Iceman je napisao/la: 26.07.2018., 17:14
https://twitter.com/mr_john_houston/status/1015241426144096260
Ipak mislim da je to zbog rubnika...
Pratio sam malo u Austriji i baš mi je taj dio sa zvukom privukao pažnju... Kada bi ulazili u zadnji zavoj i išli na startni pravac, svi bolidi, ne samo Ferrari su imali takav zvuk. I to baš u trenu kada stanu na rubnik sve dok ne siđu sa njega. Tako da mislim da je takav zvuk upravo zbog rubnika, jer imam osjećaj da više ozvanja dok voze po rubnicima, zbog samog oblika rubnika i onih proreza po njima... Ne znam, ali meni se tako učinilo.
I vidite na videu da zvuk počinje točno na mjestu gdje zahvate rubnik u tom zavoju... Ja bih rekao da je zbog tog, ako još ima netko da zna više neka napiše.
Napisao sam gore da je to zvuk iz wastegate ispuha...nisu rubnjaci.
Evo jedan primjer
Većinom na ubrzanjima.
To u Austriji je bio zvuk rubnjaka jer su u zadnjem sektoru poprilično agresivni i visoki zato se i čuje kada prolaze preko njih.
Ovo je samo zvuk wastegatea tj. onaj višak pritiska iz turbine koji mora negdje izaći.
Iceman je napisao/la: 26.07.2018., 17:14
https://twitter.com/mr_john_houston/status/1015241426144096260
Ipak mislim da je to zbog rubnika...
Pratio sam malo u Austriji i baš mi je taj dio sa zvukom privukao pažnju... Kada bi ulazili u zadnji zavoj i išli na startni pravac, svi bolidi, ne samo Ferrari su imali takav zvuk. I to baš u trenu kada stanu na rubnik sve dok ne siđu sa njega. Tako da mislim da je takav zvuk upravo zbog rubnika, jer imam osjećaj da više ozvanja dok voze po rubnicima, zbog samog oblika rubnika i onih proreza po njima... Ne znam, ali meni se tako učinilo.
I vidite na videu da zvuk počinje točno na mjestu gdje zahvate rubnik u tom zavoju... Ja bih rekao da je zbog tog, ako još ima netko da zna više neka napiše.
Možda ja griješim... Valjda će netko znati više.
Being second is to be the first of the ones who lose. Ayrton Senna
Ferrari je napisao/la: 26.07.2018., 15:03
Ma ovi novinari izmišljaju svakakve brojke...
Ovo je vrlo lako provaliti...ako Haas i Sauber u kvalama budu oko sekunde brži od npr. Renaulta onda je legit...no nema šanse.
To su izmišljotine.
Ne možeš očekivati toliku prednost u Mađarskoj na osnovu motora. Pa ne smatra se džaba Red Bull ovdje favoritom.
Ako je prošla nadogradnja trebala biti oko 20 KS, ali nije bila toliko jer su izostavili dio nadogradnje zbog pouzdanosti za treću specifikaciju, ne vidim zašto nebi bila to veća nadogradnja. Imaju samo dvije nadogradnje u sezoni. A već su rekli da će druga biti veća. Pa za Hondu su govorili da je prva nadogradnja bila oko 40 KS (ali dobro, to je Honda..). Ferrari je očito pronašao neki trik koji ostali ne znaju, gdje mogu dodatno unaprijediti motor. Ništa nije nemoguće.
Čitam na AMuS-u novi članak o Ferrarijevu triku. Pokazali su neki graf GPS podataka. Sada kažu da je samo Ferrari imao tu prednost, a Sauber i Haas nisu. Što bi moglo biti i do bolida. Tako misli i Andy Green iz Force Indije. Kaže možda su našli način da drastično smanje drag.
Možda su ove nadogradnje upravo išle u tom smijeru. A i sama evolucija prošlogodišnjeg bolida je išla u tom smijeru smanjivanja draga.
Ferrari je napisao/la: 26.07.2018., 15:03
Ma ovi novinari izmišljaju svakakve brojke...
Ovo je vrlo lako provaliti...ako Haas i Sauber u kvalama budu oko sekunde brži od npr. Renaulta onda je legit...no nema šanse.
To su izmišljotine.
Ne možeš očekivati toliku prednost u Mađarskoj na osnovu motora. Pa ne smatra se džaba Red Bull ovdje favoritom.
Ako je prošla nadogradnja trebala biti oko 20 KS, ali nije bila toliko jer su izostavili dio nadogradnje zbog pouzdanosti za treću specifikaciju, ne vidim zašto nebi bila to veća nadogradnja. Imaju samo dvije nadogradnje u sezoni. A već su rekli da će druga biti veća. Pa za Hondu su govorili da je prva nadogradnja bila oko 40 KS (ali dobro, to je Honda..). Ferrari je očito pronašao neki trik koji ostali ne znaju, gdje mogu dodatno unaprijediti motor. Ništa nije nemoguće.
Čitam na AMuS-u novi članak o Ferrarijevu triku. Pokazali su neki graf GPS podataka. Sada kažu da je samo Ferrari imao tu prednost, a Sauber i Haas nisu. Što bi moglo biti i do bolida. Tako misli i Andy Green iz Force Indije. Kaže možda su našli način da drastično smanje drag.
Možda su ove nadogradnje upravo išle u tom smijeru. A i sama evolucija prošlogodišnjeg bolida je išla u tom smijeru smanjivanja draga.
U Mađarskoj 10 konja = 0.210 po krugu...znači 40 konja je skoro 9 desetinki...što je totalna glupost i izmišljotina ovih tkzv. novinara...
Da je to isto tako istina zašto onda nismo vidjeli Kimija kako dominira Bottasa u Njemačkoj na ravnici zadnjih 10 krugova utrke? Ili na početku utrke gdje je Vettel otvorio oko 4-5 sekundi prednosti...vjeruj mi da imaju 30-40 konja više od drugih to bi izgledalo sasvim drugačije.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Pisalo se da je najveći napredak u MGU-K, ali tu je i aerodinamika velik faktor (u Silverstone nova podnica). Na Hungaroringu Haas i Sauber tj. Magnusen i Ericson dobivaju potpuno novi PU, što će bit svojevrstan test prije nego ga Ferrari primjeni u Spa gdje bi trebalo tih 30-40 ks trebalo doć do izražaja.
Ljudi, jesam ja negdje dobro procitao da za spa ferrari dovozi novi PU, jasno mi je da za spa i monzu potrebna snaga ali nije li to malo prerano s obzirom da je ostalo jos vise od trecine utrka + zahtjevni mexico?
zelot je napisao/la: 05.08.2018., 00:17
ako se ne varam sa tim motorom mogu komotno odvesti te dvije, pa onda na sljedecim utrkma voziti na trenutnom motoru i pred kraj opet ovaj zadnji...
teoretski su mogli svaku utrku voziti sa drugim motorom i tako 3 motora vrtiti u krug.
U pravu si. Mogli su uzeti tri motora prve specifikacije, i vrtiti ih u krug. Govori se da još uvijek voze prva dva treninga sa prvom specifikacijom. Negdje je pisalo da je Vettel čak i utrku u Mađarskoj vozio sa prvom specifikacijom.
luke flywalker je napisao/la: 23.08.2018., 18:39
&zeko nisi ti dobro skonto, on silazi niz eau rouge
I meni je to prvo prošlo kroz glavu.
Prošlogodišnji (Magritte, The Son of Man, jabuke, polucilindar, sjećate se) je bio puno bolji.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.