McLaren
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Novi, kraći nos za MP4-30 prošao je crash testove
https://twitter.com/McLarenF1/status/609483047776460800
https://twitter.com/McLarenF1/status/609483047776460800
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Nažalost, aero paket ne može puno pomoći dok god se ne sredi PU. Trenutno je u F1 PU/motor puno bitnija karika nego u prošloj, V8 eri kad je aerodinamika bila ključ, a motor praktički nije bio uopće bitan. Svi kažu da je MP4-30 odličan bolid, ali uz ovakvu PU je nemoguće napraviti nešto više samo uz aerodinamiku. Naravno, treba raditi na aerodinamici unatoč situaciji s motorom da kad Honda proradi ne bi kaskali za drugima zbog bolida. Go McLaren 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Tada bi radio opet problem onaj AN i onaj mali dojčer iz Ferrarija. No slažem se, u svakom slucaju bi bilo bolje za sve nas. 

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
Poboljšanja na aero paketu, bez poboljšanja PJ, ne će donijeti nikakav značajniji pomak, tek možda umanjiti, već, napravljenu štetu od strane Honde. Sve što su Japanci napravili na stolu, pada u vodu i moraju dorađivati puno toga, a, zbog blokade i smanjenim brojem tokena, neke veće mogućnosti, nema. Ova poboljšanja što je Ferrari napravio, Honda će moći tek slijedeće godine napraviti i to ako budu jako vrijedni, a, kako vidimo, Ferrari se samo približio Mercedesu.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Slažem se, ako imaš resurse koji su održivi tada imaš mogućnost da pratiš onaj trend koji svi prolaze u sličnoj situaciji. Naravno bitno je okupiti određen kadar koji je bitan za određenu eru i koji funkcionira po predviđenom.. no također je bitno da budeš prvi na obaraču (gdje je uglavnom Mercedesova prednost). Tu za sada McLaren nije u dobrom položaju.. kako vidimo nije se pokazao nešto prebrzi na obaraču sa svojim novim partnerom Hondom, no također se prošle godine nije pokazao niti Renault (od kojih se možda najviše očekivalo u novoj turbo-eri) , a gledajući na Ferrari vidimo da je moguće rapidno poboljšati performanse kad vam nije problem pouzdanosti.
Mislim da će se desiti -kako se bude bližilo "odrastanje" ove nove tehnologije modernih hibrida tako će se sve manje moći napredovati u razvitku i dobivanju performansi.. što će slijediti onoj završnoj relaciji snaga V8 mašina među proizvođačima i opet određivati presudni faktor izrade same šasije. U tom procesu su i neki proizvođači ili timovi odustajali od F1 i u toj eri V8, tako će se i ovog puta neke firme naći u sličnoj situaciji u današnjoj formuli no i vjerovatno preživiti tu eru, no također će tražiti i dobiti svoju šansu potpuno novu u tom poslu.
Nemojte zaboraviti da organizatorima ta dominacija Mercedesa, kao ni prošla RB-a, kao niti prije Ferrarijeva u doba Šumija ili bilo koga na duži period jednostavno nepaše i nema financijsku konstrukciju.. tako će se možda ponovo izmiješati karte od 2017 do nekog budućeg roka gdje ćemo vidjeti nove prvake. Tu tendenciju primjećujemo i u tome što se pokušavaju promjeniti stvari iako je planirano/dogovoreno ovo postojeće stanje do 2020.. što znači da u pravilu svi jači timovi, ili oni prosperitetni koji su tu ili će doći, imaju šansu u sljedećoj dekadi doći do svoje slave. Tu je naravno bitno hrpa faktora.. recimo; tko na koji način može privući određenu radnu elitu u svoj tim i okrenuti na svoj mlin po krojevima novog vremena.
Mislim da će se desiti -kako se bude bližilo "odrastanje" ove nove tehnologije modernih hibrida tako će se sve manje moći napredovati u razvitku i dobivanju performansi.. što će slijediti onoj završnoj relaciji snaga V8 mašina među proizvođačima i opet određivati presudni faktor izrade same šasije. U tom procesu su i neki proizvođači ili timovi odustajali od F1 i u toj eri V8, tako će se i ovog puta neke firme naći u sličnoj situaciji u današnjoj formuli no i vjerovatno preživiti tu eru, no također će tražiti i dobiti svoju šansu potpuno novu u tom poslu.
Nemojte zaboraviti da organizatorima ta dominacija Mercedesa, kao ni prošla RB-a, kao niti prije Ferrarijeva u doba Šumija ili bilo koga na duži period jednostavno nepaše i nema financijsku konstrukciju.. tako će se možda ponovo izmiješati karte od 2017 do nekog budućeg roka gdje ćemo vidjeti nove prvake. Tu tendenciju primjećujemo i u tome što se pokušavaju promjeniti stvari iako je planirano/dogovoreno ovo postojeće stanje do 2020.. što znači da u pravilu svi jači timovi, ili oni prosperitetni koji su tu ili će doći, imaju šansu u sljedećoj dekadi doći do svoje slave. Tu je naravno bitno hrpa faktora.. recimo; tko na koji način može privući određenu radnu elitu u svoj tim i okrenuti na svoj mlin po krojevima novog vremena.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
[ link do slike ]
Lijepo izgleda, no nekako anemično za ovo napredno vrijeme izrade šasije.. što se prvenstveno vidi na prednjem krilu. Kad netko stavi na koncept buduće F1 ovo osakaćeno prednje krilo meni dođe muka. Svi ti kocepti do sada me podjećaju na IndyCar, ili bolide iz 80-tih.. ili bolide iz neke igrice za raju. Kao i oni iz FE.
Mislim da treba pozvati AN i Bawna da im iskroje odjelo kako bi bolidi bili što savršeniji u svom dizajnu i mehanici.. i što zanimljiviji gabariti za mogući razvitak i eksperimentiranje u razvijanju performansi preko same šasije. Danas se svi veliki stručnjaci u tom poslu žale kako je današnja F1 previše stavljena u okvire gdje se ništa više ne može dobiti nekakvom inovativnošću, što opet gubi smisao F1 (što se dizajna tiče).
Berni je obećao mladom Maxu Verstapenu kako će 2017 napokon bolidi biti 'napeti' za vozače, te će vozač doći u prvi plan. Živi bili pa vidjeli. Ako se to desi na bilo koji način tada će cilj opravdati sredstvo (tj. dizajn).
molim Luku da zakači i ovaj zanimljivi intervju: Bernie Ecclestone and Max Verstappen
Lijepo izgleda, no nekako anemično za ovo napredno vrijeme izrade šasije.. što se prvenstveno vidi na prednjem krilu. Kad netko stavi na koncept buduće F1 ovo osakaćeno prednje krilo meni dođe muka. Svi ti kocepti do sada me podjećaju na IndyCar, ili bolide iz 80-tih.. ili bolide iz neke igrice za raju. Kao i oni iz FE.
Mislim da treba pozvati AN i Bawna da im iskroje odjelo kako bi bolidi bili što savršeniji u svom dizajnu i mehanici.. i što zanimljiviji gabariti za mogući razvitak i eksperimentiranje u razvijanju performansi preko same šasije. Danas se svi veliki stručnjaci u tom poslu žale kako je današnja F1 previše stavljena u okvire gdje se ništa više ne može dobiti nekakvom inovativnošću, što opet gubi smisao F1 (što se dizajna tiče).
Berni je obećao mladom Maxu Verstapenu kako će 2017 napokon bolidi biti 'napeti' za vozače, te će vozač doći u prvi plan. Živi bili pa vidjeli. Ako se to desi na bilo koji način tada će cilj opravdati sredstvo (tj. dizajn).
molim Luku da zakači i ovaj zanimljivi intervju: Bernie Ecclestone and Max Verstappen
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ovo je meni vise neka nostalgija u smislu futuristicke mp4-ke. Slazem se s tobom po pitanju prednjeg krila, koje izgleda kao brk soma, a sa zatvorenim kokpitom,jos baca na bombardera... Koncept je zanimljiv, ali nije bi bas da obori s nogu, moze F1 mnogo bolje, ali kako su izasli ovi koncepti (Ferrari, Williams, RBR i McLH) niko nije dao nesto posebno, ocit dokaz da je ideja jos "Sveti Gral" u F1.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18175
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Sjećaš li se ovih? Vjerovatno si mislio na njih.Slavenowsky je napisao/la:Ovo je meni vise neka nostalgija u smislu futuristicke mp4-ke. Slazem se s tobom po pitanju prednjeg krila, koje izgleda kao brk soma, a sa zatvorenim kokpitom,jos baca na bombardera... Koncept je zanimljiv, ali nije bi bas da obori s nogu, moze F1 mnogo bolje, ali kako su izasli ovi koncepti (Ferrari, Williams, RBR i McLH) niko nije dao nesto posebno, ocit dokaz da je ideja jos "Sveti Gral" u F1.
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
I ove, takođe.
[ link do slike ]
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Razlika je velika . Ferrari je imao pouzdan i težak motor te srednju kvalitetu šasije. McLaren ove godine ima dobru šasiju, ali lagan, nepouzdan i slab motor.pero iz bukurešta je napisao/la:Uspoređuješ prošlogodišnji Ferrari i ovu Hondu!? Strašno!OggY je napisao/la:@JFK i Ferrari je prosle godine bio ocajan pa gledaj ih sad tako da bar ja Hondu ne otpisujem jos.
lanjski Ferrari je bio svemirski brod naspram ovog debakla od Honde!
Trebali bi se nekio fanovi Mclarena javit u momčad jer očito bolje razumiju njihov problem nego sami mcLaren...

- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
taj gore Williams meni izgleda najbolje i msm da mu ništa ne fali, stvarno predivan dizajn <3 jedino bi mu usisnike povećao, jer tako mali ne bi mogli uopšte ohladit motor i ostale dijelove.
dat ass
[ link do slike ]
dat ass

[ link do slike ]


-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
Za ljubitelje McLarena i onih koji će to postati http://mclrn.co/dhaut15
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
[ link do slike ]Dani je napisao/la:Ova utrka je pokazala da ako honda popravi motor, da je realna borba sa ferrarijem ove godine ( ne u poretku ).
Si ti ozbiljan??
LOL...daj objasni se



We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Po čemu si ti to zakljčio?Dani je napisao/la:Ova utrka je pokazala da ako honda popravi motor, da je realna borba sa ferrarijem ove godine ( ne u poretku ).
Daj detaljno malo to argumentiraj...