i znam da je sampionat dug i svasta moze da se desi ali racionalno kada se promisli malo cini mi se da Ferrari je potrosio svoje zlatno doba i da je to to sto se njih tice u pogledu titula i velikih rezultata koje su pravili 2000-2005 i onoga sto Merc radi u poslednjim godinama.
Red bull je ispred nas sto se tice organizacije unutar tima i odluka koje donose,sreca je sto jos uvek nemaju dovoljno brz bolid inace smo mi treci u pogledu celokupnog paketa , bolid-organizacija-sef tima-pritisak - sreca\nesreca ....
Daleko smo ,miljama iza Merca,sto se tice brzine.
Jos smo dalje sto se tice organizacije unutar tima,ovi funkcionisu kao sat,a za to su bile potrebne godine u kojima su sve poslozili kako treba i covek koji sve to vodi cvrstom rukom,a ceo taj proces je ubrzalo samopouzdanje koje im je doneo metak od bolida,u odnosu na ostale , u prve tri god hibrid ere.
Nisam pesimista i znam da je sampionat dug i svasta moze da se desi ali racionalno kada se promisli malo cini mi se da Ferrari je potrosio svoje zlatno doba i da je to to sto se njih tice u pogledu titula i velikih rezultata koje su pravili 2000-2005 i onoga sto Merc radi u poslednjim godinama.
Red bull je ispred nas sto se tice organizacije unutar tima i odluka koje donose,sreca je sto jos uvek nemaju dovoljno brz bolid inace smo mi treci u pogledu celokupnog paketa , bolid-organizacija-sef tima-pritisak - sreca\nesreca ....
- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Frantic je napisao/la: 14.04.2019., 10:43Ferrari je napravio grešku što Vettela nije pustio ispred Leclerca 5-6 krugova ranije.f1_zg je napisao/la: 14.04.2019., 10:15Sto puta provarena priča, pusti sad Alonsa, sad ja mogu o gumama, Renaultovim nadogradnjama u zadnjoj utrci, lošem startu Ferrarija, sudarimamtijekom sezone, a ti o tome da je Seb bolji, nema smisla.f1zd je napisao/la: 14.04.2019., 10:05 Aha, ko je Alonsu kriv što ga je Massa školovao u zadnje dvije utrke (tj. kvalifikacije) 2012...a Petrov 2010..
Ajmo o ovome danas, postoji li neki logičan razlog zašto su pustili Vettela ispred Leclerca, osim sponzorskih ugovora, vozačkih ugovora, politike?
I onda brko brabonjak fino dođe na podij i mrtav hladan izjavi da mu je žao što Leclerc nije stigao Maxa. Koji obraz ....![]()
![]()
Već je to iznad pomenula jedna Vettelova navijačica i jedan Hamiltnonov navijač.
I evo, sad ti govori jedan Ferrarijev navijač.
Dakle, da je Vettel pušten naprijed odmah (bio je brži u datom momentu, pusti sad onih -0,011, -0,021,...., na kraju kruga, to je bilo zbog usporavanja iza Leclerca u zadnjem sektoru) i da malog nisu ostavili da lafo "štopa" Bottasa, tj. da su ga oba puta (pogotovo drugi puta) ranije zvali u box, možda bi u tom slučaju Leclerc završio 4.
Nego, kakav je bio tvoj stav kada su Massi skinuli pečat sa mjenjača u Austinu, da bi bio pomjeren na gridu a u korist Alonsa?![]()
Da se razumijemo, ja sam prvi rekao, neka su to uradili. I ja bi.
E i ja bi isto danas pustio Vettela naprijed, ali jedno 5 krugova prije.
Samo što sam ja kod kuće, pored malog ekrana, uz kafu vidio da su Leclerca oba puta trebali zvati ranije u box.
Čekajte malo, jeli ja ovdje jedini mislim da kad biraš putanje bez opterećenja da ti je momčadski kolega u mjenjaču voziš brže? A ispred momčadskog kolege si zato što si ga fer pretekao na startu (ok nije Vettelova krivica, ali fer). Uistinu je patetićno čitati kako se za Vettela uvijek nađe opravdanje zašto je on morao ovo ili ono, a kad se radi o ostalima, bio to Alonso, Leclerc, Ricciardo itd... vrijede druga pravila.
Dajte mi jedan primjer iz novije Vettelove karijere (a da mu bolid nije bio oštećen ili gume poderane) kada je dobio ovakvu sramotnu timsku odredbu? Ono, da se radi o -0.011 i nekakvoj procjeni nekakvog Flavija/Antonia/Mauricija iz boksa. Ajde da vas vidim Vettelovci. Brko je brabonjak i gotovo, ima dobar ugovor i sponzori ga vole, to ga vadi, ne zadugo.
I pustite Alonsa i Massu na miru, danas nisu vozili, pričamo o današnjoj utrci.
Nadalje, maknuli su malog i onda ga slučajno dva puta slali u boks prekasno? Znači ovo prvo je ok, a ovo ostalo kriva procjena? Pa nismo djeca. Maknuli su malog, dali mu da čuva dupe brki brabonjku, jer ovaj drugačije ne zna voziti, riskirali s gumama, Max ga je odrao i sad su se talent i brabonjak približili u bodovima. Sponzori sretni, brabonjak sretan, a bogami koliko čitam navijači jako nesretni.
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Evo ga na, Vettel je i pay driver postao.ima dobar ugovor i sponzori ga vole, to ga vadi, ne zadugo.

Vettela vole sponzori? Lik nema ni twitter ni instagram...nemaju razloga da ga "vole" jer nema načina da promovira te iste sponzore

Osnove iz marketinga.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Što se i vi palite na gluparije...
Što se tiče Ferrarija, njihova greška je što ne znaju što bi sa sobom. Imaš opciju a gdje dajes brutalne besramne naredbe (tipa - lazirat ćemo promjenu mjenjača i pomaknuti ćemo 2.vozaca pet mjesta nize da bi 1.vozac krenuo s čiste strane staze) ili imaš opciju b gdje pustis da se utrkuju i riskiras sve što ide s tim.
Imaš i opciju c gdje postavis pravila i objasniš vozačima, pa se toga držiš, bez obzira koliko britanska medijska masinerija izvrtala riječi i kreirala cirkus od toga.
Ferrari ne bi ni jedno ni drugo. I onda se iznenadi kako ih RB prestigne koji ima slično brz bolid i jednog izraženo boljeg vozača. Oni bi ovu opciju c čini mi se, ali to podrazumijeva silenzio stampa, pa neka klaunovi pišu što žele.
Što se tiče Ferrarija, njihova greška je što ne znaju što bi sa sobom. Imaš opciju a gdje dajes brutalne besramne naredbe (tipa - lazirat ćemo promjenu mjenjača i pomaknuti ćemo 2.vozaca pet mjesta nize da bi 1.vozac krenuo s čiste strane staze) ili imaš opciju b gdje pustis da se utrkuju i riskiras sve što ide s tim.
Imaš i opciju c gdje postavis pravila i objasniš vozačima, pa se toga držiš, bez obzira koliko britanska medijska masinerija izvrtala riječi i kreirala cirkus od toga.
Ferrari ne bi ni jedno ni drugo. I onda se iznenadi kako ih RB prestigne koji ima slično brz bolid i jednog izraženo boljeg vozača. Oni bi ovu opciju c čini mi se, ali to podrazumijeva silenzio stampa, pa neka klaunovi pišu što žele.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
f1_zg je napisao/la: 14.04.2019., 11:51Frantic je napisao/la: 14.04.2019., 10:43Ferrari je napravio grešku što Vettela nije pustio ispred Leclerca 5-6 krugova ranije.f1_zg je napisao/la: 14.04.2019., 10:15
Sto puta provarena priča, pusti sad Alonsa, sad ja mogu o gumama, Renaultovim nadogradnjama u zadnjoj utrci, lošem startu Ferrarija, sudarimamtijekom sezone, a ti o tome da je Seb bolji, nema smisla.
Ajmo o ovome danas, postoji li neki logičan razlog zašto su pustili Vettela ispred Leclerca, osim sponzorskih ugovora, vozačkih ugovora, politike?
I onda brko brabonjak fino dođe na podij i mrtav hladan izjavi da mu je žao što Leclerc nije stigao Maxa. Koji obraz ....![]()
![]()
Već je to iznad pomenula jedna Vettelova navijačica i jedan Hamiltnonov navijač.
I evo, sad ti govori jedan Ferrarijev navijač.
Dakle, da je Vettel pušten naprijed odmah (bio je brži u datom momentu, pusti sad onih -0,011, -0,021,...., na kraju kruga, to je bilo zbog usporavanja iza Leclerca u zadnjem sektoru) i da malog nisu ostavili da lafo "štopa" Bottasa, tj. da su ga oba puta (pogotovo drugi puta) ranije zvali u box, možda bi u tom slučaju Leclerc završio 4.
Nego, kakav je bio tvoj stav kada su Massi skinuli pečat sa mjenjača u Austinu, da bi bio pomjeren na gridu a u korist Alonsa?![]()
Da se razumijemo, ja sam prvi rekao, neka su to uradili. I ja bi.
E i ja bi isto danas pustio Vettela naprijed, ali jedno 5 krugova prije.
Samo što sam ja kod kuće, pored malog ekrana, uz kafu vidio da su Leclerca oba puta trebali zvati ranije u box.
Čekajte malo, jeli ja ovdje jedini mislim da kad biraš putanje bez opterećenja da ti je momčadski kolega u mjenjaču voziš brže? A ispred momčadskog kolege si zato što si ga fer pretekao na startu (ok nije Vettelova krivica, ali fer). Uistinu je patetićno čitati kako se za Vettela uvijek nađe opravdanje zašto je on morao ovo ili ono, a kad se radi o ostalima, bio to Alonso, Leclerc, Ricciardo itd... vrijede druga pravila.
Dajte mi jedan primjer iz novije Vettelove karijere (a da mu bolid nije bio oštećen ili gume poderane) kada je dobio ovakvu sramotnu timsku odredbu? Ono, da se radi o -0.011 i nekakvoj procjeni nekakvog Flavija/Antonia/Mauricija iz boksa. Ajde da vas vidim Vettelovci. Brko je brabonjak i gotovo, ima dobar ugovor i sponzori ga vole, to ga vadi, ne zadugo.
I pustite Alonsa i Massu na miru, danas nisu vozili, pričamo o današnjoj utrci.
Nadalje, maknuli su malog i onda ga slučajno dva puta slali u boks prekasno? Znači ovo prvo je ok, a ovo ostalo kriva procjena? Pa nismo djeca. Maknuli su malog, dali mu da čuva dupe brki brabonjku, jer ovaj drugačije ne zna voziti, riskirali s gumama, Max ga je odrao i sad su se talent i brabonjak približili u bodovima. Sponzori sretni, brabonjak sretan, a bogami koliko čitam navijači jako nesretni.

Jbga, f1_zg, ovo je stvarno najpametnije što ti mogu replicirati na ovakav post.
Izgleda da nisi pročitao moj post.
Niko Vettela ne opravdava, barem ja ne.
Rekao sam šta je Ferrari trebao da uradi.
Ako ti nije jasno šta sam napisao, ja ti ne mogu pomoći.....
Ni prvo nije OK (napisao sam da su naredili Leclercu da pusti Vettela naprijed 5-6 krugova prekasno), a drugo pogotovo nije OK.
Ja to ne bi nazvao krivom procjenom, niti nečim što bi "pogodovalo" Vettelu, već glupošću, neznanjem, idiotizmom, .... (nastavi niz).
Ovo što pitaš Vettelovce, neka ti oni odgovaraju, ja sam Ferrarijevac (Leclerc mi je čak i draži lik od Vettela).
I ne znam zašto uporno lika nazivaš brabonjkom.
I nećemo pustiti Alonsa i Massu, nije lijepo biti dvoličan.
Ja nisam dvoličan, meni je bilo ok (ružno je zvučalo, ali je bilo OK) i kad je Massa dobio onu poruku u Njemačkoj, i kada su mu Austinu prčkali po mjenjaču (ružno, ali opravdano), itd....., a OK mi je i ovo danas (tj. nije, ali samo zbog činjenice da su zakasnili sa propuštanjem!!).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ferrari ima problem sa strategijom!!! Zbog iste ispadamo najveći amateri! Radimo sve po default-u, gledamo sta drugi rade, a nikako da sebi ugodimo.
Po meni opravdano je bilo puštanje Vettela naprijed, po vremenima Seb je imao bolji tempo, ali isti nije bio na nivou Mercedesa i onda stagnacija! Leclerca čuvaju dugo na stazi i to je izgledalo tako kao da žele Vettela na P3! Da se odmah OGRADIM to Ferrari nije želio, ali tako je ispalo! Previše se pažnje dalo Vettelu, koji se sa Maxom u par momenata mučio, dok Leclerc je i dalje bio na stazi!
Dakle, Ferrari i dalje gleda samo tu "vozacku" titulu, totalno je zapustio 'konstruktorsku!!! I to rade godinama! Sve ovo postaje jako depresivno i frustrirajuce.
Vettel je bio dobar, pogotovo u dvoboju sa Maxom, ali bolid nije imao dovoljno snage za vise, Leclerc žrtva loše strategije, dakle pored vise sile koja nas sputava, takodje i sami sebe sputavamo!
Ferrari mora pronaći čudo do Spanije, jer inače ćemo doživotno debakl.
Po meni opravdano je bilo puštanje Vettela naprijed, po vremenima Seb je imao bolji tempo, ali isti nije bio na nivou Mercedesa i onda stagnacija! Leclerca čuvaju dugo na stazi i to je izgledalo tako kao da žele Vettela na P3! Da se odmah OGRADIM to Ferrari nije želio, ali tako je ispalo! Previše se pažnje dalo Vettelu, koji se sa Maxom u par momenata mučio, dok Leclerc je i dalje bio na stazi!
Dakle, Ferrari i dalje gleda samo tu "vozacku" titulu, totalno je zapustio 'konstruktorsku!!! I to rade godinama! Sve ovo postaje jako depresivno i frustrirajuce.
Vettel je bio dobar, pogotovo u dvoboju sa Maxom, ali bolid nije imao dovoljno snage za vise, Leclerc žrtva loše strategije, dakle pored vise sile koja nas sputava, takodje i sami sebe sputavamo!
Ferrari mora pronaći čudo do Spanije, jer inače ćemo doživotno debakl.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Čestitke pobjednicima. Zasluženo 1-2.
Utrka čista petica, ali 5/10.
Pobjeda kakva god da je, dobra je. Ne mora svaka biti spektakl.
Nema se tu šta puno komentarisati, što se Ferrarija tiče. U odnosu na VN Bahreina može se reći da su zadržali brzinu u zavojima, dok su istovremeno izgubili brzinu na pravcima.
Očiti detune motora.
Hamilton odlično startao i rutinski zadržao poziciju do kraja.
Bottas je startao solidno. Vidjelo sa na Vettelovom on-board da je on djelić sekunde krenuo kasnije od LH i SV i to je bilo dovoljno da izgubi poziciju na startu.
Vettel i Leclerc ... Meni je svejedno šta Ferrari radi od svojih vozača. Ono što ja mogu primijetiti kod navijača, je određena količina licemjerja kad se porede kako taktike Ferrarija i Mercedesa, tako i njihovi vozači. Mercedesovi potezi su prljavi, ljigavi, na nivou gamadi i gnjida, dok su Ferrarijevi pametni. I čak ni to ne znaju uraditi kako treba već zakasne bar jedan krug.
Mercedesovi vozači su sluge, wingmani, batleri, dok su drugi šampioni koji trebaju čekati svoje vrijeme.
Vidim piše se o dominaciji 3x1-2/3 ...
Zaostaci Ferrarija u Kini u odnosu na Mercedes su manji od zaostatka Mercedesa u Bahreinu. Zašto više i nije toliko bitno pitanje.
Bitno je da je zvijezda Ferrarija danas bila Binotto, šef pun strasti za F1 koji očito nije dorastao zadatku, kao što to radi danas nevidljivi Wolf, dok testira izmjenu guma za neki SC koji će se sigurno desiti u budućnosti.
Utrka čista petica, ali 5/10.
Pobjeda kakva god da je, dobra je. Ne mora svaka biti spektakl.
Nema se tu šta puno komentarisati, što se Ferrarija tiče. U odnosu na VN Bahreina može se reći da su zadržali brzinu u zavojima, dok su istovremeno izgubili brzinu na pravcima.
Očiti detune motora.
Hamilton odlično startao i rutinski zadržao poziciju do kraja.
Bottas je startao solidno. Vidjelo sa na Vettelovom on-board da je on djelić sekunde krenuo kasnije od LH i SV i to je bilo dovoljno da izgubi poziciju na startu.
Vettel i Leclerc ... Meni je svejedno šta Ferrari radi od svojih vozača. Ono što ja mogu primijetiti kod navijača, je određena količina licemjerja kad se porede kako taktike Ferrarija i Mercedesa, tako i njihovi vozači. Mercedesovi potezi su prljavi, ljigavi, na nivou gamadi i gnjida, dok su Ferrarijevi pametni. I čak ni to ne znaju uraditi kako treba već zakasne bar jedan krug.
Mercedesovi vozači su sluge, wingmani, batleri, dok su drugi šampioni koji trebaju čekati svoje vrijeme.
Vidim piše se o dominaciji 3x1-2/3 ...
Zaostaci Ferrarija u Kini u odnosu na Mercedes su manji od zaostatka Mercedesa u Bahreinu. Zašto više i nije toliko bitno pitanje.
Bitno je da je zvijezda Ferrarija danas bila Binotto, šef pun strasti za F1 koji očito nije dorastao zadatku, kao što to radi danas nevidljivi Wolf, dok testira izmjenu guma za neki SC koji će se sigurno desiti u budućnosti.
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Ferrariju ne trebaju sponzori nikakvi, sami ih nađu jer uvijek ima neko ko bi platio da stoji na nosu bolida iz Marranella isto kao što ni Mercedesu ne trebaju, kao ni većini ekipa koje su finansijski i više nego obezbjeđene (Renault, McLaren, Red Bull).f1_zg je napisao/la: 14.04.2019., 11:51 Čekajte malo, jeli ja ovdje jedini mislim da kad biraš putanje bez opterećenja da ti je momčadski kolega u mjenjaču voziš brže? A ispred momčadskog kolege si zato što si ga fer pretekao na startu (ok nije Vettelova krivica, ali fer). Uistinu je patetićno čitati kako se za Vettela uvijek nađe opravdanje zašto je on morao ovo ili ono, a kad se radi o ostalima, bio to Alonso, Leclerc, Ricciardo itd... vrijede druga pravila.
Dajte mi jedan primjer iz novije Vettelove karijere (a da mu bolid nije bio oštećen ili gume poderane) kada je dobio ovakvu sramotnu timsku odredbu? Ono, da se radi o -0.011 i nekakvoj procjeni nekakvog Flavija/Antonia/Mauricija iz boksa. Ajde da vas vidim Vettelovci. Brko je brabonjak i gotovo, ima dobar ugovor i sponzori ga vole, to ga vadi, ne zadugo.
I pustite Alonsa i Massu na miru, danas nisu vozili, pričamo o današnjoj utrci.
Nadalje, maknuli su malog i onda ga slučajno dva puta slali u boks prekasno? Znači ovo prvo je ok, a ovo ostalo kriva procjena? Pa nismo djeca. Maknuli su malog, dali mu da čuva dupe brki brabonjku, jer ovaj drugačije ne zna voziti, riskirali s gumama, Max ga je odrao i sad su se talent i brabonjak približili u bodovima. Sponzori sretni, brabonjak sretan, a bogami koliko čitam navijači jako nesretni.
Kao što reče @Ferrari za Seba i sponzore, Seb je vrlo moguće najlošiji vozač za sponzore jer nema ga na internetu i jedino kroz snimanje reklama ga možeš iskoristiti, Hamilton je po tom pitanju 10x bolji, kao i Ricciardo, Alonso, Verstappen itd.
Ovaj prvi pasus ne znam šta si htio reći, ali očito da pričaju emocije, a ne logika. Logika je štoperica i pozicija na stazi, sve ostalo su emocije. Ako je se Vettel držao unutar 6-8 desetinki tokom cijelog kruga, to je znak da je brži, iako se ne vidi na vremenima krugova, uz pretpostavku da ga usporava zavjetrina Leclerca kroz krivine, to je znak da je brži i zato ga je Ferrari trebao pustiti u 5 krugu, a zašto su ga trebali pustiti? Pa zato što Mercedes bježi naprijed jebemu, zašto se bori nego za poziciju na stazi, jebo ti show i borbu na stazi kad time sebi oduzimaš šansu za pobjedu.
Taj primjer iz Vettelove karijere, kao i karijere većine vozača koji su osvojili titulu nećeš naći, jer su oni u ekipama uvijek bili brži vozači u barem 70% utrka i samim time ne mogu biti u poziciji da ekipa od njih traže da propuste bilo koga. Imao je 2014. naredbe da pušta Daniela više puta i većinom je ispoštovao, ali opravdano je bilo jer je štoperica pokazivala da je sporiji. Također je i Hamilton dobijao takve naredbe 2014. u Mađarskoj, no nije htio da pusti Rosberga jer su bili u direktnom okršaju za pobjedu i na kraju krajeva titulu, a eto vidiš Mercedesu je pucala ona stvar, njima je do pobjede, ko će dovest do pobjede bolid je skroz nebitno, kao i svakoj ekipi u većini slučajeva.
Aaaa ovo poslije propuštanja je krivica zida, umalo su i Vettela zeznuli, za Leclerca se odmah znalo da gubi poziciju čim je Max ušao i imao zaustavljanje bez problema, bilo je samo pitanje hoćel Seb biti preskočen, jer njega će prvo zvat da pokrivaju poziciju na stazi. Ovo kasnije sa Leclercom je još gore odrađeno, ali i pored toga Seb je bio brži SF90 i kraj priče isto kao što je Leclerc bio brži prošlu trku, a Seb pretprošlu, iako zbog fulane taktike i problema nije tako izgledalo



- Lux14
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 7 mj
- Navija za: Alonso
Evo pošto smo čuli i Ferrarijevce i Vettelovce i ne znam ni ja koga, samo da kažem nešto u vezi s Alonsom.
Razbijanje pečata i "Fernando is faster than you" su bili duboko u drugoj polovici sezone. Uz to, Massa tih sezona nije bio ni blizu u ostalim utrkama da parira Fernandu i nije bio ni blizu borbi za naslov. Leclerc parira Vettelu. Ne kažem da je Leclerc brži i bolji, niti želim ulazit u rasprave o današnjoj strategiji Ferrarija (jer bi ispao subjektivan)... ali po meni još je prerano da vučemo paralele između Alo-Mas i Vet-Lec
Razbijanje pečata i "Fernando is faster than you" su bili duboko u drugoj polovici sezone. Uz to, Massa tih sezona nije bio ni blizu u ostalim utrkama da parira Fernandu i nije bio ni blizu borbi za naslov. Leclerc parira Vettelu. Ne kažem da je Leclerc brži i bolji, niti želim ulazit u rasprave o današnjoj strategiji Ferrarija (jer bi ispao subjektivan)... ali po meni još je prerano da vučemo paralele između Alo-Mas i Vet-Lec
You should never underestimate the predictability of stupidity
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Ka bih ovaj put pustio stratege ferr na miru. Nisu oni bili problem.
Od govana nema pite kakav god kuhar bio.
Ferrari danas nije imao brzinu i to ih je uvelo u probleme. I da su odmah mijenjali ne bi se dogodilo puno drugacije.
Nije bilo brzine za uopce pratiti mercedes a isto tako niti za pobjeci maxu van undercut opcije.
Ucinilo im se da je seb brzi... Mijenjali su, ispalo je da nije dovoljno brzi. Razmisljali su i o vracanju pozicija i o tko zna cemu ali gotovo je bilo. Na maxov pit morali su pokrivati seba jer sve ostalo bi bio potop i obojicu bi pretekao. Sa lecelrcom su mogli ici odmah, i trebali mozda ali isti drek. Max je otisao naprijed i brzinu nisu imali da ga preteknu. Nikako.
Jbg, rbr im je bio blize nego oni mercu a oni sami sebi najblize i to je to.
Jedini izlaz im je bio da su lec zvali prije maxa u box. Tako bi ostao ispred i onda drugi put opet tako...
Najveci krivac je grah. Pao je kako je pao i bilo je tu tesko ista napraviti danas.
Ukupno gledajuci, moram reci da se i ja slazem da je mercedes trenutno puno jaci i nazalost, cini mi se, da ce se ferr provesti losije nego prosle godine...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Od govana nema pite kakav god kuhar bio.
Ferrari danas nije imao brzinu i to ih je uvelo u probleme. I da su odmah mijenjali ne bi se dogodilo puno drugacije.
Nije bilo brzine za uopce pratiti mercedes a isto tako niti za pobjeci maxu van undercut opcije.
Ucinilo im se da je seb brzi... Mijenjali su, ispalo je da nije dovoljno brzi. Razmisljali su i o vracanju pozicija i o tko zna cemu ali gotovo je bilo. Na maxov pit morali su pokrivati seba jer sve ostalo bi bio potop i obojicu bi pretekao. Sa lecelrcom su mogli ici odmah, i trebali mozda ali isti drek. Max je otisao naprijed i brzinu nisu imali da ga preteknu. Nikako.
Jbg, rbr im je bio blize nego oni mercu a oni sami sebi najblize i to je to.
Jedini izlaz im je bio da su lec zvali prije maxa u box. Tako bi ostao ispred i onda drugi put opet tako...
Najveci krivac je grah. Pao je kako je pao i bilo je tu tesko ista napraviti danas.
Ukupno gledajuci, moram reci da se i ja slazem da je mercedes trenutno puno jaci i nazalost, cini mi se, da ce se ferr provesti losije nego prosle godine...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Pa ovo propuštanje se nije dogodilo jer se Vettel bori za naslov ili tako nešto već zato što je bio brži i gubili su vrijeme u odnosu na Mercedes...da je bilo obrnuto pustili bi Leclerca....
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Samo je razbijanje pečata bilo duboko u drugoj polovini sezone.
"Poruka" je bila nasred sezone.
Opet, meni to nije smetalo.
I ja bi volio da je Alonso uzeo barem jednu od te dvije sezone.
Pa nije mi smetalo ni kad je Benz to radio (smetale su mi neke Totove izjave, a timske odredbe su mi bile sasvim razumljive).
Ne treba biti licemjeran i nekoga zvati brabonjkom.
Vettel je bio generalno BRŽI čitav vikend od Leclerca (što reče @f1zd).
Kao što rekoh, to je loša odluka jedino u smislu da je došla sa jedno 5 krugova zakašnjenja.
@zelot, to je to.
Benz u svim segmentima djeluje jače (bolid, ekipa, strategija, pa i vozački - u zbiru, iako nisam tako smatrao prije početka sezone.....).
Ako se trend nastavi u Bakuu i Barci, game over....
"Poruka" je bila nasred sezone.
Opet, meni to nije smetalo.
I ja bi volio da je Alonso uzeo barem jednu od te dvije sezone.
Pa nije mi smetalo ni kad je Benz to radio (smetale su mi neke Totove izjave, a timske odredbe su mi bile sasvim razumljive).
Ne treba biti licemjeran i nekoga zvati brabonjkom.

Vettel je bio generalno BRŽI čitav vikend od Leclerca (što reče @f1zd).
Kao što rekoh, to je loša odluka jedino u smislu da je došla sa jedno 5 krugova zakašnjenja.
@zelot, to je to.
Benz u svim segmentima djeluje jače (bolid, ekipa, strategija, pa i vozački - u zbiru, iako nisam tako smatrao prije početka sezone.....).
Ako se trend nastavi u Bakuu i Barci, game over....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
gidra
- Formula 4
- Postovi: 253
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: SF
- Lokacija: Zagreb
Ne razumijem uopće zašto toliko bure i rasprave oko strategije danas? LEC je upitan par puta dali može brže jer je očigledno VET imao bolji tempo.
Najlakše je biti "dobar taktičar" u superiornom bolidu.
Najlakše je biti "dobar taktičar" u superiornom bolidu.
No gidra, no party.
- Lux14
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 7 mj
- Navija za: Alonso
My bad, nisam provjerio šta pišemFrantic je napisao/la: 14.04.2019., 12:47 Samo je razbijanje pečata bilo duboko u drugoj polovini sezone.
"Poruka" je bila nasred sezone.

Slažem se. Iz kojeg god tabora dolazilo i kome god bilo upućeno, mislim da je ovaj forum ljepše mjesto bez takvog rječnika.
You should never underestimate the predictability of stupidity
- Michael Schumacher
- Karting
- Postovi: 149
- S nama već: 8 god 3 mj
- Lokacija: Zagreb
Ferrari je od mogućeg svjetskog prvaka u liku Leclera napravio spreacinu. Može Vettel donijeti novaca koliko hoće ali spor je i puca pod pritiskom. Posve promašena politika prvog vozača i uništavanje mladog vozača na ustreb ničega. Jebavll vas ponos da vas jebal koliko godina ce proc da nesto ucine i progledaju 15?
