JFK je napisao/la: 28.04.2017., 16:31
Ferrari je napisao/la: 28.04.2017., 13:36
HeatBlast44 je napisao/la: 28.04.2017., 12:46
Vec su na 3... oni su haman odvrnuli do daske u ove prve 3 trke pa neka sve gori, samo nek je pobjeda... koji razlog da su vec na 4. Trci na 3. Turbopunjacu, nepouzdanost, tj. Kvar na prva 2 ili ih nece puno opterecivati pa ih mjenjaju svako malo ?
Ne...to se zove rotacija komponenti.
Ovaj 2. turbo koriste petkom dok ce ovaj novi koristiti u Subotu i Nedjelju.
Ne bih se brinuo...
Ček, jesu li oni danas koristili 2. ili 3. Mislim dali su vozili sa 3. ili su samo prijavili da će ga koristiti.
Ako je ovo bio 2. a njega su rezali radi pouzdanosti onda WAU!
Oni mogu otvoriti novu komponentu pa ih rotirati kako žele. Dok su unutar 4 alokacije (4 MGU-K, 4 MGU-H, 4 TC, 4 ERS, 4CE) sve preko toga tj. primjerice 5. turbo ne možeš rotirati.
Sjećaš se prošlih sezona kada su Merc, Honda i ostali otvarali po 2-3 PU-a u jednom vikendu da bi dobili samo jednu kaznu? To se ove godine promjenilo tako da kada otvoriš 5. komponentu (primjer Turbo) imaš je samo tog puta. Kada otvoriš primjerice 6. Turbo ovaj 5. više ne možeš koristiti ostatak sezone.
Ferrari će vjerojatno morati uzeti kaznu negdje u sezoni jer imaju samo još jednu šansu za upgrade PU-a bez kazne. Izgleda da je onaj 1. Turbo koji se koristio do utrke u Bahreinu neupotrebljiv. Zato su i otvorili 3. Turbo zbog rotacije, a ukoliko sve bude OK vjerojatno će 4. PU biti upgrade tamo oko 8. ili 9. utrke. pa možda uzmu kaznu u 14. ili 15. utrci i naprave još jedan upgrade.
Nije ovo ništa novo...srećom kako se čini problem nije kritičan. Normalno je da ćeš imati probleme kada guraš i ciljaš 1. mjesto...