nitrovip je napisao/la: 05.02.2019., 16:50
Pitanje: (ako je bilo, sorry)
Dal ćemo ove godine imati treninge i kvalifikacije na arenama u maxtv osnovnom paketu?
Kvale i utrke, bez treninga
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
According to a letter send to Zandvoort, Assen is out of the picture for a Dutch F1 round. A dutch news agency has got hold of the confidential letter that is sent to Zandvoort on 13-12-18. See the link below.
Po mom je mišljenju VN Nizozemske "must" za Formulu 1 u ovom trenutku. Ne znam kad je zadnji put neki vozač u svojoj zemlji stvorio toliki masovni hype koliki je stvorio Max. I to Max koji tek povremeno pobjeđuje, što će tek biti kad će biti u borbi za naslov...U svakom slučaju, mislim da je Nizozemska puno bitnije i isplativije tržište za F1 od nekakvih Filipina i sličnih lokacija.
Što se tiče staze, nisam baš siguran da je Zandvoort dobra solucija. Jest da je legendarna staza, ali koliko ja znam, užasno je uska i s ovim tenkovima od bolida teško da ćemo vidjeti puno akcije na njoj.
croatic f1 je napisao/la: 05.02.2019., 23:53
Po mom je mišljenju VN Nizozemske "must" za Formulu 1 u ovom trenutku. Ne znam kad je zadnji put neki vozač u svojoj zemlji stvorio toliki masovni hype koliki je stvorio Max. I to Max koji tek povremeno pobjeđuje, što će tek biti kad će biti u borbi za naslov...U svakom slučaju, mislim da je Nizozemska puno bitnije i isplativije tržište za F1 od nekakvih Filipina i sličnih lokacija.
Što se tiče staze, nisam baš siguran da je Zandvoort dobra solucija. Jest da je legendarna staza, ali koliko ja znam, užasno je uska i s ovim tenkovima od bolida teško da ćemo vidjeti puno akcije na njoj.
Nije čak ni da su trenutni bolidi problem (jesu, ali nebitno) jer, ako je netko gledao F3 na toj stazi pa to je užas...
Znači F3 bolidi su PUNO manji od F1 bolida, imaju valjda 5% aerodinamike koju F1 posjeduje i tamo doslovno ne mogu pretjecati jedni druge.
F3 bolidi...tako da F1 realno nema što tamo tražiti bez da staza doživi OGROMNE promjene.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Zanimljivo je da se svi timovi drze svojih prednjih krajeva vec 3 sezone. Jedine vece promjene su bile Toro Rosso u 2018. i Mclaren u 2018. ali sve u svemu svi se drze svojih teorija.
Alonso king je napisao/la: 13.02.2019., 19:05
Zanimljivo je da se svi timovi drze svojih prednjih krajeva vec 3 sezone. Jedine vece promjene su bile Toro Rosso u 2018. i Mclaren u 2018. ali sve u svemu svi se drze svojih teorija.
Očekivano.
Prevelika je to promjena u filozofiji da bi se sada mijenjalo, pogotovo ove godine sa skroz novim prednjim krilom. Moraju imati neku referencu tj. bazu da bi radili na ostatku.
Toro Rosso je pokušao jednu godinu pa su vidjeli da ne ide taj Mercedesov koncept koji zahtjeva više vremena, a Mercedes je to razvio od 2014 i drže se toga.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
To je 1.5 sec bez ikakvog razvoja sa novim limitima kada su prvi puta stavili model novog krila u tunel...nece bit zaostatak od 1.5 sec u Australiji to je sigurno.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
"It's his second year, he's young, he's going to make mistakes. He's obviously very quick, very talented, and hopefully, most likely, he's going to surprise many, many people.
"[But] you're talking about a veteran out there who is a four-time world champion.
"There's no substitute for experience. So, it will be interesting to see how those two parallels work together.