16.08.1970., VN Austrije. Zadnji start (60.), na žalost, domaćeg junaka, Jochena Rindta. Ujedno i njegova zadnja PP (10.). Loše je startao, pretekli su ga Regazzoni i X (a zatim X Regazzonija). X je na kraju i pobijedio, uz postavljeni FL, a Rindt je odustao u 21 krugu. Regazzoni dugi, dakle dvostruka pobjeda Ferrarija (Clayu je to bio i prvi podijum), dok je treći, sa jedinom podijumom u karijeri bio Stommelen (Brabham). Clay je postavio identičan FL kao i X (neki ga računaju, neki opet ne, a oni koji ga računaju, onda ga računaju kao prvi Regazzonijev FL). Tim Schenken je debitovao na trci u De Tomasu.
16.08.1981., opet VN Austrije. Laffite (Ligeir), Arnoux (Renault), Piquet (Brabham). Renaulti lockali prvi red (Arnoux PP, Prost drugi, ali je poslije odustao). Laffitte postavio FL. Zadnji FL za motor Matre. 50. GP vikend za Tambaya. Team Fittipaldi nije učestvovao jer nisu imali dovolno motora

. Na vrhu se zagužvalo jer se Reutemannu, opasno približio Piquet, a i Laffitte je počeo misliti o tituli.
6 godina poslije, još jednom VN Austrije, zadnja na staroj konfiguraciji. Nećemo o Johanssonu, o njemu i jelenu smo pisali jučer. 3 starta. Prvi start: Brundle, Streiff, Palmer, Ghinzani. Drugi start: Mansel zasro, pa poslije imali gomilu sastavljenu od Cheevera, patresea, Johanssona, Caffija, Capellija, Fabrea, Alliota, Brundlea (opet) i Dannera.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=T14HLURCLW8 [/youtube]
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=_W2xf4YRv7E[/youtube]
[ link do slike ]
Iz trećeg su pročepili. Na kraju smo vidjeli duplu pobjedu Williamsa (Mansell pretekao Piqueta), a treći je bio Teo Fabi u Benettonu (drugi i zadnji podijum). Mansell je u svom 100. startu pored pobjede ostvario i FL (Piquet je startao sa PPa). Ekipa Oselle je slavila 100. start, motor Honde također, uz 25. pobjedu. Johansson je slavio što je ostao živ nakon bliskog susreta sa jelenom. Koliko su Williamsi bili dominantni govori i činjenica da su 2 Benettona (Fabi i Boutsen) kasnili čitav krug, a Senna, Prost i Johansson čak 2.
5 godina poslije vozilo se u Mađarskoj. Patrese je imao najbolje vrijeme u Q (8. i zdanja PP), Mansell sa njim zajedno lockao prvi red za Williams, ali je loše startao i pao na 4. mjesto. Patrese poveo ispred Senne, vodio do odustajanja, Senna preuzeo vodstvo i ostvario svoju 35. pobjedu, Mansell završio drugi, što mu je osiguralo vozačku titulu te sezone, a Berger treći. Williams dostiago cifru od 150. podijuma, Brabhami vozili zadnju trku (nakon 30 godina i 394 trke), Alesi svoju 50., a Ferrari 500. Što se tiče motora 120. podijum Renaulta, a 150. Honde. Mansell je napokon skinuo prokletstvo, te nakon tri "titule" vicešampiona, postao prvak (a nije bilo ni sumnje, s obzirom kakav je Willy bio te godine). I to je uspio kao vozač sa najvećim brojem odveženih trka (do tada). BTW, postavio je i FL. Ivan Capelli osvoji zadnje bodove. Prva sezona nakon 1986. koja nije riješena u Japanu, a prva titula za Britance nakon Huntove iz 1976. godine. Zadnja trka u kojoj smo vidjeli pretkvalifikacije.
16.08.1998. na VN Mađarske smo vidjeli 2 genija na djelu. Ros Brawn i MS. Da, to je ona trka sa 30 kvalifikacijskih krugova usred trke, u ideji Rosa Brawna i izvedbi MSa, kada su se prebacili na 3 zaustavljanja u boxu. Na kraju je i pobijedio i pretekao Mansella po broju pobjeda (to mu je bila 32.). Hakkinen je ima PP, DC sa njim lockao prvi red za Mclaren. MS je naravno postavio FL, a pogodovali su mu problemi Hakkinena, koji su ga bacili na 6. mjesto. Eh, još da se DC nije "ukazao i usporio na pogrešnoj strani u oblaku kiše na narednoj trci.....
DC je bio drugi, Villeneuve treći 8zadnji podijum za Mecachromove motore).
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=gWbRLbgRc74[/youtube]