Scuderia Ferrari
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Vidim da svi zaboravljate kako Vettel na kraju prvog stinta nije imao 2+ prednost. najveća je bila 2,7 i nakon toga se smanjivala, a pred kraj je došla na oko 1,5 s. Dakle počeli su gubiti vrijeme u odnosu na Lewisa i brzo su reagirali. Iskreno ne znam gdje se mogu naći ti razmaci, pa ako netko zna neka nam stavi link molit ću lijepo.

- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Ipak sam našao:
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/05/14/2 ... ap-charts/
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/05/14/2 ... ap-charts/

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja vam i dalje kažem da je Mercedes išao na jedno zaustavljanje...okrenuli su strategiju u zadnji tren kod VSC-a jer su znali koliko je Medium sporija guma u odnosu na Soft.
Da je Seb ušao u boks kod VSC-a Mercedes bi OSTAO vani i išao do kraja jer su znali da sa Medium gumom ne možes loviti drugi bolid...
Splet nesretnih okolnosti za Ferrari. Nije to bila nekakva greška.
Na kraju je razlika bila 3.5 sekunde...to su bile razlike na kraju izmedu dvije strategije.
Isto tako izgleda da je Mercedes popravio managment guma tijekom utrke u odnosu na prošle jer su dobro cuvali gume u 3. stintu.
Jer da to nije istina da nisu zeljeli napraviti jedan pitstop ne bi cekali do zadnjeg trena da naprave promjenu guma jer su ocekivali Ferrari u boksu.
Dobili bi vecu prednost je Mercedes ušao ranije u razdoblju VSCa...a nisu jer su cekali.
Da je Seb ušao u boks kod VSC-a Mercedes bi OSTAO vani i išao do kraja jer su znali da sa Medium gumom ne možes loviti drugi bolid...
Splet nesretnih okolnosti za Ferrari. Nije to bila nekakva greška.
Na kraju je razlika bila 3.5 sekunde...to su bile razlike na kraju izmedu dvije strategije.
Isto tako izgleda da je Mercedes popravio managment guma tijekom utrke u odnosu na prošle jer su dobro cuvali gume u 3. stintu.
Jer da to nije istina da nisu zeljeli napraviti jedan pitstop ne bi cekali do zadnjeg trena da naprave promjenu guma jer su ocekivali Ferrari u boksu.
Dobili bi vecu prednost je Mercedes ušao ranije u razdoblju VSCa...a nisu jer su cekali.
Zadnja izmjena: Ferrari, dana/u 16.05.2017., 11:48, ukupno mijenjano 1 put.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Pred VSC je Seb imao prednost od 6,9s, a posle VSC 8s
aaa prvo zaustavljanje su napravili jer je se Lewis poceo priblizavati i bio je ispod 2s, pa su se bojali undercuta. Bonno mu je rekao da pritisne jer je kritično i Hamilton ih je sa tih par brzih krugova bukvalno natjerao na taj box. Oba stinta na softu je Hamilton odvezo maestralno, koliko god mi govorili da je taktika odlucila utrku, ta 2 duga stinta na softu na pocetku i na kraju su bila kljuc pobjede.
[ link do slike ]
Pred VSC je Seb imao prednost od 6,9s, a posle VSC 8s



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
"Maestralno" na 2 sec bržoj gumi i kolegi koji mu je pomogao i propustio ga...stvarno maestralno
Mislim ok on je odradio svoju dužnost, ali ne znam što je tu bilo toliko maestralno...to što je maznuo Seba sa DRS-om i 30+ km/h na sat većom brzinom i 2 sec bržim gumama?
Alrighty...
Ne serem po njemu već ne vidim što je tu toliko maestralno bilo.

Mislim ok on je odradio svoju dužnost, ali ne znam što je tu bilo toliko maestralno...to što je maznuo Seba sa DRS-om i 30+ km/h na sat većom brzinom i 2 sec bržim gumama?
Alrighty...
Ne serem po njemu već ne vidim što je tu toliko maestralno bilo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
2 sekunde brze gume? Po tvojoj prici je Hamilton trebao da napravi 20 sekundi razmaka na kraju trke. Uostalom gdje je tih 2 sekunde po krugu u drugom stintu kad je bilo obrnuto sa gumama? Hajde provali jos nesto, samo izvoli 



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa da.
To nije provaljivanje.
To se zove tire managment koji je mogao raditi pa ubrzati u zadnjem sektoru tako da se Vettel uopce ni ne moze pribliziti...taman ohladi gume do treceg sektora pa onda ubrzaš i dobijes prednost boljeg gripa.
Uostalom mogao si vidjeti razliku kada je Hamilton prošao Vettela pa je slijedeci krug bio 2 sekunde brži...
To je komod bržih guma koje su i dalje izdržljive.
Malo logike ukljucis i lagano skužiš ovakve stvari...
Isto tako Pirelli je sam rekao da je razlika između Softa i Mediuma na ovoj stazi 2 sekunde...imaš i tak info za potraziti.
To nije provaljivanje.
To se zove tire managment koji je mogao raditi pa ubrzati u zadnjem sektoru tako da se Vettel uopce ni ne moze pribliziti...taman ohladi gume do treceg sektora pa onda ubrzaš i dobijes prednost boljeg gripa.
Uostalom mogao si vidjeti razliku kada je Hamilton prošao Vettela pa je slijedeci krug bio 2 sekunde brži...
To je komod bržih guma koje su i dalje izdržljive.
Malo logike ukljucis i lagano skužiš ovakve stvari...
Isto tako Pirelli je sam rekao da je razlika između Softa i Mediuma na ovoj stazi 2 sekunde...imaš i tak info za potraziti.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
To je razlika u 1 krugu. Ne mozes ti vozit soft toliko brze od Mediuma, a da se ne prokuhaju i uniste. Odmah to nije 2 sekunde + nije bas bilo lagano odvest skoro 30 krugova na softu na tako abrazivnoj stazi. Kao ni prvi stint pritiskat i vozit skoro 25 krugova.


- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa naravno da je razlika u jednom krugu...što ti kaže da možeš voziti sa određenim balansom u prvom i drugom sektoru pa ubrzati u trećem sektoru u kojemu stvaraš prednost.
S druge strane Vettel je na Mediumu koji je 1.5/2 sek sporiji i mora pritiskati svaki krug max...dok ovaj može balansirati.
Automatski ne možeš puno tu napraviti jer si već 2 sek u deficitu svakako...i to je taj prostor od 2 sek koje Hamilton može iskoristiti u svoju prednost dok ovaj ne može.
To su razlike i razlozi pobjede.
Vožnja mu je bila OK, ali po meni nije bilo sada ništa tu maestralno s obzirom koliko je Ferrari morao raditi i kakve su se poklopile situacije u prvom dijelu utrke.
Što se tiče prvog stinta dok su obojica bili na stazi to je bilo podjednako...ovaj je bio brži prvih 10 krugova dok je onda Hamilton bio brži 0.050-.100 te je 90% vremena razmak bio 2 do 2.5 sekunde.
S druge strane Vettel je na Mediumu koji je 1.5/2 sek sporiji i mora pritiskati svaki krug max...dok ovaj može balansirati.
Automatski ne možeš puno tu napraviti jer si već 2 sek u deficitu svakako...i to je taj prostor od 2 sek koje Hamilton može iskoristiti u svoju prednost dok ovaj ne može.
To su razlike i razlozi pobjede.
Vožnja mu je bila OK, ali po meni nije bilo sada ništa tu maestralno s obzirom koliko je Ferrari morao raditi i kakve su se poklopile situacije u prvom dijelu utrke.
Što se tiče prvog stinta dok su obojica bili na stazi to je bilo podjednako...ovaj je bio brži prvih 10 krugova dok je onda Hamilton bio brži 0.050-.100 te je 90% vremena razmak bio 2 do 2.5 sekunde.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0[/youtube]Ferrari je napisao/la: 16.05.2017., 12:44 Pa da.
To nije provaljivanje.
To se zove tire managment koji je mogao raditi pa ubrzati u zadnjem sektoru tako da se Vettel uopce ni ne moze pribliziti...taman ohladi gume do treceg sektora pa onda ubrzaš i dobijes prednost boljeg gripa.
Uostalom mogao si vidjeti razliku kada je Hamilton prošao Vettela pa je slijedeci krug bio 2 sekunde brži...
To je komod bržih guma koje su i dalje izdržljive.
Malo logike ukljucis i lagano skužiš ovakve stvari...
Isto tako Pirelli je sam rekao da je razlika između Softa i Mediuma na ovoj stazi 2 sekunde...imaš i tak info za potraziti.
Pazi kaj pričaš.....

Sisu (fin.)
- Kuštelaar
- Baniran
- Postovi: 149
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
Bas, nemoj Heatu logiku spominjat, jako je osjetljiv na tom podrucjuFerrari Maniac je napisao/la: 16.05.2017., 13:07[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0[/youtube]Ferrari je napisao/la: 16.05.2017., 12:44 Pa da.
To nije provaljivanje.
To se zove tire managment koji je mogao raditi pa ubrzati u zadnjem sektoru tako da se Vettel uopce ni ne moze pribliziti...taman ohladi gume do treceg sektora pa onda ubrzaš i dobijes prednost boljeg gripa.
Uostalom mogao si vidjeti razliku kada je Hamilton prošao Vettela pa je slijedeci krug bio 2 sekunde brži...
To je komod bržih guma koje su i dalje izdržljive.
Malo logike ukljucis i lagano skužiš ovakve stvari...
Isto tako Pirelli je sam rekao da je razlika između Softa i Mediuma na ovoj stazi 2 sekunde...imaš i tak info za potraziti.
Pazi kaj pričaš.....![]()

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18197
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Napisah i ja na vijestima, da bi ga možda u tom slučaju stigao, ali bi to uradio nakon 10 krugova (ili više), i sa prilično istrošenijim softom.senja je napisao/la: 16.05.2017., 11:02 Hamilton bi se trebao namučiti da stigne tu prednost, a onda bi i sa potrošenim softom trebao prestići Vettela na stazi.
A tada su otprilike počeli upadati u gužvu oko zaostalih vozača, tako da bi vrlo teško Lewis pretekao Seba. Možda ne bi došao u priliku da ga napadne (tj, da mu se u uvuče ispod sekunde).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
Ma gdje je nakon VSC imao 8 s prednosti?
Pogledaj bolje tablicu koju si sam stavio....
kad Vettel ulazi u box, već je VSC 'out', i tad Vettel izlazi tik pred Hamiltona.
[ link do slike ]

- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
@lady pardon, u toku VSC, moja greska.
@Ferrari uredu je to, ali ipak je trebalo tempirat i cuvat gume toliki broj krugova. Kako prvi stint pritiskajuci, tako i zadnji stint. Ne umanjujem ja nista Seba, oba su odvezla maestralno i u nekom svom svijetu, na psihickom, fizickom i vozackom limitu, ali samo sam pohvalio ta 2 malo duza stinta na softu, mozda sam to radio na pogresnoj temi, sta cu, fali mi logike
@Ferrari uredu je to, ali ipak je trebalo tempirat i cuvat gume toliki broj krugova. Kako prvi stint pritiskajuci, tako i zadnji stint. Ne umanjujem ja nista Seba, oba su odvezla maestralno i u nekom svom svijetu, na psihickom, fizickom i vozackom limitu, ali samo sam pohvalio ta 2 malo duza stinta na softu, mozda sam to radio na pogresnoj temi, sta cu, fali mi logike



-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Vettel
Pogledaj koliko je Hamilton izgubio ulaskom za vrijeme VSC-a. Samo deset sekundi. Da je Vettel odradio zaustavljanje pod VSC-om, bio bi samo par sekundi iza. Pa sve i da je Hamilton u tom slučaju ostao na jednom zaustavljanju, teško da bi zadržao Vettela na novim medium gumama.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Pat Fry o Ferrariju:
Every F1 team is under a huge amount of pressure [but] at Ferrari, winning is the only thing. I think the way that affected the company was that there was a massive drive for 'now' - the next race - and instant success.
And what that means is that the organisation veers off to look at very short-term things. When I joined in 2010, there were quite a lot of things that were eight to 10 years out of date which we needed to fix. And these weren't quick fixes: it took just six months to work out what was wrong with the wind tunnel, and then another 18 months to fix.
These days, F1 is a battle which is won in simulation, explained the Englishman. Ferrari's simulation tools were years behind and that was a five-year project to fix. At the beginning of last year, the simulator tools were getting to where they should have been.
They work massively hard. The drive and passion is just fantastic - and it's good to see it all paying off.
Every F1 team is under a huge amount of pressure [but] at Ferrari, winning is the only thing. I think the way that affected the company was that there was a massive drive for 'now' - the next race - and instant success.
And what that means is that the organisation veers off to look at very short-term things. When I joined in 2010, there were quite a lot of things that were eight to 10 years out of date which we needed to fix. And these weren't quick fixes: it took just six months to work out what was wrong with the wind tunnel, and then another 18 months to fix.
These days, F1 is a battle which is won in simulation, explained the Englishman. Ferrari's simulation tools were years behind and that was a five-year project to fix. At the beginning of last year, the simulator tools were getting to where they should have been.
They work massively hard. The drive and passion is just fantastic - and it's good to see it all paying off.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Trebalo im je 5 godina da poprave.......???????? Taman kad je on otišao i eto taman onda proradilo... eto ni 4 ni 6 godina nego baš 5. Wow ne znam što su oni popravljali; mislim istina da je sve to delikatno i simo tamo ali nećemo baš pretjerivati - 5 godina za popravak "nekih alata", odnosno godina i pol za popravak tunela - ajde ne pretjeruj prije bi popravili ISS da se prepolovi..... 

Sisu (fin.)
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb


Sisu (fin.)