Čovjek je najbolji na gridu.
Ja se samo ne slažem sa narativom kojim se pokušava predstaviti da je RB21 toliko lošiji od MCL39 (kao da je MCL bolji za pola sekunde, lupam....), pa Max izvodi čuda i postavi bolid "tamo gdje mu nije mjesto"
A bolidi su u "5 dkg" što bi rekli stariji, MCL je marginalno ispred, pitanje da li i toliko, barem u kvalama.
I sad, zbog toga reći da RBu21 nije mjesto na PPu je meni smiješno.
Jbte, kao da smo u binarnom sistemu, ili 0 ili 1.
I pustimo se drugih vozača RBa. Oni odavno (bez obzira prezivao se on Perez, Lawson ili Tsunoda), a ima tome više od godine, nisu mjerilo koliko mogu RB bolidi.
I u kvalama se sve svede na to ko će napraviti manje grešaka. Max je imao jednu, Lando dvije (ili jednu, kao i Max, ali malo veću nego što je Maxova,, pa odatle 0,065s). I to je ono što ga (između ostalog) čini (naj)boljim.
Ali da doveze bolid tamo gdje mu nije mjesto (ne kažem da nikad to nije uradio, više puta), ma hajte, molim vas...
Zanimljivo je koliko je puta Leclerc postavio u kvalama bolid "tamo gdje mu nije mjesto", pa u trci propadne k`o žeton. Ah, da, to je bilo isključivo zbog guma i ni zbog čega drugog, Ferrariju odlično radile gume u kvalama, u trkama ih je bolid jeo i to je to.
U trci je možda prednost Mcl veća od marginalne, ali im (Mclarenu) ostaje problem kada imaš stazu na kojoj je teško preticati (Suzuka) ili ako vozač ide na nož prilikom odbrane (a znamo da će Max ići).
Zanimljivo kako je i Max diletantski produžio u izletnu zonu dok su se vozikali iza Safeta.
Vidim, niko ne pominje.
Srećom, izvukao se. Na vrijeme. Da ga ne prođe čitav grid.