Kimi Räikkönen
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
@JFK - vezano uz zadnju rečenicu. Upravo tako nešto sam i napisao. S obzirom da su vozačima prepustili odluku oko promjene guma na intermedije, Vettel je donio jednu odluku (koja se pokazala ispravnom), Kimi drugu. Tako da nema razloga za napadanje momčadi. Ne treba zaboraviti da kiša nije padala po cijeloj stazi već na nekoliko zavoja. Da je padala po cijeloj stazi, a da ga je momčad ostavila vani onda bi imali razloga kritizirati momčad. Ovako je odluka prepuštena vozačima koji najbolje znaju koliko mogu izdržati na trenutnim gumama. Upravo tako, to je lutrija. Jedan je dobio zgoditak, a drugi šipak.
Da me krivo ne shvatiš, meni je Kimi drag i stvarno bih volio da vozi i sljedeću sezonu, ali posljednji rezultati mu nikako nejdu u prilog. Držim fige da Kimi proradi, slijedi "njegova" Mađarska, Spa F. (njegova omiljena staza) i onda Monza gdje mora pred Ferrarijevim navijačima potvrditi da nije za mirovinu.
Da me krivo ne shvatiš, meni je Kimi drag i stvarno bih volio da vozi i sljedeću sezonu, ali posljednji rezultati mu nikako nejdu u prilog. Držim fige da Kimi proradi, slijedi "njegova" Mađarska, Spa F. (njegova omiljena staza) i onda Monza gdje mora pred Ferrarijevim navijačima potvrditi da nije za mirovinu.
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
Nemoj ni ti mene krivo shvatit, evo uzmi primjer Bottasa koji je htio na intermedije 3 kruga ranije od Kimija, pa su ga odgovarali u više navrata kako bi takva izmjena vrlo brzo potrošila gume zbog suhih dijelova staze. Iako je na kraju VSC perioda tražio da prate što rade ovi vodeći nisu mu javili nikakvu informaciju, ni o tome ni o kiši gdje pada a gdje ne, u biti nije bilo nikakve komunikacije, bar ne ove koja je za javnost. E sad dali je bilo kakve komunikacije koja nije javna to ne znamo.
Ta njegova odluka o ulasku u boks po intermedije mogla bi se protumačiti u dvije krajnosti:
1. Ako mu nisu ništa sugerirali o kiši i stanju staze i kakvi su potezi vodećih i ostavili njemu da odlučuje (bez njihove pomoći) samostalno onda mu se nema što zamjeriti (a u medijima mu se zamjera i proziva ga se glupanom).
2. Da su ga (kao i Bottasa) odgovarali i davali mu informacije iz kruga u krug o stanju na stazi (i da je kiša u biti prestala krug prije ulaska u boks), što drugi rade, onda bi mu slobodno mogli reći: "Sinko ti si kr..en, jesmo li ti lijepo rekli da ne ulaziš u boks."
U 1. slučaju bi prozvao Ferrari jer je sudjelovao u pogrešci tj. nije učinio dovoljno da svog vozača stavi u što bolju poziciju, tj. krivica bi bila podjeljena.
U 2. slučaju bi isključio Ferrari od svake krivnje i javno prozvao Kimija i svalio svu krivnju na njega.
Što je od ovoga istina ne znam (a zanima me i koje je tvoje mišljenje tj pretpostavka?), a sumnjam da točno itko zna osim Kimija i momčadi.
Ipak kad se sve uzme u obzir puno je više negativizma bilo nakon Canade i Austrije, i to pomješano sa spekulacijama je rezultiralo s ovim prvim što je Mika izjavio.
I tu leži njegov problem, i tek je sad MA uvidjevši pod kojim je medijskim pritiskom izjavio nešto u njegovu korist.
Nažalost Silverstone nitko neće pamtiti kako je cijeli vikend bio ispred Vettela, čak je i kvalifikacije bolje odradio, pa i na tvrdim gumama lagano gradio prednost i desetinku po desetinku odmicao; i u Canadi je do proklizavanja bio na maksimumu, pa nebi baš rekao da treba držat fige da proradi već da napokon ima čistu utrku.
Da, ove staze koje slijede su ajm reći njegove omiljene gdje je i u prošlosti imao jako dobre rezultate, ali pogotovo Spa i Monza će biti jako teške za Ferrari i tu bi im Williams mogao dobro pomrsiti račune. U tako teškim utrkama teško je očekivati neki njegov sjajan rezultat koji mu je u ovom trenutku neophodan.
Napr. pobjeda u Mađarskoj bi bacila u zaborav sve ovo dosad, ali to bi bilo nerealno za očekivati.
Ta njegova odluka o ulasku u boks po intermedije mogla bi se protumačiti u dvije krajnosti:
1. Ako mu nisu ništa sugerirali o kiši i stanju staze i kakvi su potezi vodećih i ostavili njemu da odlučuje (bez njihove pomoći) samostalno onda mu se nema što zamjeriti (a u medijima mu se zamjera i proziva ga se glupanom).
2. Da su ga (kao i Bottasa) odgovarali i davali mu informacije iz kruga u krug o stanju na stazi (i da je kiša u biti prestala krug prije ulaska u boks), što drugi rade, onda bi mu slobodno mogli reći: "Sinko ti si kr..en, jesmo li ti lijepo rekli da ne ulaziš u boks."
U 1. slučaju bi prozvao Ferrari jer je sudjelovao u pogrešci tj. nije učinio dovoljno da svog vozača stavi u što bolju poziciju, tj. krivica bi bila podjeljena.
U 2. slučaju bi isključio Ferrari od svake krivnje i javno prozvao Kimija i svalio svu krivnju na njega.
Što je od ovoga istina ne znam (a zanima me i koje je tvoje mišljenje tj pretpostavka?), a sumnjam da točno itko zna osim Kimija i momčadi.
Ipak kad se sve uzme u obzir puno je više negativizma bilo nakon Canade i Austrije, i to pomješano sa spekulacijama je rezultiralo s ovim prvim što je Mika izjavio.
I tu leži njegov problem, i tek je sad MA uvidjevši pod kojim je medijskim pritiskom izjavio nešto u njegovu korist.
Nažalost Silverstone nitko neće pamtiti kako je cijeli vikend bio ispred Vettela, čak je i kvalifikacije bolje odradio, pa i na tvrdim gumama lagano gradio prednost i desetinku po desetinku odmicao; i u Canadi je do proklizavanja bio na maksimumu, pa nebi baš rekao da treba držat fige da proradi već da napokon ima čistu utrku.
Da, ove staze koje slijede su ajm reći njegove omiljene gdje je i u prošlosti imao jako dobre rezultate, ali pogotovo Spa i Monza će biti jako teške za Ferrari i tu bi im Williams mogao dobro pomrsiti račune. U tako teškim utrkama teško je očekivati neki njegov sjajan rezultat koji mu je u ovom trenutku neophodan.
Napr. pobjeda u Mađarskoj bi bacila u zaborav sve ovo dosad, ali to bi bilo nerealno za očekivati.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
@JFK
Spa i Monza ce biti teze za Ferrari? Jesi li ti gledao VN Kanade i snagu Ferrarija na stazi? Moguce je da ce Williams pomrsiti racune Ferrariju u koliko Kimi bude lose vozio, jer ocigledno ti je on neka referenca!?
Bezveze stvaras neke teorije zavjere protiv Kimija, stvar je vrlo jednostavna, Vettel je u svakom mogucem aspektu spremniji od Kimija, da su oba vozaca bila na sliku za vrijeme kise, Kimi bi opet izgubio koju poziciju jer nije toliko maestralan na takvim uslovima. Jednostavno nije, da se ne lazemo!
Ova netrpeljivost se najvise nasla (sto je logicno) u novinama, treba im drama jer su ispucali sve vezano za Mercedes, pa im se zijeva od njih, sad je Kimi jedan fin dio kolaca, a Ferrari sasvim sigurno nece podleci medijima. Ruku na srce, Kimi nikako da nadje tu neku komociju u timu, no opet ne treba ga otpisivati, ali ne treba ga vjecno i pravdati, ima jos vremena da pokaze svoje.
I jos nesto, Ferrari za Monzu priprema mozda najjaci paket, zele tu 2 pobjedu na domacoj stazi, a kasnije je mogu hladne glave zavrsiti 2 u poretku!
Spa i Monza ce biti teze za Ferrari? Jesi li ti gledao VN Kanade i snagu Ferrarija na stazi? Moguce je da ce Williams pomrsiti racune Ferrariju u koliko Kimi bude lose vozio, jer ocigledno ti je on neka referenca!?
Bezveze stvaras neke teorije zavjere protiv Kimija, stvar je vrlo jednostavna, Vettel je u svakom mogucem aspektu spremniji od Kimija, da su oba vozaca bila na sliku za vrijeme kise, Kimi bi opet izgubio koju poziciju jer nije toliko maestralan na takvim uslovima. Jednostavno nije, da se ne lazemo!
Ova netrpeljivost se najvise nasla (sto je logicno) u novinama, treba im drama jer su ispucali sve vezano za Mercedes, pa im se zijeva od njih, sad je Kimi jedan fin dio kolaca, a Ferrari sasvim sigurno nece podleci medijima. Ruku na srce, Kimi nikako da nadje tu neku komociju u timu, no opet ne treba ga otpisivati, ali ne treba ga vjecno i pravdati, ima jos vremena da pokaze svoje.
I jos nesto, Ferrari za Monzu priprema mozda najjaci paket, zele tu 2 pobjedu na domacoj stazi, a kasnije je mogu hladne glave zavrsiti 2 u poretku!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- josip123
- GP3
- Postovi: 878
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
- Lokacija: F1 Paddock
Možda je off-topic, ali ali kad si ti vec spomenio Williams.... Zar nitko nije pomislio kako je Williams napredovao. Pa ljudi božji oni su bili dobar dio utrke ispred Mercedesa, te je Mercedes pored njih izgledao nemoćno.
Definitivno su se podigli što se perfomansi tiče, te će se to prenijeti i na ostale utrke. Vjerujem pogotovo i za Monzu. Zato što je Williams jedan od najbržih bolida na pravcu, a i usprkos tome što Ferrari donosi veliki update na njihov bolid za Monzu, sumnjam da će im moći parirati. Jer će i Williams napredovat, i Mercedes, a samim time i iz Mercedesa su rekli da će unaprijediti motor te da će potrošiti tokene.
Definitivno su se podigli što se perfomansi tiče, te će se to prenijeti i na ostale utrke. Vjerujem pogotovo i za Monzu. Zato što je Williams jedan od najbržih bolida na pravcu, a i usprkos tome što Ferrari donosi veliki update na njihov bolid za Monzu, sumnjam da će im moći parirati. Jer će i Williams napredovat, i Mercedes, a samim time i iz Mercedesa su rekli da će unaprijediti motor te da će potrošiti tokene.

Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Ne, Williams nije napredovao. Jedno ime je dovoljno za reći, Toto Wolff.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ma Williams se ove sezone malo obrukao, imali su oni dobru sezonu 2014, ali su zaspali 2015! Ferrari ih je iz dvokoraka preskocio, mada nebi trebao, jer lakse je Williamsu bilo nastaviti tu konstantu u radu, nisu u deficitu kao RBR, jer su dobili jos bolji motor, ali su sa aerodinamikom zaribali i sad da hvalim Williams kako napreduje je smijesno, recimo meni je FI ugodno iznenadjenje, dok Williams me malo razocarao!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
I btw jedna utrka ne cini prvenstvo! Vidjeli smo kako je Ferrari mocan na vrelijim utrkama, a kakav deficit ima na hladnijim, dobar pristup utrci sa dobrim setupom i logistikom nekad daje sansu da se nosis s Mercedesom, ali do kada? Zasto Williams nije bio tako dobar u Kanadi ili Austriji? Ferrari je prokockao dva postolja i upravo ta dva postolja je poklonio Williamsu! Ako u naredne utrke budu opet terorizirali Mercedese u startu onda Williamsu kapa dole, jer za tri vikenda da naprave raketu, je vanserijski posao!!!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- josip123
- GP3
- Postovi: 878
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
- Lokacija: F1 Paddock
Nisam tocno mislio na Williamsov napredak koliko od strane Mercedesa. Ipak su im koliko se cini odvrnuli motor. A to se da i primjetiti. Vidimo koliko je Force India i Lotus napredovali. To je sve zbog toga sto vjerujem da su im dali onaj jaci motor.
Ali ja govorim da ako je Williams mogao izdrzati pola utrke ispred Mercedesa, to vec nesto govori.
I priblizili su se Ferrariju i dobro im zapaprili u kvalifikacijama.
Ali ja govorim da ako je Williams mogao izdrzati pola utrke ispred Mercedesa, to vec nesto govori.
I priblizili su se Ferrariju i dobro im zapaprili u kvalifikacijama.
Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Eh Ferrari pati od epidemije zvana 'kvalifikacije', ali za razlikunod proslih sezona, drugi startni red je ipak ogroman napredak.
No, sve dok ne rijese problem oko zagrijavanja guma u jednom krugu, pole mogu samo sanjati pored ovakvog Mercedesa, mada i to nije zagarantovano da ove skines sa prve - dvije pozicije u kvalama..
No, sve dok ne rijese problem oko zagrijavanja guma u jednom krugu, pole mogu samo sanjati pored ovakvog Mercedesa, mada i to nije zagarantovano da ove skines sa prve - dvije pozicije u kvalama..
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
Mislim da nisu ni Mercedesi ni Ferrariji tako loše stratali već su u Williamsu radili na poziciji "hvatanja" kuplunga (clutch bite position), ali je FIA već zabranila manipulacije u vezi toga s novim pravilom tako da onakav start više ne očekujemo. Ostali su ispred Mercedesa jer nije postojala mogoćnost pretjecanja, isto tako Ferrari je zaostao jer ih je Hulkenberg kočio.Slavenowsky je napisao/la:I btw jedna utrka ne cini prvenstvo! Vidjeli smo kako je Ferrari mocan na vrelijim utrkama, a kakav deficit ima na hladnijim, dobar pristup utrci sa dobrim setupom i logistikom nekad daje sansu da se nosis s Mercedesom, ali do kada? Zasto Williams nije bio tako dobar u Kanadi ili Austriji? Ferrari je prokockao dva postolja i upravo ta dva postolja je poklonio Williamsu! Ako u naredne utrke budu opet terorizirali Mercedese u startu onda Williamsu kapa dole, jer za tri vikenda da naprave raketu, je vanserijski posao!!!
Nije toliki veliki napredak, ali da im je Mercedes "dozvolio" bolju efikasnost motora to je vidljivo i postali su prijetnja Ferrariju.
Ferrari donosi upgrade u Monzi, ali isto tako i Mercedes tako da ukoliko Ferrari ne napravi nekakav revolucionarni iskorak očekivam više-manje isti odnos snaga.
Meni nikako nije jasno kako je moguće da Mercedes ima više snage na kvalifikacijama, a da za utrku moraju to smanjiti. Pa i za kvalifikacije vrijedi pravilo o max protoku goriva, a delta u odnosu na Ferrari je priličan na pojedinim utrkama (gledajući razliku između kvala i utrke).
Zašto istu stvar ne može i Ferrari napraviti (pojačati motor u kvalifikacijama)?
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
Nema nikakve zavjere protiv Kimija!Slavenowsky je napisao/la:@JFK
Bezveze stvaras neke teorije zavjere protiv Kimija, stvar je vrlo jednostavna, Vettel je u svakom mogucem aspektu spremniji od Kimija, da su oba vozaca bila na sliku za vrijeme kise, Kimi bi opet izgubio koju poziciju jer nije toliko maestralan na takvim uslovima. Jednostavno nije, da se ne lazemo!
Da je ostao na sliku izgubio bi par pozicija za vrijeme 1. kiše, ali bi ih i vratio ukoliko bi išao u istom krugu u boks kao i Vettel. Vettel je s tim pravodobnim ulaskom jako profitirao.
Kimi na kiši, pogotovo u ovakvim promjenjljivim uvjetima nikako nije dobar, čak bi rekao ispodprosječan, ali tako nije bilo uvijek već od kad je nastupila Pirelli era u kojoj je vrlo uzak raspon optimalne radne temperature guma.
S Bridgestone i Michelin gumama nije imao takvih problema.
S druge strane s Pirelli gumama Kimi je u suhim uvijetima redoviti bolje čuvao gume od svojih momčadskih kolega tj. radio duže stintove, ali to se strateški vrlo često nije moglo iskoristiti, jer u ovoj eri je efikasnije ranije ući u boks, za razliku od prije bilo efikasnije kasnije ući u boks.
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Aha, još jedan krivac, a da nije Kimi...
Treba malo "krivit" Pirelli zato jer je Kimi loš na kiši! AMEN
Šta si lud
Treba malo "krivit" Pirelli zato jer je Kimi loš na kiši! AMEN
Šta si lud

- karte_m0lim
- Karting
- Postovi: 35
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: MSC
- Lokacija: Dubrovnik
- Kontakt:



what a little star ...
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Poruka @Ferrari izbrisana, nema potrebe za prozivanjem i uvredama. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ja ne znam sta se desava sa Kimijem, da li je do stila voznje ili neceg drugog?! Dosta se kvarova desava na njegovom bolidu, ovaj vikend je bio baksuzan! Prvo otpadanje spojlera, pa onda kamere, te na kraju elektromotor otkazao! Da li je to nekakav crni oblak ili je do njegovog stila voznje u smislu da je mnogo agresivniji (sto bas i ne izgleda), ali opet ovu utrku je bio poprilicno agresivan, pogotovo na startu.
Ovaj vikend je vozio odlicno, ali brine me taj "crni oblak"!
Bas sam se radovao 2 mjestu i desi se... mislim dokle vise!?
M.A je pohvalio voznju Kimija i da ga tokom pauze ne zanimaju price oko vozacke postave za 2016
http://www.thisisf1.com/2015/07/27/angr ... ons-again/
Ovaj vikend je vozio odlicno, ali brine me taj "crni oblak"!
Bas sam se radovao 2 mjestu i desi se... mislim dokle vise!?
M.A je pohvalio voznju Kimija i da ga tokom pauze ne zanimaju price oko vozacke postave za 2016
http://www.thisisf1.com/2015/07/27/angr ... ons-again/
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
sennacher
- Karting
- Postovi: 114
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Seb Vettel
Kimi nije od jučer u F-1 i tko to prati malo duže zna da je uvijek bio baksuz. Neki će reći da je uzeo naslov kad nije trebao, ali ih je i gubio kad ih je trebao uzeti (McLaren). Na kraju mu se ipak jednom dogodila "obrnuta sreća", ali zaslužena.
U Mađarskoj sam očekivao njegov fantastičan start s bolje strane na zamusanoj stazi, iako nisam očekivao da će se naći ispred dva Mercedesa, ali ipak ispred Ricciarda. Pokazao je da nije još za penziju, ne prvi put ove godine, ne samo fantastičnim startom, već i u nekoliko slijedećih zavoja.
Kažu da su u F-1 rijetki vozači koji od samog starta mogu biti na 100 posto jer im treba poneki krug prilagodbe i upravo na tome izgrade prednost.
Kimiju definitivno ne nedostaje kvalitete ni entuzijazma, navikao je i na određenu razinu loše sreće, ali mu ne bi škodilo malo kontinuitetea solidnih rezultata za čiji nedostatak nije uvijek on osobno kriv, a opet, fantastično se s time nosi onakav hladan.
Ne bih rekao da Ferrari trenutno baš vapi za boljim vozačem, problemi su ipak negdje drugdje. A ako je nešto Ferrari imao sve ove godine dok mu je nedostajalo brzine (što nedostaje i sad) onda je to pouzdanost bez kvarova
U Mađarskoj sam očekivao njegov fantastičan start s bolje strane na zamusanoj stazi, iako nisam očekivao da će se naći ispred dva Mercedesa, ali ipak ispred Ricciarda. Pokazao je da nije još za penziju, ne prvi put ove godine, ne samo fantastičnim startom, već i u nekoliko slijedećih zavoja.
Kažu da su u F-1 rijetki vozači koji od samog starta mogu biti na 100 posto jer im treba poneki krug prilagodbe i upravo na tome izgrade prednost.
Kimiju definitivno ne nedostaje kvalitete ni entuzijazma, navikao je i na određenu razinu loše sreće, ali mu ne bi škodilo malo kontinuitetea solidnih rezultata za čiji nedostatak nije uvijek on osobno kriv, a opet, fantastično se s time nosi onakav hladan.
Ne bih rekao da Ferrari trenutno baš vapi za boljim vozačem, problemi su ipak negdje drugdje. A ako je nešto Ferrari imao sve ove godine dok mu je nedostajalo brzine (što nedostaje i sad) onda je to pouzdanost bez kvarova
IL DITTO DI VETTEL
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Izvrstan mali intervju još izvrsnije spikerice CNN-a, žena je fakat otvorena, čak je i meni odgovorila na par upita preko twitta i angažirala se zbog toga u svom uredništvu . Po Kimijevim reakcijama može se zaključiti kako je to prepoznao. Ipak nisu svi novinari tog kalibra isti.. 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CpS2codPQMc[/youtube]
___________
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ztK6lYEY2g0[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CpS2codPQMc[/youtube]
___________


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ztK6lYEY2g0[/youtube]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Jedna od dužih Kimijevih presica (blago onom tko skuži
):
__________

__________
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
