Tehnikalije
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 3 mj
Treba imati na umu da su oni (svi) prvo trebali (s cim manje) preinaka stići ovogodišnje bolide s downforce vrijednostima, i onda još dalje.
Dalje, ostaje otvoreno i pitanja koliko su uopće željeli simulirati stvarna opterećenja za 2017. Jedan razlog je da su možda samo htjeli probati gume, a drugi (povezan s prvim) odrediti smjer razvoja guma, samim sudjelovanjem, ali i sudjelovanjem s bolidom koji ne daje dovoljno točne podatke, te time (recimo Ferrariju najviše paše) da bolidi s više downforcea (RB i Merc) budu jeli gume brže od njih. Druga krajnost je ako Pireli donese konzervativne gume (a sigurno hoće) da to paše Mercu pogotovo, jer ih može gazit do mile volje.
Svakako, mislim da si svi troje mogli više da su htjeli, jer nisu bili ograničeni, dakle mogli su nakalemit krila i veća nego će biti, dodataka svakojakih...ali nisu. Iz kojih razloga, to samo oni znaju. Zanima me samo s kakvom izvedbom će se pojaviti na zadnjem testu.
Dalje, ostaje otvoreno i pitanja koliko su uopće željeli simulirati stvarna opterećenja za 2017. Jedan razlog je da su možda samo htjeli probati gume, a drugi (povezan s prvim) odrediti smjer razvoja guma, samim sudjelovanjem, ali i sudjelovanjem s bolidom koji ne daje dovoljno točne podatke, te time (recimo Ferrariju najviše paše) da bolidi s više downforcea (RB i Merc) budu jeli gume brže od njih. Druga krajnost je ako Pireli donese konzervativne gume (a sigurno hoće) da to paše Mercu pogotovo, jer ih može gazit do mile volje.
Svakako, mislim da si svi troje mogli više da su htjeli, jer nisu bili ograničeni, dakle mogli su nakalemit krila i veća nego će biti, dodataka svakojakih...ali nisu. Iz kojih razloga, to samo oni znaju. Zanima me samo s kakvom izvedbom će se pojaviti na zadnjem testu.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
E sad... ne znam kakve gume kojoj ekipi odgovaraju, ali ono što bih ja volio vidjeti su dobre gume. Ni više ni manje nego dobre gume. Kad kažem dobre onda mislim na gume koje će trajati. Recimo što ne bi bilo dobro vidjeti par kvalifikacijskih krugova po vozaču (tokom recimo Q3)? Pa malo akcije i uzbuđenja na stazi ne bi bilo na odmet. Jenostavno smara princip da vozač napravi jedan krug, uđe u boks po novi set i onda isto napravi.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2638
- S nama već: 9 god 9 mj
veselim se novim pravilima ali steta i za trenutna.. rbr je stigao mercedes i na godinu bi imali sigurno 4 bolida u borbi za naslov da se ne mjenjaju pravila. ricci max ham i nico... bilo bi odlicno siguran sam.. a ozda mi se jos netko pridruzio tipa mclaren.... ovako ce opet biti solidnih razlika u prvih god dvije dok se ne iscrpe mogucnosti...
cini mi se kad god su se mjenjala pravila prvih par sezona nije bilo bas nesto uzbudljivo ali nakon cca 3 godine ostali bi se priblizili vrhu i dar mar... ali nema veze, samo neka budu brzi i po texasu zavoje koje sada prolaze sa 5+ bocnim g silama i kocenjima sa skoro 6g.. neka se poveca to sve pa sta bude
cini mi se kad god su se mjenjala pravila prvih par sezona nije bilo bas nesto uzbudljivo ali nakon cca 3 godine ostali bi se priblizili vrhu i dar mar... ali nema veze, samo neka budu brzi i po texasu zavoje koje sada prolaze sa 5+ bocnim g silama i kocenjima sa skoro 6g.. neka se poveca to sve pa sta bude

- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Iz svega vidljivog RB bi trebao izvuci najviše. Njihovi bolidi jednostavno stvaraju najveci DF. Kako god okrenes imaju najveći prostor za izvlačenje performansi iz bolida. Iz onoga što sam iscitao za iduću godinu PU se pravi od nule dakle Renault bi trebao bez problema barem na papiru tako izgleda sustići Mercedes, a tako je i za ostale proizvođače jer nema vise tokena. Biti ce veselo iduće godine, jer ove 3 godine tiranije od strane Mercedesa je sprdanje sa konkurencijom kojoj su vezane ruke. Kladio bi se da imaju do sada 95% PP otkako je ova v6 era.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
nisam baš siguran, za pu raditi od nule nije dovoljna jedna sezona ni pod razno, od tokena se odustalo u toku ove sezone, dakle u teoriji mogu svi od nule, ali neće nitko - imo - oni koji su dovoljno kompatibilni sa mercom možda mogu ići na neke izmjene i kopiranje nekih njihovih rješenja, oni koji su udaljeniji u filozofiji moraju nastaviti u svom pravcu ili žrtvovati sezonu, a renault nakon ove, ne može žrtvovati još jednu dok su prisutni kao tim na gridu..MrDoomroom je napisao/la:Iz svega vidljivog RB bi trebao izvuci najviše. Njihovi bolidi jednostavno stvaraju najveci DF. Kako god okrenes imaju najveći prostor za izvlačenje performansi iz bolida. Iz onoga što sam iscitao za iduću godinu PU se pravi od nule dakle Renault bi trebao bez problema barem na papiru tako izgleda sustići Mercedes, a tako je i za ostale proizvođače jer nema vise tokena. Biti ce veselo iduće godine, jer ove 3 godine tiranije od strane Mercedesa je sprdanje sa konkurencijom kojoj su vezane ruke. Kladio bi se da imaju do sada 95% PP otkako je ova v6 era.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
no i bez toga, samo razvojem slobodnijim ove pu i aero odjelom sigurno će biti konkurentni!
drugi je par cipela, ima li tko od tvorničara rezona i financijskih i ljudskih resursa, da paralelno radi kompletno novi motor za 2018. - tu me honda nebi iznenadila, netko drugi, neznam baš, a i honda treba onda bar još 1 tim za referencu i sve testove prije izlaska u mcl-u, da izbjegno lanjsku priču s pouzdanošću.
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Od nule mislio sam da im nisu ruke vezane tokenima i da slobodno mogu tražiti riješenje van zadanih parametara. Gdje su do sad bili primorani trpiti lose PU kao sto je bio slučaj sa Hondom prošle godine. Nisu mogli mijenjati dizajn PU nego su ga palili svaku utrku.
Ronova arogancija da se neda još jednom timu PU (STR koji vozi na prošlogodišnjim Ferrarievim PU) donekle koči razvoj Honde fali tu dodatnih krugova osim onog sto daje McLaren. U neku ruku razumijem zašto to nije dao, kao i Ferrari jer mislim da bi ih STR razvalio na stazi da su kojim slučajem bili na ovogdosinjem PU.
To ce mi biti jedini sbbkbb enigma gdje bi taj bolid STR završio da je imao ovogodišnji PU Ferrari. Usudio bih se reci u borbi za drugo mjesto u borbi konstruktora.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Ronova arogancija da se neda još jednom timu PU (STR koji vozi na prošlogodišnjim Ferrarievim PU) donekle koči razvoj Honde fali tu dodatnih krugova osim onog sto daje McLaren. U neku ruku razumijem zašto to nije dao, kao i Ferrari jer mislim da bi ih STR razvalio na stazi da su kojim slučajem bili na ovogdosinjem PU.
To ce mi biti jedini sbbkbb enigma gdje bi taj bolid STR završio da je imao ovogodišnji PU Ferrari. Usudio bih se reci u borbi za drugo mjesto u borbi konstruktora.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 3 mj
Mene brine to što imam osjećaj (bar prema korištenim tokenima) da su Renault i Honda bez ideja (tu je i Mercedes ali i poželjno je). Očito jeza ovu sezone (vidi čuda) na tom polju jedini Ferrari imao ideja za napredak. Nanovi koncept neće nitko, to je previše vremena, a većina si glavni pravac pohvatali, sad treba detalje kao npr kako postić Mercom boost snage za kvalifikacije itd,
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7181
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
@renato
mislim da imaš krivi osjećaj.
i honda i renault sigurno već dugo vremena rade potpuno nove pu i ne da im se previše zajebavat s ovogodišnjom. to su batalili.
btw, honda je ostala na tokenu-dva.
mislim da imaš krivi osjećaj.
i honda i renault sigurno već dugo vremena rade potpuno nove pu i ne da im se previše zajebavat s ovogodišnjom. to su batalili.
btw, honda je ostala na tokenu-dva.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
Zeče, jel imaš neki izvor za to, ja lamentiro sinoć malo s dečkima pa pretpostavio da bi honda to mogla napravit, iako neznam kako to sprovest uz malo dana testiranja i sjećanje na nedavne blamaže, brijo sam na rebranding i tim za novi motor testirat, ili opet totalna kocka, jel imaš neka saznanja, i zašto su onda ovo razvijali do kraja?
Za renault neznam što bih mislio, mogu jedino kopirat merc i ferr donekle, ali su s ovim motorom došli do solidne snage, a treba para ulupat u aero odjel ne samo u razvoj, već u cijeli pogon, i imati u vidu stanje globalno, PSA je najavio 10 % radnika u mirovine ili otkaz uz isplatu, i smanjenje broja modela, možda nissan izvlači renault, neznam, nisam u toku od zime s razvojem i novostima, samo što slučajno vidim i čujem..
Za renault neznam što bih mislio, mogu jedino kopirat merc i ferr donekle, ali su s ovim motorom došli do solidne snage, a treba para ulupat u aero odjel ne samo u razvoj, već u cijeli pogon, i imati u vidu stanje globalno, PSA je najavio 10 % radnika u mirovine ili otkaz uz isplatu, i smanjenje broja modela, možda nissan izvlači renault, neznam, nisam u toku od zime s razvojem i novostima, samo što slučajno vidim i čujem..
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7181
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
da ti ne c/p napise sa honda ili f1 technical foruma, evo jednog linka :
http://www.autosport.com/news/report.php/id/126087
http://www.autosport.com/news/report.php/id/126087
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
Tnx, zanimljivo, a i učinilo mi se po prvih par rečenica da sam to ili nešto u tom stilu već negdje vidio ili čuo, nisam siguran sad, ali moguće da mi je zato i ostalo u podsvijesti, možda brijem jer sam o tome razmišljao sinoć i sad, iako mi ona rečenica o odvojenom timu zvuči baš kao da sam je pročitao već, štogod, ali svaka čast ako slože novi dizajn motora u manje od godine i to još bude radilo bez neke frke biće vraga, ipak mislim da je to dosta optimistično, ako bude frke, nemože nitko, bar mislim, i bez tokena, imati dva različita dizajna motora u jednoj godini, nisam siguran zbilja, ali držim fige da bude sve kako kažu!
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 3 mj
Ja se nadam da imaju ideja i da ipak nastavljaju svi, jer mala je vjerojatnost da ce novi koncept imati odmah barem iste performanse i pouzdanost kao stari. Čak ni ona prednost razdvojene turbine više nije tolika, prednost je očito u samom motoru i efikasnosti, te omjeru veličina turbinskog i kompresorskog dijela turbine, time i načinom korištenja povratka energije.
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
senna66 je napisao/la:Evo videa kojeg spominjete na stranici Sky-a. Brutala....![]()
Ted Kravitz looks at the adjustments the F1 teams have made to compensate the effect of altitude at the Mexico GP.
http://www.skysports.com/watch/video/sp ... ent-corner
- SEAS
- Karting
- Postovi: 139
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Rijeka
- Kontakt:
Meni je osobno jako žao Pirelija. Svi bi, sa punim pravom, htjeli super gumu koja izdržava sve što joj F1 može baciti na put, ali sve to bez testiranja. Sva sreća da su ova tri tima pristala uložiti tolike pare na modifikaciju bolida. prijašnjih godina Pireli je testirao sa starim kramama od bolida i onda bi se svi mi čudili ako guma pukne nakon uzastupnih skakanja po rubnicima, pumpanja kakao ko poželi, izvrtanja ljevih guma na desnu stranu bolida i sličnih trikova kojih se tehničari mogu sjetiti. I još se uvijek čudimo i pljujemo po Pireliju.
Sile koje te gume izdržavaju su nevjerovatne i mislim da je neopravdano očekivati čuda. Pirelijevi jedini pravi testovi si ble u stvari same utrke. Mislim da je to nepravedno prema pireliju.
Sada traže samo jedan trening prije početka sezone u toplijim krajevima, i svi se bune i seru kako je to neopravdano i skupo. A nije isto testirati ako je asfalt 5 stupnjeva ili 40 stupnjeva. I onda kada se desi neki kažin sa gumama tokom utrka onda se isti ti ljudi bune i pluju po Pireliju. Nije u redu. Treba se sjetiti koliko su testova imali prijašnji proizvođači guma. Testova ko u priči.
Ferari ima računicu u tome da "samo malo" modificira bolid i da mu ne mjenja puno karakteristike. Stari bolid je "znana vrijednost", poznaju ga u srž i znaju sve njegove osobine sa tarim gumama. Tako mogu kvalitetno usporediti nove i stare gume. Ako je bolid jako izmjenjen, on postaje "nepoznata vrijednost" i nemožeš nista kvalitetno usporediti.
A što se tiče Hondinog motora, iz pouzdanih izvora znam da Honda radi novi motor, ali na osnovi staroga. Znači neče biti skroz nove konstrukcije već će biti baziran na starom. Ali to će uostalom napraviti i ostali proizvođači.
Sile koje te gume izdržavaju su nevjerovatne i mislim da je neopravdano očekivati čuda. Pirelijevi jedini pravi testovi si ble u stvari same utrke. Mislim da je to nepravedno prema pireliju.
Sada traže samo jedan trening prije početka sezone u toplijim krajevima, i svi se bune i seru kako je to neopravdano i skupo. A nije isto testirati ako je asfalt 5 stupnjeva ili 40 stupnjeva. I onda kada se desi neki kažin sa gumama tokom utrka onda se isti ti ljudi bune i pluju po Pireliju. Nije u redu. Treba se sjetiti koliko su testova imali prijašnji proizvođači guma. Testova ko u priči.
Ferari ima računicu u tome da "samo malo" modificira bolid i da mu ne mjenja puno karakteristike. Stari bolid je "znana vrijednost", poznaju ga u srž i znaju sve njegove osobine sa tarim gumama. Tako mogu kvalitetno usporediti nove i stare gume. Ako je bolid jako izmjenjen, on postaje "nepoznata vrijednost" i nemožeš nista kvalitetno usporediti.
A što se tiče Hondinog motora, iz pouzdanih izvora znam da Honda radi novi motor, ali na osnovi staroga. Znači neče biti skroz nove konstrukcije već će biti baziran na starom. Ali to će uostalom napraviti i ostali proizvođači.
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Pisalo se da je Ferrari našao najmanje downforcea na ovim modifikovanim bolidima. Ali to su bolidi iz prošle sezone, a nivo downforcea im se mjerio sa ovogodišnjim. Tako da je ipak trebalo Ferrariju nešto downforcea da sa modifikovanim prošlogodišnjim bolidom stigne ovogodišnji, koji je potpuna revolucija u odnosu na prošlogodišnji. A nije neko čudo što su Mercedes i Red Bull postigli veći downforce nego na ovogodišnjim bolidima, jer su kod oba tima bolidi u dugogodišnjoj evoluciji. A činjenica je i da su i prošle godine imali više downforcea od Ferrarija.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7181
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
@seas
ne slažem se. pirelli je očajan i niko mu nije kriv nego oni sami. veze mrtve nemaju. iz godine u godinu. koliko pucanja, preuskog windowa, koliko novih uputa, pumpanja pritiska, preporuka da meksa guma traje dulje od tvrdje, pokusavanja trazenje cliffa (bez uspjeha) itd...
ako imaju malo testiranja sa f1 bolidima, neka se bune, ako im ne daju više, nega uzmu stari f1 bolid, gp2, fr 3,5 , bilo što, prilagode ga i testiraju do mile volje. pa nemaju ovi f1 bolidi nešto previše downforcea...sve se to da naštimat. ali nemaju pojma.
ne slažem se. pirelli je očajan i niko mu nije kriv nego oni sami. veze mrtve nemaju. iz godine u godinu. koliko pucanja, preuskog windowa, koliko novih uputa, pumpanja pritiska, preporuka da meksa guma traje dulje od tvrdje, pokusavanja trazenje cliffa (bez uspjeha) itd...
ako imaju malo testiranja sa f1 bolidima, neka se bune, ako im ne daju više, nega uzmu stari f1 bolid, gp2, fr 3,5 , bilo što, prilagode ga i testiraju do mile volje. pa nemaju ovi f1 bolidi nešto previše downforcea...sve se to da naštimat. ali nemaju pojma.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Kush
- GP3
- Postovi: 550
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, TR Seb, Lotterer
- Lokacija: vtc
Ja mislim, tj slažem se sa @SEAS, bio je pirelli dobar, pa su tražili iz fom-a da mjenjaju karakteristike, bile su u atmosf. eri ok dok nisu počeli kemijat s tim, prvo s konstrukcijom, jer mislim da su gume sa smjerom rotacije u obje strane ono što f1 treba, da iskoristi max iz guma, pa sa tim smjesama i clifovima, napravili prevelik, pa premali, pa raspadanje, fom ima svake godine druge zahtjeve za performanse guma, i malo bi se kom gumaru to isplatilo uopće, tako da očekivat od njih još da i sami rješe testiranja za svaku spec, tj svaku sezonu je malo previše, imo, zašto je uostalom merc ono radio sa tajnim testovima, prije toga se nisu mogli sastat s gumama, a bili brži od rb-a u kvalama, tj u jednom krugu, samo su jeli gume nenormalno.
Ili ovako, moj stari ih je imo, tj ima ih još uvijek, ali su stare pa ne vozi više velike brzine, ali kaže da su bile dobre, bolje od michelina, radi se o gumi p. zero nero, sad to nije nešto mjerodavno, ali i sam sam se vozio u tom autu i da su držale cestu jesu, nemogu usporedit sa svojim michelinom, kad je razlika u motoru skoro dupla i općenito se nemože to uspoređivati na različitim autima, pa ostaje što je on rekao, a zna voziti i voli se povesti brže van naseljenog mjesta
msm da je problem, korijen svega, u previše promjena na gumama uz puno premalo testiranja!
Ili ovako, moj stari ih je imo, tj ima ih još uvijek, ali su stare pa ne vozi više velike brzine, ali kaže da su bile dobre, bolje od michelina, radi se o gumi p. zero nero, sad to nije nešto mjerodavno, ali i sam sam se vozio u tom autu i da su držale cestu jesu, nemogu usporedit sa svojim michelinom, kad je razlika u motoru skoro dupla i općenito se nemože to uspoređivati na različitim autima, pa ostaje što je on rekao, a zna voziti i voli se povesti brže van naseljenog mjesta
msm da je problem, korijen svega, u previše promjena na gumama uz puno premalo testiranja!
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18306
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
To sam ja davno govorio, kako na ovom, tako i na drugim portalima. I uživo, kad je tematika F1.Iceman je napisao/la:Ja smatram da oni znaju napraviti dobru gumu, ali Bernie dovoljno plaća da je ne naprave + dovoljno plaća da im čak i negativan publicitet ne ugrožava matematičku računicu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”