AMuS sa svojim GPS prognozama, Ferrari navodno ispred Merca pola sekunde...

Od prošle godine ništa im nevjerujem.
Jel se to Binotto krije iza ovog nicka?Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 01:35 Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.
Ne može se kopirati i staviti na bolid samo tako, jer se bolid dizajnira tj. aerodinamika od prednjeg krila do difuzora...ne možeš mjenjati čitavu filozofiju u 3-4 tjedna...već u 3-4 mjeseca.
Skroz drugačije filozofije...nema se tu o čemu raspravljati iskreno. Svatko ide svojim putem.
Nema to veze sa otporom zraka ili baku/monza krilima. To je jedan dizajn koji ide skupa sa ostatkom bolida i kada bi ga sada stavio na Mercedes ili RBR to ne bi uopće radilo, kao što ne bi Mercedesovo/RBR krilo na Ferrariju.
Downforce kod prednjeg krila je samo onaj središnji dio...ona trećina u sredini. Sve ostalo samo usmjerava zrak prema bargeboardsima i oko/preko guma kako bi prljavi zrak od gume išao što dalje od bolida i difuzora/podnice.
Unutranji dio je zadužen za Y250 vrtlog, a vanjski dio krila za to da bi stvorio vrtlog koji će pomoći u smanjenju prljavog zraka od gume.
AMuS bez sramaf1zd je napisao/la: 20.02.2019., 12:33 https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... lona-test/
AMuS sa svojim GPS prognozama, Ferrari navodno ispred Merca pola sekunde...
Od prošle godine ništa im nevjerujem.
Nitko to ne radi na testiranjima.Vettel-Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 13:19 Zašto Merc ne odvrće do kvalifikacija? Msm jasno je jer mogu, ali kako mogu, čime ispituju krajnje kranice bolida i pogonske jedinice, ako to ne rade na predsezonskim testiranjima![]()
Istina da niko ne pokazuje maskimalan potencijal, ali Mercedes zadnjih godina pokaže do 80-85% potencijala, dok ostali barem 95%. Jasno je da su to plodovi u kojima uživaju zbog dominantne pogonske jedinice od početka hibridne ere, ali u međuvremenu je dvaput izmjenjena aerodinamika bolida, prije dvije godine radikalna, ove godine nešto manje radikalna, a oni svejedno prate isti program tijekom testiranja već 4-5 godina, koji se uglavnom sastoji od što većeg broja odvoženih krugova na medium i soft komponenti gume.Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 13:21Nitko to ne radi na testiranjima.Vettel-Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 13:19 Zašto Merc ne odvrće do kvalifikacija? Msm jasno je jer mogu, ali kako mogu, čime ispituju krajnje kranice bolida i pogonske jedinice, ako to ne rade na predsezonskim testiranjima![]()
Pirelli je potvrdio da je C5.gjoko-mkd je napisao/la: 20.02.2019., 14:08 But just to stress, Raikkonen's time was set on the C4 compound, which translates as a step softer than Vettel's.
Prvo, ne vjerujem da se mora drastično mijenjati koncept bolida. Možda samo neka manja uštimavanja po čitavom bolidu, ali da se treba mijenjati koncept, nema šanse. Evo imamo ove godine potpuno nova krila, pa su svi zadržali isti koncept bolida. Stvar je samo kome šta više odgovara. U onome tamo članku sa Autobilda, Tost kaže isključivo za Mercedes da bi morali drastično mijenjati koncept. Onda ima i izjava Wolfa, da njima to krilo daje manje downforce-a. Mislim da to više ima veze sa low rake, high rake konceptima. Zato su iznenađeni što Ferrariju takvo krilo radi, a njima ne radi. Jer možda ovakvo krilo bolje leži ovima sa high rake konceptom. E u tom slučaju bi, ako se pokaže da je ovo krilo dosta bolje, Mercedes morao mijenjati čitav koncept, i prešaltat se na high rake.renato2107 je napisao/la: 20.02.2019., 09:23Tako je.Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 01:35Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.LH44 je napisao/la: 20.02.2019., 00:13 Pa ne bih se složio, imao si ta krilca koja su usmjeravala zrak da ide oko prednjih točkova, ali imao si i ona zakrilca na samim krajevima koja su dodatno davala DF, a na samim krajevima krilo je opet bilo specifičnog oblika koji je još dodatno davao DF i usmjeravao zrak oko točkova.
Inače ne vjerujem da iduće sedmice Mercedes i Red Bull neće donijeti to krilo koje dizajnom usmjerava zrak u stranu i na krajevima manje zahvata zrak. Moguće je čak da je to za low-DF staze poput Azerbejdžana ili Monze.
Ne može se kopirati i staviti na bolid samo tako, jer se bolid dizajnira tj. aerodinamika od prednjeg krila do difuzora...ne možeš mjenjati čitavu filozofiju u 3-4 tjedna...već u 3-4 mjeseca.
....
Čak bi rekao da pitanje je da li je uopće moguće promijeniti koncept krila tokom sezone, jer bi to zbilja značilo sve ispočetka i cijeli bolid mijenjati.
Malo mi je čudno da Ferrari nije potegao i Haas na taj koncept, sad ili se odmiču od Haas-a ili ipak Haas ide sa konvencionalnijim dizajnom, pa da imaju i tu referencu.
Sad, rekao bi da je moguće da je jedan koncept potpuno krivi i znači isti propad performansi kao što su Ferrari i Mclaren imali 2009 kad nisu na vrijeme imali dvostruki difuzor...a možda na kraju ispadne isto, pa će biti nijanse od staze do staze..
Pa eto, Toro Rosso ima potpuno drukčiji koncept prednjeg krila od RB-a.renato2107 je napisao/la: 20.02.2019., 14:52 Je je, Sigurno je Sauber potpuno samostalan, kao i Toro ROso