Ferrari je napisao/la:Hmmm...pa RBR prošle sezone uopće nije imao toliko veliki sezonski razvoj bolida? Mislim da su najviše dobivali od Renaultovog motora koji je napravio dobre korake.
Imali su bolji razvoj nego Ferrari (bilo zbog sebe samih ili zbog Renaulta), a može se reći da su u tom segmentu bili bolji i od Mercedesa.
Na slici je prikazan prosječni zaostatak za najbržim vremenom na svakoj utrci. To nije potpuni uvid u tijek razvoja bolida, ali se ipak nešto da iščitati iz toga.
Vidi se da je Mercedes uvijek najbrži (izuzetak je Monako). Red Bull im se postepeno približava kako sezona odmiče, dok se za Ferrari može reći da stagnira.
Ma ja kažem o fizičkim nadogradnjama na bolidu. Nisi vidio nekakvu razliku između Red Bulla iz Barcelona te onoga Red Bulla u Silverstoneu primjerice. Najviše su profitirali od Renaulta te petljanja sa onim ovjesom koji ima treći hidraulični element.
Ferrari se u međuvremenu mučio sa gumama i visokim temperaturama, lošom pouzdanošću te potpunom nesrećom. Naravno i strategije nisu pomogle.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Samo da ne bude opet nakon 6-7 trka: "Okrećemo sa ka razvoju bolida za narednu sezonu".
Nadam se da neće.
zapravo, nadam se suprotnom od toga.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ferrari je napisao/la:Hmmm...pa RBR prošle sezone uopće nije imao toliko veliki sezonski razvoj bolida? Mislim da su najviše dobivali od Renaultovog motora koji je napravio dobre korake.
Imali su bolji razvoj nego Ferrari (bilo zbog sebe samih ili zbog Renaulta), a može se reći da su u tom segmentu bili bolji i od Mercedesa.
Na slici je prikazan prosječni zaostatak za najbržim vremenom na svakoj utrci. To nije potpuni uvid u tijek razvoja bolida, ali se ipak nešto da iščitati iz toga.
Vidi se da je Mercedes uvijek najbrži (izuzetak je Monako). Red Bull im se postepeno približava kako sezona odmiče, dok se za Ferrari može reći da stagnira.
Ma ja kažem o fizičkim nadogradnjama na bolidu. Nisi vidio nekakvu razliku između Red Bulla iz Barcelona te onoga Red Bulla u Silverstoneu primjerice. Najviše su profitirali od Renaulta te petljanja sa onim ovjesom koji ima treći hidraulični element.
Ferrari se u međuvremenu mučio sa gumama i visokim temperaturama, lošom pouzdanošću te potpunom nesrećom. Naravno i strategije nisu pomogle.
Ma Red Bullu i jes uglavnom motor pomogao. Na početku sezone, sa slabijim motorom su morali postavljati setup bolida ko za low downofrce staze. Zato su bili slabiji. Kad je došao bolji motor samo su vratili onaj downforce koji su svakako imali. Nisu oni morali ništa novo donositi na bolid. Oni su već imali odličan bolid, samo su morali praviti kompenzaciju zbog lošeg motora.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Kad covjek poredi ove hibride, koji su tehnicki mnogo napredniji u svim segmentima od atmosferaca, opet mozemo reci kakvi su strojevi ovi bolidi bili sa V10-kama. (Razlika 13 godina)
A evi jedan video Ferrari-jevih motora, moram reci ova V12 je kao Boing 747. Mislim da svaka dlaka na tijelu se digne, kad on prodje, a i V10-ke su istog poredjenja.
Slavenowsky je napisao/la:V6 Justin Bieber 1:20
V8 Bon Jovi 2:26
V10 Joe Cocker 3:37
V12 Pavarotti 5:05
Hehe, dobar
Jooooj V12-ke, yebo te led, sav se naježi
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Zanimljiv Buxtonov blog... u kojem govori da tvrdnje po boxu kako je Ferrari velika prijetnja i trenutno favorit za prvenstvo nisu mind games ostalih timova već stvarni strah konkurenata. Više u njegovom blogu, kao i o još nekim stvarima uključujući Mclaren:
Također Ferrarijev dugogodišnji test vozač Marc Gené tvrdi da u 13 godina svoje karijere u Ferrariju (kao test vozač) nije vidio tako dobar početak u vidu zimskih testova, što je više nego obećavajuće:
I'm thirteen years at Ferrari and I think it was the best pre-season I can remember. The pilots are very satisfied and the reliability we showed was excellent. I do not know where we will be, my heart says as high as possible. Hopefully we can win races and titles, but after Australia and China will have a better idea.
In private testing everyone is focused on their work, we have not changed our program based on what he did Mercedes. I enjoyed seeing a Ferrari completely focused on its work plan, which managed to complete fully. Every day we had over a hundred laps.
Alonso is undoubtedly one of the best drivers on the grid, but Sebastian was very impressed. It is not a coincidence that it is a four-time world champion. It is an almost perfect pilot and reminds me of Michael Schumacher. Kimi Raikkonen was the surprise of last season, no doubt a great driver.
The Formula 1 fastest were those of 2004. In Barcelona resisted a previous record because the track has been changed. But I spoke to Vettel and Raikkonen, who also drove cars of that era and they said that on circuits with a lot of downforce will beat the records. We'll see if someone in Barcelona will be able to reach all '1'17.