VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18172
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Jel' ti to mene zayebavaš?

Ili stvarno nisi dobro pročitao i razumio?
Ako me zayebavaš, ok


Ako nisi dobro pročitao i razumio, de opet pročitaj, da sad ne citiram @wapijev post
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
glupo...zeleno svetlo uvjek znači prolazak....dozvoljeno..
PS.aj malo vic oko bojama....
-policajac zaustavlja pijanog vozača koji je prošao kroz crveno svetlo na raskrsnicu...i mu kaže-,,gospodine-prešli ste na crveno,,
na to če pijanac: ,,pa......nije bilo više belog...pa morao sam da pređem na crveno
vino....

PS.aj malo vic oko bojama....
-policajac zaustavlja pijanog vozača koji je prošao kroz crveno svetlo na raskrsnicu...i mu kaže-,,gospodine-prešli ste na crveno,,
na to če pijanac: ,,pa......nije bilo više belog...pa morao sam da pređem na crveno

vino....

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja mislim da gospon Binotto...laže.
Nije cilindar tj injector otišao, jer da je otišao onda bi se to jasno vidjelo na telemetriji.
O čemu govorim? Pa pogledajte:

To je telemetrija koja pokazuje normalni krug Leclerca u krugu broj 43 kada je sve radilo kako treba (crvena boja) i onda vidimo u 51. krugu kada se PU tj. po meni MGU-H ili hibridni sustav pokvario.
Možete primjetiti da u oba grafa, ubrzanje do 200 km/h je indetično, prije i poslije kvara...gdje se razlika vidi je iznad 200 km/h kada se očito hibrid tj. energija iz MGU-H uključuje i daje tu finalnu brzinu tj. snagu.
Jer da je injector otišao tj. cilindar i poslijedično MGU-H i hibridni sustav, što bi ostavilo PU isključivo na rad agregata na 5 cilindara, to ubrzanje ne bi bilo ni približno jednako ovome koje možemo vidjeti na grafu tj. telemetriji.
I ovo je vrlo konstantno...iznad 200 km/h brzina pada značajno u odnosu na 43. krug, što po meni predstavlja problem sa hibridom i MGU-H radije nego sa nekakvim cilindrom.
Nije cilindar tj injector otišao, jer da je otišao onda bi se to jasno vidjelo na telemetriji.
O čemu govorim? Pa pogledajte:

To je telemetrija koja pokazuje normalni krug Leclerca u krugu broj 43 kada je sve radilo kako treba (crvena boja) i onda vidimo u 51. krugu kada se PU tj. po meni MGU-H ili hibridni sustav pokvario.
Možete primjetiti da u oba grafa, ubrzanje do 200 km/h je indetično, prije i poslije kvara...gdje se razlika vidi je iznad 200 km/h kada se očito hibrid tj. energija iz MGU-H uključuje i daje tu finalnu brzinu tj. snagu.
Jer da je injector otišao tj. cilindar i poslijedično MGU-H i hibridni sustav, što bi ostavilo PU isključivo na rad agregata na 5 cilindara, to ubrzanje ne bi bilo ni približno jednako ovome koje možemo vidjeti na grafu tj. telemetriji.
I ovo je vrlo konstantno...iznad 200 km/h brzina pada značajno u odnosu na 43. krug, što po meni predstavlja problem sa hibridom i MGU-H radije nego sa nekakvim cilindrom.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Biće jasno ako stave novi MGU elemenat....dali H ili K....
Ako bude svugde jedinica...znači da su popravili neki deo.
Ipak očekujem da Ferari malo smanji snagu motora na sledećim trkama i na tom polju da bude ili egal ili malo slabiji od Mercedesa
Ako bude svugde jedinica...znači da su popravili neki deo.
Ipak očekujem da Ferari malo smanji snagu motora na sledećim trkama i na tom polju da bude ili egal ili malo slabiji od Mercedesa
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Kako ono ide. Bolje brz i nepouzdan bolid nego spor i pouzdan. Jedini je mclaren zadnjih par godina imao i spor i nepouzdan 
Ferr si sa brzinim iz bahraina moze dopustiti do pjetne pauze da radi na pouzdanosti pod uvjetom da drugi dio sezone mogu poodvrtati sve do ibera i biti brzi kao u bahrainu. Kad je jedini problem pouzdsnost, to se da rijesiti.
Kad je problem spor bolid, mos se jebat...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk

Ferr si sa brzinim iz bahraina moze dopustiti do pjetne pauze da radi na pouzdanosti pod uvjetom da drugi dio sezone mogu poodvrtati sve do ibera i biti brzi kao u bahrainu. Kad je jedini problem pouzdsnost, to se da rijesiti.
Kad je problem spor bolid, mos se jebat...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Mapa motora nema veze s ovim...nisu svakako imali ERS.wapi je napisao/la: 05.04.2019., 09:15 @ferrari Možeš li nabaviti grafikon onog kruga u kojem je počeo problem. U ovom 51 su već prebacili mapu motora i nešto odhandlali, tako da je komad problema možda sakriven u ovom grafu 51. kruga.
Vidi se da je ubrzanje do 200 km/h više manje jednako onome iz kruga kada je sve radilo kako treba. Znači da jr hibrid podbacio.
Ako misliš da su mijenjali mape motora da sami motor više radi...nema šanse. Morali su štediti gorivo jer bez hibrida gorivo se više troši jer nema pomoći baterije.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


