Neće se tolerisat kada neko uzme unutrašnju stranu i sam ne ostane u okvirima staze, a protivnik bude još više izguran.
A upravo je to Max uradio u Meksiku.
Uostalom, to je uradio u i u Austinu, na kočenju nakon kraju zadnjeg pravca.
Lando je bio ispred, a onda je ovaj toliko dajvao (iako se branio) da je i on sam sa sva 4 točka (a bio je sa unutrašnje strane zavoja) otišao van.
Lando je otišao još više.
Greška Mclarena je bila što nisu rekli Landu da vrati poziciju i da vrše pritisak da kazne Maxa. Imali bi više šansi (za Maxovu kaznu, jel) jer je Lando bio izguran, a nije stekao nikakvu prednost.
Doduše, Meksiko je bio poslije Austina, pa se vjerovatno ta situacija iz Austina malo više analizirala, plus u Austinu se Max branio.
Znači, ako uzimaš unutrašnju stranu i postaviš se tako da napraviš zavoj "svojim", moraš proći regularno bolidom kroz taj zavoj.
I to je ono što je Oscar uradio na startu prošle trke (znači, nije Max njemu, nego on Maxu) i današnjeg sprinta. Ono što je Max uradio u Meksiku ne ide u istu rečenicu sa prethodno navedenim.
Posljedično, ne bi se složio da je to Maxova škola, jer je Oscar to izveo dosta kulturnije i čišće.
Naravno, jedva čekam situaciju kad se Oscar slijedeći put nađe sa Maxom bok uz bok (sa Andreom neće/ne bi trebalo biti toga često, barem ne ove sezone), ali baš u ovakvoj identičnoj (da Oscar napada Maxa i to na unutrašnju stranu zavoja).
Glede samog sprinta
Lando s(p)retno, ali realno, pritiskao je Oscara.
Šteta za Andreu, biće bolje, ovakve stvari te samo očeliče.
Ferrari - šta reći, Charles "I`m stupid" Leclerc, aka "The Diletant" moment.
Srećom, Sir Lewis "Mega job, guys" Hamilton, spašava čast propetih konjina u sprintovima ove sezone.
Stroll nastavlja se žetvom bodova za tatinu ekipu...... his dominance over Alonso this year could bore fans.
