"We don't have the complete plan yet as to how to use the tokens, which areas and when," said Arai.JFK je napisao/la:Pisalo se da će biti u prednosti jer će moći promatrati sa strane što su drugi uradili, no ta godina kasnije im je u biti kao da startaju iz zadnjeg reda.
Još im je glavni inženjer izjavio da ako ove sezone sustignu trećeplasiranu momčad da će to biti uspjeh, da sigurno neće biti pobjeda a i da će 2016 biti jako teško.
Unaprijeđenja ove godine će se vidjeti tek kad potroše tokene.
http://www.grandprix247.com/2015/05/18/ ... -be-tough/
P.S. Fernando
McLaren
-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Čestitke McLarenuluka vz je napisao/la:
Čestitke velikom imenu i momčadi za prve bodove od ujedinjenja. (Ako nitko ne želi napisati)
Došli su prekasno,jest ih premalo ali veseli se narode![]()
![]()
p.s. Bravo Jenson!

Sisu (fin.)
-
OggY
- Karting
- Postovi: 34
- S nama već: 10 god
- Navija za: Alonso
Nadam se da ce od ove utrke cesce biti u bodovima jer Alonso je izjavio da bi trebali se sada vrtiti oko 7,8 i 9 mjesta a kako sezona bude odmicala borit se i za podiume a Arai je cak najavio i borbu za pobjeu pred kraj sezone.
Biti drugi znaci biti prvi medju gubitnicima



- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Kolegice i kolege ajmo mi malo o McLaren Hondi (molim Vas ne o Alonsu, Alonso- Ferrari - McLaren itd).
Što Vi kažete na dosadašnju formu McLaren-Honde?
Što kažete na prve bodove? Smatrate li da se radi spletu okolnosti, prirodi staze ili stvarni napredak?
Smatrate li da je Honda napokon otključala svoj PU ili su vozili sa 70% snage (brojka koja se spominje od početka sezone!)?
Brzina Mclaren Honde na pravcu je bila do 12 km/h od najbržeg.
Ono što je meni osobito upalo u oko tokom prošlog vikenda je potrošnja. Ako se dobro kužim u terminologiju, na grafici koja se pojavila tokom utrke Button je potrošio 5 kg/h više od Pereza (u jednoj fazi utrke). To je stvarno puno.
Što Vi kažete na dosadašnju formu McLaren-Honde?
Što kažete na prve bodove? Smatrate li da se radi spletu okolnosti, prirodi staze ili stvarni napredak?
Smatrate li da je Honda napokon otključala svoj PU ili su vozili sa 70% snage (brojka koja se spominje od početka sezone!)?
Brzina Mclaren Honde na pravcu je bila do 12 km/h od najbržeg.
Ono što je meni osobito upalo u oko tokom prošlog vikenda je potrošnja. Ako se dobro kužim u terminologiju, na grafici koja se pojavila tokom utrke Button je potrošio 5 kg/h više od Pereza (u jednoj fazi utrke). To je stvarno puno.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7154
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Što Vi kažete na dosadašnju formu McLaren-Honde? - katastrofa.




The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Rose
- Karting
- Postovi: 58
- S nama već: 10 god 3 mj
- Lokacija: Osijek
Prvi bodovi su vjerojatno "pali" zbog prirode staze.
McLaren - Honda je dalekoooo od forme koju bi bilo za očekivati od momčadi tog kalibra.
Iskreno, nikad nisam bila navijač, pa čak ni ljubitelj McLarena, ali čak je i meni bolno gledati ove sezone koliko se muče i koliko su loši.
Kao što rekoh, nisam fan McLarena, i ove sezone jedino što je meni kod njih bilo zanimljivo je to koliko će daleko završiti utrku od začelja, odnosno, hoće li uopće završiti utrku.
Kojih 70% posto snage?! F1 pratim 20-tak godina, i onoliko koliko sam skontala za to vrijeme je da bi si Ron Dennis prije požderao *upe, nego dopustio da njegovi vozači voze sa 70% snage.
McLaren pamti daleko bolja vremena, a bojim se da neće tako skoro uživati u postoljima kao što je to prijašnjih sezona bilo.
Prognoza za ovu sezonu je skupiti pokoji bod i to će biti plafon za McLaren - Hondu.
Ove sezone jedina svijetla točka McLaren - Honde je Button, jedino on zrači pozitivom i dobrom energijom u toj momčadi. Tko zna, možda im se ta karma i pozitivno vrati
McLaren - Honda je dalekoooo od forme koju bi bilo za očekivati od momčadi tog kalibra.
Iskreno, nikad nisam bila navijač, pa čak ni ljubitelj McLarena, ali čak je i meni bolno gledati ove sezone koliko se muče i koliko su loši.
Kao što rekoh, nisam fan McLarena, i ove sezone jedino što je meni kod njih bilo zanimljivo je to koliko će daleko završiti utrku od začelja, odnosno, hoće li uopće završiti utrku.
Kojih 70% posto snage?! F1 pratim 20-tak godina, i onoliko koliko sam skontala za to vrijeme je da bi si Ron Dennis prije požderao *upe, nego dopustio da njegovi vozači voze sa 70% snage.
McLaren pamti daleko bolja vremena, a bojim se da neće tako skoro uživati u postoljima kao što je to prijašnjih sezona bilo.
Prognoza za ovu sezonu je skupiti pokoji bod i to će biti plafon za McLaren - Hondu.
Ove sezone jedina svijetla točka McLaren - Honde je Button, jedino on zrači pozitivom i dobrom energijom u toj momčadi. Tko zna, možda im se ta karma i pozitivno vrati

I hit the wall
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Tko će ga znat.. navodno su potrošili ova dva tokena upravo u ono što im je predstavljalo problem.. i usko je vezan za pouzdanost agregata. Naime predpostavlja se da su napravili agregat sa nerazmjernim odnosima snage između određenih komponenti. Recimo.. prejaki dio mašine sa unutarnjim sagorjevanjem koji je u konfliktu sa ostalim komponentama. Drugim riječima sada su navodno pokušali normalizirati agregat.. te bi vjerovatno to moglo rezultirati boljim performansama. Pitanje je samo gdje su u odnosu na Renault. Za to će im trebati i doza sreće, jer Renaul iako nije koristio tokene također radi na agregatu kako bi bio pouzdaniji.. a u biti obe firme se vrte trenutno oko toga kako bi mogli oslobodit performanse.
..niš, držite si fige.
..niš, držite si fige.

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
Nadamse da se vidi dobro i svakako trba vidjeti ovu rijetku i predivnu sliku http://mclrn.co/DHMon15
-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
evo nešto za lisca, zeusa, i .... https://lh3.googleusercontent.com/-3wPW ... %2BUGC.jpg
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Ajde nije tako loše kolega raca, Alonso dvije sekunde iza Merca, što je s obizrom na početak sezone solidan napredak 

U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
Da, ali dvije sek. po krugu. Znači opet iberrundani. Moglo bi se reći samo, nije strašno, ali kako veliš, s obzirom na početak...Večeras mi je došlo do plača. Gosti dolaze jedni za drugim, a ja nemam vremena ni tv upaliti. To ti je ko da žedan stojiš pored pipe iz koje curi voda, a ti svezan na pola metra od nje i nema ti ko pomoćiExplorer je napisao/la:Ajde nije tako loše kolega raca, Alonso dvije sekunde iza Merca, što je s obizrom na početak sezone solidan napredak
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
McLaren were slow through the speed traps in qualifying, Alonso over 11km/h down on Valtteri Bottas's Williams during Q1 and only 2.1km/h faster than Will Stevens’ Manor with a 2014 Ferrari engine.
[ link do slike ]
Zar ovo dovoljno ne govori u kojem je k......... McLaren Honda?
A i ovaj tekstić govori u kojoj je situaciji momčad
http://formulaspy.com/formula-1/formula ... rday-14837
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
Mislim da nije samo motor (iako je on dobar dio zaostataka); realnije je što i sam Boullier izjavljuje: McLaren-Honda F1 team must 'improve everywhere'
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119356
@ OggY
Teško da Ferrnando može izvući 120% kad je sam bolid na 75%.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119356
@ OggY
Teško da Ferrnando može izvući 120% kad je sam bolid na 75%.

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Ja se samo nadam da ovaj put obojica stignu do cilja, jer mogu izvlačit i 150% iz tog 75%-tnog bolida, ako im opet crkne, ništa im to ne znači. Alonso je najavio da će pokušati nešto drugačije od ostalih kako bi došli do bodova, valjda će izdržat bolid do kraja pa da se možda nešto ugrabi u uvijek ludoj kanadskoj utrci... 

- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: No.7
2 tokena nisu potrošena na (samo na) pouzdanost; tokeni se troše na poboljšanje performansi.
Mercedes je za Montreal napravio korekcije na PU bez da je potrošio tokene.
Hondi fali konja i tu je kraj priče. Cijela ova trakavica mi pomalo predugo traje i pomalo mi izgledaju kao da ne znaju kojim smjerom krenuti, pa tako je već kasno za nade u 2016. Najveća šansa im je promjena pravila o motorima jer su trenutno šanse za napredak svakom godinom sve manje i manje obzirom da je broj tokena svake naredne godine sve manji i manji.
Da su kojim slučajem s početkom godine imali odličan PU i tijekom godine još 9 tokena za potrošit bili bi na konju. Ovako su na magarcu.
Zaboravite 120% i 150% jer je 100% teoretski maksimum a praktički je i to vrlo teško dostići jer i vozač i bolid moraju savršeno funkcionirati i to u svakom krugu.
Sve preko 100% je figurativno rečeno.
Mercedes je za Montreal napravio korekcije na PU bez da je potrošio tokene.
Hondi fali konja i tu je kraj priče. Cijela ova trakavica mi pomalo predugo traje i pomalo mi izgledaju kao da ne znaju kojim smjerom krenuti, pa tako je već kasno za nade u 2016. Najveća šansa im je promjena pravila o motorima jer su trenutno šanse za napredak svakom godinom sve manje i manje obzirom da je broj tokena svake naredne godine sve manji i manji.
Da su kojim slučajem s početkom godine imali odličan PU i tijekom godine još 9 tokena za potrošit bili bi na konju. Ovako su na magarcu.
Zaboravite 120% i 150% jer je 100% teoretski maksimum a praktički je i to vrlo teško dostići jer i vozač i bolid moraju savršeno funkcionirati i to u svakom krugu.
Sve preko 100% je figurativno rečeno.