Mercedes
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5742
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Užas, to djeluje podnošljivo samo u renderu pod ovim kutom i osvjetljenjem, isto kao skoro bilo koji "koncept" Seana Bulla. Na stazi ili na slici bi bio nakaradan.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Iskreno nista posebno.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Mercedes je objavio novi "teaser" novog bolida i dio sidepodsa koji izgledaju puno drugačije nego prošle dvije godine.
Mislim da će pokušati kopirati Sauber od prošle godine:

Mislim da će pokušati kopirati Sauber od prošle godine:

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Može biti jeste, a može biti nije.
Ja ne vidim tu sličnost.
A ideja da Mercedes kopira sidepod sa Sauber mi zvuči ono ...
Da hoće kopirati sidepot Ferrarijevog motora pucali bi malo više od Saubera.
Malo se i pretjeruje sa ovim sličicama.
Ja ne vidim tu sličnost.
A ideja da Mercedes kopira sidepod sa Sauber mi zvuči ono ...
Da hoće kopirati sidepot Ferrarijevog motora pucali bi malo više od Saubera.
Malo se i pretjeruje sa ovim sličicama.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa ne izgledaju ni približno kao prošlogodišnji sidepodsi...a ne vjerujem da bi se vratili jedno 3-4 godine unazad sa onim starim sidepodsima koji su bili veliki i široki.
2018

2018

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
A meni kad pročitam ovo, zvuči kao ono...Har Kl je napisao/la: 07.02.2019., 19:12 Može biti jeste, a može biti nije.
Ja ne vidim tu sličnost.
A ideja da Mercedes kopira sidepod sa Sauber mi zvuči ono ...
Da hoće kopirati sidepot Ferrarijevog motora pucali bi malo više od Saubera.
Malo se i pretjeruje sa ovim sličicama.
Saubera je čak i Red Bull često kopirao. Koanda auspuh, S-duct...
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
@Ferrari, malo se pretjeruje sa ovim sličicama. Namjerno su uslikali tako da se ne može odrediti pravi ugao slikanja. Može biti baš ko Sauberov, a možda i bude ni nalik. Nije mi logično da bude Sauberov, s obzirom da im treba manje zraka za hlađenje. Jedino ako misliš da im to može pomoći da lakše prate bolide? Ali opet onda je bolje kopirati Ferrarijevo rješenje?
@Pastor, ti imaš preveliko znanje o svemu u F1, ali ti nedostaje osnovnog znanja mehanike.
Da to imaš znao bi razliku između S ducta i Sidepot.
Taj dio koji si boldirao je usko vezan za rečenicu ispod njega. Kad bi pročitao cjelinu možda bi bolje razumio moj post.
Sauber side pot je kopija Ferrarijevog (lošija) što je i logično jer koriste isti motor.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... igKoe.html
Čak i kad bi htjeli kopirati side pot od drugih, logičnije bi bilo da kopiraju Ferrarijev.
Sauber nije izmislio ni Coandin efekt, a ni ispuh.
@Pastor, ti imaš preveliko znanje o svemu u F1, ali ti nedostaje osnovnog znanja mehanike.
Da to imaš znao bi razliku između S ducta i Sidepot.
Taj dio koji si boldirao je usko vezan za rečenicu ispod njega. Kad bi pročitao cjelinu možda bi bolje razumio moj post.
Sauber side pot je kopija Ferrarijevog (lošija) što je i logično jer koriste isti motor.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... igKoe.html
Čak i kad bi htjeli kopirati side pot od drugih, logičnije bi bilo da kopiraju Ferrarijev.
Sauber nije izmislio ni Coandin efekt, a ni ispuh.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
To je mit da Mercedes "teško" prati bolide oko sebe. Sve je to podjednako.Har Kl je napisao/la: 07.02.2019., 21:34 @Ferrari, malo se pretjeruje sa ovim sličicama. Namjerno su uslikali tako da se ne može odrediti pravi ugao slikanja. Može biti baš ko Sauberov, a možda i bude ni nalik. Nije mi logično da bude Sauberov, s obzirom da im treba manje zraka za hlađenje. Jedino ako misliš da im to može pomoći da lakše prate bolide? Ali opet onda je bolje kopirati Ferrarijevo rješenje?
Sauber je prošle godine imao unikatno rješenje...možda su u Mercedesu vidjeli dodatni benefit zato što je u njih od 2017 koncept "niskih" sidepodsa i visokog prednjeg ovjesa, što je u potpunosti suprotno onome što Ferrari ima, a to su jako visoki sidepodsi sa malim ulazima za zrak i nizak prednji ovjes.
Ovaj mi se po ovoj slici čini dosta nizak (puno niži nego prošlogodišnji sidepod dizajn) i, ako pogledaš fotografiju prošlogodišnjeg Saubera i njegovih sidepodsa to se čini kao dobra opcija Mercedesu jer je što manji otpor zraka i učinkovitost ove godine jedna od važnijih stvari.
Bit će uski i niski, ali će imati dovoljnu širinu po vertikali.
To se barem meni čini.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Meni nije mit. Mercedesovi vozači puno teže se probijaju kroz poredak od Ferrarijevih!.
Ne govorim o aerodinamici, već o pregrijavanju motora, a samim tim i gubitkom performansi.
Naravno možda je i do vozača.
Drugi dio ti je interesantan. Nažalost ne znam toliko o tome da bih te mogao komentarisati.
Znam da Mercedes zbog svoje kofiguracije motora zahtjeva manju efektivnu površinu sidepot od Ferrarija (govorim samo o motorima, ne o ekipama).
Iz tog razloga mi nije logično da kopiraju Sauber, a ne kao što su neki pomislili da ja obezvređujem pamet malih ekipa.
A ako su našli benefit u Sauberu, onda ili su mogli naći veći benefit u Ferrariju, ili side pot u Sauberu nije dobro dimenzioniran.
Hajde da vidimo šta će prvo od ovoga sve ispasti.
Ne sviđaju mi se ove kombinacije sa bojama.
Ne govorim o aerodinamici, već o pregrijavanju motora, a samim tim i gubitkom performansi.
Naravno možda je i do vozača.
Drugi dio ti je interesantan. Nažalost ne znam toliko o tome da bih te mogao komentarisati.
Znam da Mercedes zbog svoje kofiguracije motora zahtjeva manju efektivnu površinu sidepot od Ferrarija (govorim samo o motorima, ne o ekipama).
Iz tog razloga mi nije logično da kopiraju Sauber, a ne kao što su neki pomislili da ja obezvređujem pamet malih ekipa.
A ako su našli benefit u Sauberu, onda ili su mogli naći veći benefit u Ferrariju, ili side pot u Sauberu nije dobro dimenzioniran.
Hajde da vidimo šta će prvo od ovoga sve ispasti.
Ne sviđaju mi se ove kombinacije sa bojama.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa ne bi rekao.Har Kl je napisao/la: 08.02.2019., 14:51 Meni nije mit. Mercedesovi vozači puno teže se probijaju kroz poredak od Ferrarijevih!.
Ne govorim o aerodinamici, već o pregrijavanju motora, a samim tim i gubitkom performansi.
Naravno možda je i do vozača.
Drugi dio ti je interesantan. Nažalost ne znam toliko o tome da bih te mogao komentarisati.
Znam da Mercedes zbog svoje kofiguracije motora zahtjeva manju efektivnu površinu sidepot od Ferrarija (govorim samo o motorima, ne o ekipama).
Iz tog razloga mi nije logično da kopiraju Sauber, a ne kao što su neki pomislili da ja obezvređujem pamet malih ekipa.
A ako su našli benefit u Sauberu, onda ili su mogli naći veći benefit u Ferrariju, ili side pot u Sauberu nije dobro dimenzioniran.
Hajde da vidimo šta će prvo od ovoga sve ispasti.
Ne sviđaju mi se ove kombinacije sa bojama.
U Bahrainu se Hamilton probio lagano do vrha, Bottas je u Australiji dohvatio neloše bodove (jbg teško je pretjecati u Melbourneu), u Silverstoneu nakon što je Hamilton pao na kraj poretka, vrlo se lako probio do Top 5 pozicije, Njemačka također...nakon 15 krugova je bio za petama Top 5.
To je ovako na prvu čega se sjećam.
Tako da je za mene to mit.
Svatko može pregrijati gume ili motor...nije se ni Ferrari tako lako probijao u nekim pozicijama, a znali smo i spaliti gume pogotovo prošle sezone.
Ferrarijevi usisnici su jedni od manjih na gridu, a Mercedes je uvijek volio imati malo otvoreniji bolid za bolje hlađenje. To je različita filozofija.A ako su našli benefit u Sauberu, onda ili su mogli naći veći benefit u Ferrariju,
Da su išli ove godine kopirati Ferrari, mislim da bi im to bilo previše riskantno jer je to skroz drugačiji aero koncept od postojećeg, a sa trenutnom promjenom pravila koja nije mala, moraš imati barem neku "bazu" po kojoj ćeš raditi, a to je trenutna postava višeg ovjesa i nižih sidepodsa koje oni preferiraju.
Da su željeli kopirati Ferrari to bi napravili prošle sezone...očito da ne vide isti benefit kao u Ferrariju, ali govorimo o dva skroz drugačija bolida što se tiče aerodinamike. Doslovno niti jedan dio ne može ići s jednog na drugi osim guma, jer jednostavno ne bi radilo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Anonimus4138
- GP3
- Postovi: 506
- S nama već: 7 god 5 mj
- Navija za: VTEC kick in yo!!! :P
- Lokacija: Crikvenica
Fire up!!!
Opako opako!!
Opako opako!!
“If Honda does not race, there is no Honda.” – Soichiro Honda
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Opet nije mit. Ne može ti Silverstone biti referenca.
Pogledaj Francusku i obrati pažnju na Vettelov proboj prema vrhu, a onda također pogledaj Bottasov. Imaš primjer u Singapuru gdje su i LH i VB imali problema sa obilaženjem za cijeli krug. Ferrari i RB nisu imali tih problema. Čak MV zamalo nije pretekao LH.
Ne sjećam se na kojoj utrci, ali možda se ti sjetiš, LH nije sa novim setom guma prići u DRS zonu MV koji je bio na starom setu.
Ima tih primjera još. Ovo sve tipkama napamet. Ubijeđen sam da ima bar još nekoliko sličnih primjera.
Što se tiče side pot, primarna njegova funkcija je hlađenje agregata. Drag efekt koje momčad dobijaju sa različitim pozicijama ne predstavljaju baš moje polje interesovanje.
Znam jedno. Proizvođač motora je taj koji određuje efektivnu površinu. Ta površina se povećava ako faktor oblika prelazi a=2*b
To je osnova mehanike fluida.
Protiv svake logike je da Mercedes kopira side pot od Saubera. Da si rekao Williams koji prati koncept Ferrarija ili FI to bih i povjerovao.
S obzirom da ne znam toliko o efektima koje pričaš, moram odustati od rasprave dok ne vidim taj side pot u Australiji.
Pogledaj Francusku i obrati pažnju na Vettelov proboj prema vrhu, a onda također pogledaj Bottasov. Imaš primjer u Singapuru gdje su i LH i VB imali problema sa obilaženjem za cijeli krug. Ferrari i RB nisu imali tih problema. Čak MV zamalo nije pretekao LH.
Ne sjećam se na kojoj utrci, ali možda se ti sjetiš, LH nije sa novim setom guma prići u DRS zonu MV koji je bio na starom setu.
Ima tih primjera još. Ovo sve tipkama napamet. Ubijeđen sam da ima bar još nekoliko sličnih primjera.
Što se tiče side pot, primarna njegova funkcija je hlađenje agregata. Drag efekt koje momčad dobijaju sa različitim pozicijama ne predstavljaju baš moje polje interesovanje.
Znam jedno. Proizvođač motora je taj koji određuje efektivnu površinu. Ta površina se povećava ako faktor oblika prelazi a=2*b
To je osnova mehanike fluida.
Protiv svake logike je da Mercedes kopira side pot od Saubera. Da si rekao Williams koji prati koncept Ferrarija ili FI to bih i povjerovao.
S obzirom da ne znam toliko o efektima koje pričaš, moram odustati od rasprave dok ne vidim taj side pot u Australiji.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
Har Kl je napisao/la: 07.02.2019., 21:34 @Ferrari, malo se pretjeruje sa ovim sličicama. Namjerno su uslikali tako da se ne može odrediti pravi ugao slikanja. Može biti baš ko Sauberov, a možda i bude ni nalik. Nije mi logično da bude Sauberov, s obzirom da im treba manje zraka za hlađenje. Jedino ako misliš da im to može pomoći da lakše prate bolide? Ali opet onda je bolje kopirati Ferrarijevo rješenje?
@Pastor, ti imaš preveliko znanje o svemu u F1, ali ti nedostaje osnovnog znanja mehanike.
Da to imaš znao bi razliku između S ducta i Sidepot.
Taj dio koji si boldirao je usko vezan za rečenicu ispod njega. Kad bi pročitao cjelinu možda bi bolje razumio moj post.
Sauber side pot je kopija Ferrarijevog (lošija) što je i logično jer koriste isti motor.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... igKoe.html
Čak i kad bi htjeli kopirati side pot od drugih, logičnije bi bilo da kopiraju Ferrarijev.
Sauber nije izmislio ni Coandin efekt, a ni ispuh.

Da je Red Bull kopirao koanda auspuh i S-duct od Saubera je živa istina. Nije Sauber izmislio coanda efekt, ali su prvi napravili takav auspuh u F1, kojeg je kasnije Red Bull kopirao. Nešto što se zove sidepot u F1 ne postoji. A ja ne znam razliku između S-ducta i sidepoda? Te dvije stvarni nemaju ništa slično, kako bi to neko mogao pomiješat? Osim ako tebi nije jasno šta je šta? Nisam S-duct spominjao u vezi ove slike Mercedesovog sidepoda, nego u vezi kopiranja od Saubera nekada davno...
Ne može se odrediti ugao slikanja? Jeli ti vidiš dobro? Vidi se podnica (koja ima tri uzdužna proreza slična kao kod prošlogodišnjeg Ferrarija), vidi se zadnja guma. A sve je obojeno u ovu kamuflažnu boju, čak i guma.
