Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Leclerc strikes again
A 1:19.172 now for Ferrari's new recruit, which increases his advantage over Ricciardo out to 0.7s.
Still a second slower than Vettel managed yesterday, but we're not even two hours into the running and conditions will continue to improve on track as temperatures increase.
Compound Two tyres - the ones with the full white stripe - on the Ferrari.
Karun Chandhok's assessment so far
"Ferrari have come out of the blocks fighting. Leclerc is a real star of the future and the car looks really stable on track.
"But Mercedes and Hamilton are never going to be out of contention.
"So far, Renault look a little away from the big three teams but Daniel Ricciardo is playing the long run."
Lando je vani. Ali pocetak dana 2 nije idealan. Nadam se da nisu imali problema nego samo nastimavanje. I da krenu gomilat te krugove jer za sad je to mrsavo.
Mclarenu je jutros stavljanje/skidanje senzora oduzimalo vrijeme. Nema zasad nikakvih problema .
Renault je imao problem sa otpadanjem zadnjeg krila, ako nemaju rezervno, moglo bi ih koštati vremena
I sluzbenim komentatorima se tesko naviknuti na Racing Point , i dalje zovu Force India pa se ispravljaju. Kako je tek nama , pred kraj sezone mozda za nas i bude postojala ekipa zvana Racing Point
Gasly i Hamilton odvozili 50 krugova, a Leclerc je vrlo blizu s 48 krugova.
Što se tiče konačne kilometraže, mislim da je dnevna raspodjela vozača koju prakticira Mercedes unazad nekoliko sezona dosta efikasnija i da ih na kraju nećemo moći ispratiti na kraju s brojem odvožene kilometraže, odnosno odvoženih krugova. Ali se nadam da nisam u pravu
AlkY je napisao/la: 19.02.2019., 11:56
I sluzbenim komentatorima se tesko naviknuti na Racing Point , i dalje zovu Force India pa se ispravljaju. Kako je tek nama , pred kraj sezone mozda za nas i bude postojala ekipa zvana Racing Point
kad je glupo ime
Za mene su još uvijek Force Indija
Vettel-Ferrari je napisao/la: 19.02.2019., 11:57
Gasly i Hamilton odvozili 50 krugova, a Leclerc je vrlo blizu s 48 krugova.
Što se tiče konačne kilometraže, mislim da je dnevna raspodjela vozača koju prakticira Mercedes unazad nekoliko sezona dosta efikasnija i da ih na kraju nećemo moći ispratiti na kraju s brojem odvožene kilometraže, odnosno odvoženih krugova. Ali se nadam da nisam u pravu
Vidjeli smo jučer kako je efikasna, Vettel sam više od obojice Mercedesovih vozača nebitno je to, bitno je odvest testiranja na jednom motoru i da na dan odvezeš nekih 120 krugova. Kroz 8 dana imaš odvezenu distancu, šta ja znam, za 10 utrka barem, do the maths, a onda se posle testiranja sprdaš sa Renaultom i Hondom kako si odvezao na jednom motoru, kao Mercedes što radi od 2016.
Vettel-Ferrari je napisao/la: 19.02.2019., 11:57
Gasly i Hamilton odvozili 50 krugova, a Leclerc je vrlo blizu s 48 krugova.
Što se tiče konačne kilometraže, mislim da je dnevna raspodjela vozača koju prakticira Mercedes unazad nekoliko sezona dosta efikasnija i da ih na kraju nećemo moći ispratiti na kraju s brojem odvožene kilometraže, odnosno odvoženih krugova. Ali se nadam da nisam u pravu
Vidjeli smo jučer kako je efikasna, Vettel sam više od obojice Mercedesovih vozača nebitno je to, bitno je odvest testiranja na jednom motoru i da na dan odvezeš nekih 120 krugova. Kroz 8 dana imaš odvezenu distancu, šta ja znam, za 10 utrka barem, do the maths, a onda se posle testiranja sprdaš sa Renaultom i Hondom kako si odvezao na jednom motoru, kao Mercedes što radi od 2016.
I prosle godine je Ferrari imao prva dva tri dana vise krugova, pa na drugom testu nisu mogli pratiti Mercedes. Na kraju krajeva nije to bilo znacajno manje, ali svejedno, to je sljedece polje u kojem se Mercedes mora nadmasiti, zbog mira i morala kod crvenih, jel Od 2015. na testiranjima je Ferrari najbrzi, ali Mercedes je svake godine ubijao predjenom kilometrazom, sto ima svoju ulogu u psiholoskom nadmetanju.