"... isti medij u zadnjem dijelu teksta spominje i potencijalno prisustvo samog Michaela na vjenčanju svoje kćeri."
hhmmm ...da... interesantno, al dok ga ne vidim pred kamerema u paddocku ili na startnom gridu prije utrke kako šeta ili daje kakvu izjavu, dakle uživo... ništa ne vjerujem.
Iako bih strašno volio da se negdje u živo pojavi i da je sposoban za neke "konkretnije" aktivnosti kao hodanje, pričanje itd... ovakve vijesti su mi samo javno navlačenje i šuškanje.
Grah0 je napisao/la: 27.09.2024., 18:28
Ja uopšte ne vidim da je Russell impresivan.
Impresivno puca pod pritiskom i krivi druge, to da, ali da je impresivan protiv Hamiltona i nije.
Čak mislim da mu se možda lagano i sprema šut karta, mislim da Max poslije '25 u RB nema šta da traži, a ako se mali Kimi pokaže iole konkurentnim crno se piše Russellu.
Russell mi je čak gori od Norrisa.
Iako želim promjene, što se tiče vozačkog prvaka - Norris mi ne odaje materijal za prvaka. Ali Bearman ima ono nešto. Pišem o Britancima, naravno.
......ne mogu, ali hoću...... .....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can. A gentleman will walk, but never run
Nije Vowles prvi koji je spomenuo to, vec se neko vrijeme po paddocku prica da su u najboljoj poziciji sto se tice novih pogonskih jedinica. Mislim da to ne treba previse zabrinjavat konkurenciju jer su oduvijek imali motore, ako ne najbolje, onda vrlo blizu tome. Konstantno su kroz ovu novu generaciju pogonskih jedinica bili na samom vrhu dok se evo sad zadnjih nekoliko sezona nije sve stabiliziralo pa svi postali prakticki izjednaceni. Najveca im je prednost sto su neovisno o nadogradnjama i promjenama u ovoj V6 eri imali izuzetno jak motor, ali i daleko najpouzdaniji. Ne sumnjam da ce i u 2026. uci kvalitetno po tom pitanju. Ocekujem blagi kaos u pocetku sto se tice pouzdanosti kod vecine proizvodaca i malo vidljivije razlike po pitanju snage, ali s obzirom na iskustvo i vec duzu prisutnost V6, barem za sada, ne ocekujem neciju repliku Honde 2015. - 2017.
s jedne strane nove pu za 2026. su jednostavnije, pravila su više spec, transparentije je sve, i oni koji zaostaju više od 3 % će imati priliku za dodatni razvoj.
s druge strane dosta toga je zamrznuto nakon prve homologacije (strana 178. )
više na: https://www.fia.com/sites/default/files ... -06-24.pdf .
nezaboravimo i ograničenje budžeta za razvoj (ono što su proceduralno prekršili renault i honda).
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Multiple sources inside F1 have told me that they're planning to have one big car launch event in February 2025 to celebrate the 75th anniversary of Formula 1. The event will take place in the O2 Arena in London, and F1 is targeting an audience of ~18.000, tickets available to public
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Nema to puno smisla s bolidima. Predstavljanje momčadi je ok. Intervjui s bosovima i vozačima.... Ali bolidi, su samo bezvezne kulise da se ne otkrije previše konkurenciji. Bilo bi bolje da donesu prošlogodišnje bolide nego neke izmišljene. Dao bi se od toga napraviti šou.
Nagledali smo se svega, pogotovo posljednjih nekoliko godina. Vise je to postalo predstavljanje livereje nego li bolida. Medutim, nista ne nadmasuje predstavljanje Alpinea 2022. kada je na eventu prikazan genericki F1 bolid kojeg je sama F1 predstavila gotovo godinu dana ranije. Cinjenica je da nam fale spektakli poput Benettona po ulicama Sicilije, kolaboracije Spice girls i Mclarena ili bilo kojeg predstavljanja bolida koje je organizirano kao poseban dogadaj za navijace i javnost. Razvitkom ove tehnologije koja omogucava skrivanje odredenih dijelova na slikama toga ce sve biti manje, a pogotovo o sezonama poput ove ili iduce kada smo na samom zalasku jedne generacije bolida koji ce tako i tako liciti na proslogodisnje. Nazalost je to otislo do te mjere da se cak vise timovi ne pojavljuju niti na testiranjima s konacnom verzijom bolida vec idejna rjesenja cuvaju do prvih treninga. Dodatno reguliranje vremena testiranja i provedenog u tunelu samo pogorsava taj dio nase zabave. Necu unaprijed suditi, ali tko zna kako bi ispala organizacija ovakvog dogadaja. Istovremeno bi to ubilo neku car iscekivanja kakvog poznajemo do sada, no u drugu ruku ako se postave jasna pravila da na dogadaj moraju doci s konacnom verzijom bolida (sto mi se cini gotovo pa neizvedivim) onda bi se vec imalo o cemu pricati, barem medu nama koji cijenimo i tehnicki dio sporta, a ne samo boju.
Ajde da prihvatimo da nećemo vidjeti pravi bolid. 99% publike ionako bez livreje ne zna reći tko je tko, pa neće niti skužiti kakvi su to točno bolidi na pozornici bez dodatnog objašnjenja. Dakle mogu slobodno donijeti prošlogodišnje možda malo oguljene i oštećene od utrkivanja pa iz toga složiti priču.... Recimo pobjedničke bolida iz utrka... Pa neka netko pita momčad zašto je taj bolid pobijedio - u čemu su nadmašili konkurenciju....