Scuderia Ferrari
- andro
- Baniran
- Postovi: 43
- S nama već: 8 god
- Navija za: Jaguar
I danas se samo potpuno potvrdilo ono sto govorim na zadnje 2 utrke.
Ma nema veze sto su oprali ferrari danas, bitno je da je ferrari bio bolji na ss gumama u autriji
Ma nema veze sto su oprali ferrari danas, bitno je da je ferrari bio bolji na ss gumama u autriji
Zadnja izmjena: andro, dana/u 16.07.2017., 18:56, ukupno mijenjano 1 put.
- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
Taj Ferrari kraj ovogodišnjeg je koliko znam prvi Ferrari koji je pobjedio trku, i to na Silverstonu. Extra wallpaper

Ima ja msm i Mc'Laren to, ali nisam siguran.


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18194
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Već smo to konstatovali.HeatBlast44 je napisao/la: 16.07.2017., 19:06Taj Ferrari kraj ovogodišnjeg je koliko znam prvi Ferrari koji je pobjedio trku, i to na Silverstonu. Extra wallpaper
Ima ja msm i Mc'Laren to, ali nisam siguran.

Samo taj na slici (u starom bolidu), ni facom (koliko se može vidjeti), a pogotovo konstitucijom nije ni blizu JF Gonzalezu, koji je bio (blago rečeno) debeljuškast....

Dobro, nisu ni išli na to da "prave/crtaju" Gonzaleza.
Ne pratiš, hebemu miša.....Frantic je napisao/la: 15.07.2017., 22:10Da.
Hvala Klarče.![]()
BTW, đe ih nalazite?
Jel to na nekim društvenim mrežama (nisam član nijedne)?
Mislim, nema toliko ni veze, sve dok se objavljuju ovdje.
U ovom ima i extra simbolike, jer je Ferrari ostvario prvu pobjedu upravo na Silverstoneu, 14.07.1951. godine.

Ali, hvala na dobrim namjerama

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- andro
- Baniran
- Postovi: 43
- S nama već: 8 god
- Navija za: Jaguar
Dobro je kad se ti ne sekiras, ali ja bogami nemogu da ne vjerujem kako ce ferari dobrano zaostati za mercedesom barem do sljedecih nadogradnji u monzif1zd je napisao/la: 16.07.2017., 18:56To je najbitnijeandro je napisao/la:I danas se samo potpuno potvrdilo ono sto govorim na zadnje 2 utrke.
U svakom slučaju,![]()
![]()
- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
@Frantic slabo čitam ovu temu, nisam Tifosi, pa zaobilazim rasprave i čitanje. Jedini eto Wallpaper ako se sjetim zalijepim i nešto nebitno za trenutni Ferrari postavim ovdje, kao videi i to 



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pisalo se o ovome prije nekoliko stranica pa da napišem u produžetku.
FIA je "naredila" Ferrariju da moraju zatvoriti onaj "C" cut ispod sidepoda (vidi na slikama) jer se podosta treskao i savijao te su morali na obje zatvoriti sa metalnim pokrovom...prvo stražnji dio pa onda u Austriji ovaj prednji dio otvora.


Ferrari je tada u Austriji rekao da to neće utjecati na performanse (naravno da će to kazati jer ne želiš konkurenciji odati fore), ali ipak je to imalo posljedicu kako se trenutno čini.
Izgleda da je Ferrari izgubio nekoliko desetinki sa tom modifikacijom te je posljedica toga da se aero balansiranost bolida poremetila najviše u stražnjem dijelu bolida koji je izgubio dio downforcea.
Ferrari je spustio "rake" bolida poprilično (pogledati sliku) jer je to najjednostavniji način dobivanja extra downforcea na stražnjem dijelu...ali naravno s tim pati ostatak paketa jer se jednostavno dio balansa izgubio.

Mercedes ima Allisona koji je dosta utjecao na ovakve odluke FIA-e jer je znao za paljenje ulja u Ferrarijevom PU (isto tako jer to i Merc radi, ali ono...prave se mutavi o tome) te je znao (već od SF16H) da je Ferrari eksperimentirao sa "C" cutom ispod sidepoda na podnici.
E sad što će biti dalje ne znam...svakako inženjeri u Maranellu trebaju naći novo rješenje u narednih nekoliko tjedana da vrate dio performansi.
FIA je "naredila" Ferrariju da moraju zatvoriti onaj "C" cut ispod sidepoda (vidi na slikama) jer se podosta treskao i savijao te su morali na obje zatvoriti sa metalnim pokrovom...prvo stražnji dio pa onda u Austriji ovaj prednji dio otvora.


Ferrari je tada u Austriji rekao da to neće utjecati na performanse (naravno da će to kazati jer ne želiš konkurenciji odati fore), ali ipak je to imalo posljedicu kako se trenutno čini.
Izgleda da je Ferrari izgubio nekoliko desetinki sa tom modifikacijom te je posljedica toga da se aero balansiranost bolida poremetila najviše u stražnjem dijelu bolida koji je izgubio dio downforcea.
Ferrari je spustio "rake" bolida poprilično (pogledati sliku) jer je to najjednostavniji način dobivanja extra downforcea na stražnjem dijelu...ali naravno s tim pati ostatak paketa jer se jednostavno dio balansa izgubio.

Mercedes ima Allisona koji je dosta utjecao na ovakve odluke FIA-e jer je znao za paljenje ulja u Ferrarijevom PU (isto tako jer to i Merc radi, ali ono...prave se mutavi o tome) te je znao (već od SF16H) da je Ferrari eksperimentirao sa "C" cutom ispod sidepoda na podnici.
E sad što će biti dalje ne znam...svakako inženjeri u Maranellu trebaju naći novo rješenje u narednih nekoliko tjedana da vrate dio performansi.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Nisam još pogledao utrku, pa ne mogu dati neki svoj dojam, ali ako se radi o par desetinki koje su izgubili radi modifikacije određenih dijelova + nemojmo zaboraviti mogućnost sagorjevanja ulja u gorivu radi dobivanja performansi u kvalama, e onda to je udarac za Scuderiu.
Ne znam da li su sposobni nadoknaditi te izgubljene desetinke, ali morat će opako raditi tokom ljetne pauze.
Šteta.... jer bolid je startu bio jako dobar paket, a ovako kad predaš konkurenciji Allisona koji nije ništa znao o ovom bolidu i motoru onda imaš ovakve ishode. To je moj dojam, možda griješim, vidjet ćemo u narednim utrkama.
Ne znam da li su sposobni nadoknaditi te izgubljene desetinke, ali morat će opako raditi tokom ljetne pauze.
Šteta.... jer bolid je startu bio jako dobar paket, a ovako kad predaš konkurenciji Allisona koji nije ništa znao o ovom bolidu i motoru onda imaš ovakve ishode. To je moj dojam, možda griješim, vidjet ćemo u narednim utrkama.

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Allison apsolutno nema nikakvog dodira sa ovim danasnjim bolidom, kao i sa motorom. Ferrari bi itekako kasnio sa svojim razvojom da nisu ranije otpustili Allisona, blaze receno raskinuli saradnju.
Isto tako smatram da Allison nije mogao za kratko vrijeme nesto uticati na Mercedes i njihove preformanse, jer generalno za Mercedes se nije ocekivalo da ce biti losi, niti da ce padati u preformansama, samo je Ferrari bio taj koji je iznenadio.
No cinjenica je, da je Ferrari aerodinamicki slozeniji paket, kao takav je superioran na stazama koje iziskuju dosta downforce-a, no deficit Ferrari-ja smo vidjali na "brzim" stazama. Nakon Monaka su slijedile brze staze, sad cemo vidjeti u Madjarskoj jel Ferrari procitan?
Nemam nista protiv Allisona, ali ne vjerujem da je ista pametniji od onih inzenjera u Mercedesu ili da je toliko vidovit da zna gdje su mane Ferrari-ja, jer da je znao, 2016 bi bila bolja od 2015 godine i sad kao "skontao" Ferrari-jevu tajnu!?
Meni je ovo vise medijska hajka, nema tu puno mudrosti, Ferrari ce morati jacati svoju jedinicu i zatezati aerodinamiku. Ocigledno se ocekuje veci aero i mehanicki paket na drugom dijelu sezone, a Mercedes je svoj donjeo na VN Spanije, naravno da ce i oni razvijati svoj bolid, ali opet kazem, sacekajte VN Madjarske i takodje treba pratiti situaciju, hoce li Ferrari cekati Italiju ili Belgiju za veci update. No ako izgube u Madjarskoj na stazi koja im odgovara, onda se alarmi trebaju paliti i ici na "all in"!
Isto tako smatram da Allison nije mogao za kratko vrijeme nesto uticati na Mercedes i njihove preformanse, jer generalno za Mercedes se nije ocekivalo da ce biti losi, niti da ce padati u preformansama, samo je Ferrari bio taj koji je iznenadio.
No cinjenica je, da je Ferrari aerodinamicki slozeniji paket, kao takav je superioran na stazama koje iziskuju dosta downforce-a, no deficit Ferrari-ja smo vidjali na "brzim" stazama. Nakon Monaka su slijedile brze staze, sad cemo vidjeti u Madjarskoj jel Ferrari procitan?
Nemam nista protiv Allisona, ali ne vjerujem da je ista pametniji od onih inzenjera u Mercedesu ili da je toliko vidovit da zna gdje su mane Ferrari-ja, jer da je znao, 2016 bi bila bolja od 2015 godine i sad kao "skontao" Ferrari-jevu tajnu!?
Meni je ovo vise medijska hajka, nema tu puno mudrosti, Ferrari ce morati jacati svoju jedinicu i zatezati aerodinamiku. Ocigledno se ocekuje veci aero i mehanicki paket na drugom dijelu sezone, a Mercedes je svoj donjeo na VN Spanije, naravno da ce i oni razvijati svoj bolid, ali opet kazem, sacekajte VN Madjarske i takodje treba pratiti situaciju, hoce li Ferrari cekati Italiju ili Belgiju za veci update. No ako izgube u Madjarskoj na stazi koja im odgovara, onda se alarmi trebaju paliti i ici na "all in"!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Slike iz Silverstonea i usporedba "rakea" na Ferrariju, RBR-u i Mercedesu.
Na početku sezone Ferrari je imao rake na razini RBR-a dok je sada ipak puno niži zbog već objašnjenih razloga.

Na početku sezone Ferrari je imao rake na razini RBR-a dok je sada ipak puno niži zbog već objašnjenih razloga.

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
SILVERSTONE GP: Ferrari analysis problems ...(ZA VEĆU OCJENU
) - za one koje zanima u čemu je problem sa Ferrarijem i gdje se pojavio deficit (uslijed čega).

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9688
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Srezase im krila.. Treba im RedBull 

Fino Alla Fine
- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4701
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Ferrari is set to offer their star performer Sebastian Vettel a new three-year contract extension, according to reports in France.
The German has been linked with a move to Constructors' Champions Mercedes, with his current deal ending after the current season, with the idea of the four-time Formula One champion potentially replacing Lewis Hamilton, whose contract expires in 2019.
The German has been linked with a move to Constructors' Champions Mercedes, with his current deal ending after the current season, with the idea of the four-time Formula One champion potentially replacing Lewis Hamilton, whose contract expires in 2019.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Čitajući ove F1 tehničke njuške trenutno je Ferrari također u zaostatku od 20 ks za Mercedesom nakon što je došla opomena od strane FIA-e zbog paljenja ulja...
S obzirom da Ferrarijev bolid ima više "draga" tj nije toliko učinkovit na ravnici poput Mercedesa trenutno je Ferrari u zaostatku 3 do 4 desetinke.
Ferrari se najviše oslanjao na to da može čistom snagom PU neutralizirati više downforcea te je nažalost to trenutno izgubljeno...isto tako gubitak onog gore otvora u podnici ispod sidepoda također košta.
Očito da se isplatilo dovođenje Allisona u Mercedes jer on je bio taj koji je tražio od FIA-e da se pogleda paljenje ulja tj. sumnja na to da Ferrari pali ulje za performanse...
Tko želi sve pročitati evo:
http://www.f1analisitecnica.com/2017/07 ... ml?refresh
S obzirom da Ferrarijev bolid ima više "draga" tj nije toliko učinkovit na ravnici poput Mercedesa trenutno je Ferrari u zaostatku 3 do 4 desetinke.
Ferrari se najviše oslanjao na to da može čistom snagom PU neutralizirati više downforcea te je nažalost to trenutno izgubljeno...isto tako gubitak onog gore otvora u podnici ispod sidepoda također košta.
Očito da se isplatilo dovođenje Allisona u Mercedes jer on je bio taj koji je tražio od FIA-e da se pogleda paljenje ulja tj. sumnja na to da Ferrari pali ulje za performanse...
Tko želi sve pročitati evo:
http://www.f1analisitecnica.com/2017/07 ... ml?refresh
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Jedan dobar komentar kolege @godlameroso sa f1technical.net. Pa da se ne kitim tuđim perjem red je da ga citiram...
So in other words Ferrari chased downforce at the expense of drag, and this has been obvious since the first race of the season. The Ferrari loses on the straights to Mercedes but gains under braking, and cornering.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NbDsFBsiW1Q[/youtube]
It's obvious here, but this trend has happened all season. The Mercedes has less drag, but not a lot less downforce, the high speed corners in Silverstone don't require a lot of rear wing. They rely more on the floor, bargeboards, and front wing, which gives them an edge in top speed. So while they lose half a second in the corners they gain a second through the full throttle sections.
The final 9 races of the season will either suit the Mercedes or the Ferrari.
Hungary: Ferrari
Spa: Mercedes
Monza: Mercedes
Malaysia: Ferrari, lots of high speed corners and not very long straights.
Singapore: Ferrari
Suzuka: Mercedes
COTA: Toss up
Mexico: Toss up(high altitude means low drag, and lots of low and mid speed corners suit Ferrari)
Brazil: Mercedes
Abu Dhabi: Ferrari, despite the two long straights, sector 3 is where you gain or lose the most time, and Ferrari have been very good at mid speed 90 degree corners as evidenced in Sochi.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Kada neka staza 'paše Ferrariju', kao Monako ili Španjolska, oni su više manje u egalu s Mercedesom, a kada paše Mečki, onda su oni 3-5 desetinki ispred...
A i Silverstone je imao puno brzih zavoja koji su u teoriji trebali pasati Ferrariju pa smo vidjeli da to nije bilo tako...
A i Silverstone je imao puno brzih zavoja koji su u teoriji trebali pasati Ferrariju pa smo vidjeli da to nije bilo tako...
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Točno..... Čak i da neka staza paše Ferrariju, Mečka uzima PP. Bottas je itekako napredovao od početka sezona (a ni tada nije bio loš), i tu svaka priča završava. Ferrari će ili nešto naći preko ljetne pauze ili do sljedećeg puta.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
...dečki, vidim li ja to nekakav optimizam na obzoru. 

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
