Povijest F1
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
14.10.2001. – Suzuka. Pobjeda MSa. Zadnja trka za Hakkinena (i zadnji bodovi), Alesija, Tomasa Engea, kao i za ekipu Prosta.
14.10.2012. – Koreja. Pobjeda Vettela i preuzimanje vodstva u poretku ispred Alonsa (treće mjesto). Drugi je bio Webber (startao sa PPa i imao FL). Možda najzanimljicije je bilo to što je zastavom za kraj trke mahao PSY.
14.10.2012. – Koreja. Pobjeda Vettela i preuzimanje vodstva u poretku ispred Alonsa (treće mjesto). Drugi je bio Webber (startao sa PPa i imao FL). Možda najzanimljicije je bilo to što je zastavom za kraj trke mahao PSY.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
evo frantice i rođendan jednog da obilježim!
14.10.1909. rođen bernd rosemeyer. uz nuvolarija i carraciolu najveći iz ere 'između dva rata'.
više na:
http://www.motorsportmagazine.com/datab ... -rosemeyer
14.10.1909. rođen bernd rosemeyer. uz nuvolarija i carraciolu najveći iz ere 'između dva rata'.
više na:
http://www.motorsportmagazine.com/datab ... -rosemeyer
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
15.10.1983. rođen Bruno Senna.
Istovremeno, Nelson Piquet osvojio svoju drugu titulu. Zadnja trka je bila u Kyalamiju. Prost je ušao sa 57 bodova, Piquet sa 55, a Arnoux sa 49. PP je uzeo Tambay, međutim Piquet je dobro startao i odmaglio, Arnoux je imao kvar vrlo brzo, Prostu je riknuo turbo na sredini trke, Piquet lagano usporio i završio treći, iza Patresea i de Cesarisa, što mu je bilo dovoljno za titulu. Konstruktorsku je uzeo Ferrari, a narednu će osvojiti nakon 16 godina. Moja "sklonost" Ferrariju seže upravo do (ili od) 1982/1983, a i navijanje (da se tako izrazim, iako nikad nije sjeo u Ferrari) za Nelsona upravo od te, šampionske 1983. BTW, taj Kyalami je bio zadnja trka za Jariera, te zadnja Prostova u Renaultu.
Istovremeno, Nelson Piquet osvojio svoju drugu titulu. Zadnja trka je bila u Kyalamiju. Prost je ušao sa 57 bodova, Piquet sa 55, a Arnoux sa 49. PP je uzeo Tambay, međutim Piquet je dobro startao i odmaglio, Arnoux je imao kvar vrlo brzo, Prostu je riknuo turbo na sredini trke, Piquet lagano usporio i završio treći, iza Patresea i de Cesarisa, što mu je bilo dovoljno za titulu. Konstruktorsku je uzeo Ferrari, a narednu će osvojiti nakon 16 godina. Moja "sklonost" Ferrariju seže upravo do (ili od) 1982/1983, a i navijanje (da se tako izrazim, iako nikad nije sjeo u Ferrari) za Nelsona upravo od te, šampionske 1983. BTW, taj Kyalami je bio zadnja trka za Jariera, te zadnja Prostova u Renaultu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Cito sam kako je prost popizdio bio onda na renault, pa su mu ovi sjebali civilnog merca.
Na mobu sam, ne da mi se sad trazit link.
Na mobu sam, ne da mi se sad trazit link.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ma svašta je tu bilo. Prost se upucavao nečijoj ženi (nekog od šefova), navodno je i natego. Mislim da je to bilo u Renaultu, nisam siguran.zekohonda je napisao/la:Cito sam kako je prost popizdio bio onda na renault, pa su mu ovi sjebali civilnog merca.
Na mobu sam, ne da mi se sad trazit link.
16.10.1994. Jerez, VN Evrope. Pobjeda MSa, uz PP i FL. Pred zadnje 2 trke je bježao Hillu 5 bodova. Bila je to 10. MSova pobjeda u 50. nastupu. Zadnja trka za Bernarda i de Cesarisa, prva za Nodu i Schitarrellu. Mansell zamijenio Coultharda na zadnje 3 trke.
16.10.2005., Kina. Renault uzeo prvu konstruktorsku titulu (Alonso već ranije uzeo vozačku), sa prvim i četvrtim mjestom za Alonsa i Fisichellu. Zadnja trka za Pizzoniu. Zanimljivo je da je ovo bila zadnja pobjeda za bolid sa 6-stepenim mjenjačem.
16.10.2011. Koreja. 150. GP za Massu, 20. pobjeda za Vettela. RB potvrdio konstruktorsku titulu (i odbranio istu). Hamilton u Mclarenu prekinuo niz od 16 PPa Red Bulla.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
evo našo sam citat, ali nisam baš uvjeren da je priča istinita:
Renault fired Prost only two days after the South African race. He re-signed for McLaren for the 1984 season within days and moved his family home to Switzerland after Renault factory workers burned the second of 2 of Prost's cars, one of them being a Mercedes-Benz.
Renault fired Prost only two days after the South African race. He re-signed for McLaren for the 1984 season within days and moved his family home to Switzerland after Renault factory workers burned the second of 2 of Prost's cars, one of them being a Mercedes-Benz.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
17.10.1979. rođen Kimi. Čestitke u njegovoj temi.
2 godine poslije na parkiralištu Caesar`s Palaca u Las Vegasu, Nelson Piquet je osvojio svoju prvu titulu prvaka, Reutemannu ispred nosa. Reutemann je imao 49 bodova, Piquet 48 a Laffite 43. Postojala je mogućnost da u slučaju pobjede Laffitea, Reutemannovog 4. mjesta i Piquetovog 3. mjesta svi imaju po 52, a u tom slučaju bi Francuz bio prvak jer bi imao 3 pobjede kao i Piquet, ali više drugih mjesta (Reutemann je imao 2 pobjede). Smjer „steze“ je bio kontra od kazaljke pa su vozači, uz veliku vrućinu dodatno, imali dosta fizičkih problema. Piquet je imao 90-minutnu masažu od masera Sugar Ray Leonarda. Na kraju je pobijedio Jones (zadnja pobjeda i podij u Williamsu i u kraijeri, zadnja za Australiju do Webberove na VN Njemačke 2009.), Retemann (koji je imao PP) je loše startao, upao u probleme (mjenjač) i na kraju završio sa krugom zaostatka. Piquet se, uprkos bolovima dovukao do 5. mjesta (što je bilo dovoljno za titulu), a u prvom stadiju trke je i pretekao Reutemanna, a Laffite se nakon loših kvalifikacija dočepao 6. mjesta. Bruno Giacomelli je ostavrio svoj prvi jedini podij (3. mjesto) a prost je bio drugi. Prvenstvo je završeno: Piquet 50, Reutemann 49, Jones 46, Laffite 44, Prost 43 boda. Williams je već ranije osigurao konstruktorsku titulu. Direktor trke je bio Paul Newman.
17.10.1999. održana je prva trka na Sepangu. Staza je odmah pobrala simpatije i dan danas važi za jednu od najboljih Tilkeovih staza. Pobijedio je Irvine. MS se nakon loma noge u VB vratio na stazu, bio dominantan (PP i FL) i čak 2 puta kolegijalno propuštao Irvinea (i štopao Hakkinena) da bi ovaj ostvario pobjedu. Irvine je ušao u zadnju trku sa 4 boda prednosti ispred Hakkinena (što mu na žalost neće biti dovoljno za titulu). Poslije trke Ferrariji su diskvalifikovani zbog navodne neregularnosti bargebordsa na bolidima, ali nakon žalbe, rezultati su vraćeni na staro i odluka o prvaku je pala na zadnjoj trci u Japanu. Johnny Herbert i ekipa Stewarta su osvojili zadnje bodove u F1, a DC i HHF sui matematički otpali iz trke za prvaka.
2 godine poslije na parkiralištu Caesar`s Palaca u Las Vegasu, Nelson Piquet je osvojio svoju prvu titulu prvaka, Reutemannu ispred nosa. Reutemann je imao 49 bodova, Piquet 48 a Laffite 43. Postojala je mogućnost da u slučaju pobjede Laffitea, Reutemannovog 4. mjesta i Piquetovog 3. mjesta svi imaju po 52, a u tom slučaju bi Francuz bio prvak jer bi imao 3 pobjede kao i Piquet, ali više drugih mjesta (Reutemann je imao 2 pobjede). Smjer „steze“ je bio kontra od kazaljke pa su vozači, uz veliku vrućinu dodatno, imali dosta fizičkih problema. Piquet je imao 90-minutnu masažu od masera Sugar Ray Leonarda. Na kraju je pobijedio Jones (zadnja pobjeda i podij u Williamsu i u kraijeri, zadnja za Australiju do Webberove na VN Njemačke 2009.), Retemann (koji je imao PP) je loše startao, upao u probleme (mjenjač) i na kraju završio sa krugom zaostatka. Piquet se, uprkos bolovima dovukao do 5. mjesta (što je bilo dovoljno za titulu), a u prvom stadiju trke je i pretekao Reutemanna, a Laffite se nakon loših kvalifikacija dočepao 6. mjesta. Bruno Giacomelli je ostavrio svoj prvi jedini podij (3. mjesto) a prost je bio drugi. Prvenstvo je završeno: Piquet 50, Reutemann 49, Jones 46, Laffite 44, Prost 43 boda. Williams je već ranije osigurao konstruktorsku titulu. Direktor trke je bio Paul Newman.
17.10.1999. održana je prva trka na Sepangu. Staza je odmah pobrala simpatije i dan danas važi za jednu od najboljih Tilkeovih staza. Pobijedio je Irvine. MS se nakon loma noge u VB vratio na stazu, bio dominantan (PP i FL) i čak 2 puta kolegijalno propuštao Irvinea (i štopao Hakkinena) da bi ovaj ostvario pobjedu. Irvine je ušao u zadnju trku sa 4 boda prednosti ispred Hakkinena (što mu na žalost neće biti dovoljno za titulu). Poslije trke Ferrariji su diskvalifikovani zbog navodne neregularnosti bargebordsa na bolidima, ali nakon žalbe, rezultati su vraćeni na staro i odluka o prvaku je pala na zadnjoj trci u Japanu. Johnny Herbert i ekipa Stewarta su osvojili zadnje bodove u F1, a DC i HHF sui matematički otpali iz trke za prvaka.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
18.10.1933. rođen Ludovico Scarfiotti, vozač Ferrarija. Pobijedio na VN Italije 1966. Bio je odličan u „hillclimbing“ disciplini. Poginuo na jednom takvom takmičenju u njemačkim Alpama 08.06.1968. i tako postao treći F1 vozač koji je poginuo 1968. godine. (nakon Jima Clarka i Mikea Spencea).
Wehrleinu za 22. rođendan čestitke u njegovoj temi.
18.10.1987. - VN Meksika. Pobjeda Mansella, nakon starta sa PPa, koja mu je ostavila teoretske šanse da bi mogao biti prvak te godine. Kasnije prvak, Piquet je bio drugi (ostvarivši svoj 50. podij, ujedno i zadnji FL u karijeri).
18.10.2009. - VN Brazila. Druga pobjeda Webbera. Button osigurao vozačku titulu a ekipa Brawna konstruktorsku, u svojoj prvoj i jedinoj sezoni, čime su postali (i ostali) statistički najuspješnija ekipa u F1 ikada. Na toj trci je debitovao Kobayashi. Barrichello je imao PP (zadnji u karijeri) i to mu je bila zadnja prava prilika za pobjedu na domaćoj stazi, ali je imao lošu strategiju i dodir sa Hamiltonom koji mu je prouzrokovao puknuće gume, te je završio na osmom mjestu. Zastavom na kraju trke je mahao Massa, koji se oporavljao nesreće u Mađarskoj.
Wehrleinu za 22. rođendan čestitke u njegovoj temi.
18.10.1987. - VN Meksika. Pobjeda Mansella, nakon starta sa PPa, koja mu je ostavila teoretske šanse da bi mogao biti prvak te godine. Kasnije prvak, Piquet je bio drugi (ostvarivši svoj 50. podij, ujedno i zadnji FL u karijeri).
18.10.2009. - VN Brazila. Druga pobjeda Webbera. Button osigurao vozačku titulu a ekipa Brawna konstruktorsku, u svojoj prvoj i jedinoj sezoni, čime su postali (i ostali) statistički najuspješnija ekipa u F1 ikada. Na toj trci je debitovao Kobayashi. Barrichello je imao PP (zadnji u karijeri) i to mu je bila zadnja prava prilika za pobjedu na domaćoj stazi, ali je imao lošu strategiju i dodir sa Hamiltonom koji mu je prouzrokovao puknuće gume, te je završio na osmom mjestu. Zastavom na kraju trke je mahao Massa, koji se oporavljao nesreće u Mađarskoj.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
19.10.1978. rođen Enrique Bernoldi, najviše upamćen po tome što je DC na VN Monaka 2001. (nakon što mu se ugasio bolid na startu kruga za zagrijavanje) zaglavio iza njega pola trke.
19.10.1981. rođen Heikki Kovalainen. Najveći mu je uspjeh (pored pobjede na VN Mađarske 2008.) pobjeda na ROCu 2004., kada je pobijedio, redom, Dca, Alesija, Msa i u finalu Loeba i posta prvi ne-rally vozač koji je pobijedio na ROCu.
19.10.1958. prva i jedina VN Maroka koja se bodovala za F1 prvenstvo. Moss je ostvario jubilarnu 10. pobjedu, ali mu je titula izmakla za 1 bod. Bolji na kraju je bio Hawthorn, koji je osvojio 2. mjesto. To je ujedno bila i zadnja trka (i zadnji podij za Hawthorna), kao i za Stewarta Lewis-Evansa (bio je vrlo blizak prijatelj Ecclestoneu), koji je izletio i auto mu se zapalio, a preminuo je 6 dana poslije u bolnici. Moss je pobjedom obezbijedio konstruktorsku titulu za Vanwall (prva sezona u kojoj se bodovao i konstruktroski poredak), što je ujedno i najveći uspjeh za tu ekipu.
19.10.1969., VN Meksika. Pobjeda Hulmea. Stewart i Matra već ranije osigurali titule.
19.10.1985. zadnja VN Južnoafričke Republike, prije rekonstrukcije 1992. i zadnja za vrijeme apartheida. Mnogi vozači su bili na granici da li da voze ili ne (što zbog ličnih stavova, a neki su imali problema, poput Piqueta i Senne, jer je Brazil imao snakcije prema JARu). Ligier i Renault nisu vozili tu trku. I bez toga trka bi vjerovatno bila zadnja, zbog toga što je staza zahtijevala rekonstrukciju, jer je bila velika vjerovatnoća da bi naredne, 1986., vrijeme kruga na kvalifikacijama palo ispod minute. Pobijedio je Mansell, drugi puta u karijeri (druga zaredom).
19.10.2008. održana je VN Kine. Hamilton se vratio na „mjesto zločina“ od prije godinu dana. Hladno je pobijedio, startavši sa PPa, uz postavljeni FL. U zadnju trku je ušao sa 7 bodova prednosti ispred Masse. Kubica je, sa osvojenim 6. mjestom, ispao iz šampionske trke. Massa „lagano pretiče“ Kimija pred kraj trke za drugo mjesto. Jedna zanimljiva stvar se desila u Mclarenu. Kovalainenu su prvom stintu prednje gume bile pogrešno montirane, u smislu da su se okretale u suprotnom smjeru od predviđenog, što je Heikkiju stvaralo velike probleme i podupravljanje.
Kasnije je odustao. Lijep poklon za 27. rođenadan.
19.10.1981. rođen Heikki Kovalainen. Najveći mu je uspjeh (pored pobjede na VN Mađarske 2008.) pobjeda na ROCu 2004., kada je pobijedio, redom, Dca, Alesija, Msa i u finalu Loeba i posta prvi ne-rally vozač koji je pobijedio na ROCu.
19.10.1958. prva i jedina VN Maroka koja se bodovala za F1 prvenstvo. Moss je ostvario jubilarnu 10. pobjedu, ali mu je titula izmakla za 1 bod. Bolji na kraju je bio Hawthorn, koji je osvojio 2. mjesto. To je ujedno bila i zadnja trka (i zadnji podij za Hawthorna), kao i za Stewarta Lewis-Evansa (bio je vrlo blizak prijatelj Ecclestoneu), koji je izletio i auto mu se zapalio, a preminuo je 6 dana poslije u bolnici. Moss je pobjedom obezbijedio konstruktorsku titulu za Vanwall (prva sezona u kojoj se bodovao i konstruktroski poredak), što je ujedno i najveći uspjeh za tu ekipu.
19.10.1969., VN Meksika. Pobjeda Hulmea. Stewart i Matra već ranije osigurali titule.
19.10.1985. zadnja VN Južnoafričke Republike, prije rekonstrukcije 1992. i zadnja za vrijeme apartheida. Mnogi vozači su bili na granici da li da voze ili ne (što zbog ličnih stavova, a neki su imali problema, poput Piqueta i Senne, jer je Brazil imao snakcije prema JARu). Ligier i Renault nisu vozili tu trku. I bez toga trka bi vjerovatno bila zadnja, zbog toga što je staza zahtijevala rekonstrukciju, jer je bila velika vjerovatnoća da bi naredne, 1986., vrijeme kruga na kvalifikacijama palo ispod minute. Pobijedio je Mansell, drugi puta u karijeri (druga zaredom).
19.10.2008. održana je VN Kine. Hamilton se vratio na „mjesto zločina“ od prije godinu dana. Hladno je pobijedio, startavši sa PPa, uz postavljeni FL. U zadnju trku je ušao sa 7 bodova prednosti ispred Masse. Kubica je, sa osvojenim 6. mjestom, ispao iz šampionske trke. Massa „lagano pretiče“ Kimija pred kraj trke za drugo mjesto. Jedna zanimljiva stvar se desila u Mclarenu. Kovalainenu su prvom stintu prednje gume bile pogrešno montirane, u smislu da su se okretale u suprotnom smjeru od predviđenog, što je Heikkiju stvaralo velike probleme i podupravljanje.

Kasnije je odustao. Lijep poklon za 27. rođenadan.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
20.10.1991., Suzuka. Pobjeda Bergera (sa PPa), Senna drugim mjestom uzima treću titulu (Mansell izletio ganjajući se sa Sennom). Brundle osvaja zadnje bodove za Brabham. Karl Wedlinger je debitovao. Najzanimljivije su bile izjave poslije trke u kojima se Senna referirao na Balestrea i na događaje prethodne 2 godine u Suzuki. Konstruktorska titula je otala neriješena za zadnju trku, Mclaren je bio ispred Williamsa 11 bodova.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Na današnji dan svjetski prvaci su postali redom Niki Lauda (1984), Ayrton Senna (1990) i Kimi Raikkonen (2007).
1984. Prost je pobijedio na VN Portugala, ali Lauda je drugim mjestom uzeo titulu za pola boda. Prostu je "nedostajala" PUNA pobjeda ili barem drugo mjesto iz Monaca.
1990. Senna "vratio" Prostu na "mjestu zločina" (Suzuka) od prethodne godine i to odmah na startu trke. Piquet pobijedio a Moreno uzeo jedini podij.
2007. Kimi nije mogao ni sanjati da će mu se stvari tako poklopiti na VN Brazila. Eto ima i članak na naslovnoj. Ja skakao od sreće (skoro kao 2000. za VN Japana). Debi Kazukija Nakajime a zadnja trka za Ralfa.
1984. Prost je pobijedio na VN Portugala, ali Lauda je drugim mjestom uzeo titulu za pola boda. Prostu je "nedostajala" PUNA pobjeda ili barem drugo mjesto iz Monaca.
1990. Senna "vratio" Prostu na "mjestu zločina" (Suzuka) od prethodne godine i to odmah na startu trke. Piquet pobijedio a Moreno uzeo jedini podij.
2007. Kimi nije mogao ni sanjati da će mu se stvari tako poklopiti na VN Brazila. Eto ima i članak na naslovnoj. Ja skakao od sreće (skoro kao 2000. za VN Japana). Debi Kazukija Nakajime a zadnja trka za Ralfa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
22.10.1967. VN Meksika. Clarkov triple. Zadnja trka za Guya Ligiera. Hulme osvojio titulu za Brabham (trećim mjestom), a kolega mu i šef, Sir Jack, je bio drugi, kako u trci, tako i u poretku. Ovo je bila prva situacija nakon 8 godina da su dvojica timskih kolega ušli u zadnju trku sa šansama da osvoje titulu. Ekipa Brabhama je već ranije osigurala svoju drugu konstruktorsku titulu.
22.10.1989. Suzuka. Prva i jedina pobjeda Nanninija. A trka će ostati upamćena po ovome (nastavak je uslijedio naredne godine, godišnjica bila jučer).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yg_hXycTKAs[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n50TWnKujrE[/youtube]
22.10.1995. VN Pacifika (Aida). Trka je trebala biti treća u prvenstvu, ali je zbog zemljotresa u Kobeu (17.01.1995.) pomjerena za kraj sezone. 3 trke prije kraja MS je imao 27 bodova prednosti ispred Hilla. MS je uspio da pobijedi ispred Williamsovog dvojca, iako je pred kraj trke imao problem sa down-shiftanjem i tako osigurao drugu titulu i tako postao najmlađi dvostruki svjetski prvak (rekord držao do Alonsa i 2006.). Bila je to prva trka za Jana Magnussena a zadnja za JC Boulliona.
22.10.2000. Sepang. Ferrari osigurao konstruktorski naslov, pobjedom MS (start sa PPa) i trećim mjestom Rubensa. DC je bio drugi. MS je izjednačio svoj (1995.) i Mansellov (1992.) rekord po broju pobjeda u sezoni (9). Bila je to zadnja trka za Herberta i PP Diniza.
Interlagos, prije 10 godina. Zadnja (barem se tako tada mislilo) trka za MSa, ali definitivno zadnja u Ferrariju. BMW Sauber je stavio na bolid natpis „Thanks Michael“, a Pele mu je predao nagradu za životno djelo. Alonso je bio 10 bodova ispred i MS je trebao pobjedu uz odustajanje Alonsa. Ipak, Ferdo je osvojio naslov, a mnogobrojni pehovi MSa tokom vikenda su nam priuštili jednu od njegovih najboljih vožnji (spada u top 5 njegovih predstava, definitvno). Pobijedio je Massa. Zadnju trku su vozili Doornbos i Monteiro. Pošto je STRu i 2006. bilo dozvoljeno voziti sa „štucovanim“ V10 motorima, to je bila i definitivno zadnja trka za V10-ke.
Instrumental se zove "Hell`s kitchen" u izvedbi Dream Theater-a, a lik koji je pravio spot je majstorski upakovao muziku sa nekim scenama sa staze.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=03MYPbkkiWw[/youtube]
22.10.1989. Suzuka. Prva i jedina pobjeda Nanninija. A trka će ostati upamćena po ovome (nastavak je uslijedio naredne godine, godišnjica bila jučer).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yg_hXycTKAs[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n50TWnKujrE[/youtube]
22.10.1995. VN Pacifika (Aida). Trka je trebala biti treća u prvenstvu, ali je zbog zemljotresa u Kobeu (17.01.1995.) pomjerena za kraj sezone. 3 trke prije kraja MS je imao 27 bodova prednosti ispred Hilla. MS je uspio da pobijedi ispred Williamsovog dvojca, iako je pred kraj trke imao problem sa down-shiftanjem i tako osigurao drugu titulu i tako postao najmlađi dvostruki svjetski prvak (rekord držao do Alonsa i 2006.). Bila je to prva trka za Jana Magnussena a zadnja za JC Boulliona.
22.10.2000. Sepang. Ferrari osigurao konstruktorski naslov, pobjedom MS (start sa PPa) i trećim mjestom Rubensa. DC je bio drugi. MS je izjednačio svoj (1995.) i Mansellov (1992.) rekord po broju pobjeda u sezoni (9). Bila je to zadnja trka za Herberta i PP Diniza.
Interlagos, prije 10 godina. Zadnja (barem se tako tada mislilo) trka za MSa, ali definitivno zadnja u Ferrariju. BMW Sauber je stavio na bolid natpis „Thanks Michael“, a Pele mu je predao nagradu za životno djelo. Alonso je bio 10 bodova ispred i MS je trebao pobjedu uz odustajanje Alonsa. Ipak, Ferdo je osvojio naslov, a mnogobrojni pehovi MSa tokom vikenda su nam priuštili jednu od njegovih najboljih vožnji (spada u top 5 njegovih predstava, definitvno). Pobijedio je Massa. Zadnju trku su vozili Doornbos i Monteiro. Pošto je STRu i 2006. bilo dozvoljeno voziti sa „štucovanim“ V10 motorima, to je bila i definitivno zadnja trka za V10-ke.
Instrumental se zove "Hell`s kitchen" u izvedbi Dream Theater-a, a lik koji je pravio spot je majstorski upakovao muziku sa nekim scenama sa staze.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=03MYPbkkiWw[/youtube]
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
23.10.1966. rođen jedan od meni najdražih sportaša: alex zanardi!



The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
23.10.1966. Meksiko. Pobjeda Surteesa u Cooperu, prva nakon odlaska iz Ferrarija. Podij popunili Brabham i Hulme. Sir Jack već ranije osvojio titulu kao i ekipa mu. Zadnja trka za Bonduranta, Irelanda, Arundella i Bucknuma. Zadnji FL za Ginthera. Ferrari nije nastupao.
23.10.1977. Fuji. Pobjeda Hunta (njegova zadnja). Lauda je ranije osigurao titulu (kao i Ferrari) i nije ni nastupao. Zadnja trka za Nilssona, prvi bodovi za Patresea, zadnji FL za Schecktera, zadnja F1 trka za Dunlopove gume. Nakon nesreće Villeneueva i Petersona dijelovi bolida su pogodili i usmrtili jednog suca i fotografa.
23.10.1977. Fuji. Pobjeda Hunta (njegova zadnja). Lauda je ranije osigurao titulu (kao i Ferrari) i nije ni nastupao. Zadnja trka za Nilssona, prvi bodovi za Patresea, zadnji FL za Schecktera, zadnja F1 trka za Dunlopove gume. Nakon nesreće Villeneueva i Petersona dijelovi bolida su pogodili i usmrtili jednog suca i fotografa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
24.10.1960. rođen Joachim Winkelhock. Braća Manfred i Thomas, kao i Manfredov sin Markus su (bili) takođe trkaći vozači.
24.10.1954. VN Španije (Pedralbes). Pobjeda Hawthorna, Ascari je imao PP, ali je odustao, a prije odustajanja napravio FL. Luigi Musso je drugim mjestom osvojio prvi podijum (i prve bodove). Bilo je to i jedino treće mjesto u karijeri za Fangia.
24.10.1965. samo za @zeku. VN Meksika. Prva pobjeda Honde (Richie Ginther). Ujedno i njegova jedina (to mu je bio zadnji podijum). Jedini podijum za Mike Spencea. Između se smjestio Gurney u Brabhama (postavio FL). PP, po običaju tih godina je imao Clark. Bila je to jedina pobjeda te sezone za nebritansku ekipu (i motor) i za nebritanskog vozača.
24.10.1976. Fuji. Znamo više-manje sve što se tiče Laude, Hunta, proloma oblaka, povlačenja, titule.... Ono što možda ne zna većina ljubitelja je da je izvjesni Masahiro Hasemi (japanski vozač F2) u bolidu Kojima-Ford (ekipa nastupala na GP Japana 1976. i 1977., dakle samo 2 nastupa), ostvario FL. Ono što se desilo je da je napravljena greška u mjerenju i da je FL imao Lafitte, te je japanska federacija ispravila podatke, ali FIA nije nikad, te Hasemi (i po oficijelnoj F1 stranici) drži taj FL (u svom jedinom nastupu).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=f1muVw1h2UE[/youtube]
24.10.1993. Suzuka. Pobjeda Senne. Prost drugi, Mika treći (prvi podijum). Četvrti je bio Hill. Prost već ranije osigurao titulu. To mu je bio i zadnji FL. Prve bodove uzeli Barrichello i Irvine, vozeći Jordane. Irvine je u svom debiju osim bodova zaradio i udarac od Senne jer ga je pretekao (više puta) i vraćao u isti krug, a sve u borbi sa Hillom. To je bila Ayrtonova 40. i predzadnja pobjeda. Nisam uspio naći video za udarac, ali navodno je ovako tekao razgovor.
http://forums.autosport.com/topic/4170- ... in-suzuka/
24.10.2004. Interlagos. Prvi put da VN Brazila jedna od prve tri trke u sezoni. Barrichello na PP. Publika oduševljena. MS osigurao titulu davno, kao i Ferrari. Međutim, Rubensu se nije dalo, iako ovaj puta nije odustao. Bolji su bili JPM i Kimi (od slijedeće godine timske kolege). To je bila i zadnja pobjeda Williamsa, prije Maldonadove 2012. (dakle, predzadnja). Zadnja trka za Jaguar je bila katastrofa (sudar Webbere i Kliena). Zadnju trku su vozili Bruni i Baumgartner u Minardiju.
24.10.2010. – prva VN Južne Koreje. Jedna sadržajna trka sa kišom, odgodom starta, sudarima i neočekivanim odustajanjima. Pobjeda Alonsa (uz FL), dok je Vettel sa PPa odustao zbog problema sa motorom. Jedna od boljih vožnji MSa u povratničkoj sezoni (4). Zadnja trka za Sakona Yamamota.
24.10.1954. VN Španije (Pedralbes). Pobjeda Hawthorna, Ascari je imao PP, ali je odustao, a prije odustajanja napravio FL. Luigi Musso je drugim mjestom osvojio prvi podijum (i prve bodove). Bilo je to i jedino treće mjesto u karijeri za Fangia.
24.10.1965. samo za @zeku. VN Meksika. Prva pobjeda Honde (Richie Ginther). Ujedno i njegova jedina (to mu je bio zadnji podijum). Jedini podijum za Mike Spencea. Između se smjestio Gurney u Brabhama (postavio FL). PP, po običaju tih godina je imao Clark. Bila je to jedina pobjeda te sezone za nebritansku ekipu (i motor) i za nebritanskog vozača.
24.10.1976. Fuji. Znamo više-manje sve što se tiče Laude, Hunta, proloma oblaka, povlačenja, titule.... Ono što možda ne zna većina ljubitelja je da je izvjesni Masahiro Hasemi (japanski vozač F2) u bolidu Kojima-Ford (ekipa nastupala na GP Japana 1976. i 1977., dakle samo 2 nastupa), ostvario FL. Ono što se desilo je da je napravljena greška u mjerenju i da je FL imao Lafitte, te je japanska federacija ispravila podatke, ali FIA nije nikad, te Hasemi (i po oficijelnoj F1 stranici) drži taj FL (u svom jedinom nastupu).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=f1muVw1h2UE[/youtube]
24.10.1993. Suzuka. Pobjeda Senne. Prost drugi, Mika treći (prvi podijum). Četvrti je bio Hill. Prost već ranije osigurao titulu. To mu je bio i zadnji FL. Prve bodove uzeli Barrichello i Irvine, vozeći Jordane. Irvine je u svom debiju osim bodova zaradio i udarac od Senne jer ga je pretekao (više puta) i vraćao u isti krug, a sve u borbi sa Hillom. To je bila Ayrtonova 40. i predzadnja pobjeda. Nisam uspio naći video za udarac, ali navodno je ovako tekao razgovor.
http://forums.autosport.com/topic/4170- ... in-suzuka/
24.10.2004. Interlagos. Prvi put da VN Brazila jedna od prve tri trke u sezoni. Barrichello na PP. Publika oduševljena. MS osigurao titulu davno, kao i Ferrari. Međutim, Rubensu se nije dalo, iako ovaj puta nije odustao. Bolji su bili JPM i Kimi (od slijedeće godine timske kolege). To je bila i zadnja pobjeda Williamsa, prije Maldonadove 2012. (dakle, predzadnja). Zadnja trka za Jaguar je bila katastrofa (sudar Webbere i Kliena). Zadnju trku su vozili Bruni i Baumgartner u Minardiju.
24.10.2010. – prva VN Južne Koreje. Jedna sadržajna trka sa kišom, odgodom starta, sudarima i neočekivanim odustajanjima. Pobjeda Alonsa (uz FL), dok je Vettel sa PPa odustao zbog problema sa motorom. Jedna od boljih vožnji MSa u povratničkoj sezoni (4). Zadnja trka za Sakona Yamamota.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
uf, sjećam se te pobjede '65. ko da je bilo jučer....sjećam se k, ali me isto veseli. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
25.10.1964. VN Meksika. Jedna od do tada najuzbudljivijih završnica. G. Hill je ušao sa prednošću u zadnju trku ispred Surteesa i Clarka. Surteesu je za titulu odgovarala pobjeda ili drugo mjesto, a da Hill bude ispod 4., a Clarku samo pobjeda uz Surteesa ispod 3. i/ili Hilla ispod 4. Hill je imao sudar sa Bandinijem, Clark je ubjedljivo vodio (sa PPa, uz FL). Do predzadnjeg kruga Clark je imao titulu. Hill se vukao sa oštećenjima i 2 kruga zaostatka, a Surtees je bio 4. Clarku u predzadnjem krugu otkazuje dovod ulja (dovukao se nekako do 5. mjesta) i titula automatski ide Hillu. Ferrari naređuje Bandiniju da uspori (na ulasku u zadnji krug) i propusti Surteesa na drugo mjesto, čime je ovaj osigurao titulu. Slično je bilo i u konstruktorskom porteku. Na kraju Surtees 40, Hill 39 (iako je imao ukupno 41, ali mu se bodovalo 39, nešto slično kao Prost – Senna 1988.), Clark 32. Ferrari 45 (49), BRM 42 (51), Lotus 37 (40). BTW, pobijedio je Gurney u Brabhamu.
25.10.1970. VN Meksika. Pobjeda Icxa (uz FL). Regazzoni prvi put startao sa PPa. Pobjeda Icxu nije bila dovoljna da stigne Rindta (tako je postao jedini prvak koji je posthumno osvojio titulu), kao što ni Ferrariju nije bila dovoljna 1-2 pobjeda da stigne Lotus. Bila je to i zadnja trka za Brabhama. Gore pomenuti Surtees je imao jubilarni 100. GP vikend, a Pedro Rodriguez (na stazi koja je kasnije dobila ime po njemu i njegovom bratu) jubilarni 50. GP vikend.
25.10.1992. Suzuka. Zadnja pobjeda Patresea. Mansell je uzeo PP. To mu je bio 13 PP u sezoni (30. ukupno) čime je izjednačio Sennine rekorde sa 13 PPa iz 1988. i 1989. Mansell takođe ostvario zadnji FL.
Prije godinu dana Hamilton je pobjedom osigurao treću titulu, nakon greške Rosberga. Max je imao jednu odličnu predstavu, ostvarivši (tada) najbolji plasman u karijeri. Prošlogodišnja VN SADa će ostati i upamćena po 400. GPu za Sauber, ali i po obilnim padavinama zbog kojih je 3. trening otkazan, a kvalifikacije pomjerene za nedjelju ujutro (mislim 3. puta od kako se F1 vozi, sva 3 puta zbog vremenskih neprilika).
25.10.1970. VN Meksika. Pobjeda Icxa (uz FL). Regazzoni prvi put startao sa PPa. Pobjeda Icxu nije bila dovoljna da stigne Rindta (tako je postao jedini prvak koji je posthumno osvojio titulu), kao što ni Ferrariju nije bila dovoljna 1-2 pobjeda da stigne Lotus. Bila je to i zadnja trka za Brabhama. Gore pomenuti Surtees je imao jubilarni 100. GP vikend, a Pedro Rodriguez (na stazi koja je kasnije dobila ime po njemu i njegovom bratu) jubilarni 50. GP vikend.
25.10.1992. Suzuka. Zadnja pobjeda Patresea. Mansell je uzeo PP. To mu je bio 13 PP u sezoni (30. ukupno) čime je izjednačio Sennine rekorde sa 13 PPa iz 1988. i 1989. Mansell takođe ostvario zadnji FL.
Prije godinu dana Hamilton je pobjedom osigurao treću titulu, nakon greške Rosberga. Max je imao jednu odličnu predstavu, ostvarivši (tada) najbolji plasman u karijeri. Prošlogodišnja VN SADa će ostati i upamćena po 400. GPu za Sauber, ali i po obilnim padavinama zbog kojih je 3. trening otkazan, a kvalifikacije pomjerene za nedjelju ujutro (mislim 3. puta od kako se F1 vozi, sva 3 puta zbog vremenskih neprilika).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ptak
- Karting
- Postovi: 44
- S nama već: 9 god 2 mj
- Navija za: Grosjean, Magnussen
26.10.1997. VN Europe – Jerez
Utrka dobro poznata fanovima F1 zbog Villeneuve-Schumacher incidenta. Malo manje poznata činjenica da je upravo na ovoj utrci Mika Häkkinen (McLaren-Mercedes) ostvario svoju prvu od dvadeset pobjeda u Formuli 1.
U kvalifikacijama, Jacques Villeneuve (Williams-Renault), Michael Schumacher (Ferrari) i Heinz-Harald Frentzen (Williams-Renault), postavili su najbrže vrijeme od 1:21:072. Nikad prije, a ni poslije u povijesti Formule 1, nije se dogodilo da su 3 vozača na startu imali u tisućinku identično vrijeme.
Villeneuve je osvojio pole position, pošto je prvi odvozio navedeno vrijeme. Drugi je startao Schumacher, treći Frentzen, dok je Häkkinen postavio peto najbrže vrijeme sa 3 desetike zaostatka.
Häkkinen je 4 kruga prije kraja pretekao momčadskog kolegu Davida Coultharda, a u posljednjem krugu Villeneuvea, za prvu pobjedu nekog finskog vozača u Formuli 1 još od Kekea Rosberga na VN Australije 1985.
Häkkinen je cijelu utrku bio 2-3 sekunde ispred, odnosno nakon prvih bokseva iza Coultharda, i prelazak Coultharda pred kraj utrke rezultat je momčadske odredbe kojom se Ron Dennis na neki način htio odužiti Häkkinenu. Naime, Coulthard je te sezone imao već 2 pobjede, a Häkkinen je u Silverstoneu (7 krugova prije kraja) i Nürburgringu (u 44. krugu nakon što je vodio gotovo cijelu utrku) odustao sa vodeće pozicije zbog kvara na motoru.
Villeneuveu je nakon Schumacherovog odustajanja bilo potrebno najmanje 6. mjesto, odnosno 1 bod da bi postao prvak. Sa oštećenim bolidom Jacques nije htio ništa riskirati i jednostavno je pustio McLarenove vozače u zadnjem krugu kad su mu se približili.
Villeneuve je ovom utrkom osvojio svoj jedini naslov, a Williams za sada, posljednji vozački naslov u Formuli 1. Konstruktorski su osvojili utrku prije.
Gerhard Berger (Benetton-Renault) koji je utrku završio na 4. mjestu, Norberto Fontana (Sauber-Petronas) i Ukyo Katayama (Minardi-Hart) odvozili su svoju posljednju utrku u Formuli 1.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=66-QseK3PI0[/youtube]
Utrka dobro poznata fanovima F1 zbog Villeneuve-Schumacher incidenta. Malo manje poznata činjenica da je upravo na ovoj utrci Mika Häkkinen (McLaren-Mercedes) ostvario svoju prvu od dvadeset pobjeda u Formuli 1.
U kvalifikacijama, Jacques Villeneuve (Williams-Renault), Michael Schumacher (Ferrari) i Heinz-Harald Frentzen (Williams-Renault), postavili su najbrže vrijeme od 1:21:072. Nikad prije, a ni poslije u povijesti Formule 1, nije se dogodilo da su 3 vozača na startu imali u tisućinku identično vrijeme.
Villeneuve je osvojio pole position, pošto je prvi odvozio navedeno vrijeme. Drugi je startao Schumacher, treći Frentzen, dok je Häkkinen postavio peto najbrže vrijeme sa 3 desetike zaostatka.
Häkkinen je 4 kruga prije kraja pretekao momčadskog kolegu Davida Coultharda, a u posljednjem krugu Villeneuvea, za prvu pobjedu nekog finskog vozača u Formuli 1 još od Kekea Rosberga na VN Australije 1985.
Häkkinen je cijelu utrku bio 2-3 sekunde ispred, odnosno nakon prvih bokseva iza Coultharda, i prelazak Coultharda pred kraj utrke rezultat je momčadske odredbe kojom se Ron Dennis na neki način htio odužiti Häkkinenu. Naime, Coulthard je te sezone imao već 2 pobjede, a Häkkinen je u Silverstoneu (7 krugova prije kraja) i Nürburgringu (u 44. krugu nakon što je vodio gotovo cijelu utrku) odustao sa vodeće pozicije zbog kvara na motoru.
Villeneuveu je nakon Schumacherovog odustajanja bilo potrebno najmanje 6. mjesto, odnosno 1 bod da bi postao prvak. Sa oštećenim bolidom Jacques nije htio ništa riskirati i jednostavno je pustio McLarenove vozače u zadnjem krugu kad su mu se približili.
Villeneuve je ovom utrkom osvojio svoj jedini naslov, a Williams za sada, posljednji vozački naslov u Formuli 1. Konstruktorski su osvojili utrku prije.
Gerhard Berger (Benetton-Renault) koji je utrku završio na 4. mjestu, Norberto Fontana (Sauber-Petronas) i Ukyo Katayama (Minardi-Hart) odvozili su svoju posljednju utrku u Formuli 1.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=66-QseK3PI0[/youtube]
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
ono kad norberto fontana (powered by ferrari) blokira villeneuvea. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.