Scuderia Ferrari
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Novoj upravi treba dati vremena, ali smatram da im nedostaje vizionara.
Hattrick je spomenuo kako su se neki problemi pojavili dolaskom Jock Clear-a, a što me pak jako podsjeća na Alonsovu eru u Ferrariju kada je Pat Fry bio na toj poziciji. Nešto opako ne štima ove sezone.
Adrian Newey je bio velika želja i Alonsa i cijele ekipe u Ferrariju, a i velika želja samih navijača partije. Nažalost do njegovog spašavanja Ferrarija nikad nije došlo, tako da se jedino Ferkan može pouzdati u Allisona koji je btw odličan čovjek i tehnički direktor. Nadam se samo da će se njegov produkt jednog dana okruniti naslovom prvaka.
Hattrick je spomenuo kako su se neki problemi pojavili dolaskom Jock Clear-a, a što me pak jako podsjeća na Alonsovu eru u Ferrariju kada je Pat Fry bio na toj poziciji. Nešto opako ne štima ove sezone.
Adrian Newey je bio velika želja i Alonsa i cijele ekipe u Ferrariju, a i velika želja samih navijača partije. Nažalost do njegovog spašavanja Ferrarija nikad nije došlo, tako da se jedino Ferkan može pouzdati u Allisona koji je btw odličan čovjek i tehnički direktor. Nadam se samo da će se njegov produkt jednog dana okruniti naslovom prvaka.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Jako je vazno uskladit aerodinamiku sa motorom, a tim je u nekim segmentima po tom pitanju u malom disbalansu.
Najveca greska Ferrarija je bila otpustanje Coste, koji je bio zasluzan za titulu 2007, pa umalo 2008 i 2010! Nakon toga Ferrari je imao ciste promasaje.
Filozofija tima se sad totalno promjenila, bolid je fakticki gradjen od nule, no sad kakva je situacija u Ferrariju da li se traze hitno dobri rezultati ili se radi na tome da se ostvare isti?
Nekako najvise novinari nabrijavaju situaciju, kako je u Ferrariju sve isto, kako nema i dalje svijetla na kraju tunela, to je za mene netacno.
Spomenuo sam 1996 i novi pocetak Ferrarija, taj novi pocetak je bio gori od ovog sto danas imamo. Jos u ono vrijeme nije bilo nikakvog ogranicenja oko motora i aerodinamike.
Ovoj danasnjoj ekipi ruke su vezane, pa kad pogledas 2014 i sad, napredak je ogroman! Ferrari pored motora, imao najruzniji bolid na gridu! Ono sto su sklepali granici sa nebuloznoscu.
Ove godine su presli na push rod ovjes inace boljka prijasnje uprave i forsiranjem pull roda! McLaren je pokusao na tom sistemu, pa su dozivili debakl, no mozgovi u Ferrariju su ipak forsirali isti. Tu je sad novi nos, jasno sto se tice aerodinamike omogućava veći protok zraka ispod bolida.
Pa onda su uradili rekonstrukciju pogonske jedinice, kako bi se što više prostora oslobodilo oko mjenjača, samim time više zraka je prolazilo oko bočnih stranica i difizora, to su te neke beneficije kada je u pitanju aerodinamika.
Vec sam spomenuo PU koja je poprilicno modificirana, moglo bi se reci extremno, no takav pristup ce izazvat mali debalans kad je u pitanju pouzdanost.
Ima dosta tu da se kaze, ali poenta je da ne mozemo reci da su isti i da ne rade. Problem je samo sto je konkurencija savrsena, al da bi sustigao konkurenciju moras konstantno radit, a ova ekipa se jos uigrava, treba imat strpljenja.
Najveca greska Ferrarija je bila otpustanje Coste, koji je bio zasluzan za titulu 2007, pa umalo 2008 i 2010! Nakon toga Ferrari je imao ciste promasaje.
Filozofija tima se sad totalno promjenila, bolid je fakticki gradjen od nule, no sad kakva je situacija u Ferrariju da li se traze hitno dobri rezultati ili se radi na tome da se ostvare isti?
Nekako najvise novinari nabrijavaju situaciju, kako je u Ferrariju sve isto, kako nema i dalje svijetla na kraju tunela, to je za mene netacno.
Spomenuo sam 1996 i novi pocetak Ferrarija, taj novi pocetak je bio gori od ovog sto danas imamo. Jos u ono vrijeme nije bilo nikakvog ogranicenja oko motora i aerodinamike.
Ovoj danasnjoj ekipi ruke su vezane, pa kad pogledas 2014 i sad, napredak je ogroman! Ferrari pored motora, imao najruzniji bolid na gridu! Ono sto su sklepali granici sa nebuloznoscu.
Ove godine su presli na push rod ovjes inace boljka prijasnje uprave i forsiranjem pull roda! McLaren je pokusao na tom sistemu, pa su dozivili debakl, no mozgovi u Ferrariju su ipak forsirali isti. Tu je sad novi nos, jasno sto se tice aerodinamike omogućava veći protok zraka ispod bolida.
Pa onda su uradili rekonstrukciju pogonske jedinice, kako bi se što više prostora oslobodilo oko mjenjača, samim time više zraka je prolazilo oko bočnih stranica i difizora, to su te neke beneficije kada je u pitanju aerodinamika.
Vec sam spomenuo PU koja je poprilicno modificirana, moglo bi se reci extremno, no takav pristup ce izazvat mali debalans kad je u pitanju pouzdanost.
Ima dosta tu da se kaze, ali poenta je da ne mozemo reci da su isti i da ne rade. Problem je samo sto je konkurencija savrsena, al da bi sustigao konkurenciju moras konstantno radit, a ova ekipa se jos uigrava, treba imat strpljenja.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Oj Boze sad vam i to smeta sto ne mogu "IZRACUNAT aka predvidjet" hoce li izac ispred Masse!reso20 je napisao/la:Ovaj Ferrari je takva koma Bože sveti. Jel nisu mogli izračunati da izađu ispred Masse majko sveta... Koma

Sta vam je ljudi, danas su imali fantastican box, prvi put nakon VN Australije, al Monako je ovo, sanse su kao kroz iglene usi za bilo sto!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- reso20
- GP3
- Postovi: 716
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: hattrick
Slavenowsky je napisao/la:Oj Boze sad vam i to smeta sto ne mogu "IZRACUNAT aka predvidjet" hoce li izac ispred Masse!reso20 je napisao/la:Ovaj Ferrari je takva koma Bože sveti. Jel nisu mogli izračunati da izađu ispred Masse majko sveta... Koma![]()
Sta vam je ljudi, danas su imali fantastican box, prvi put nakon VN Australije, al Monako je ovo, sanse su kao kroz iglene usi za bilo sto!
Ne kenjaj Slavene mogli su ga ostaviti još taj 1 krug duže, uzeti te gume i borili bi se za neko bolje postolje. Već nekoliko dana raspravljate o donošenju trenutnih odluka koje očigledno Ferrariu ne idu. Niti su išle danas. Normalno da mi smeta, ako tebi smeta komentar preskoči ga

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Vazda trazite dlaku u jajetu.
I koji jos jedan krug? Pa da je ostao jos jedan krug covjece borio bi se sa Manorom za pozicije. Taktika je bila odlicna, samo u datom momentu bila je velika koncentracija bolida na stazi.
Monako je teska staza za preticanje, vidjeli smo kako se je Rosberg borio sa Alonsom, da ne govorim Ricciardo nad Hamiltonom, ali nema se prostora.
Naravno da cu hvalit taktiku, jer su prvi put oni vukli taktiku za box! Al Monako je u pitanju, mala greska i donji si. A isto faktor srece je kljucan, kao sto ga je i Hamilton danas imao.
Stvarno ne bi vam Bog ugodio.
I koji jos jedan krug? Pa da je ostao jos jedan krug covjece borio bi se sa Manorom za pozicije. Taktika je bila odlicna, samo u datom momentu bila je velika koncentracija bolida na stazi.
Monako je teska staza za preticanje, vidjeli smo kako se je Rosberg borio sa Alonsom, da ne govorim Ricciardo nad Hamiltonom, ali nema se prostora.
Naravno da cu hvalit taktiku, jer su prvi put oni vukli taktiku za box! Al Monako je u pitanju, mala greska i donji si. A isto faktor srece je kljucan, kao sto ga je i Hamilton danas imao.
Stvarno ne bi vam Bog ugodio.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Nema se što kazati za taktiku.
Boks odrađen odlično kao i taktika.
Može se reći da je Seb mogao napasti Massu, ali prevelik je rizik bio u tom trenutku...
Boks odrađen odlično kao i taktika.
Može se reći da je Seb mogao napasti Massu, ali prevelik je rizik bio u tom trenutku...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Upravo to! Ali Vettel je ove sezone dosta puta bio van staze i cemu rizik da opet bude? Bio je stiskao, pa umalo da zavrsi ko Max - u zidu!Ferrari je napisao/la:Nema se što kazati za taktiku.
Boks odrađen odlično kao i taktika.
Može se reći da je Seb mogao napasti Massu, ali prevelik je rizik bio u tom trenutku...
Razumio bi frustracije za Kimija, onakav vozac (iskusan) i radi stvarno glupu gresku, to nije nikako opravdano.
Da je kojim slucajem Vettel izasao ispred Masse, sanse bi bile totalno drugacije, onda bi ispao junak...
Sve u svemu napokon Ferrari takticki dobro radi utrku, cim je Allison u timu to je druga prica.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja očekujem pobjedu u Kanadi. Ta bi staza trebala odgovarati Ferrariju najviše od svih u prvih 7 utrka.
Uostalom Ferrari MORA pobjediti jer Ricci je već preskočio Kimija i Seba, a 40+ bodova je zaostatak za Ros.
Uostalom Ferrari MORA pobjediti jer Ricci je već preskočio Kimija i Seba, a 40+ bodova je zaostatak za Ros.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Nekako teško mora ih dobrano pomaziti sreća i da nemaju svoje trenutke "genijalnosti" kod boksova. Mislim da ce RB opet biti glavna prijetnja Mercedesu nebi me čudilo da iznenade.Ferrari je napisao/la:Ja očekujem pobjedu u Kanadi. Ta bi staza trebala odgovarati Ferrariju najviše od svih u prvih 7 utrka.
Uostalom Ferrari MORA pobjediti jer Ricci je već preskočio Kimija i Seba, a 40+ bodova je zaostatak za Ros.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Kanada bi napokon trebala biti pravi pokazatelj snaga na gridu. Nadam se da taj vikend nece biti kvarova na bolidu i da vidimo pravi odnos snaga na stazi. .
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne vjerujem da će RBR biti toliko blizu Ferrariju i Mercedesu.MrDoomroom je napisao/la:Nekako teško mora ih dobrano pomaziti sreća i da nemaju svoje trenutke "genijalnosti" kod boksova. Mislim da ce RB opet biti glavna prijetnja Mercedesu nebi me čudilo da iznenade.Ferrari je napisao/la:Ja očekujem pobjedu u Kanadi. Ta bi staza trebala odgovarati Ferrariju najviše od svih u prvih 7 utrka.
Uostalom Ferrari MORA pobjediti jer Ricci je već preskočio Kimija i Seba, a 40+ bodova je zaostatak za Ros.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Vidjet ćemo hoće li Ferrari raditi upgrade onog turbo punjača.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Da to ce biti jako važno da nadograde na bolid, al nekako kod njih upgrade uvijek treba vremena da proradi tako da nemam neka velika očekivanja. Merc koliko god da je naprijed očito ih muči pouzdanost. Na svakom GP vikendu puno problema sa bolidima očito su i oni na maximumu izdržljivosti pojedinih komponenti. Tako da i njihovo odustajanje mi neće biti neko iznenađenje.Ferrari je napisao/la:Ne vjerujem da će RBR biti toliko blizu Ferrariju i Mercedesu.MrDoomroom je napisao/la:Nekako teško mora ih dobrano pomaziti sreća i da nemaju svoje trenutke "genijalnosti" kod boksova. Mislim da ce RB opet biti glavna prijetnja Mercedesu nebi me čudilo da iznenade.Ferrari je napisao/la:Ja očekujem pobjedu u Kanadi. Ta bi staza trebala odgovarati Ferrariju najviše od svih u prvih 7 utrka.
Uostalom Ferrari MORA pobjediti jer Ricci je već preskočio Kimija i Seba, a 40+ bodova je zaostatak za Ros.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Vidjet ćemo hoće li Ferrari raditi upgrade onog turbo punjača.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Izgleda da pokušavaju dogovoriti sa FIA-om i opravdati da je novi turbo zbog pouzdanosti (kao što i je) da ne potroše tokene na to, ako je moguće.
Anyway sigurno ide upgrade u Kanadi. https://twitter.com/Gianludale27/status/736998742629486592
Anyway sigurno ide upgrade u Kanadi. https://twitter.com/Gianludale27/status/736998742629486592
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Cjelokupna snimka Monako Shell kviza:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S2EsdJOQOLQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S2EsdJOQOLQ[/youtube]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
https://twitter.com/Gianludale27/status/737362258204987392
https://twitter.com/Gianludale27/status/737218045765115905

Da nema ovog Kimija, tacno bi ga trebalo izmislit

Da nema ovog Kimija, tacno bi ga trebalo izmislit

🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
idim da na vijestima još ništa o novoj Ferrarijevoj nadogradnji.. pa da barem imamo tu:
Ferrari considering engine upgrade for Canada
___________
Fotošopirana verzija Ferrarija za 2017g:

Ferrari considering engine upgrade for Canada
___________
Fotošopirana verzija Ferrarija za 2017g:

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Fora izgleda, samo su zaboravili natikaču.... možda i bolje da jesu...
Sisu (fin.)