Prošle sezone kada je bolid radio na 100% (znači kada je staza uistinu odgovarala i kada bi pogodili setup kako treba) tada su imali prednost od 3 do 7 desetinki.
Znači polovično u Rusiji (onaj prvi stint Bottasa), u Španjolskoj su bili jaki sa novim aero paketom, Kanada je isto bila jako dobra, ali nismo doznali što bi se dogodilo između Vettela i Hamiltona jer je Vettelu uništeno krilo odmah u prvom zavoju kada je Max prošao preko putanje, Baku je bio jak za njih, Silverstone je bio iznimno jak...imali su više od pola sekunde prednosti u utrci, Belgiju su dobili jer su bili jaki u prvom i zadnjem sektoru, Italiju su apsolutno pokorili...prednost od skoro 7 desetinki po krugu, Japan je bio isto jak iako je RBR bio iznenađujuče blizu zbog svega što se dogodilo, Amerika je bila vrlo jaka...3 do 4 desetinke prednosti, Brazil isto iznimno dobar za Merc...oko 4 desetinke, Abu Dhabi isto tako...skoro pola sekunde prednosti.
Mislim da su jednostavno shvatili koncept bolida...zato su i zadržali sličnu filozofiju dizajna i općenito aerodinamike.
Ove godine nisu trebali izvanredno vaditi planirani ovjes (sjećas se kada je Ferrari uputio FIA-i klarifikaciju oko ovjesa mjesec i pol prije sezone) i jednostavno su sada dizajnirali i radili setup bolida bez tog ovjesa i tjt.
Isto tako imaju daleko najbolji motor koji je praktički savršen...znači utrku mogu startati sa nekih 90 ili 95kg manje od primjerice Ferrarija koji mora ići sa 105 kg...to ti je već skoro 3 desetinke u startu, a da ne kažemo kako je pouzdan motor i koliko ima snage.
Mislim da nema velike tajne...gleda se paket i trenutno kako stvari stoje oni imaju najbolji paket...koji se već mogao vidjeti u drugoj polovici prošle sezone kada su počeli okrećati stvari na svoj mlin tamo od Silverstonea i od Spa kad su došla nova pravila od potrošnji ulja koja su Ferrari jako pogodila jer su se oslanjali na to da bi se uopće mogli boriti sa Mercedesom.