WRC sezona 2024.
WEC, WRC, Indy...
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Ogier se ovaj vikend ponašao baš šupački. Srao po Neuvilleu pred novinarima da je spor, ismijavao ga...totalno je izgubio živce i nije prvi put ove sezone.
Karma ga je sredila na kraju u powerstageu što je i sam priznao.
Izgleda da je ovo godina Hyundaia i Neuvillea, valjda
Karma ga je sredila na kraju u powerstageu što je i sam priznao.
Izgleda da je ovo godina Hyundaia i Neuvillea, valjda


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Prijeko potreban rezultat za Neuvillea
Prednost mu nije za opustiti se, ali nije ni zanemariva (34 boda ispred Tanaka, 38 bodova ispred Ogiera).
Dodatno, Hyundai 1-2-3.
Prednost mu nije za opustiti se, ali nije ni zanemariva (34 boda ispred Tanaka, 38 bodova ispred Ogiera).
Dodatno, Hyundai 1-2-3.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Zanimljivo je da Thierry nema najviše bodova niti za "pet+sub" (109, Ogier ima 110 bodova), niti za "nedjelju" (46, Tanak ima 55).
Jedino vodi u bodovima za Power stage (37), gdje mu Tanak puše za vratom (32 boda).
Ali je kvaka da je Tanak loš spram Neuvillea za "pet+sub" (samo 71 bod), a Ogier loš spram Neuvillea za "nedjelju" (30 bodova) i za Power (samo 14).
Možda i zavolim ovaj sistem bodovanja.....

Jedino vodi u bodovima za Power stage (37), gdje mu Tanak puše za vratom (32 boda).
Ali je kvaka da je Tanak loš spram Neuvillea za "pet+sub" (samo 71 bod), a Ogier loš spram Neuvillea za "nedjelju" (30 bodova) i za Power (samo 14).
Možda i zavolim ovaj sistem bodovanja.....


Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Kico
- Formula 2
- Postovi: 1294
- S nama već: 5 god 4 mj
- Navija za: Honda
Lancia se vraca u rally,sad nisam siguran da li su nize kategorije...
https://dirtfish.com/rally/wrc/lancia-i ... e_vignette
Sry ako nije bas za ovu temu ,i ovu godinu.
https://dirtfish.com/rally/wrc/lancia-i ... e_vignette
Sry ako nije bas za ovu temu ,i ovu godinu.
Engine mode 11!
Position 5!
Position 5!
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Dobru temu si odabrao bez brige.
Čini se da bi mogli u rally2. Ako bude uspješno vidim ih i u rally1 ako se pravilnik promijeni, rally1 očajno treba novu momčad jer i Hyundai ide u neko polu povlačenje iz sporta i dat će auto u ruke privatnika. Time bi ostala tek jedna tvornička momčad i vjerujem da bi prešlo u aposlutnu dominaciju.
WRC je trenutno u dosta očajnoj situaciji.
Čini se da bi mogli u rally2. Ako bude uspješno vidim ih i u rally1 ako se pravilnik promijeni, rally1 očajno treba novu momčad jer i Hyundai ide u neko polu povlačenje iz sporta i dat će auto u ruke privatnika. Time bi ostala tek jedna tvornička momčad i vjerujem da bi prešlo u aposlutnu dominaciju.
WRC je trenutno u dosta očajnoj situaciji.

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
za ove poviše.

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Što misliš da je uzrok tome?
Moja pretpostavka je da im fali publike i sa time atraktivnosti za sponzore. Spasio bi ih neki projekt poput "Drive to Survive" koji se dogodio Formuli, da privuće nove i mlađe ljubitelje.

- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
WRC je u nekom propadajućem stanju zbog tehničkog pravilnika koji je previše skup i kompliciran za dovođenje novih ekipa u wrc1 gdje je sav fokus. Pa se dogodi da imas 1 tvorničku ekipu koja većinom dominira - Toyotu, privatnu ekipu Ford koja ima jednog totalnog antitalentiranog pay drivera koji zauzima mjesto odličnim wrc2 vozacima i Hyundai koji će uskoro postati privatna momčad i koja je do sada kaskala za Toyotom. Eto ove sezone Hyundai je nešto bolji i Neuville će to vjerojatno uzeti što je napokon neka promjena, ali slabo to vrijedi. Ogier koji je preko pola sezone sjedio doma i gledao preko tv-a još ima šanse osvojiti i tu cijela priča staje. Pogotovo Rovanpera koji je kao mladi dečko izdominirao i izgubio interes.
Nema tog marketinga koji će to zamaskirati. Prvo tehnički pravilnik, koji će privući nove ekipe i samim time dobivamo i više vozača koji će si međusobno konkurirati....pa tek onda marketing.
Pretplata je 120 eura. Pa tko će dati 120 eura da gleda 3 momčadi u top klasi.
Zagriženi fanovi hoće jer ih zanima i wrc2, ali novu publiku zanima top klasa. Publike na brzincima ima puno gdje god da se vozilo, ali njima najviše znače pretplate.
Sad više ni sam ne znam kada ide novi pravilnik jer su ga uvodili pa odgađali u par mjeseci, ali to je vjerojatno posljednja nada jer ovo ne vodi na dobro.
Nema tog marketinga koji će to zamaskirati. Prvo tehnički pravilnik, koji će privući nove ekipe i samim time dobivamo i više vozača koji će si međusobno konkurirati....pa tek onda marketing.
Pretplata je 120 eura. Pa tko će dati 120 eura da gleda 3 momčadi u top klasi.
Zagriženi fanovi hoće jer ih zanima i wrc2, ali novu publiku zanima top klasa. Publike na brzincima ima puno gdje god da se vozilo, ali njima najviše znače pretplate.
Sad više ni sam ne znam kada ide novi pravilnik jer su ga uvodili pa odgađali u par mjeseci, ali to je vjerojatno posljednja nada jer ovo ne vodi na dobro.

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Par automobila u najvišoj klasi koju čine Toyota i par (polu)privatnika - poznata priča iz jedne druge kategorije u koju danas samo slijeću novi proizvođači
Ne vjerujem da je DTS-pristup magično rješenje za sva prvenstva, ne kažem da ne vrijedi probati, najbitnije je prodati priču, ali sumnjam da će to proći svakome. Nešto mi zvoni da je nekakav teniski DTS brzo propao, ali možda trabunjam jer niti pravi nisam gledao, a kamoli ikakve druge. F1 je tu imala dosta sreće, DTS je eksplodirao tijekom korone, iz ne tako zanimljivih sezona su uspjeli napraviti solidnu priču i onda se taman godinu kasnije dogodila jedna od najuzbudljivijih sezona ikad, a mora se i naglasiti - F1 je u svoju eksploziju krenula iz daleko bolje pozicije nego WRC, u svakom smislu.
WRC nikad nije bio toliko popularan i puno je teže izgraditi ga u nešto jako. Sam po sebi reli nije baš televizičan, u smislu da praćenje cijelog relija nije baš najjednostavnije, a to je minus u startu. Tu je naravno i taj ključni dio, a to je da samom proizvodu nedostaje puno toga, odnosno prvenstveno jake vozačke i timske konkurencije. Ovaj novi bodovni format gdje se moraju obavljati složene matematičke operacije da shvatiš tko je osvojio što da ne komentiram, pucanj u nogu kakav se rijetko viđa.

Ne vjerujem da je DTS-pristup magično rješenje za sva prvenstva, ne kažem da ne vrijedi probati, najbitnije je prodati priču, ali sumnjam da će to proći svakome. Nešto mi zvoni da je nekakav teniski DTS brzo propao, ali možda trabunjam jer niti pravi nisam gledao, a kamoli ikakve druge. F1 je tu imala dosta sreće, DTS je eksplodirao tijekom korone, iz ne tako zanimljivih sezona su uspjeli napraviti solidnu priču i onda se taman godinu kasnije dogodila jedna od najuzbudljivijih sezona ikad, a mora se i naglasiti - F1 je u svoju eksploziju krenula iz daleko bolje pozicije nego WRC, u svakom smislu.
WRC nikad nije bio toliko popularan i puno je teže izgraditi ga u nešto jako. Sam po sebi reli nije baš televizičan, u smislu da praćenje cijelog relija nije baš najjednostavnije, a to je minus u startu. Tu je naravno i taj ključni dio, a to je da samom proizvodu nedostaje puno toga, odnosno prvenstveno jake vozačke i timske konkurencije. Ovaj novi bodovni format gdje se moraju obavljati složene matematičke operacije da shvatiš tko je osvojio što da ne komentiram, pucanj u nogu kakav se rijetko viđa.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Nije prošlo ispod radara.F12000 je napisao/la: 21.09.2024., 10:54 Hvala za pojašnjenje momci.
Sad mi je palo na pamet da je nedavno izašao film o Rallyju koji bi mogao odgovarati ovoj marketinškoj šemi DTS-a, ali izgleda da je skroz prošao ispod radara.![]()
![]()
Niti ovdje na forumu, a vjerujem i generalno.
Pričali smo o tome prije 9 mjeseci.

Imaš link
viewtopic.php?f=22&t=37&start=1180
Čak si i ti quotao

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Yebesh box office, a pogotovo IMDB ocjenu
Ono, Inside Out 2 je super crtani. I super nastavak.
Sad, šta sa činjenicom da je 8. (OSMI) svih vremena po box officu.
Ispred su, ne redom, samo pobrojano, 2 Avatara, 2 Avengersa, Titanic, 1 Star Wars i 1 Spider-Man, dakle, 6 fantazija/SF/superhorjskih/polucrtanih i 1 film katastrofe po istinitom događaju.
Ovaj relijaški, ko je "trebao" gledati, gledao je.
Ferrari, Ford vs Ferrari i Rush su ipak više mainstream filmovi.
Nekako mi je Ferrari najbolji od ta 3, u smislu da mi je najrealističniji (iako i taj ima historijski "pogrešnih" detalja).

Ono, Inside Out 2 je super crtani. I super nastavak.
Sad, šta sa činjenicom da je 8. (OSMI) svih vremena po box officu.
Ispred su, ne redom, samo pobrojano, 2 Avatara, 2 Avengersa, Titanic, 1 Star Wars i 1 Spider-Man, dakle, 6 fantazija/SF/superhorjskih/polucrtanih i 1 film katastrofe po istinitom događaju.
Ovaj relijaški, ko je "trebao" gledati, gledao je.

Ferrari, Ford vs Ferrari i Rush su ipak više mainstream filmovi.
Nekako mi je Ferrari najbolji od ta 3, u smislu da mi je najrealističniji (iako i taj ima historijski "pogrešnih" detalja).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Iznad je poredak nakon subote (Fourmaux je bio 5., da dodam)
Poredak nedjelje - Ogier, Kalle, Evans, Tanak, Neuville, Lappi, Fourmaux
Ukupni poredak nakon nedjelje - Kalle, Evans, Tanak, Neuville
Power - Ogier, Kalle, Tanak, Neuville, Evans
Dakle
Neuville 10+3+2=15 >>>> 15+192=207
Tanak 13+4+3=20 >>>> 20+158=178
Ogier 0+7+5=12 >>>> 12+154=166
Evans 15+5+1=21 >>>> 21+140=161
Fourmaux 8+1+0=9 >>>> 9+130=139
Kalle 18+6+4=28 >>>> 28+86=114
2 rallya do kraja.
Prva četvorica imaju matematičke šanse za titulu

Poredak nedjelje - Ogier, Kalle, Evans, Tanak, Neuville, Lappi, Fourmaux
Ukupni poredak nakon nedjelje - Kalle, Evans, Tanak, Neuville
Power - Ogier, Kalle, Tanak, Neuville, Evans
Dakle
Neuville 10+3+2=15 >>>> 15+192=207
Tanak 13+4+3=20 >>>> 20+158=178
Ogier 0+7+5=12 >>>> 12+154=166
Evans 15+5+1=21 >>>> 21+140=161
Fourmaux 8+1+0=9 >>>> 9+130=139
Kalle 18+6+4=28 >>>> 28+86=114
2 rallya do kraja.
Prva četvorica imaju matematičke šanse za titulu







Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
svaka čast.
nemam iskustva, ali znam da Matija Škalić ima.
https://www.facebook.com/MatijaSkalic/?locale=hr_HR
nemam iskustva, ali znam da Matija Škalić ima.
https://www.facebook.com/MatijaSkalic/?locale=hr_HR
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.