Scuderia Ferrari
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ferrari je u kvalama imao prve sektore u ruci, dobro su prolazili taj sektor, dok Mercedesu bili bolji u 2, pogotovo na 3 sektoru, no u utrci Ferrari (Kimi) vozio je dobro 2 sektor, cak bolje nego Mercedes.HeatBlast44 je napisao/la:ne bih baš rekao da je S1 sektor u kojem dominira aeropaket, imaš start cilj pravac cca 400-500m, dvije krivine i opet pravac do 4 krivine, barem 600m dug ako ne i više, posle nje imaš zafrkan izlaz i mjerenje je na kočenju u one S krivine i tu počinje S2, downforce krivine koje iziskuju dobar balans i zadnji kraj, jer zone trakcije su jako duge, što je razlog zašto su zadnje gume kritične na ovoj stazi. Onda na kraju S3 opet motor igra ulogu jer u njemu imaš krivinu pred pravac, pravac od cca 700m, zadnju krivinu i nekih 300-400m do cilja. Mada u S1 su sva 4 vozača vozila 28.3 koliko se sjećam, tako da su tu negdje, dok je msm treći sektor dosta odlučio kad su Mečke izišle drugi krug, te je to vjerovatno ono o čemu se priča, Ferrari nema kvali snagu, onu u jednom krugu kao Mercedes, ali na trkama ih mogu namučiti itekako, Kimi je imao extra tempo, da je kojim slučajem starto kako treba, teško Rosbergu.
slažem se za ovo oko proteina/snage i kondicije/pouzdanosti. Mada pouzdanost je koliko sam shvatio softverske prirode, ne hardverske, griješim li ?
Treba jos dodati ovo, "NAVODNO" Kimi je u Bahrainu vozio sa 25 ks-a manje, a po nekim teorijama, Ferrari ima samo 10 ks-a manje od Mercedesa.
- In Bahrain Ferrari ran with aggressive "magic boost" for first time and it delivers 20hp. There is more to come since they
didn't run them as aggressively as engine theoretically can.
- It was decided late that mode will be used since they feared about engine reliability after turbo failure on Kimis car
- Seb and Kimi used it for only 2 laps at Bahrain
- In race Kimi used "safe" mapping with 25hp less
- In normal race mode Ferrari is only around 10hp down on Merc
- In qualifying Vettel was only 1.5kph down on Hamilton in S1, while in race Kimi was down 8kph running in conservative mode
- Sector 2 in qualifying and GPS data showed that Ferrari was in fact fastest car in corners at Bahrain
- Ferrari in race slower because turbo is big and new updates to combustion should provide more energy to MGUH that are
depleted since it has to fight turbo lag
- Until Spain/Monaco Ferrari should run conservatively, and hopefully attack after updates fix the issues with turbo and
reliability
Ako su ovakve stvari tacne, Ferrari je itekako napravio dobar posao, djelimicno dobar, jer pouzdanost je sad najveca mana, ako rijese probleme do Spanije, mogu komotno napadat pobjede, no jos jedna mana je sto Vettel nece moci odmah voziti taj novi (boostani) motor, jer ce u Kini naceti vec novi motor, ali ko zna mozda Kimi bude "zlatna koka" Ferrarija, svi bacaju oko na Vettela, no Kimi ako ne bude imao pehova, moze lijepo iznenadit!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18236
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Dakle.....
1) Posložiti glave samih vozača i cijele momčadi.
Vozači su danas mogli puno više bodova ubrati samo da su u subotu bili maksimalno koncentrirani.
2) Maksimalna mobilizacija Maranella.
Uvod u prvenstvo je mogao biti bolji. Nije loš, ali....
1) Posložiti glave samih vozača i cijele momčadi.
Vozači su danas mogli puno više bodova ubrati samo da su u subotu bili maksimalno koncentrirani.
2) Maksimalna mobilizacija Maranella.
Uvod u prvenstvo je mogao biti bolji. Nije loš, ali....
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18236
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Opet malo o Alfi
http://www.grandprix247.com/2016/04/18/ ... ack-to-f1/
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... lfa_Romeo/
http://www.grandprix247.com/2016/04/18/ ... ack-to-f1/
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... lfa_Romeo/
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4546
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18236
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Arrivabene:Mr.Spaceguy je napisao/la: Ferrari kasni za Mercedesom jednu desetinku
"In qualifying there were mistakes, but in the race they did well. I also saw a great thing from Seb – who in the pits passed two cars. He demonstrates why his salary is higher than that of Carlos Sainz."


Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
gidra
- Formula 4
- Postovi: 253
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: SF
- Lokacija: Zagreb
U Rusiju Ferrari donosi modifikacije na pogonskoj jedinici i potrošit će 3 od preostalih 9 tokena. Prvotno je bilo planirano potrošiti ih kada karavana dođe u Europu u Montmelo,no radi velikog zaostatka (bodovnog)nza Mercedesom i problemima koje su mučili Kimija i Seba (pouzdanost) ipak se malo požurilo. Motorsport IT piše i kako će biti vidljivih aerodinamičkih nadogradnji također,
Uz sve to navodno je i Shell zasukao rukave i najavio poboljšano gorivo.
Uz sve to navodno je i Shell zasukao rukave i najavio poboljšano gorivo.
No gidra, no party.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Mogu rotirati motore.
Ovaj iz Kine mogu primjerice koristiti na treninzima i uličnim stazama tipa Monaco i Singapur, pa onda samo ubaciti novu specifikaciju.
Dođe na isto onda.
Neka naprave ovo...trebaju performanse bez kompromisa, a ovo bi valjda riješilo probleme.
Ovaj iz Kine mogu primjerice koristiti na treninzima i uličnim stazama tipa Monaco i Singapur, pa onda samo ubaciti novu specifikaciju.
Dođe na isto onda.
Neka naprave ovo...trebaju performanse bez kompromisa, a ovo bi valjda riješilo probleme.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Mali osvrt na nadolazeće promjene..
U Rusiju uz promjene na agregatu dolazi i aerodinamički paket.. no većinom je težište na mehanički dio u agregatu. Ovo što je šef Ferrarija govorio o gradijalnom trošenju tokena.. U Rusiju napokon dolazi rješenje za HCCI način zapaljenja goriva u cilindru koji je Mercedes već usavršio. Da ponovim (a imate podrobnije na temi Tehnikalije) radi se o samozapaljenju goriva u cilindru pri većim obrtajima za što je potrebna posebna formula Shellovog goriva (koja tekođer dolazi sa ovom novom nadogradnjom). Tim procesom sličnim kao u dizelskim motorima dobiva se bolje izgaranje smjese, električna energija koja se troši za iskru može se iskoristiti u druge svrhe, recimo za turbo-lag (mgu-h) ili pogon (mgu-k), te se sa tim načinom izgaranja dobiva više ispušnog plina koji se nadalje može koristiti za MGU-H sistem (turbo kit). Ta nadogradnja je potrebna kako bi se što bolje upasala sljedeća nadogradnja MGU-H turbo sistema koja se očekuje negdje oko VN KAnade (problem prevelike pužnice kod Ferrarija, ako se sjećate), to će ujedno biti finalna nadogradnja agregata koja bi trebala u potpunosti riješiti problem klipinga i gurnuti rad Ferrarijevog agregata do svojih krajnjih mogućnosti.
U Rusiju uz promjene na agregatu dolazi i aerodinamički paket.. no većinom je težište na mehanički dio u agregatu. Ovo što je šef Ferrarija govorio o gradijalnom trošenju tokena.. U Rusiju napokon dolazi rješenje za HCCI način zapaljenja goriva u cilindru koji je Mercedes već usavršio. Da ponovim (a imate podrobnije na temi Tehnikalije) radi se o samozapaljenju goriva u cilindru pri većim obrtajima za što je potrebna posebna formula Shellovog goriva (koja tekođer dolazi sa ovom novom nadogradnjom). Tim procesom sličnim kao u dizelskim motorima dobiva se bolje izgaranje smjese, električna energija koja se troši za iskru može se iskoristiti u druge svrhe, recimo za turbo-lag (mgu-h) ili pogon (mgu-k), te se sa tim načinom izgaranja dobiva više ispušnog plina koji se nadalje može koristiti za MGU-H sistem (turbo kit). Ta nadogradnja je potrebna kako bi se što bolje upasala sljedeća nadogradnja MGU-H turbo sistema koja se očekuje negdje oko VN KAnade (problem prevelike pužnice kod Ferrarija, ako se sjećate), to će ujedno biti finalna nadogradnja agregata koja bi trebala u potpunosti riješiti problem klipinga i gurnuti rad Ferrarijevog agregata do svojih krajnjih mogućnosti.
IzvorIt will therefore introduced a major upgrade of the combustion chamber which will work in symbiosis by Russian Grand Prix with a new petrol studied by Shell . The Maranello Scuderia has decided to take action on the combustion chamber before introducing a revised turbocharger group (for reasons of due to the timing of the new turbine production); this will allow to exploit in the best way the multiple benefits relating to the HCCI technology in addition to dab that, at least in part, the problems of electricity transferred via MGU-K to the wheels. As repeatedly stressed on these pages in fact, too much turbo lag relative to the turbocharger group goes to "waste" currently part of this electrical energy in the battery. With the new updates will try to increase the volume of the exhaust gas (with a use then slightly the most important of the wastegate once reached the rotation speed of the project) , so in part decreasing the exploitation of MGU-H as a motor. in doing so, net of other energy which will however need to decrease the effect of turbo lag, with the new internal combustion engine will remain in more specific-energy battery to be processed into horses directly on the rear wheels. As pointed out previously, the problem related to the error of the turbine design will be permanently solved with the modifications to the turbocharger group introduced since the Canadian GP.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ihY22lEAWho[/youtube]
http://www.thisisf1.com/2016/04/27/arri ... hisisF1%29
“We will have something for Sochi, but nothing of great importance,” said the Italian.
Je li ovo hladan tuš ili je ovo više "takticki" mazanje ociju ili je fkt nesto sitno, mozda je ono "novo" krilo jedino nesto 'novo' na bolidu?
hm..... Iz ovog Ferrari-ja ne mozes izvuc informaciju nikako, vazda neki "insajderi" donose neke nove vijesti!
http://www.thisisf1.com/2016/04/27/arri ... hisisF1%29
“We will have something for Sochi, but nothing of great importance,” said the Italian.
Je li ovo hladan tuš ili je ovo više "takticki" mazanje ociju ili je fkt nesto sitno, mozda je ono "novo" krilo jedino nesto 'novo' na bolidu?

Zadnja izmjena: Slavenowsky, dana/u 27.04.2016., 11:50, ukupno mijenjano 1 put.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Ako je istina da dolazi novo gorivo, moguće je da dobiju i nešto performansi uz bolju pouzdanost. Jer će moći motor bolje iskoristiti. A znaš da FiA dozvoljava nadogradnju bez korištenja tokena kad je u pitanju pouzdanost. Ali ovdje se vjerovatno ipak radi o većoj promjeni. čim im nisu dozvolili promjenu bez korištenja tokena.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Sad ako su se 3 tokena porosila na "nothing of great importance," onda je to malo diskutabilno. Jer pouzdanost Ferrari-ja je itekako bitna. Sad na sta je Arrivabene mislio? Mozda na aerodinamicke komponente, no opet u intrvju se spominje motor, hmmm....
Nekako sam najrahatniji kad pogledam situaciju na stazi, a ne preko vijesti. Ferrari je vazda bio tajnovit!
Nekako sam najrahatniji kad pogledam situaciju na stazi, a ne preko vijesti. Ferrari je vazda bio tajnovit!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Kaže Motorsport.com da ide upgrade PUa
http://www.motorsport.com/f1/news/ferra ... ia-692128/
http://www.motorsport.com/f1/news/ferra ... ia-692128/
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Ma Ferrari je svim svojim snagama htjeo progurati ovu nadogradnju kao u svrhu pouzdanosti (poslane su ogromne količine papira sa tehničkim analizama i razlozima FIA.i), no nakon što je prošle godine Charlie Whiting zahtjevao od FIA-e da postrože pravila oko tih nadogradnji u istu svrhu timovi to sada mogu koristiti samo u rijetke iznimne svrhe.. to je 2014 najviše iskoristio Mercedes, nakon toga špina je dobrano zatvorena, pa timovi više nemogu računati na tu pomoć od FIA-e. Mora doći do nekakvog većeg kvara neke od tih komponenti za koje se misli raditi nadogranja (u svrhu pouzdanosti) i dokazati da je to glavni i jedini uzrok zbog čega se nešto mijenja.. u suprotnom bnana. Ono što se desilo Vettelu nije bio dovoljan dokaz tome jer je kvar na njegovoj mašini uzrokovao softver, ne sama mehanika. Dok kvar kod Kimija turbo sistema za koju se očekuje sljedeća nadogradnja oko Kanade bi možda moglo proći u svrhu pouzdanosti.. no to je također upitno, jer se opet sa tom nadogradnjom postižu veći rezultati performansi nego sa starom. budemo vidjeli.. no ne treba se baš nadati tome.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
