VN Japana ( Suzuka ) 05.-07. listopada - powered by HONDA

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

klikerbgd
Karting
Karting
Postovi: 165
S nama već: 8 god 1 mj
Navija za: Sebastian
Iceman je napisao/la: 06.10.2018., 13:30
Frantic je napisao/la: 06.10.2018., 12:05
MSC je napisao/la: 06.10.2018., 11:50 Lewisovo je da vozi. Vjeruje momčadi koja donosi ispravne odluke. Seb i Kimi em voze, em donose strategiju em svaku odluku moraju primiti s dozom nepovjerenja i onda uz sve to dati sve od sebe na stazi jer Mercedes ima prednost u svemu. Ne možeš tako do titule, a stres i pritisak koji su enormni još su i veći kad nemaš povjerenje u momčad. Nakon svega što su im priuštili, ne mogu ni imati.
Lewis da ima ovakav back-up i da mu ekipa priređuje "ovakve scene" :mrgreen: non-stop bi cvilio (neko je već ranije pomenuo, čini mi se @ujac) i svaki drugi vikend bi mu bio "off".
Pričam o onim Lewisovim "off" vikendima kad se mota na 4. mjestu, a nekad i na 5., ako se neki Red Bull ubaci ispred njega (jbga, teško da može biti slabije plasiran).
Ovo ne zbog toga što je on možda "lošiji" vozač od Vettela (ne, nije lošiji), već zbog što mu se jednostavno "ne vozi kad nije sve kako treba".
Vidjeli smo da je svake godine (počev od 2014.) Lewis imao 2-3 takva vikenda po sezoni.
Međutim, čovjek osim što vozi najbolju mašinu, evo već 5. sezonu, ima i adekvatnu podršku od ekipe sa pit-walla, boxa, inžinjera, mehaničara, šefova, Brackleya, Brixwortha,......
Boldano ti je alibij, isprike za sranje u kojem se našao Ferrari, što se tiče ove sezone. Jer imali smo apsolutno 2/3 sezone apsolutno izjednačene bolide s tu i tamo nekim odstupanjem kada se Pirelli odlučio krojiti prvenstvo.

I btw nevezano za tvoj komentar. Svi nešto oplakuju Vettela kako mu je teško raditi u takvom okruženju, kada jadan misliti na taktiku itd itd. Priče za malu djecu. Ili nisu, ali to onda samo potvrđuje da Vettel nema dobru psihu da se nosi s pritiskom pa je la pa pa sklon greškama ko početnik.
Znam barem jednog vozača kojom su greške strani pojam, a rad pitwall-a i tvornice nikad nisu utjecale na njegove performanse.
Ko je taj ? Ricardo ? hahahahaha

Post

Loki18
Karting
Karting
Postovi: 110
S nama već: 6 god 9 mj
Navija za: LEC, GAS
Jedina taktika za gledat utrku je napit se veceras pa je docekat pijan inace nikako :pivo:
:plavazastava: :vozi:

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
A trebalo bi sacekati kraj sezone za presudu boljeg bolida. Ali koji god to bio, razlika je doslovno nikakva kad gledaš prosjek svih utrka. Imali smo šansu, imali smo sjajan bolid, ostalo praktički ništa nije valjalo.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

ujac
Karting
Karting
Postovi: 186
S nama već: 8 god 2 mj
jel ti vidis koliko je ferari sporiji sad od merca? da su dosli sa ljetne stanke sa prednoscu od 50 bodova merc bi to glatko stigao tako da pusti ti to imali smo sansu
Nemam potpis.

Post

klikerbgd
Karting
Karting
Postovi: 165
S nama već: 8 god 1 mj
Navija za: Sebastian
Od Belgije je Merc brzi,zavetrina je isla na ruku Sebu da ga prodje ,isto sa Monzom ,da je Merc izasao u kvalif. iza Ferrarija imali bi pol poz . Ovo posle je ocigledno ,Sing i Rus....

Post

Multi 21
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2423
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Ferrari, Vet, Max
ujac je napisao/la: 06.10.2018., 14:45 jel ti vidis koliko je ferari sporiji sad od merca? da su dosli sa ljetne stanke sa prednoscu od 50 bodova merc bi to glatko stigao tako da pusti ti to imali smo sansu
Vidim da, dosta je Ferrari sporiji. Toliko da se niti ne možemo boriti za pobjede od Italije. Ali do tada je sve bilo ili u egalu ili je Ferrari imao blagu prednost. Ferrari je bio dominantan u Belgiji, Bakuu, Kanadi. Mercedesu dodajmo Australiju i opet dođe sve na isto.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18191
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
@Crash - potpis :thumbs:

@Multi, Iceman - jok eto Ferrari ima bolji bolid. Ako su 2/3 sezone bolidi u egalu a 1/3 Benz ima bolji bolid, znači da opet Benz ima bolji bolid, jel` tako? Nisam ja ni rekao da imaju prednost od 0,8sec, ali imaju kakvu-takvu. Kad se neko bude prisjećao 2018. reći će da je, gledano kroz čitavu sezonu Benz imao bolji bolid. Čisto ko suza. ;)
Dalje, ja Vettela uopšte ne oplakujem. Naprotiv, zasrao je sam cca. 40-50 bodova (samo u Njemačkoj 32 boda, minus 25 svojih i plus 7 Lewisovih), start i prvi krug u Monzi, itd,.... Neyebao sam mu se žestoko svega po spisku nekoliko puta ove sezone.
I ne tražim nikakav alibi sa izjavom da je Benz i dalje najbolji bolid, već jednostavno govorim kako jeste, u kontesktu činjenice da pored toga što Benz bolje funkcioniše kao ekipa, imaju kao šlag na torti i bolji bolid.
A gdje sam ja to pogriješio u stavu da bi Lewis cvilio na sav glas da mu se dešava šlamperaj iz leđa kakav se dešava Vettelu? Jeste li vi gledali F1 proteklih 5-10 godina? Koliko puta smo čuli cviljenje Lewisa kad nije sve pod konac, koliko puta je imao "off" vikend kad ne štima sve kako treba (druga je stvar što on i u svom "off" vikendu završi na 4. mjestu, a Vettel možda čak ni ne pobijedi, već bude 2. iza nekog Red Bulla). ništa Lujo ne bi bio bolji od Seba da "radi" u takvom okruženju. Jedino što možda ne bi izletio u Njemačkoj.

@Dani - da bilo je grešaka i kod Benza, naravno. Ali to je neuporedivo sa "šampionima" iz Maranella.
Multi 21 je napisao/la: 06.10.2018., 14:01 A trebalo bi sacekati kraj sezone za presudu boljeg bolida. Ali koji god to bio, razlika je doslovno nikakva kad gledaš prosjek svih utrka. Imali smo šansu, imali smo sjajan bolid, ostalo praktički ništa nije valjalo.
E sa ovim se mogu složiti. Imali smo sjajan bolid. Ne i bolji od Benza, malo lošiji, kad se gleda čitava sezona, ali ipak bolid koji je bio najbliži Benzovom bolidu od 2014. (i to kad gledamo sve ekipe). I kao što kažeš, samo što ostale stvari nisu valjale.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
klikerbgd je napisao/la: 06.10.2018., 13:47
Slavenowsky je napisao/la: 06.10.2018., 10:41
klikerbgd je napisao/la: 06.10.2018., 10:29 Alo strucnjaci ,bas razumete ovaj sport . Vettel brani ekipu, stao je iza nje sa tom izjavom o gumama i strategiji danas . Jel gledate vi trke kval i treninge,razumeo bih da ne gledate i da onda ostavljate tako glupe komentare .
Eto nek si nas ti "prosvijetlio" Sveti Pavo!

Upravo potvrdjujes teze koje osudjujemo! Sta se ima braniti ekipa, ako se rade katastrofalne greske? Oprostili bi pocetak sezone, jer iz gresaka se i uci, ali u zavrsnici sezone, kada je najpotrebnije da budu pametniji, oprezniji, oni rade besmislene experimente!? Igraju "loto" :facepalm: !

Vettel brani ekipu, jer je bio dio strateskog plana, bio bi licemjer ako bi izasao pred mikrofone i rekao to je bila greska tima, a ne i njegova, zato i moraju lizati supak jedno drugom!

Ferrari je izgubio rat, pa sada rade ocajne poteze koje ih jos vise kopaju u zemlju.

I budite jednom realni u zivotu pobogu....
Brani ih u javnosti ,izjavama ,siguran sam da kada imaju interne sastanke itekako kaze sta realno misli . I mislim da je ispravno da brani i stoji iza tima ,sada se raspadamo skroz i nikakv pozitivan efekat nece dobiti ako kaze sve ono sto realno moze i treba . A svi smo culi danas kada su izasli da je on na radiu javio suvo je ,prosla trka Kimi se probudio i rekao sta je rekao za tim ,realno vidimo da su to odluke stratega ili koga vec a ne vozaca.
Ja cu prvi da kritikujem Vettela kada ima razloga ali tim je ocajan ,ne zna se ko sta radi ,nemaju razvoj dobar kroz sezonu ,kasne sa donosenjem odluka ,svake sezone ih napusta neko i ode u Merc ,umro im je predsednik ,nemaju novog na nacin da se zna ko je sef....
Ja ne vidim sada vozaca a ni kroz istoriju da je bio toliko dobar i mentalno jak da se izdize konstantno kroz sezonu kada tim gresi a on da izvlaci situaciju . Moze 1-2 trke ali ne moze sezonu da ‘izmisli’. Svi koji su osvajali titule imali su stabilan tim iza i pravili manje gresaka kao tim kroz sezonu.
Sve oni po ps-u rade kada se završi kvale ili utrka, svi stanu uredno pred giljotinu, ali odgovore koje slusamo su cista patetika, da ne kazem depresija.

Ekipa sa enormnim ulaganjem u ovaj sport mora se dovesti do samog savršenstva, jer imaju najbolje uslove za rad. Sve ove greške koštaju silne milione koje ulažu i postavlja se pitanje koja je bit svega toga?

Jel stvarno bitan taj "brending" ekipe ili rezultati?

I btw nije Mercedes toliko moćan koliko ga Ferrari čini takvim. Jedino mu je Ferrari konkurent ove sezone i da nije istog, gledali bi još jednu u nizu dosadnih sezona! Isto tako bio je i Mercedes na koljenima početkom sezone, ali oni su znali šta je prioritet, a to je Hamilton u Ferrariju se još ništa ne zna, ocigledno nove naljepnice na bolidu su nešto neophodno za ovu sezonu, zar nije dovoljno ulja na vatri?

Jednostavno nemaju više bonusa za opravdanje, ja ne mislim čekati kvar Mercedesa i da se nadam tituli, ja se takvoj ne radujem! Radovao sam se onoj premoćno Britaniji, Belgiji, to je bio Ferrari, a ne ovo što gledamo sada.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

ujac
Karting
Karting
Postovi: 186
S nama već: 8 god 2 mj
Multi 21 je napisao/la: 06.10.2018., 15:31
ujac je napisao/la: 06.10.2018., 14:45 jel ti vidis koliko je ferari sporiji sad od merca? da su dosli sa ljetne stanke sa prednoscu od 50 bodova merc bi to glatko stigao tako da pusti ti to imali smo sansu
Vidim da, dosta je Ferrari sporiji. Toliko da se niti ne možemo boriti za pobjede od Italije. Ali do tada je sve bilo ili u egalu ili je Ferrari imao blagu prednost. Ferrari je bio dominantan u Belgiji, Bakuu, Kanadi. Mercedesu dodajmo Australiju i opet dođe sve na isto.
Sve to stoji, ali vec zadnje tri utrke ferari nemoze pratiti mercedes, a nesto sumnjam da ce do kraja sezone biti ista bolje. Zato kazem malo mi je bezveze reci da smo imali sansu kad je prakticki pola sezone merc neuhvatljiv. Ako bude ovako do kraja godine pola sezone ferrari nije mogao konkurirati cak i bez svih gresaka koje rade. Kao sto @Ferrari rece, kada merc radi 100% mi se nemozemo nositi sa njima i to je to. I bez tih gresaka sto ih rade naslov bi opet uzeo merc
Nemam potpis.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ferrari je napisao/la: 05.10.2018., 23:00
Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 21:33 Koliko donosi 40 KS ne znam.
Ja taj broj nisam izmislio, već sam ga prenio od drugih ekipa, koji su to mjerili.
Ukoliko neko ima neko bolje mjerilo, nek izmjeri pa nek kaže toliko. Najlakše je reći to je glupost.
Iako sumnjam da je 8 desetinki, kad i bilo toliko, bez guma taman bi odgovaralo. Ferrari je bio brži cca tri desetine, sad se vraćamo na prednost Mercedesa od pola sekunde.
Kažem sačekajmo utrku. Mislim da će RB biti jako blizu Ferrariju. To će biti najbolji pokazatelj.

A što se tiče mazanja očiju i upiranja prstima u teorije zavjere, to je MA prihvatljivija opcija nego priznati da su izgubili prednost nakon što su ugradili drugi senzor. Naravno da neće priznati. To bi bilo skok u ponor koji bi možda i odveo do diskvalifikacije.
Muti vodu dok se ne prođe sezona :thumbs:
Ako Mercedes nije diskvalificiran od 2014. do 2017. za otvoreno DOKAZANO korištenje ulja za dodatnu konjažu onda neće nitko biti DSQ.
Znači likovi su koristili preko 3L ulja u utrci za dodatne performanse nad cijelim gridom.

Britanci i određeni njemački mediji su to nazvali "inženjerskom genijalnošću", a kada to npr. Ferrari napravi na inteligentan način preko ERS-a (gle čak je i zeleno i ne zagađuje) da manipulira energiju (navodno jel) to je prava inženjerska sloboda i interpretacija pravila. Ako počneš na ovaj način gušiti inovaciju od strane inženjera koji su već dosta ograničeni po pitanju slobode oko motora i elek. dijela motora...onda stvarno nema smisla.

Jebiga...to je kao da RBR-u kažeš "ej ljudi maknite Neweya iz ekipe jer ono tip je prebolestan u svojim aero trikovima"...indetična stvar.
Ne mogu vjerovati šta ti porediš :bonk:
Ali evo da razjasnimo.
Na osnovu čega tvrdiš da je sagorijevanje ulja u motoru 2014. bilo nelegalno pa da je Mercedes trebao biti diskvalifikovan?
Čisto da te uputim ograničenje sagorijevanja ulja je uvedeno tek kasnije. Prvo 1,2 L pa 0,9L do 0,6L.
2014. To je bilo inženjerska genijalnost.
Sem toga i Ferrari ga je pržio ko friteza :prcnjau:
Čak su u sezoni iza morali ugraditi poseban spremnik ulja. Po tvojoj logici obje bi ekipe trebalo diskvalifikovati. Zašto? Zato što su bolji od Ferrarija? Ta vremena, iako su u prošlosti postojala sad hvala Bogu više ne postoje.
E sad ako 2014. g. Nije postojalo izričito ograničenje koliko se ulja smije trošiti, postojalo je (i danas postoji) izričito ograničenje koliko energije se smije izvlačiti iz MGU-K.
Ukoliko bi MA priznao da je bolid sporiji zbog toga što su senzor stavili na nezgodno mjesto, to bi otvorilo neka neugodna pitanja koja bi se postavljala. Iz toga razloga sam spomenuo DSQ. Nisam uvjeren da će se dokazivati bilo šta od tih navoda, ali senzor će ostati kao kamenčić u cipeli :)
Zato sada MA će da upire u prstom u krađu IP, jer je to puno lakše nego objasniti kako i pored nelegalne prednosti koju su imali 2/3 sezone, oni kasne 50 bodova.
Povratkom na stari režim i RB, koji ne razvija bolid za ovu sezonu, postaje prijetnja. Znači ne samo da nije napravljen ključni korak naprijed, napravljena su tri unazad.
I dok god i on, a i vi navijači ne počnete upirati prste u pravom pravcu, neće tu biti napretka.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 06.10.2018., 16:22
Ferrari je napisao/la: 05.10.2018., 23:00
Har Kl je napisao/la: 05.10.2018., 21:33 Koliko donosi 40 KS ne znam.
Ja taj broj nisam izmislio, već sam ga prenio od drugih ekipa, koji su to mjerili.
Ukoliko neko ima neko bolje mjerilo, nek izmjeri pa nek kaže toliko. Najlakše je reći to je glupost.
Iako sumnjam da je 8 desetinki, kad i bilo toliko, bez guma taman bi odgovaralo. Ferrari je bio brži cca tri desetine, sad se vraćamo na prednost Mercedesa od pola sekunde.
Kažem sačekajmo utrku. Mislim da će RB biti jako blizu Ferrariju. To će biti najbolji pokazatelj.

A što se tiče mazanja očiju i upiranja prstima u teorije zavjere, to je MA prihvatljivija opcija nego priznati da su izgubili prednost nakon što su ugradili drugi senzor. Naravno da neće priznati. To bi bilo skok u ponor koji bi možda i odveo do diskvalifikacije.
Muti vodu dok se ne prođe sezona :thumbs:
Ako Mercedes nije diskvalificiran od 2014. do 2017. za otvoreno DOKAZANO korištenje ulja za dodatnu konjažu onda neće nitko biti DSQ.
Znači likovi su koristili preko 3L ulja u utrci za dodatne performanse nad cijelim gridom.

Britanci i određeni njemački mediji su to nazvali "inženjerskom genijalnošću", a kada to npr. Ferrari napravi na inteligentan način preko ERS-a (gle čak je i zeleno i ne zagađuje) da manipulira energiju (navodno jel) to je prava inženjerska sloboda i interpretacija pravila. Ako počneš na ovaj način gušiti inovaciju od strane inženjera koji su već dosta ograničeni po pitanju slobode oko motora i elek. dijela motora...onda stvarno nema smisla.

Jebiga...to je kao da RBR-u kažeš "ej ljudi maknite Neweya iz ekipe jer ono tip je prebolestan u svojim aero trikovima"...indetična stvar.
Ne mogu vjerovati šta ti porediš :bonk:
Ali evo da razjasnimo.
Na osnovu čega tvrdiš da je sagorijevanje ulja u motoru 2014. bilo nelegalno pa da je Mercedes trebao biti diskvalifikovan?
Čisto da te uputim ograničenje sagorijevanja ulja je uvedeno tek kasnije. Prvo 1,2 L pa 0,9L do 0,6L.
2014. To je bilo inženjerska genijalnost.
Sem toga i Ferrari ga je pržio ko friteza :prcnjau:
Čak su u sezoni iza morali ugraditi poseban spremnik ulja. Po tvojoj logici obje bi ekipe trebalo diskvalifikovati. Zašto? Zato što su bolji od Ferrarija? Ta vremena, iako su u prošlosti postojala sad hvala Bogu više ne postoje.
E sad ako 2014. g. Nije postojalo izričito ograničenje koliko se ulja smije trošiti, postojalo je (i danas postoji) izričito ograničenje koliko energije se smije izvlačiti iz MGU-K.
Ukoliko bi MA priznao da je bolid sporiji zbog toga što su senzor stavili na nezgodno mjesto, to bi otvorilo neka neugodna pitanja koja bi se postavljala. Iz toga razloga sam spomenuo DSQ. Nisam uvjeren da će se dokazivati bilo šta od tih navoda, ali senzor će ostati kao kamenčić u cipeli :)
Zato sada MA će da upire u prstom u krađu IP, jer je to puno lakše nego objasniti kako i pored nelegalne prednosti koju su imali 2/3 sezone, oni kasne 50 bodova.
Povratkom na stari režim i RB, koji ne razvija bolid za ovu sezonu, postaje prijetnja. Znači ne samo da nije napravljen ključni korak naprijed, napravljena su tri unazad.
I dok god i on, a i vi navijači ne počnete upirati prste u pravom pravcu, neće tu biti napretka.
Kao prvo...ja nisam spomenuo diskvalifikaciju...ti si spomenuo.
Evo i tvoj citat:
A što se tiče mazanja očiju i upiranja prstima u teorije zavjere, to je MA prihvatljivija opcija nego priznati da su izgubili prednost nakon što su ugradili drugi senzor. Naravno da neće priznati. To bi bilo skok u ponor koji bi možda i odveo do diskvalifikacije.
Kakve diskvalifikacije?
Znači, ako je ovo nelegalno (iako nije jer nigdje ne piše u pravilima jer su otvorena u tom dijelu) onda bi i Mercedes trebao biti DSQ od 2014. do 2017. zbog paljenja ulja i osvajanja titula, pobjeda i ostaloga.

PALJENJE ULJA ZA DODATNE PERFORMANSE je uvijek bilo zabranjeno trenutnim pravilima.
Nije zabranjeno korištenje ulja...već paljenje ulja za dodatnu konjažu, znači doslovno mješanje ulja sa gorivom unutar motora.
Palili su preko 3L goriva dok nisu došla prva ograničenja tj. smanjili su toliko da je efekt ulja uvelike umanjen.
To nije bila inženjerska genijalnost, ako ćemo govoriti striktno o inženjerima i inovaciji...jer tu realno nije ništa toliko inovativno da, ako uzmeš aditive (posebne naravno) i počneš je miješati sa gorivom...normalno je da ćeš dobiti veću konjažu.
Nije postojalo izričito ograničenje koliko se ulja smije trošiti, postojalo je (i danas postoji) izričito ograničenje koliko energije se smije izvlačiti iz MGU-K.
FIA i Charlie su više puta rekli da je bolid legalan...znači o čemu govorimo onda?
Nigdje na telemetriji nije prekršeno pravilo tj. koliko se energije može izvući iz MGU-K sustava. Znači legalno je jel da?
Za to smo dobili potvrdu.
Zato sada MA će da upire u prstom u krađu IP, jer je to puno lakše nego objasniti kako i pored nelegalne prednosti koju su imali 2/3 sezone, oni kasne 50 bodova.
Naravno da će upirati prstom, ako su podaci postali javni i ako svaka budala na ulici može doznati tajne o njihovom bolidu i cijele kontrole oko njega.
Isto tako...daj mi potvrdu od FIA-e da je bolid bio nelegalan. Nigdje dokaza.
Da je bio nelegalan ili da nije u skladu sa smjernicama onda bi vidjeli i promjenu u pravilima gdje bi se takva potencijalna rupa zaustavila ili smanjila...jel kao što smo vidjeli sa uljem.
I dok god i on, a i vi navijači ne počnete upirati prste u pravom pravcu, neće tu biti napretka.
Ja samo želim službenu potvrdu i isto tako da se SVIMA stave ISTI senzori kao što ima Ferrari.
Zašto sada nitko ne preispituje Mercedes koji je napravio ogroman napredak? Ferrari se pojavio i bio tu negdje sa Mercedesom i odmah se počelo provlačiti da je bolid nelegala, stavljaju se senzori, gleda se koliki je razmak retrovizora između šasije, baniraju se krilca na retrovizoru jer su kao "aero pomagalo" dok 3-4 druga bolida isto imaju za istu funkciju.

Znači postoji nejednak tretman. To je očito.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ulje kao gorivo je bilo zabranjeno. Tu je ključna razlika. Sagorijevanje ulja u motoru ne. Zato je Ferrari i imao poseban rezervoar za ulje.
Rekli su da je legalan, zato jer senzori koji su ugrađeni ne pokazuju da MGU-K radi na nedozvoljen način. Ja se slažem sa tim, ali pojavila se razlika u snagu cca. 40KS nakon ugradnje senzora. Moja pretpostavka je da imaju način kako da to rade, ali ne smiju jer im mjere ukupni output iz MGU-K.
Opet da ponovim DSQ, bi bila realna ukoliko bi se ove priče dokazale, što je gotovo nemoguće, ili ukoliko bi MA priznao da imaju gubitak snage zbog senzora. Ni to se neće dogoditi.

Sad opet se vraćaš na krpanje rupa i spominjem nelegalnost. Nelegalno bi bilo da Su trošili ulje nakon ograničenja. Ono trošenje prije je bila genijalnost. Pokušaj ti objasniti kako da ulje koje ima manji oktanski broj od goriva, umjesto da "pokvari" smjesu, ono zbog razlike u pritiscima stvara boost. I opet upireš u Mercedes, a ne i u Ferrari koji je to isto radio :bang:

Nikakvi podaci nisu postali javni. Podatak da je ugrađen dodatni senzor je postao javan.
To i nije neki "big deal" Koji novinari inače ne bi mogli iskopati.

Ostalo je MA napričao da se odvrati pozornost od podatka gubitka snage.

Taj zadnji dio što si napisao. To je OK.
Nek mjere u svim ekipama i u svakom bolidu.
Pitanje je ima li osnove za sumnju da li je nešto nelegalno.
Ja ne vidim da je tretman drugačiji.
Kao što ne vidim ni jedan razuman razlog, zašto bi FIA željela da Ferrari gubi prvenstvo pet utrka prije kraja. Ili zašto bi željela da Mercedes nastavi dominaciju.
Logično je bi bilo da je novac motivacija.
A najviše bi novca bilo kad bi se borili za titulu u zadnjoj utrci.
Zato i žele da, što je više moguće, malo izjednače velike i male ekipe.
Budget cap je bio jedno od rješenja. Ali VETO je čudna stvar.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Har Kl je napisao/la: 06.10.2018., 17:07 Ulje kao gorivo je bilo zabranjeno. Tu je ključna razlika. Sagorijevanje ulja u motoru ne. Zato je Ferrari i imao poseban rezervoar za ulje.
Rekli su da je legalan, zato jer senzori koji su ugrađeni ne pokazuju da MGU-K radi na nedozvoljen način. Ja se slažem sa tim, ali pojavila se razlika u snagu cca. 40KS nakon ugradnje senzora. Moja pretpostavka je da imaju način kako da to rade, ali ne smiju jer im mjere ukupni output iz MGU-K.
Opet da ponovim DSQ, bi bila realna ukoliko bi se ove priče dokazale, što je gotovo nemoguće, ili ukoliko bi MA priznao da imaju gubitak snage zbog senzora. Ni to se neće dogoditi.

Sad opet se vraćaš na krpanje rupa i spominjem nelegalnost. Nelegalno bi bilo da Su trošili ulje nakon ograničenja. Ono trošenje prije je bila genijalnost. Pokušaj ti objasniti kako da ulje koje ima manji oktanski broj od goriva, umjesto da "pokvari" smjesu, ono zbog razlike u pritiscima stvara boost. I opet upireš u Mercedes, a ne i u Ferrari koji je to isto radio :bang:

Nikakvi podaci nisu postali javni. Podatak da je ugrađen dodatni senzor je postao javan.
To i nije neki "big deal" Koji novinari inače ne bi mogli iskopati.

Ostalo je MA napričao da se odvrati pozornost od podatka gubitka snage.

Taj zadnji dio što si napisao. To je OK.
Nek mjere u svim ekipama i u svakom bolidu.
Pitanje je ima li osnove za sumnju da li je nešto nelegalno.
Ja ne vidim da je tretman drugačiji.
Kao što ne vidim ni jedan razuman razlog, zašto bi FIA željela da Ferrari gubi prvenstvo pet utrka prije kraja. Ili zašto bi željela da Mercedes nastavi dominaciju.
Logično je bi bilo da je novac motivacija.
A najviše bi novca bilo kad bi se borili za titulu u zadnjoj utrci.
Zato i žele da, što je više moguće, malo izjednače velike i male ekipe.
Budget cap je bio jedno od rješenja. Ali VETO je čudna stvar.
Ulje kao gorivo je bilo zabranjeno. Tu je ključna razlika. Sagorijevanje ulja u motoru ne
Ja sam rekao miješanje ulja i goriva unutar motora za dodatne performanse...tj. efektivno korištenje ulja kao goriva.
Znači zabranjeno je bilo ilitiga ilegalno kako kažemo.
I ako ćemo se voditi tvojom teorijom Mercedes po tome zaslužuje DSQ.
Rekli su da je legalan, zato jer senzori koji su ugrađeni ne pokazuju da MGU-K radi na nedozvoljen način. Ja se slažem sa tim, ali pojavila se razlika u snagu cca. 40KS nakon ugradnje senzora. Moja pretpostavka je da imaju način kako da to rade, ali ne smiju jer im mjere ukupni output iz MGU-K.
Aha...znači onda Ferrari nije ilegalan?
Ovo od 40 konja je ništa drugo nego naklapanje od strane AMuS-a...kao i cijeli ERS sistem tj. kako radi koji je sa povjerenjem u FIA-u povjeren tj. dane su informacije o cijelom ERS-u. Kako su svi doznali da senzore, ERS sustav i ostalo? To je sumnjivo i to MA govori.
Očito je da se takve stvari moraju zadržati unutar četiri zida.
Sad opet se vraćaš na krpanje rupa i spominjem nelegalnost. Nelegalno bi bilo da Su trošili ulje nakon ograničenja. Ono trošenje prije je bila genijalnost. Pokušaj ti objasniti kako da ulje koje ima manji oktanski broj od goriva, umjesto da "pokvari" smjesu, ono zbog razlike u pritiscima stvara boost. I opet upireš u Mercedes, a ne i u Ferrari koji je to isto radio
Vraćam se na krpanje rupa jer to dokazuje nelegalnost...znači da takvo nešto nije predviđeno i trebali su dodatno postrožiti.
Znači ilegalno je tj. "sivo" i to su očito vidjeli jer čiste brojke na telemetriji ne lažu jer se ulje tj. potrošnja i tijek ulja vrlo lako vide.
Naravno da je Ferrari isto radio kada su vidjeli da ovi stvaraju veliku prednost na osnovu toga. Na kraju je opet smiješna FIA došla pa je stavila pravilo od 1.2L DO Spa, a od Monze 0.9... :bonk:
Vidi đavla ovi taman tada donijeli novi motor u Spa.

Ono što ja kažem je da NE POSTOJE nikakvi dokazi da je Ferrari bio nelegalan ili da je nelegalan. To je činjenica. Sve ostalo su razne priče koje ne drže vodu.
Isto tako je činjenica da JEDINO Ferrari ima ugrađene senzore i da je stalno pod posebnom kontrolom. Zašto?
Također...kako mi znamo da Mercedes nije skužio taj trik sa ERS-om i da ga sada oni imaju i da su dobili velik boost u performansama?
Naime...nemaju dodatne senzore. Jel da?
Zato i žele da, što je više moguće, malo izjednače velike i male ekipe.
Budget cap je bio jedno od rješenja. Ali VETO je čudna stvar.
Kakve veze Ferrarijev Veto ima sa ovim?
Likovi su ga zadnji puta koristili kada je FIA htjela nametnuti određene fiksne cijene PU-a...tada su Mercedes i Renault bili na Ferrarijevo strani jer ono ne žele izgubiti lovu. ;)
Uostalom...ko o čemu...Mercedes o poštenju.
Ista ekipa koja je u zadnjih 10 krugova na Spa 2015 dala Grosjeanu "Alien" mode na motoru da uhvati Vettela...prvi i zadnji puta da su to koristili. Na kraju je nama eksplodirala guma, a vrlo su laki na okidaču kada ih druga ekipa nadmudri...odmah optužbe za varanje, FIA i ostalo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Slavenowsky je napisao/la: 06.10.2018., 10:41
klikerbgd je napisao/la: 06.10.2018., 10:29 Alo strucnjaci ,bas razumete ovaj sport . Vettel brani ekipu, stao je iza nje sa tom izjavom o gumama i strategiji danas . Jel gledate vi trke kval i treninge,razumeo bih da ne gledate i da onda ostavljate tako glupe komentare .
Eto nek si nas ti "prosvijetlio" Sveti Pavo!

Upravo potvrdjujes teze koje osudjujemo! Sta se ima braniti ekipa, ako se rade katastrofalne greske? Oprostili bi pocetak sezone, jer iz gresaka se i uci, ali u zavrsnici sezone, kada je najpotrebnije da budu pametniji, oprezniji, oni rade besmislene experimente!? Igraju "loto" :facepalm: !

Vettel brani ekipu, jer je bio dio strateskog plana, bio bi licemjer ako bi izasao pred mikrofone i rekao to je bila greska tima, a ne i njegova, zato i moraju lizati supak jedno drugom!

Ferrari je izgubio rat, pa sada rade ocajne poteze koje ih jos vise kopaju u zemlju.

I budite jednom realni u zivotu pobogu....
Daj bolan. Da je Vettel imao ikakve veze sa ovom odlukom, rekao bi javno da je on donio odluku, i svu bi odgovornost preuzeo na sebe. Ovako samo preuzima dio krivice da bi odbranio još jednu glupost ekipe. A ovo njegovo konstantno branjenje stvarno postaje teški idiotizam. Pa jeli onda on donio pogrešnu odluku i za Kimija? :facepalm:
Pa čak je i Arrivabeneu prekipilo opravdanje ovih gluposti. Vettel kaže da su ga pitali jeli ok da izađu na intermedijama. Pa šta imaju njega pitati. Lik sjedi u bolidu u garaži, i čeka. Nema on uvid u stanje na stazi. Dovoljno ti govori da je jedino Ferari napravio ovakvu glupost od svih timova u Q3...

Mislim stavrno, kada smo svi ispred ekrana mogli odmah vidjeti da je to pogrešna odluka, dovoljno govori. Pa čak i da ih je na pola staze (na intermedijama) uhvatila kiša, koliko je brže vrijeme postavljeno na suhim gumama nego na kišnim? U ovakvim uslovima, čak i da je pola staze bilo mokro, vrijedilo bi se prvo kockati sa gumama za suho. A onda ako pojača kiša onda imaju vremena da postave i na gumama za promjenjivo. Ako nebi postavili vrijeme na gumama za suho. Ali ovdje je bio prioritet prvo postaviti vrijeme, što prije, na gumama za suho. Jer se vrijeme kruga na I ne može porediti sa vremenom na gumama za suho. Pogotovo ako ćeš više od pola staze voziti po suhom, sa I gumama...

Post

klikerbgd
Karting
Karting
Postovi: 165
S nama već: 8 god 1 mj
Navija za: Sebastian
@Slavenowsky
Ma oni cuvaju i brane brend jer im je to prvo slovo u ugovoru ,a Vettel ima takav odnos prema Ferrariju a i on je sam takav karakter da nikada nece javno da iznosi prljav ves odnosno da upire prstom u tim . I mislim da je u pravu , nista dobrog ne bi donela javna kritika u ovom trenutku ,oni moraju da pokusaju da se konsoliduju i srede malo do kraja sezone .
Kada se pogleda ova i prosla a posebno 2016 god Ferrari nije najbolji ,bolji su ,popravljaju se ali na zalost Merc je jako puno bolji u svakom smislu. Verovatno i rade greske ove sezone jer pokusavaju na sve nacine da stignu i pobede najdominantniji tim u istoriji sporta.I sa te strane imam razumevanja malo da se desavaju gluposti kao danas. Nadu mi daje Seb koji nije u depresiji ,pokusava nije klonuo i ne sere po drugima i ne zali se kao sto bi recimo ,bez uvrede navijacima, Ham i Alo radili . Kritika od vozaca nista dobro sada ne bi mogla da donese ,javna kritika.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Gledam ova vremena koja je na kraju Mercedes ostvario, pa mislim da Ferrari nije bio bez šansi da se bori za pp. Hamiltonovo vrijeme je bilo samo pola sekunde brže nego Vettelovo iz Q2. Dok je Bottas bio čak i sporiji nego u Q2 na softu. Znamo da punu snagu motora, odnosno qualy mod, vodeće ekipe odvrnu tek u Q3. Q2 je može se reći krstarenje, samo da se prođe u Q3, i da se ne oštete gume na kojima će se startati. A Mercedes je vjerovatno odvrnuo punu snagu u Q2, zbog tvrđe komponente guma. Prema do sada viđenom, mislim da je Ferrari sigurno imao preko pola sekunde bolje vrijeme u bolidu, u odnosu na Q2. Samo da su odmah izašli na SS...

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pastor je napisao/la: 06.10.2018., 18:02 Gledam ova vremena koja je na kraju Mercedes ostvario, pa mislim da Ferrari nije bio bez šansi da se bori za pp. Hamiltonovo vrijeme je bilo samo pola sekunde brže nego Vettelovo iz Q2. Dok je Bottas bio čak i sporiji nego u Q2 na softu. Znamo da punu snagu motora, odnosno qualy mod, vodeće ekipe odvrnu tek u Q3. Q2 je može se reći krstarenje, samo da se prođe u Q3, i da se ne oštete gume na kojima će se startati. A Mercedes je vjerovatno odvrnuo punu snagu u Q2, zbog tvrđe komponente guma. Prema do sada viđenom, mislim da je Ferrari sigurno imao preko pola sekunde bolje vrijeme u bolidu, u odnosu na Q2. Samo da su odmah izašli na SS...
Pa i ne baš.
Staza je bila puno hladnija i "masna" zbog kiše koja je rominjala na kraju Q2.
Jednostavno staza nije bila tako brza kao u Q2.
Pogledaj vrijeme RBR-a koji je isao 2 desetinke sporije nego u Q2.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Pa išao je Hamilton brže. Siguran sam da bi i Ferarri išao brže, da su uhvatili potpuno suhu stazu na početku Q3, sa pravim izborom guma...

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Frantic je napisao/la: 06.10.2018., 12:05
MSC je napisao/la: 06.10.2018., 11:50 Lewisovo je da vozi. Vjeruje momčadi koja donosi ispravne odluke. Seb i Kimi em voze, em donose strategiju em svaku odluku moraju primiti s dozom nepovjerenja i onda uz sve to dati sve od sebe na stazi jer Mercedes ima prednost u svemu. Ne možeš tako do titule, a stres i pritisak koji su enormni još su i veći kad nemaš povjerenje u momčad. Nakon svega što su im priuštili, ne mogu ni imati.
Lewis da ima ovakav back-up i da mu ekipa priređuje "ovakve scene" :mrgreen: non-stop bi cvilio (neko je već ranije pomenuo, čini mi se @ujac) i svaki drugi vikend bi mu bio "off".
Pričam o onim Lewisovim "off" vikendima kad se mota na 4. mjestu, a nekad i na 5., ako se neki Red Bull ubaci ispred njega (jbga, teško da može biti slabije plasiran).
Ovo ne zbog toga što je on možda "lošiji" vozač od Vettela (ne, nije lošiji), već zbog što mu se jednostavno "ne vozi kad nije sve kako treba".
Vidjeli smo da je svake godine (počev od 2014.) Lewis imao 2-3 takva vikenda po sezoni.
Međutim, čovjek osim što vozi najbolju mašinu, evo već 5. sezonu, ima i adekvatnu podršku od ekipe sa pit-walla, boxa, inžinjera, mehaničara, šefova, Brackleya, Brixwortha,......
Vidjeli smo sve kada je vozio sa Rosbergom. Tada nije bilo: "najbolja ekipa na svijetu". U nekoliko navrata je optuživao ekipu, i igrao psihičke igrice protiv svoje keipe, kao što ovu sezonu radi protiv Ferarrija... Za mene nema sumnje da bi se pogubio u ovolikim greškama ekipe. Mislim da bi se žešće isfrustrirao.

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9686
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Ko kaze da ne bi puko na Sebovom mjestu, laze ka pas...
Fino Alla Fine
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡