In Lauda's biography, To Hell And Back, he wrote that whilst other cars had to reduce speed to drive carefully over the oil, the Brabhams could simply accelerate through the affected parts of the track.
i dok su se u brabhamu pravdali da ventilator služi za hlađenje motora on je uredno usisava zrak ispod bolida stvarajuć ka šta je već rečeno još efikasnije prijanjanje za podlogu od ostalih. i tako je lauda u utrci s vanjske strane obiša andrettija u čuvenom lotusu 79
inače da se sakrije nadmoć brabhamove novotarije lauda se kvalificira sa punim spremnikom goriva a kad je u utrci izbio na čelo mora je popustit gas da ne stvara preveliku razliku
ali ostaje još drugo pitanje neodgovoreno, 2. zbog čega poput ostalih nisu jednostavno iskopirali ground effect?
In Lauda's biography, To Hell And Back, he wrote that whilst other cars had to reduce speed to drive carefully over the oil, the Brabhams could simply accelerate through the affected parts of the track.
i dok su se u brabhamu pravdali da ventilator služi za hlađenje motora on je uredno usisava zrak ispod bolida stvarajuć ka šta je već rečeno još efikasnije prijanjanje za podlogu od ostalih. i tako je lauda u utrci s vanjske strane obiša andrettija u čuvenom lotusu 79
inače da se sakrije nadmoć brabhamove novotarije lauda se kvalificira sa punim spremnikom goriva a kad je u utrci izbio na čelo mora je popustit gas da ne stvara preveliku razliku
ali ostaje još drugo pitanje neodgovoreno, 2. zbog čega poput ostalih nisu jednostavno iskopirali ground effect?
Motor
Alfa Romeo flat-12
Bio preširok plus tražio puno goriva pa mu je trebao velik tank, śto nije ostavilo prostora za smještaj venturijevih cijevi, bitnih za ground effect.
BT46 je imao i čudne hladnjake (panel hladnjake), a i od toga su odustali.
Anegdota sa VN Švedske 1978 godine. Andretti se žalio kako je Laudin BT46B dizao i bacao prašinu direktno njemu u facu (vizir) dok je vozio iza. Navodno mu je Lauda (Andretti je odustqo) poslije trke rekao "Overtake me or fuck off".
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
09.08.1944. rođen Patrick Depailler. Poginuo 01.08.1980. na testiranju u Hockenheimu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la:
Motor
Alfa Romeo flat-12
Bio preširok plus tražio puno goriva pa mu je trebao velik tank, śto nije ostavilo prostora za smještaj venturijevih cijevi, bitnih za ground effect.
BT46 je imao i čudne hladnjake (panel hladnjake), a i od toga su odustali.
Anegdota sa VN Švedske 1978 godine. Andretti se žalio kako je Laudin BT46B dizao i bacao prašinu direktno njemu u facu (vizir) dok je vozio iza. Navodno mu je Lauda (Andretti je odustqo) poslije trke rekao "Overtake me or fuck off".
10.08.1997. na Hungaroringu, ekipa Arrowsa je bila najbliže pobjedi ikad. Hill je završio drugi, a pobjede ga je stajao dio koji košta par EUR (lupam).
A prije 30 godina na istoj stazi Nelson je izveo jedno lijepo preticanje nad Ayrtonom.
Rijetko viđamo baš ovakav drift sa bolidom F1.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_L2x0r12IGc[/youtube]
E sad, ima i ona priča o dizanju srednjeg prsta.....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Prije 20 godina D.Hill ostvario svoj zadnji FL (Mađarska).
5 godina prije toga ekipa Jordana ostvarila svoj prvi FL (Mađarska).
Pošlo je to za rukom (za volanom) Bertrandu Gachotu kojem je to bila zadnja trka u Jordanu (na zadnjoj trci u Australiji se nije kvalifikovao), jer je nedugo potom, nakon svađe, poprskao CS sprejem taxistu u Londonu, za šta je trebao dobiti kaznu zatvora od 6 mjeseci do 2 godine!! Taj gas je bio ilegalan u V. Britaniji tada. Pušten je nakon 2 mjeseca (nakon žalbe). To je bilo dovoljno da Eddie za VN Belgije zatraži usluge mladog Nijemca po imenu Michael Schumacher, kojeg mu je odmah nakon trke "preoteo" Flavio Briatore. Dalje znamo, više-manje sve.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
12.08.1979. Arnoux prvi put startao sa PPa (Austrija).
12.08.1990. moja malenkost posjetila VN Mađarske (ponavljam se ). Boutsen startao sa PPa, a ostvario je svoju zadnju pobjedu (i podij).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Explorer je napisao/la:Imaš li možda koju fotografiju od tada?
Nažalost, ne. Jbga.
Evo posta od prije godinu dana.
Frantic je napisao/la:Na današnji dan, prije 25 godina sam gledao uživo svoju prvu trku F1 cirkusa, VN Mađarske.
Williamsi odlični, okupirali prvi startni red, Senna loš u kvalama, slabiji i od Bergera, Prost očajan.
Boutsen vodio čitavu trku, pred kraj ga Senna stisnuo ali ga nije uspio preći, Piquet zaokružio podij, Prost odustao.
Bio na livadi na tamo negdje na prvoj krivini, malo iza, tzako nekako, otprilike. Sjećam se da sam urlikao kad su zatutnjali bolidi na startu.
Još uvijek se mogao osjetiti "fušeraj" istočnog bloka.
A za Mađare smo tada (mi iz bivše države) bili hadžije.
Cijene svega, ako bi dodali inflaciju i prilagodili ih, da bi mogle da se porede sa današnjim, su izgleda bile prava bagatela.
Ja se ionako nisam brinuo oko finansija, to je bila briga starijih. Slike su se na žalost negdje pogubile (selidbe i renoviranja stanova), a zbog tadašnje tehnologije nisu mogle biti sačuvane ni u kakvom elektronskom obliku.
A nije ih ni bilo baš puno. Tada su se koristili filmovi, oni sa 24 ili 36 slika, bilo je možda par filmova, a aparati su vrlo malo vremena proveli u mojim rukama.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
13.08.1944. rođena Divina Galica.
13.08.1978. (Austrija) pokojni Peterson ostvario zadnju pobjedu i FL, uz pp (dakle tripl). Gilles ostvario prvi podij.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
14.08.1977. ekipa Shadow ostvarila svoju jedinu pobjedu (Alan Jones, prva pobjeda i podij - Austrija).
14.08.1960. Jim Clark je uzeo prvi podij, uz prvi FL i start sa PPa za Johna Surteesa - Porto.
14.08.1994. (Mađarska), prvi podij za tatu Josa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
15.08.1971. (Austrija) - Lauda debitovao, Joe Siffert ostvario drugu i posljednju pobjedu, kao i zadnji FL u kraijeri, Tim Schenken jedini podij.
15.08.1976. (Austrija) - Prva pobjeda Johna Watsona, ujedno i jedina za Penske Team u F1, a takođe i zadnja pobjeda nekog američkog tima u F1. Zadnji nastup Lelle Lombardi, jedine dame koja je uspjela uzeti bodove na F1 trci.
15.08.1982. (Austrija) - Prva pobjeda elia de Angelisa.
15.08.1993. (Mađarska) - Prva pobjeda Damona Hilla. Zadnji podijum Ricarda Patresea.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Da nisam dipl.ecc. vjerovatno bi bio profesor (a možda i dr. sci.) istorije/historije/povijesti i predavao bi to u školi ili na fakultetu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
kopajuć po arhivi fhr-a naša san tekst jednog starog prdonje napisan prije 6 godina o sezonama '92, '93, '94, mclaren vs williams i tako, uglavnom o svemu oko senne i prosta iz tih njihovih par posljednjih sezona u f1, je ok da to kopipejstan ovde, mislin nije protuzakonito?