Da ne bi bilo 4 minute prije ponoći....
6 VN francuske i 1 Britanije je voženo 05.07.
1953. Rheims. Hawthorn (Ferrari), ispred 2 Maseratija (Fangio i GonzaLez). Prva pobjeda G-dina "leptir-mašne". Fangio je uzeo FL, dok je ascari postavio novi rekord po broju PPa, ali je dogurao do samo 4 mjesta. Međutim, trka je bila zanimljiva, a na kraju su (nakon 500km) prva 4 bila u samo 4,5sec. A gledaoci su vidjeli čak 12 izmjena u vodstvu.
1959., ista staza. 1-2 pobjeda Propetih konjića, Brooks - P.Hill. Treći je bio Brabham u Cooperu. Brooks je na putu do svoje 5. pobjede startao sa PP (što je bila Ferrarijeva 30.), te je vodio svih 50 krugova. Zajedno sa Hillom su zaokružili broj podijuma ekipe iz Maranella na 100. Stirling Moss je u BRMu postavio FL, što je ujedno bio i prvi za zelene bolide iz Bournea. Dan Gurney je na toj trci debitovao, a Hary Schell je imao 50. start. Jean Behra je u 5. (!!) Ferrariju odustao zbog motora, te je imao svađu sa team managerom (izvjesni Romolo Tavoni), nakon čega ga je nokautirao, te naravno, dobio otkaz.
1970, Clermont-Ferrand. Rindt (Lotus), Amon (March), Brabham (Brabham

), koje postavio i FL, te ostvario 30. podijum u karijeri. Amonu je to bila jubilarna 50. trka. PP je imao X, ali je odustao nakon 16 krugova zbog motora. Ovo je zadnja trka na "javnim cestama" održana bez Armco barijera.
Staze u clemont-Ferrandu, "Circuit de Charade" (kasnije je skraćena, naravno).
[ link do slike ]
1981., Dijon. Francuzi presretni, Prost ponajviše. Arnoux na PPu, Prostov prvi FL i prva pobjeda. Drugi i treći su Watson i Piquet (obojici je to bio 10. podijum). 5. pobjeda Renaulta, te 10. podijum. Trka je prekinuta nakon 58 krugova zbog kiše, kasnije je nastavljena, a vremena su se sabirala.
1987., Paul Ricard. Williamsi duplo, Mansell pa Piquet (prvi sa PPa, drugom FL, 20. u karijeri). Iza njih domaćin Prost u Mclarenu (skoro 50sec iza Piqueta). Hondina20. pobjeda, Johanssonova 50. trka, 140. podijum za Mclaren, te 150. trka za Patresea. Zanimljivost: najbolji atmosferski bolid (March, u rukuma Capellija) je na kvalama bio 22., sa 6 sekundi zostatka (na krugu manjem od 1:10) te 50 km/h manjom brzinom na Mistralu.

Streiff u Tyrrelu (atmosferski Ford), došao ipak do 6. mjesta i prvog boda u karijeri.
5 godina poslije, ponovo pobjeda Mansella usred ničega. Imao je PP, Patrese ga je pretekao, počela je kiša, trka je prekinuta, restartovana, Mansell pretiče Patresea (ili ga ovaj pušta), pravi FL i pobjeđuje sa 50 sec prednosti ispred timskog kolege. Treći je bio Brundle u Benettonu, što mu je bio prvi podijum u karijeri (dobro, nije prvi, ali taj prethodni mu se ne broji, jer je ekipa Tyrrella popila DSQ za čitavu sezonu 1984.). Prosta nije bilo 1992., pa je to bila (uz 1984. kada je imao probleme sa točkom) jedina VN Francuske u kojoj Profesora nije bilo na podijumu (dakle oba puta opravdano). Mansell se sa 27 pobjeda izjednačio po broju pobjeda sa do tada najuspješnijim Britancem (Stewart), a bio je ubjedljivo najbolji Englez (Stewart i Clark su Škoti).
Prije dvije godine, Silverstone. Lewisova pobjeda sa PPa, i uz postavljen FL, uz malu pomoć kiše, dobro "potrefljenog" ulaska u box (Vettel je još bolje potrefio), te veliku pomoć Williamsa ( jbga, ko da su se malo pogubili kad su se našli u 1-2 poziciji). Rosberg drugi, Vettel treći. Kaže Internet da je to bila 900. trka Ferrarija (??). Jedna sadržajna trka, na kojoj je Foce India predstavila novi, VJM08B, poznat kao "onaj sa nozdrvama".