Nürburgring Nordschelife ili Zeleni Pakao je vjerovatno najopasnija i najuzbudljivija staza na svijetu. Poznata je po barijerama par metara od same staze, opasnim vijugavim krivinama, usponima i padovima, te jako neravnom i promjenjivom asfaltu duz cijele staze. Sve je to znak da staza, sa svoje 73 krivine, ne prasta ama baš nikakve greske. Nekada su se vozile F1 utrke na ovoj stazi, ali zbog nesigurnosti staze koja je odnijela mnogobrojne zivote, 1976 je izbačena iz kalendara nakon nesreće Nikija Laude, te žaljenja vecine vozaca na sigurnost staze.

[ link do slike ]


Službeni početak izgradnje: 27 Septembar 1925
Službeno otvaranje: 18/19 Juni 1927
Troškovi: oko 15 miliona Reichsmark, 3000 zaposlenih radnika u 2 godine rada
Dužina: 20.832/20.600 km
Krivina: 73 (33 lijeve, 40 desnih)
Gradient: max. 17%
Nagib: max. 11%
Najviša tačka: Hohe Acht, 616.80m nadmorske visine
Najniža tačka: Breidscheid, 320m nadmorske visine
Razlika nadmorske visine: cca. 300m
Prvi događaj: 18 Jun 1927 – Eifel trka za motocikle
Originalna duzina staze: 22.8 km Nordschleife + 7.7 km Südschleife = 28 km, (89 lijevih krivina - 84 desnih krivina)
Dužina staze za trke izdržljivosti: 24.433 km (Sprintstrecke, Mercedes-Arena, Motorrad-Schikane i Nordschleife)
Staza je i dalje u upotrebi i javno je otvorena, a također se održavaju i trke izdržljivosti.
Najinteresantija stvar staze, barem što se mene tiče, je natjecanje proizvođača u autoindustriji za najbrže serijsko auto u svojoj klasi.
Rekord staze za najbrže serijsko auto trenutno drži Lamborghini Huracan Performante!
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=6ULSUcERlQQ[/youtube]
Prije par dana je Honda Civic Type R postavila rekord za klasu auta sa prednjim pogonom.
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=6LAB4cZ2V3Y[/youtube]